Gå til innhold

*NICKFREDAG* ( bare 1 spørsmål)

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. :)

Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da ;)

ørsta

Det skjønte jeg siden du hette Hovden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke jeg få komme på vinkveld? Jeg kan til og med være sjåfør om dere vil avslutte på byen. Nei, nei, deres tap. Hvordan sletter man profilen egentlig?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Jeg tror jeg hadde kost meg glugg ihjel på en vinkveld med Ikkje slå mordi, FruHottentott og Sug Lut. Knall bra damer :)

Vet du, herlige du, jeg er helt enig med deg! Det hadde blitt en fantastisk kveld :)

Skrevet
Vicky Pollard. Sunnmøring med frekk humor. :)
Innja fjorda ;) Men bor ikke der nå lenger :) Jeg ville ikke hatt noen av dere på vinkveld med middag og stæsj... Jeg ville hatt en skikkelig fest. Droppe middagen, ta heller med mere vin! Og potetesgull! Og dip! Og pent antrekk er en selvfølge. Hele gjengen, DET hadde vært morsomt det! Eller kanskje det hadde endt i tragedie? Grining på badet med Elsker livet som edru megler? Annie er selvsagt ikke invitert....

Å takk, jeg trenger ikke melde meg ut. Jeg kan selvsagt være megler på badet. Men om ingen vil kjøres så kan jeg godt ta meg ett glass med ett eller annet, men det må smake godt.

Skrevet
Vicky Pollard. Sunnmøring med frekk humor. smile.png
Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da wink.png
Innja fjorda wink.png Men bor ikke der nå lenger smile.png Jeg ville ikke hatt noen av dere på vinkveld med middag og stæsj... Jeg ville hatt en skikkelig fest. Droppe middagen, ta heller med mere vin! Og potetesgull! Og dip! Og pent antrekk er en selvfølge. Hele gjengen, DET hadde vært morsomt det! Eller kanskje det hadde endt i tragedie? Grining på badet med Elsker livet som edru megler? Annie er selvsagt ikke invitert....

Å takk, jeg trenger ikke melde meg ut. Jeg kan selvsagt være megler på badet. Men om ingen vil kjøres så kan jeg godt ta meg ett glass med ett eller annet, men det må smake godt.

Her har vi igjen så mye flytende etter bryllupet i sommer at man alltids skulle finne noe som smaker. Dårlig med fyll her i gården også, det hoper seg jo bare opp nede i vinkjelleren.

Bare passe seg for dessertvinen vi hadde, den bet visst riktig fra seg, fikk jeg høre.. ;)

Kanskje det var her vi skulle hatt fest?

Skrevet

Vicky Pollard.

Sunnmøring med frekk humor. smile.png

Sunnmøringer her altså! Hvor på Sunnmøre? Om dere tør da wink.png

ørsta

Det skjønte jeg siden du hette Hovden wink.png

Hehe tenkte meg egentlig du var Ørsting ja.Bodd i Volda selv ;) Savner Sunnmøre!

Skrevet
Innja fjorda ;) Men bor ikke der nå lenger :) Jeg ville ikke hatt noen av dere på vinkveld med middag og stæsj... Jeg ville hatt en skikkelig fest. Droppe middagen, ta heller med mere vin! Og potetesgull! Og dip! Og pent antrekk er en selvfølge. Hele gjengen, DET hadde vært morsomt det! Eller kanskje det hadde endt i tragedie? Grining på badet med Elsker livet som edru megler? Annie er selvsagt ikke invitert....
Her har vi igjen så mye flytende etter bryllupet i sommer at man alltids skulle finne noe som smaker. Dårlig med fyll her i gården også, det hoper seg jo bare opp nede i vinkjelleren. Bare passe seg for dessertvinen vi hadde, den bet visst riktig fra seg, fikk jeg høre.. ;) Kanskje det var her vi skulle hatt fest?

Kan godt komme å "Lukte" på dessertvinen jeg om du sliter med å bli kvitt den. Regner med den er av det ekstra søte slaget.

Skrevet

Humlesurr og Cmyk! Det kunne blitt gøy ;) Masse vin med morsomme damer.

Skrevet
Her har vi igjen så mye flytende etter bryllupet i sommer at man alltids skulle finne noe som smaker. Dårlig med fyll her i gården også, det hoper seg jo bare opp nede i vinkjelleren. Bare passe seg for dessertvinen vi hadde, den bet visst riktig fra seg, fikk jeg høre.. ;) Kanskje det var her vi skulle hatt fest?

Kan godt komme å "Lukte" på dessertvinen jeg om du sliter med å bli kvitt den. Regner med den er av det ekstra søte slaget.

Det vil jeg tro. Og sterk. Noe en av gjestene ikke regnet med da han skjenket oppi sin kones glass. Så det glasset ble hennes siste den kvelden, gitt.

Men får du lov av mannen din til å komme på fest, da? :P

Skrevet

Peispå :D Evt. Tyrkisk pepper. Elsker livet er seff sjåfør. Når vi er passe fin i farta drar vi på nasj til Vicky.

Anonym poster: 7e7069a0e125c23822bdc74463e3de8f

Skrevet

Pashla, Pollard, Luten, Elsker Livet, Sommerfrisk, Ziva, himmel og hav, Captain Hindsight, Ullteppe, Stjerna (det tegnet) og Alva kommer jeg plutselig på i farta :)

Skrevet
Det vil jeg tro. Og sterk. Noe en av gjestene ikke regnet med da han skjenket oppi sin kones glass. Så det glasset ble hennes siste den kvelden, gitt. Men får du lov av mannen din til å komme på fest, da? :P

Jeg kan jo spørre :) Pleier ikke få nei til å gå på fest, men det kommer an på hvilken type fest. Er det sammen med plapprekjerringer som ikke er ute med puppene og halve ræva og inviterer byens bøller til tafseparty får jeg nok ja.

Skrevet

Vil ikke leke med dere mer.. *heltutgrått* :(

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Du er selvsagt med du også, men skaff deg et kortere nick sånn at det er lettere å huske deg :)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde kost meg glugg ihjel på en vinkveld med Ikkje slå mordi, FruHottentott og Sug Lut. Knall bra damer :)

Åh, det ha vore løye ;)

Skrevet

Jeg kan jo spørre :) Pleier ikke få nei til å gå på fest, men det kommer an på hvilken type fest. Er det sammen med plapprekjerringer som ikke er ute med puppene og halve ræva og inviterer byens bøller til tafseparty får jeg nok ja.

Lite tafsing her, erre jentefest, så erre jentefest. Mulig du får en slafs fra bikkja da, men han går iallefall og legger seg når man ber ham om det.

Og mine pupper og ræv egner seg ikke til fremvisning hverken her eller der, så jeg tror din mann kan føle seg rimelig trygg.

Men de andre gjestene kan jeg ikke garantere for altså! ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Åh, det ha vore løye ;)

Ja, så det er snart på tide for deg å hoppe på et fly hitover :)

Skrevet
Åh, det ha vore løye ;)

Ja, så det er snart på tide for deg å hoppe på et fly hitover :)

Det er slettes ikkje umogleg! Så får ungane krangle, trasse og hyle og vi kan sitje og sjå på;)

Skrevet

Du må et et nick med futt, snert og humor. Slik som mitt!

Skrevet

Jeg synes Kira, Pashla og Vicky virker som interessante damer. Og så mange andre, som jeg ikke husker nicket på i farta.

Skrevet

Cat, uten tvil. Er sikker på at hun er ett meget positivt og rolig vesen som man kan snakke med om det meste, og få gode svar og sympati hvis man trenger det! :-)

Jeg er med jeg:)

Skrevet (endret)
Lite tafsing her, erre jentefest, så erre jentefest. Mulig du får en slafs fra bikkja da, men han går iallefall og legger seg når man ber ham om det. Og mine pupper og ræv egner seg ikke til fremvisning hverken her eller der, så jeg tror din mann kan føle seg rimelig trygg. Men de andre gjestene kan jeg ikke garantere for altså! ;)
Det er rikelig med korkapper her på bedehuset, så de som ikke er anstendige nok blir tvunget til å bære en slik, med andakt selvsagt.

Blir det ikke på bedehuset kan jeg ta med til alle sammen. Hund er bare koselig :)

Endret av Elsker livet
Skrevet

Inviterer topp tre jeg da:

Cat.68

Elsker livet

Pashal

Anonym poster: 77dcf91eb219e2b1686f0d382b01f759

Skrevet

Jeg hadde sittet med vinflaska aleine jeg, siden ingen ville invitere meg. Men jeg liker ikke og tåler ikke vin, så overlever vel. Jeg ville invitert alle hvis jeg hadde hatt plass, untatt annonym da.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg hadde sittet med vinflaska aleine jeg, siden ingen ville invitere meg. Men jeg liker ikke og tåler ikke vin, så overlever vel. Jeg ville invitert alle hvis jeg hadde hatt plass, untatt annonym da.

Jeg er i grunn veldig nyskjerrige på disse anonyme, så de kunne få kommet å vist seg, så kunne vi sett hvor tøff de var i trynet da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...