Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #51 Skrevet 10. januar 2013 Så hvorfor presentere det for hønene om man ikke vil ha tilbakemeldingene? Klukk klukk Ikke alle menn er utro hele tiden som hønene her inne mener. Eller, selvsalgt, alle andre menn enn mennene til hønene da, for de ville aldri funnet på slikt og dessuten er man jo ofte sammen 24 timer i døgnet. Doh..... Anonym poster: 4ac979553592ddfa99feda0e0da59d29
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. januar 2013 #52 Skrevet 10. januar 2013 Om man ikkevil Så hvorfor presentere det for hønene om man ikke vil ha tilbakemeldingene? Klukk klukk Ikke alle menn er utro hele tiden som hønene her inne mener. Eller, selvsalgt, alle andre menn enn mennene til hønene da, for de ville aldri funnet på slikt og dessuten er man jo ofte sammen 24 timer i døgnet. Doh..... Anonym poster: 4ac979553592ddfa99feda0e0da59d29 Om man ikke vil ha meningene til tuppene, er vel kanskje en publikasjon her inne noe bortkastet bare de jeg mener
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #53 Skrevet 10. januar 2013 Jeg skjønner godt at du ikke vil være altfor bastant så lenge det finnes en mulighet for at han snakker sant, dere har tross alt veldig mye å holde sammen for! Nå når du først har fått mistanke, så vil det jo ev bli svært vanskelig for han å lure deg siden du kommer til å følge ekstra godt med i fremtiden. Jeg holder med deg i at du ser tiden litt an og gir han sjansen til å bevise at han er ærlig med deg. Om det så skulle være at han lyger, så vet du ihvertfall at du har gjort det som er i din makt for at dette forholdet skulle fungere. Bare en ting vedr å få passord til e-post o.l. - det er veldig, veldig enkelt å opprette en hemmelig hotmail som du ikke vet om, så ikke stol blindt på den type åpenhet. Lykke til, håper det går bra med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå