Gå til innhold

*NICKFREDAG* ( bare 1 spørsmål)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her inne ville du invitert hjem til vinkveld/kosekveld?

 

Anonym poster: 31eaf6b1d33338489f771896a9b38cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

E æ klar ;)

Skrevet

FebruarPrins 2013 for å se med egne øyne at hun skal sette et barn til verden.

Gi henne en navnebok.

Og forhåpentligvis få bekreftet at hun bare spiller dum her inn for å provosere.

 

Anonym poster: b4c938e9069b4193d5a502e04a71a3a8

Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

E æ klar ;)

 

Ooooh, er du sunnmøring? For da steg du enda ett hakk opp til meg, for jeg elsker dialekten og folket :D

Skrevet

Vicky her og. Virker som om hun er my kind of woman.

Skrevet

Paschla og Kari Mari. Virker som reale damer, tror vi hadde klikket:)

Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

E æ klar ;)

 

Eg har flytta til Haugesund. Er kun på Sunnmøre ca 10 dager iløpet av året. Visst ikkje kanskje. :)

Skrevet

Musemor, rar og søt på en gang :)

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Kaan det være meg du mener? *håpe* :P

Skrevet

FebruarPrins 2013 for å se med egne øyne at hun skal sette et barn til verden.

Gi henne en navnebok.

Og forhåpentligvis få bekreftet at hun bare spiller dum her inn for å provosere.

 

Anonym poster: b4c938e9069b4193d5a502e04a71a3a8

Kunne du ikke signert med nick når du skal hetse og gjøre narr av folk, gjør barna dine det samme når noen ikke er som dem selv?
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg tror jeg hadde kost meg glugg ihjel på en vinkveld med Ikkje slå mordi, FruHottentott og Sug Lut. Knall bra damer :)

Skrevet

Musemor, rar og søt på en gang :)

 

Hihihi takk. Jeg er kanskje litt snodig? ;)

 

Jeg klarer ikke velge noen jeg, men hadde jeg hatt økonomi til det skulle minst tyve av dere fått komme i bryllupet mitt. Dib utdrikkningslag? ;)

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Kaan det være meg du mener? *håpe* tongue.png

 

Nope, du sitter ikke ved et bord, tror det er kaffekopp på bildet også.

Men du må gjerne væremed, sikkert hyggeig du også ;)

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

Skrevet

Kira, Sug Lut og Juliea. :)

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Kaan det væ

re meg du mener? *håpe* tongue.png

 

Nope, du sitter ikke ved et bord, tror det er kaffekopp på bildet også.

Men du må gjerne væremed, sikkert hyggeig du også ;)

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Lykke Fryd mener du :)

Skrevet

Velg meg, velg meg, velg meg...... *Rekker opp hånda febrilsk*

Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da ;)

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Kaan det væ

re meg du mener? *håpe* tongue.png

 

Nope, du sitter ikke ved et bord, tror det er kaffekopp på bildet også.

Men du må gjerne væremed, sikkert hyggeig du også wink.png

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Lykke Fryd mener du smile.png

 

Jaaa, det var det! Og som takk for hjelpen, får du være med på vinkveld ;)

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

Skrevet

Cat, uten tvil. Er sikker på at hun er ett meget positivt og rolig vesen som man kan snakke med om det meste, og få gode svar og sympati hvis man trenger det! :-)

Skrevet

Stearin og hun med profilbilde av en dame i 50-tallsklær som sitter ved et bord med bena i kors.

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Kaan det væ

re meg du mener? *håpe* tongue.png

 

Nope, du sitter ikke ved et bord, tror det er kaffekopp på bildet også.

Men du må gjerne væremed, sikkert hyggeig du også wink.png

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Lykke Fryd mener du smile.png

 

Jaaa, det var det! Og som takk for hjelpen, får du være med på vinkveld ;)

 

Anonym poster: 6d601fd48e25e4d9c222ffa3185f50e9

 

Ååh, fining! Takker aldri nei til finfint selskap :D *henterchablisen*

Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da ;)

ørsta

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

 

Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da ;)

 

Innja fjorda ;) Men bor ikke der nå lenger :)

 

Jeg ville ikke hatt noen av dere på vinkveld med middag og stæsj... Jeg ville hatt en skikkelig fest. Droppe middagen, ta heller med mere vin! Og potetesgull! Og dip! Og pent antrekk er en selvfølge. Hele gjengen, DET hadde vært morsomt det! Eller kanskje det hadde endt i tragedie? Grining på badet med Elsker livet som edru megler?

 

Annie er selvsagt ikke invitert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...