Gå til innhold

Hva har din partner gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp med barna kl. 6. Tatt seg av morgenstell og frokost. Vekket meg kl. 8. Jobbet på gården til kl.12. Dusjet, spiste lunsj og sov en time på sofaen i loftstua. Var med barna på butikken for å kjøpe godteri. Kl. 15 fikk vi besøk som gikk for en halv time siden. Har nå nettopp gått ut for å støvsuge bilene og fylle spylervæske på begge.

oi! Ikke rart du elsker livet ;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer har faktisk jobbet overtid i dag. Han jobber ikke vanligvis lørdager, derfor blir det overtid når han gjør det.... Jeg har vært sengeliggende med menssmerter....

Skrevet

Her var d hans tur til å sove lenge. Problemet er at jeg må slite han opp kl 14!! Hele dagen har gått da :( Etterpå var han flink; ryddet soverommet og skiftet på senga med meg, ryddet kjøkken, lagde en god middag og støvsugde :) Er gått fra verdens lateste til veldig flink, så det er håp jenter! :)

Skrevet

I tillegg ordet han opp i en "shituation" (bæsjekrise) i badekaret når 2,5 åringen badet :D thank God!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Stod opp da største mann vekte han etter mine ordrer kl 10. Så litt på TV, koste med ungene. Jeg dro på shopping med svigermor, han gav de mat, stelte de for soving. Gikk ut og jobbet med ved, hentet største mann da han våknet, kekte med han ute og kjørte traktor med han. Stelte største mann for legging ...

Gjest Antarctica
Skrevet

Han var i butikken i formiddag en tur. Ligget på ei seng i kjellerstua hele resten av dagen, unntatt da vi spiste middag! Men han er ikke lat... Han har hatt isjas og knasket smertestillende som drops!

Jeg syns det virker som om HI ville ha hatt et bedre liv som enslig mor, dessverre.

Skrevet

Stod opp med barnet vårt. Var sammen m henne mens jeg jobbet. Samtidig smurte han vogna vår.

Kjørte og hentet meg på jobb. Pusset tenner og sang for Vesla, før han bakte kake til juletrefest i barnehagen.

Jeg er høygravid og bortskjemt om dagen!! Verdens beste mann.

Anonym poster: 1bb0377cdc84c531c3cd6a5f45b0464a

Skrevet

Idag stod jeg opp til oppvarmet stue og ferdig frokost :) Så satt samboeren min i gang med og rydde og pakke, siden vi er på flyttefot. Jeg tar det litt roligere, siden jeg er gravid. Herlig søndag :)

Anonym poster: 32b0a3f01e77033a1cb141d8dc71b026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...