Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. januar 2013 #51 Skrevet 19. januar 2013 Rart hvor stiv man har blitt overalt altsåe... Nekter å tro at det har noe som helst med at man har bikka førr
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #52 Skrevet 19. januar 2013 Rart hvor stiv man har blitt overalt altsåe... Nekter å tro at det har noe som helst med at man har bikka førr Jeg tror det er pga menn. Uten at jeg føler for å presisere det nærmere tror jeg alt som foregår av tilsynelatende forfall kan spores til eksistensen av menn i universet. Hilsen landsmøtet i pms-komiteen av Kvinnegruppa Ottar.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. januar 2013 #53 Skrevet 19. januar 2013 Rart hvor stiv man har blitt overalt altsåe... Nekter å tro at det har noe som helst med at man har bikka førr Jeg tror det er pga menn. Uten at jeg føler for å presisere det nærmere tror jeg alt som foregår av tilsynelatende forfall kan spores til eksistensen av menn i universet. Hilsen landsmøtet i pms-komiteen av Kvinnegruppa Ottar. Det var altså som jeg trodde... Tviler med andre ord ikke et sekund. Blir kanskje greit når landsmøtet er over for denne gang også eller?
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #54 Skrevet 19. januar 2013 Rart hvor stiv man har blitt overalt altsåe... Nekter å tro at det har noe som helst med at man har bikka førr Jeg tror det er pga menn. Uten at jeg føler for å presisere det nærmere tror jeg alt som foregår av tilsynelatende forfall kan spores til eksistensen av menn i universet. Hilsen landsmøtet i pms-komiteen av Kvinnegruppa Ottar. Det var altså som jeg trodde... Tviler med andre ord ikke et sekund. Blir kanskje greit når landsmøtet er over for denne gang også eller? Det tror jeg trygt vi kan si, ja. Denne gangen synes jeg det har vart lenger enn vanlig til og med.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. januar 2013 #55 Skrevet 19. januar 2013 Rart hvor stiv man har blitt overalt altsåe... Nekter å tro at det har noe som helst med at man har bikka førr Jeg tror det er pga menn. Uten at jeg føler for å presisere det nærmere tror jeg alt som foregår av tilsynelatende forfall kan spores til eksistensen av menn i universet. Hilsen landsmøtet i pms-komiteen av Kvinnegruppa Ottar. Det var altså som jeg trodde... Tviler med andre ord ikke et sekund. Blir kanskje greit når landsmøtet er over for denne gang også eller? Det tror jeg trygt vi kan si, ja. Denne gangen synes jeg det har vart lenger enn vanlig til og med. Siste runde var temmelig seig her også. Har etter det sånn halvveis bestemt meg for at neste gang "the shit hits the fan" så skal jeg feire desto mer når det er over. Litt balanse må man selv sørge for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå