Gå til innhold

Mannen min slår barnet vårt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må du virkelig være i nærheten av din sønn og mann hele tiden for at mannen din skal klare å "styre seg". Da er svaret på spm ditt ganske lett; jeg hadde gått fra han tvert! Hva skjer i neste tilfelle da? Hva skjer når barnet ditt er 3, 4, 5, 10, og 15 år? Hva skal han gjøre da? Tror du barnet ditt plutselig begynner å høre etter faren da, eller skal far fortsette å knipse??

Anonym poster: 741a5185c56ccd0d179ac2651e0416a4

Ja, jeg føler at jeg må være til stede hele tiden for å passe på. Jeg regner med det ville gått fint de fleste gangene hvis jeg hadde vært ute av huset, men jeg kan jo aldri vite på forhånd når de gangene er.

Men hvis det er tvilsomt at man får samvær med tilsyn på dette grunnlaget, ville du fortsatt gått fra han? Hvis jeg gjør det, så vil jeg jo ikke kunne være der og beskytte gutten min.

Men veiledning er nok en god ide, det kan jo hende han tar det mer alvorlig når det kommer fra andre enn meg.

Anonym poster: bd0a02dadf2c1d504452ea1553680f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble knipset,dasket,knepet og lugget når jeg var liten.Ikke de største overgrepene,men det har ikke gjort meg noe bra.Jeg er nervøs,stoler ikke på noen,klarer ikke å slappe av.Jeg sliter med dårlig samvittighet(aner ikke for hva) og tålmodighet,redd for å gjøre feile ting osv..

Anonym poster: 3fda9654de9441e4c78db99d1d2c551d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...