Gå til innhold

Hva har din partner gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bestemte jeg meg for å ikke mase på mannen for å få ham til å bære med og delta. Eksperiment snart avsluttet.

Han ble vekt kl 10- han stod opp kl 11. Satte seg rett ved dataen for å spille. Fulgte med ungene 1 time mens jeg handlet for uka, og han gikk tilbake til dataen.

Så, av 6 timer våken har han tilbragt 5 ved maskinen.. Kjenner jeg er så stolt!! Sarkasme.

Jeg tok ungen som hadde omgangssyken i natt, stod opp med alle tre kl 06, har vasket første etg, bygget Lego, kjørt lekebiler, basket/brettet tøy, handlet, laget og ryddet etter middag, meglet mellom unger, akt med ungene. Nå lørdagskos og tegnefilm. Og står jeg med henda fulle, så er han ikke en som tenker at han da skal leke med ungene,

Noen som slår denne latskapen?

Anonym poster: 65c642be6a508fe0fc10ac7d2f52aff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett fotball,mens jeg har ryddet og ordet ting, svigermor kommer idag, han skal gå ut med søppelen før ho kommer da :)

Skrevet

Hadde klikka for meg hvis mannen hadde oppført seg sånn, det hadde jeg aldri godtatt!

Vi har også 3 barn og da er det ikke rom for å sitte og late seg på dagtid.

Her har mannen trent en time, vi har alle vært ute i snøen noen timer og ellers rydda og ordna litt hjemme

Anonym poster: 4f76970fc3c164a7258b3fc820609499

Skrevet

min mann sto opp kl 15.00 ca.. så kledde han på bebyen vår på 3 mnder etter eg hadde badet den :) så har han brunet en steik vi skal ha til middag ikveld.. eller så har han sett på tv og de gjør han nokk resten av kvelden også kjenne eg han rett ;)

Anonym poster: 960854f5a5c35508fe30792138670aca

Skrevet

Stod opp med barna kl. 6. Tatt seg av morgenstell og frokost. Vekket meg kl. 8. Jobbet på gården til kl.12. Dusjet, spiste lunsj og sov en time på sofaen i loftstua. Var med barna på butikken for å kjøpe godteri. Kl. 15 fikk vi besøk som gikk for en halv time siden. Har nå nettopp gått ut for å støvsuge bilene og fylle spylervæske på begge.

Skrevet

Stod opp med mini i dag.

Satt på en vaskemaskin, tømt oppvaskmaskinen.

Er nå ute å baser i snøen med mini.

Jeg har sovet lenge, vært på butikken og skal lage middag.

Jeg hadde ikke giddet å ha en så uinteressert mann som din.

Du skriver du ikke skulle mase så regner med det ikke er noe nytt.

Sett krav, er han ikke interessert i familien sin?

Skrevet

Han sto opp med guttungen i mårrest, gikk ut med hunden og dro på jobb.

Skrevet

Han sto opp kl.07.30 med ungene mens jeg fikk sove.

Ga de frokost og passet på de til jeg kom ned kl.10.00

Etter lunsj (12.30) dro alle for å handle. Måtte innom 5 butikker g var hjemme kl 15.20.

Han har brettet alle rene klær, satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen og nå trener han.

Jeg har også gjort mitt :)

Anonym poster: 291d68fa8e43db0257e947b254d39e87

Skrevet

Stod opp 6.30 med minstemann. Jeg lå og koste meg en halvtime. Ellers har vi vært sammen med våre 3 små gutter og en kamerat i hele dag. Nå har han kjørt avgårde for å levere kameraten, og 3 av ungene på forskjellige steder....Ikveld skal vi koooose oss med bare 1 barn hjemme;)

Skrevet

Han stod opp kl 7 med junior, dro ut kl 10 for å brygge øl med min far og kompis, hentet han kl 17 slik at han kan dra ut på pokerlag med kompiser.

Slike dager (foruten at han stod opp tidlig) er det en av i jubelåret, så jeg unner han å få være med på litt sosiale greier:-)

De andre 51 helgene i året er han hjemme med oss.

Skrevet

Han har jobbet :) i morgen skal han stå opp med datteren vår, da er det min tur til å sove litt lenger :)

Skrevet

Jøss, hi, det høres ikke gøy ut. Nå har min sittet ved pcen også, men for å avinstallere jawa og opprette mobilbank, så vi ikke risikerer å få plager med det der dumme viruset jawa har fått. I tillegg har han laget middag. En skikkelig søndagsmiddag, siden vi skal ha pizza i morgen. I tillegg har han ryddet, støvsugd, vasket tøy, handlet, og er nå i gang med å skifte sengetøy. Og hva gjør jeg? Ligger på sofaen. Jeg har tegnet, puslet, bygget lego, laget frokost, frukt og lunch, og hvilt masse på sofaen med tlf i hånda. En god dag! ;)

Skrevet

Han har vært på fisketur :). Det er helt greit, han ville avlyse siden jenta vår er syk, men jeg syntes ikke at vi trengte å være to for å passe henne. Han handler nå og skal lage mat i kveld. Han er flink i huset og med datteren vår, så fisketurer og fjellturer unner jeg ham virkelig.

Skrevet

Vi stod begge opp halv tolv. Da lagde han frokost til seg selv, så har vi sett film med jenta vår. Så dro han ut noen æren mens jeg badet ungen. Så kledde vi på oss, og han hentet oss på veien og kjørte oss til lekeplassen og vi var der alle tre en liten time før vi dro innom butikken så ungen fikk velge lørdgs godt.

Jeg ligger nå i sengen og hviler litt mens han og ungen er i stua. ;) han skal begynne på middg snart.

Anonym poster: 96cf5f7a814d87ef883a13128cbbdd4f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Laget frokost, vasket klær, vært i butikken, var med oss til byen, ordnet hver vår unge og dro i familiemiddag

Skrevet

Sto opp med ungen kl 10, laget frokost, så litt film med henne.

Så gikk han ut i hagen for å jobbe med en platting han bygger- og tok med ungen. Kom inn for en times tid siden, dro så på butikken for å kjøpe dopapir som vi glemte igår, og nå ser han barne-tv med oss. ;)

Skrevet

Han sto opp kl fem for å gå i fjøs, tok ungene etterpå så eg fekk legge meg nedpå ei stund. Etter det har han gravd veiter ilag med far sin. Deretter dro han rett i fjøs igjen. Kjem inn halv åtte i kveld. Då er sikkert alle kidsa i seng. I morgon skal han slappe av mellom fjøsøktene.. Mor skal kvile ;)

Skrevet

Han stod opp med minstemann og kokte egg til frokost. Jeg ble vekket litt over åtte. Vi ryddet av bordet og i kjøkkenet sammen etter frokost. Så har han handlet til helga og neste uke. Etterpå har han gått på laaang skitur mens jeg var hjemme og stelte hus, etter påtrykk fra meg :) I kveld skal han bade minstemann og det er også hans tur å synge nattasang. Og så har han servert kaffe til meg, det er jeg fornøyd med.

Tror vi begge er fornøyd med dagen i dag.

Skrevet

Han har vært i huset vårt og pusset opp siden i dag tidlig. jeg er hjemme i leiligheten med minste jenta vår som har omgangssyken.

Skrevet

Sto opp med jenta klokka 8, så jeg fikk sove til 9:45. Gitt henne frokost og lekt med henne til jeg sto opp. Tatt morgenstell og smurt niste til henne før vi dro på en liten formiddagstur.

Var ute en tur å lekte med jenta mens jeg lagde middag

Sendte han på butikken for å handle et par ting vi har glemt til helga..

Bar julepynten som har stått her et par dager opp på loftet.

Festet non ledninger som henger rundt tvn i ei slik list så det ikke skal se så rotete ut.

Nå sitter vi her hele gjengen i sofaen og ser barnetv.

Senere skal han ut å kjøpe Sushi imens jeg legger jenta for natta.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Har vært på jobb fra 5-16, skiftet lyspære og hentet ved da han kom hjem og etter det har han kost med babyen.

Nå skal de på en liten luftetur mens jeg starter på lørdagskosen.

En mann som din hadde jeg nok sikkert pælma ut dessverre.

Skrevet

Stod opp med storebror kl 7.30, jeg og minste sov til kl ti. Han står forresten alltid opp med eldste nå som jeg nattammer. Vanligvis tar vi en dag hver i helga. Ellers var han hjemme mens jeg var ute å jogga og resten av dagen har vært ganske slapp fra begges side. Vi har bare vært hjemme foruten samboers handletur. Han laga middag og så får vi se hvem som legger storebror :) trenger ikke mase for å få han til å gjøre ting, han ser ting selv og ordner opp.

Anonym poster: dba3a5823d8fbd15a09429055ad0fbee

Skrevet
sett fotball,mens jeg har ryddet og ordet ting, svigermor kommer idag, han skal gå ut med søppelen før ho kommer da :)

Så flott at han deltar, hehe

Skrevet

Han har vært oppe med lillefrøkna i natt som syntes det var fint å være våken i noen timer. Da frøkna våknet igjen kl ni vekket han meg og gikk og la seg igjen, sov til tolv da vi vekket han. Så på tv en times tid, kjørte min eldste i bursdag, dro for å gjøre noen ærend og handle mat, kom hjem og laget pizza til oss. Nå ligger han på gulvet med lillefrøkna og leker :)

Skrevet

Kan vel si det sånn-

Manglende deltagelse er ikke forholdets eneste problem.

Må få jula og januarbursdagene til ungene unna, så er nok separasjonen rett rundt hjørnet.

Hi

Anonym poster: 65c642be6a508fe0fc10ac7d2f52aff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...