Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Om litt går et evenment av stabelen som verden ikke har sett maken til, nemlig østlandsmesterskapet i trusekast. Var ute nå - naturlig nok med truse, ny faktisk, og nylig dratt på etter jeg dusja. Gikk ut m 100% dekning, kom inn igjen med hele rompa bar. Det var ei sige-truse. Helt sykt, for hvert steg kjente jeg den jobbe seg nedover mine yndige rompeballer, bukse ingen hindring, og vips lå den UNDER rompa som en rull. Lekkert? Nei. Behagelig? Slett ikke. Dø, usle trusekjøter, dø dø dø!
Gjest Anybody Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Sug lut = kommando Lut? Bare et forslag... Eller ide om du vil.. Eller kanskje : Sug "putt inn relevant butikk" type Sug Cubus!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Åh, har også vært med i det mesterskapet i en annen landsdel. Endte med at trusa ble kastet i nærmeste søppeldunk og eieren gikk kommando noen timer
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Omtrent like irriterende som g-strengs som nærmest voldtar en straks man begynner å røre på seg..
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Nå fikk jeg et litt spesielt bilde i hodet som jeg er usikker på om jeg liker eller ei.....!
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Nå fikk jeg et litt spesielt bilde i hodet som jeg er usikker på om jeg liker eller ei.....! Haha, go with the flow, beibi - free your ass and your mind will follow!
MammantilNurket Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Storartet! Ler så jeg gråter Vi har vel alle hatt en forrædersk truse ... akk, ja ... Forresten i.f.t. truser: Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidtruser i Oslo. Har vært OVERALT: Lindex, H&M, KappAhl, Cubus, Change etc. etc. Bestilte i desperasjon noen på nett fra Sparkjøp (SKRIIIIIIK!!!!!!!! Føler meg skitten *grøss*) og der er SÅÅÅÅÅÅÅ stygge at jeg nesten dør på meg. Trenger virkelig gravidtruser, ellers blir det nok til å svinse truseløs på Løkka i vinterkulden
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Er så lenge siden jeg drev med preggis-greier at jeg nok ikke kan hjelpe, men uansett er det jo så mye annet rart på Løkka, så det er ikke sikkert du skiller deg nevneverdig ut.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Storartet! Ler så jeg gråter Vi har vel alle hatt en forrædersk truse ... akk, ja ... Forresten i.f.t. truser: Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidtruser i Oslo. Har vært OVERALT: Lindex, H&M, KappAhl, Cubus, Change etc. etc. Bestilte i desperasjon noen på nett fra Sparkjøp (SKRIIIIIIK!!!!!!!! Føler meg skitten *grøss*) og der er SÅÅÅÅÅÅÅ stygge at jeg nesten dør på meg. Trenger virkelig gravidtruser, ellers blir det nok til å svinse truseløs på Løkka i vinterkulden http://www.ellos.no/vertbaudet/mammatruse-4-pk/384383?N=1z141puZ1z13yjeZ1z141od&rcnt=100&Ns=RankValue8|0&Nao=78 Vet ikke om de var så fine, men... Søk mammatruser på google så får du opp nettbutikker som selger i alle varianter
MammantilNurket Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Storartet! Ler så jeg gråter Vi har vel alle hatt en forrædersk truse ... akk, ja ... Forresten i.f.t. truser: Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidtruser i Oslo. Har vært OVERALT: Lindex, H&M, KappAhl, Cubus, Change etc. etc. Bestilte i desperasjon noen på nett fra Sparkjøp (SKRIIIIIIK!!!!!!!! Føler meg skitten *grøss*) og der er SÅÅÅÅÅÅÅ stygge at jeg nesten dør på meg. Trenger virkelig gravidtruser, ellers blir det nok til å svinse truseløs på Løkka i vinterkulden http://www.ellos.no/...Value8|0&Nao=78 Vet ikke om de var så fine, men... Søk mammatruser på google så får du opp nettbutikker som selger i alle varianter Ikke det vakreste jeg har sett, men helt klart penere enn skrekktrusene fra Sparkjøp (Huttetu!!!) Takk for tipset!
MammantilNurket Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Storartet! Ler så jeg gråter Vi har vel alle hatt en forrædersk truse ... akk, ja ... Forresten i.f.t. truser: Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe gravidtruser i Oslo. Har vært OVERALT: Lindex, H&M, KappAhl, Cubus, Change etc. etc. Bestilte i desperasjon noen på nett fra Sparkjøp (SKRIIIIIIK!!!!!!!! Føler meg skitten *grøss*) og der er SÅÅÅÅÅÅÅ stygge at jeg nesten dør på meg. Trenger virkelig gravidtruser, ellers blir det nok til å svinse truseløs på Løkka i vinterkulden http://www.ellos.no/...Value8|0&Nao=78 Vet ikke om de var så fine, men... Søk mammatruser på google så får du opp nettbutikker som selger i alle varianter Ikke det vakreste jeg har sett, men helt klart penere enn skrekktrusene fra Sparkjøp (Huttetu!!!) Takk for tipset! Ojojoj ... fant akkurat en annonse i blad jeg fikk hos jordmor for www.mammatrend.noMASSE lekkert! stockings and panties and nighties - OH MY!!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Nå fikk jeg et litt spesielt bilde i hodet som jeg er usikker på om jeg liker eller ei.....! Haha, go with the flow, beibi - free your ass and your mind will follow! My ass is free Jeg er i følge dib en utdøende rase, jeg er nemlig ihuga fan av stringtruser. Så her er det lite som dekker, med mindre jeg gidder å ta på meg bukse da. Fra det ene til det andre, er det noen som bruker gravidtruser/mammatruser? Visste ikke at de fantes engang, og jeg som nesten har gått gravid to år i strekk. Hva er forskjellen på disse og "ordinære" truser?
MammantilNurket Skrevet 12. januar 2013 #13 Skrevet 12. januar 2013 Nå fikk jeg et litt spesielt bilde i hodet som jeg er usikker på om jeg liker eller ei.....! Haha, go with the flow, beibi - free your ass and your mind will follow! My ass is free Jeg er i følge dib en utdøende rase, jeg er nemlig ihuga fan av stringtruser. Så her er det lite som dekker, med mindre jeg gidder å ta på meg bukse da. Fra det ene til det andre, er det noen som bruker gravidtruser/mammatruser? Visste ikke at de fantes engang, og jeg som nesten har gått gravid to år i strekk. Hva er forskjellen på disse og "ordinære" truser? De er høyere i livet enn vanlige truser - veldig behaglig, men stygge så fy.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #14 Skrevet 12. januar 2013 De er høyere i livet enn vanlige truser - veldig behaglig, men stygge så fy. Aha, skjønner at jeg har gått glipp av noe hot og sexy der! Kjenner det er helt greit at jeg aldri, aldri, aldri skal gå gravid igjen
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #15 Skrevet 12. januar 2013 Må bare få skyte inn at jeg hadde GRAVID-G-STRENG, den gang da. Dvs streng i hekken og strikken oppunder arma...
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2013 #16 Skrevet 12. januar 2013 Sug lut = kommando Lut? Bare et forslag... Eller ide om du vil.. Eller kanskje : Sug "putt inn relevant butikk" type Sug Cubus! Kommando er en mulighet. Men kaldt, og gnagsårmuligheten er skremmende.
Frenzia Skrevet 12. januar 2013 #17 Skrevet 12. januar 2013 Må bare få skyte inn at jeg hadde GRAVID-G-STRENG, den gang da. Dvs streng i hekken og strikken oppunder arma... Vet ikke hvorfor, men så plutselig for meg Borat og det flotte grønne badeantrekket han poserer i...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #18 Skrevet 12. januar 2013 Nå fikk jeg et litt spesielt bilde i hodet som jeg er usikker på om jeg liker eller ei.....! Haha, go with the flow, beibi - free your ass and your mind will follow! My ass is free Jeg er i følge dib en utdøende rase, jeg er nemlig ihuga fan av stringtruser. Så her er det lite som dekker, med mindre jeg gidder å ta på meg bukse da. Fra det ene til det andre, er det noen som bruker gravidtruser/mammatruser? Visste ikke at de fantes engang, og jeg som nesten har gått gravid to år i strekk. Hva er forskjellen på disse og "ordinære" truser? Samma her, jeg er så gammaldags (for ja, det har jo blitt det) at jeg bruker stringtruser. Og jeg bruker ikke-gravidvarianten selv nå med 37 dager igjen til termin, aldri brukt noe annet. Skal jeg slå ut håret bruker jeg boxere fra HM- heller ikke gravidmodell.. De havner under magen, men pytt, det er jo ikke den de skal dekke. Kjøpte inn et par store miditruser fra Pierre Robert igår dog, for å ha i sykehusbagen. 80 kr for 3 stk, og ikke spesielt sexy, men de skal uansett bløs halvt ihjel før jeg er ferdig med dem, så da spiller det liten rolle.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #19 Skrevet 12. januar 2013 Kjøpte inn et par store miditruser fra Pierre Robert igår dog, for å ha i sykehusbagen. 80 kr for 3 stk, og ikke spesielt sexy, men de skal uansett bløs halvt ihjel før jeg er ferdig med dem, så da spiller det liten rolle. De slår garantert de flotte "netting-trusene" du får på sykehuset. Føler man seg litt sliten etter fødselen, så føler man seg ihvertfall ikke bedre når de drar frem bleier på størrelse med et laken og disse herlige trusene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2013 #20 Skrevet 12. januar 2013 Kjøpte inn et par store miditruser fra Pierre Robert igår dog, for å ha i sykehusbagen. 80 kr for 3 stk, og ikke spesielt sexy, men de skal uansett bløs halvt ihjel før jeg er ferdig med dem, så da spiller det liten rolle. De slår garantert de flotte "netting-trusene" du får på sykehuset. Føler man seg litt sliten etter fødselen, så føler man seg ihvertfall ikke bedre når de drar frem bleier på størrelse med et laken og disse herlige trusene. Haha, nei, jeg husker dem. Men jeg var overlykkelig for dem, for jeg er bløder- med det som hører til-, og både klær og toalett så ut som en krigssone hver gang jeg gikk på do de første dagene. Måtte bytte alt som var hver eneste gang, også bukser, så jeg benyttet meg av nettingtrusene og sykehusbuksene for alt det var verdt. Men håpet er jo at jeg skal slippe å ligge på barsel så lenge denne gangen, og at jeg dermed må ha noen av mine egne klær å reise hjem i. Og at de kanskje husker på å gi meg medikamenter for å begrense blødningen littegrann denne gangen.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. januar 2013 #21 Skrevet 12. januar 2013 I know the feeling! Hadde i tillegg ks begge gangene, så det var ikke like lett å bøye seg ned for å vaske etter seg når man hadde vært på toalettet. Fæle greier det der!
ms.Pond Skrevet 13. januar 2013 #22 Skrevet 13. januar 2013 Det var så vakker og filosofisk overskrift her at jeg så for meg noe a la Vind i Håret naken på en fjelltopp,med fullmåne og stjernehimmel. Helt til jeg så ut og fant ut at -17 antakelig er litt for kaldt til å gå barstump, selv for indianere. Men det var en koselig dagdrøm. Utover det er jeg enig i trusehatet, bare at mitt problem er at trusene så elegant ruller seg nedover forbi valkene i siden og får de til å se enda større ut. Kjøper jeg de derimot større så glir de stille ned som små smygere og legger seg godt til rette under rompeballene. Oh the joy. I samme slengen legger jeg inn hat om bh-stropper som konstant sklir ned fra skuldrene.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. januar 2013 #23 Skrevet 13. januar 2013 MammanTilNurket- prøvd microfiber hipster trusene til Pierre Robert? De går ikke over magen, men er yderst behagelige og ser ikke så aller verst ut. Lever i slike om dagen, men det må være microfiber - de i bomull er så nysgjerrige... Og til barslingen kan du bare kjøpe noen i litt større størrelse, så får man plass til all polstringen man får på sykehuset:)
Gjest sug lut Skrevet 13. januar 2013 #24 Skrevet 13. januar 2013 Det var så vakker og filosofisk overskrift her at jeg så for meg noe a la Vind i Håret naken på en fjelltopp,med fullmåne og stjernehimmel. Helt til jeg så ut og fant ut at -17 antakelig er litt for kaldt til å gå barstump, selv for indianere. Men det var en koselig dagdrøm. Utover det er jeg enig i trusehatet, bare at mitt problem er at trusene så elegant ruller seg nedover forbi valkene i siden og får de til å se enda større ut. Kjøper jeg de derimot større så glir de stille ned som små smygere og legger seg godt til rette under rompeballene. Oh the joy. I samme slengen legger jeg inn hat om bh-stropper som konstant sklir ned fra skuldrene. HAHAHA, beklager å ha ødelagt det fine bildet i hodet, det er like kaldt her også. Og ja, de er skikkelig smygere, helt forferdelig. For noen år siden fikk jeg tak i fine hverdagsbher på Lindex med bryter-rygg og knepping foran, det er eneste gang jeg ikke har konstant nedglidde stropper. Stroppeløse bher er faktisk bedre, selv om de ikke akkurat er ideelle.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. januar 2013 #25 Skrevet 13. januar 2013 Observere nå at luten kan kjøpe bher på lindex. Og at utvalget er så godt at hun tilogmed skiller mellom hverdags bher og? Misunnelsen tar meg. Men enig med Helle om pier robert trusene. Har ikke vært kjøpt andre truser siden jeg oppdaget dem selv om de koster dobbelt så mye som cubus sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå