Gå til innhold

Truseløs i universet

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Observere nå at luten kan kjøpe bher på lindex. Og at utvalget er så godt at hun tilogmed skiller mellom hverdags bher og?

Misunnelsen tar meg.

Men enig med Helle om pier robert trusene. Har ikke vært kjøpt andre truser siden jeg oppdaget dem selv om de koster dobbelt så mye som cubus sine.

Haha, de var nemlig ikke bher å gå på date i, med fornuftig usexy forknapping og null pynt og sånn (men det funka det også, han var rimelig klar uansett, hihi), veldig langt fra fin-bh som tåler å sees på nært hold. Nå har jeg akkurat vært på juletrefest i fin-bh fordi den hadde rett farge til det jeg skulle ha på meg, og den var ubehagelig men pen, akkurat motsatt av hverdags-bh.

Håper Lindex får sånne igjen snart... i størrelse vanskapt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en god investering.

Jeg har et lass av sånne yndige blondeinnfattede, men småslutty, bh'er i ymse farger og mønstre etter et konkurssalg hvor de solgte bh'er til 20 kr stykket. Ikke akkurat max komfort, men derimot kan jeg leve i trygg visshet om at hvis jeg noen gang får et innfall til å strippe impulsivt i hverdagen et eller annet sted, så har jeg i alle fall bh som står i stil. I godt selskap av en truse med innebygget autostrippemekanisme og et eget sinistert humør.

Skrevet

Jeg istemmer lovsangen om Pierre Robert. Ikke sexy, men veldig praktisk.

Lenger opp mot det beste på meg (hodet, innsiden av det), foretrekkes Triumph sine T-skjorte BHer med spiler. Skulderstroppen faller aldri ned og puppen aldri ut.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Har Lindex tilfeldigvis BH`er til pupper som må rulles opp også?

Gjest Siklerotte
Skrevet

BH-stropper som sklir ned? Er jeg vanskapt siden jeg aldri har hatt det problemet? Ellers går komfort og design som hånd i hanske - i hvert fall når det gjelder BH-er. På to dager har jeg rukket å kjøpe meg ti BH-er, hvor samtlige er både komfortable og fine å se på, og hvor stroppene ikke sklir. På trusefronten gjelder kanskje noe annet...

Gjest sug lut
Skrevet

BH-stropper som sklir ned? Er jeg vanskapt siden jeg aldri har hatt det problemet? Ellers går komfort og design som hånd i hanske - i hvert fall når det gjelder BH-er. På to dager har jeg rukket å kjøpe meg ti BH-er, hvor samtlige er både komfortable og fine å se på, og hvor stroppene ikke sklir. På trusefronten gjelder kanskje noe annet...

Du er antakelig velskapt, dvs med rette skuldre, det er meg som har runde skuldre som sliter...
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Forøvrig det er ikke samme svungen å kjøpe undertøy på rema som i en litt mer alright butikk.. Jeg frekventerer ikke undertøyssalonger så ofte akkurat, men det er en vesens forskjell mellom rema og Cubus :)

Har forøvrig besøkt en noe finere butikk i London for å finne en skikkelig bh- de kan sakene sine og fant jo den perfekte. Men engelsken min som normalt sett er ganske så bra krøllet seg litt når jeg skulle be om en bh uten blonder på (en t-skjorte bh på godt norsk). Fruen klinket til og ba om "something without blondes".

Min kompanjong som passet på handleposene og satt i den akk så myke stolen i prøverommet lå omtrent på gulvet og lo, butikkdamen så en smule rart på meg...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, nå ble jeg litt glad når jeg ser at det ikke bare er meg som bruker g-string :D Brukte det hele graviditeten også, klarer ikke finne meg komfortabel i noe annet...

Skrevet

Jau, hainn Pær Robert e no en morsk kar, som det heter her oppe. Gikk hardt utover et par lønninger da jeg la min elsk på myke sportsboxere. God og varm på stumpen midtvinters, det er saker. Si hva dere vil om g-streng og komfort (støtter dere helt der), men med kun jeans utenpå blir det buns of ice når gradestokken kryper ned mot -20.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Kunne ønske de oppvarm stump varmere jeg. Det finnes jo slike man kan ha inni vanter og nedi sko, men det hjelper ikke med varme hender og tær om stussen er en isklump..

Jeg kunne nemlig ha trengt slike idag når taxidusten lot meg vente nette 20 min i 21 kuldegrader. Måtte stå ute for ellers så jeg ikke bilen og ante ikke når den kom.. Da var det buns of ice, toes of frost og frostbitt i frontalpartiet

Skrevet

Kunne ønske de oppvarm stump varmere jeg. Det finnes jo slike man kan ha inni vanter og nedi sko, men det hjelper ikke med varme hender og tær om stussen er en isklump..

Jeg kunne nemlig ha trengt slike idag når taxidusten lot meg vente nette 20 min i 21 kuldegrader. Måtte stå ute for ellers så jeg ikke bilen og ante ikke når den kom.. Da var det buns of ice, toes of frost og frostbitt i frontalpartiet

Relativt iskaldt humør også tenker jeg?

Stakkars. Er ingen forunt å stå ute i margkulde uten heldekkende oppvarmet dress, gjerne med innebygget fuglekvitter og solskinn, og en holografisk illusjon om flagrende gevanter og en varm sommerdag.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg hadde tenkt ut opptil flere kreative løsninger med både vanter, lua mi og den uprøven jeg hadde i veska for å si det sånn. Og det humøret ble ikke mindre istapp når jeg måtte betale full pris...

Og hjelper det at den tykke jakka mi, den som er som ei dyne i jakke form ligger på loftet? Jeg skylder på kulda - hjernen min funker ikke i minus 20 eller mindre altså.

Så innen kl 9 idag hadde jeg brukt nesten 300 kr på taxi - alt kun fordi bøllevesenet i magen har gitt sin kommende mor kronisk hodepine og akutt kvalme og mer til om vi bedriver aktivitet utover snegletempo.

Gjest sug lut
Skrevet

Re. stump-frost:

Jeg sier bare: ullundertøy. Som ulltruse. Ull-bh. Eller, som jeg praktiserer, bruk av ull ammeinnlegg et tiår etter amming.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Frem til jul kunne jeg bruke mine ull longs, men nå må jeg i så fall ha de så langt ned på hoftene at det blir saggelongs og det er muligens mot sin hensikt..

Har gått til innkjøp av magevennlige longs, men det er jo noe herk til tusen egentlig.

Skrevet

Ser det er flere enn meg som sliter med bh-stropper som sklir ned, I undertøys avdelingen på Kappahl har de en liten reddende engel. En slik liten dings man trer stroppene inni bak på ryggen. Genial , i allefall hvis du ikke har noen kilo for mye slik som meg. Jeg fikk valker på det et av få steder på kroppen det fra før ikke fantes..så jeg bruker den sjeldent, men genial det var den jo....

Skrevet
Har Lindex tilfeldigvis BH`er til pupper som må rulles opp også?

Jeg klarer å rulle inn puppen i en 80DD der, bruker 75F/G fra change, men det er jo ganske dyrt, Lindex til hverdags, change til fest!

Enig i de boxerne fra pierre robert!

String får du ikke på meg, klødde nok i rassen på 90tallet da det var moderne!

Gjest sug lut
Skrevet

Ser det er flere enn meg som sliter med bh-stropper som sklir ned, I undertøys avdelingen på Kappahl har de en liten reddende engel. En slik liten dings man trer stroppene inni bak på ryggen. Genial , i allefall hvis du ikke har noen kilo for mye slik som meg. Jeg fikk valker på det et av få steder på kroppen det fra før ikke fantes..så jeg bruker den sjeldent, men genial det var den jo....

VIL HA!! Da kler jeg heller på de valkene (med den tempen vi har om dagen går jeg jo omtrent i dunjakke døgnet rundt uansett).
Skrevet
VIL HA!! Da kler jeg heller på de valkene (med den tempen vi har om dagen går jeg jo omtrent i dunjakke døgnet rundt uansett).

Er så driitlei bh-stropper nedpå albuene at jeg ikke akkurat vurderer å gå uten (litt må man jo tenke på omgivelsene sine også), men driver iherdig bh forskning (les kjøper nye hele tiden) i håp om å finne den perfekte.

Dette skal jeg slutte med NÅ og går på Kappahl i morgen den dag. Dette skal prøves!

P.S

Da jeg endelig fant en fantabulous bh som funka på Ellos (!) sluttet de selvsagt å selge den med en gang. Rakk heldigvis å stribestille to ekstra, men sitter nå med en igjen etter at de har blitt brukt opp rett og slett.

Ellers nevner jeg også at saggetruser er noe av det mest latterlige plagget jeg har hatt på meg. Hadde en dag på jobb med en sånn og holdt på å eksplofaenmegdere av irritasjon. Rett i søpla!

Gjest meg mamma?
Skrevet

De er helt geniale.......så lenge en bor sammen med noen som kan hjelpe og få de de på :(

Eller tar dere de på selv? Jeg får ikke det til uansett hvor mye jeg vrir og vrenger å meg :( Kanskje bare meg som er usedvanlig klønete hehe

Skrevet

Er så driitlei bh-stropper nedpå albuene at jeg ikke akkurat vurderer å gå uten (litt må man jo tenke på omgivelsene sine også), men driver iherdig bh forskning (les kjøper nye hele tiden) i håp om å finne den perfekte.

Dette skal jeg slutte med NÅ og går på Kappahl i morgen den dag. Dette skal prøves!

P.S

Da jeg endelig fant en fantabulous bh som funka på Ellos (!) sluttet de selvsagt å selge den med en gang. Rakk heldigvis å stribestille to ekstra, men sitter nå med en igjen etter at de har blitt brukt opp rett og slett.

Ellers nevner jeg også at saggetruser er noe av det mest latterlige plagget jeg har hatt på meg. Hadde en dag på jobb med en sånn og holdt på å eksplofaenmegdere av irritasjon. Rett i søpla!

Hvordan gikk det? Fått testa ut?

Skrevet
Er så driitlei bh-stropper nedpå albuene at jeg ikke akkurat vurderer å gå uten (litt må man jo tenke på omgivelsene sine også), men driver iherdig bh forskning (les kjøper nye hele tiden) i håp om å finne den perfekte. Dette skal jeg slutte med NÅ og går på Kappahl i morgen den dag. Dette skal prøves! P.S Da jeg endelig fant en fantabulous bh som funka på Ellos (!) sluttet de selvsagt å selge den med en gang. Rakk heldigvis å stribestille to ekstra, men sitter nå med en igjen etter at de har blitt brukt opp rett og slett. Ellers nevner jeg også at saggetruser er noe av det mest latterlige plagget jeg har hatt på meg. Hadde en dag på jobb med en sånn og holdt på å eksplofaenmegdere av irritasjon. Rett i søpla!
Hvordan gikk det? Fått testa ut?

Ajajajajaj, denne er jo genial, men jaggu sliter jeg med å få den på alene!?!

Burde stå en advarsel på. "Advarsel/anbefaling! Bør kun kjøpes av personer i ekteskap/stabile forhold/på vei inn i et forhold/usjenerte folk med gode naboer vegg-i-vegg evt. gode kolleger eller folk med hypermobile ledd".

Dropper den nok i morra og søndag. Satser heller på ny frisk mandag da mannen er hjemme igjen.

Gjest sug lut
Skrevet

Ajajajajaj, denne er jo genial, men jaggu sliter jeg med å få den på alene!?!

Burde stå en advarsel på. "Advarsel/anbefaling! Bør kun kjøpes av personer i ekteskap/stabile forhold/på vei inn i et forhold/usjenerte folk med gode naboer vegg-i-vegg evt. gode kolleger eller folk med hypermobile ledd".

Dropper den nok i morra og søndag. Satser heller på ny frisk mandag da mannen er hjemme igjen.

Forklar prinsipp?
Skrevet
Ajajajajaj, denne er jo genial, men jaggu sliter jeg med å få den på alene!?! Burde stå en advarsel på. "Advarsel/anbefaling! Bør kun kjøpes av personer i ekteskap/stabile forhold/på vei inn i et forhold/usjenerte folk med gode naboer vegg-i-vegg evt. gode kolleger eller folk med hypermobile ledd". Dropper den nok i morra og søndag. Satser heller på ny frisk mandag da mannen er hjemme igjen.
Forklar prinsipp?

Skal prøve...

Plastdings formet som to avrundede E´er mot hverandre(?)

Skulle ha tegna det for deg.

Man trer stroppene igjennom og den sitter mellom skulderbladene, ganske høyt oppe.

Hehe... skjønte du det?

Gjest sug lut
Skrevet
Ajajajajaj, denne er jo genial, men jaggu sliter jeg med å få den på alene!?! Burde stå en advarsel på. "Advarsel/anbefaling! Bør kun kjøpes av personer i ekteskap/stabile forhold/på vei inn i et forhold/usjenerte folk med gode naboer vegg-i-vegg evt. gode kolleger eller folk med hypermobile ledd". Dropper den nok i morra og søndag. Satser heller på ny frisk mandag da mannen er hjemme igjen.
Forklar prinsipp?

Skal prøve...

Plastdings formet som to avrundede E´er mot hverandre(?)

Skulle ha tegna det for deg.

Man trer stroppene igjennom og den sitter mellom skulderbladene, ganske høyt oppe.

Hehe... skjønte du det?

Aha, ja, tror det. Men siden jeg er omtrent så bøyelig som knakkpølser og ingen andre er våken på den tida jeg må kle på meg blir jeg litt skeptisk... så den må settes på etter man er inne i bh'n?
Skrevet
Forklar prinsipp?
Skal prøve... Plastdings formet som to avrundede E´er mot hverandre(?) Skulle ha tegna det for deg. Man trer stroppene igjennom og den sitter mellom skulderbladene, ganske høyt oppe. Hehe... skjønte du det?
Aha, ja, tror det. Men siden jeg er omtrent så bøyelig som knakkpølser og ingen andre er våken på den tida jeg må kle på meg blir jeg litt skeptisk... så den må settes på etter man er inne i bh'n?

Jeg har plastdingsfri denne helga (alene hjemme) og det kommer vel av at jeg er ca like bøyelig som deg. Det går sikkert an å slakke skulderstroppene så mye at du kan knote den på før du strammer etter at du har tatt på deg BH´en, men det gadd altså ikke jeg. Funka som en bøtte da jeg fikk hjelp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...