Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Jeg og han møttes på en side på internett. Vi har begge fremdeles profiler der, men bruker de ikke, og har begge også stått som gift. I forrige uke kranglet vi, og snakket ikke sammen på noen dager, og når jeg så på profilen hans i dag, så jeg at han har skiftet status til singel før helgen.... I tillegg tok han av seg gifteringen torsdag i forrige uke. Vi ble venner igjen på lørdag, og da jeg spurte han ang. gifteringen, sa han at det bare var pga han fikk vondt i fingeren og måtte ha en pause.......... (altså, jeg vet at han byttet fra høyre til venstre hånd pga han ble sår og sprakk opp under ringen for noen måneder siden. Men han hadde ikke sår på fingeren på venstre hånd nå........ Og han har gått med ring på fingeren helt siden vi giftet oss for 1,5 år siden uten å ta den av) Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette...... :-( Kjenner jeg blir helt dårlig av tanken........... (Det hjelper vel ikke at jeg er 5 mnd på vei og ganske overfølsom for tiden...) Jeg sendte han en sms og sa at jeg vet han har skiftet status, og spurte om han begynner å se seg om etter andre nå, slik at han skal ha noen i tilfelle det skulle bli slutt.... Han skrev bare at jeg tok feil og at vi snakker om det når jeg kommer hjem.... Er jeg veldig naiv? Anonym poster: 5d648e55d93e6c5cf59f638e320cea84
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Naiv? Han ønsker jo helt åpenbart å holde alle muligheter åpne. Fatter ikke at du lar ham slippe unna med det. Og hva gjør gifte folk på sånne sider i det hele tatt? Anonym poster: ac82ff06c84e74745bca78867869e8a7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Naiv? Han ønsker jo helt åpenbart å holde alle muligheter åpne. Fatter ikke at du lar ham slippe unna med det. Og hva gjør gifte folk på sånne sider i det hele tatt? Anonym poster: ac82ff06c84e74745bca78867869e8a7 Det er ikke akkurat en datingside heller.. Jeg opprettet profilen min der for flere år siden pga noen av vennene mine inviterte meg. Så jeg har en del venninner som venner der. Mannen er også venn med noen kamerater der.. (men jeg brukte ikke siden da, så da jeg svarte på første mld fra mannen min, var det 9 mnd siden han hadde sendt den...) Hadde det vært en ren datingside, hadde det vært noe annet. Da hadde jeg slettet profilen min for lengst og også forventet at han hadde gjort det.... Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Greit av meg å være tøff på avstand, men min første tanke var at da kunne han fint fått ønsket sitt oppfylt også! Men det er lett for meg å si, da
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Ja, du sier noe der #3. Jeg vet at vi har et problem med kommunikasjon.... Vi har ennå ikke snakket om problemet vi hadde i forrige uke (vi løste ikke problemet, men ble venner igjen ved at mannen dro meg inntil seg etter vi hadde lagt oss, lå og kjente på magen min en stund før han la armene rundt meg og holdt rundt meg). Så jeg bare venter på sønnen min skal reise til faren sin. (vanskelig å snakke i hverdagen da jeg jobber på dagen, henter sønnen fra skolen, er opptatt med han og diverse til han legger seg og mannen drar på jobb når sønnen legger seg (og jobber 7 dager i uka). HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Et lite tips: Du bør lære deg å bruke parentes riktig. Det er veldig vanskelig å lese med lange parenteser. Beklager kommentaren, jeg pleier vanligvis ikke kommentere. Men klarte ikke la vær Jeg ville ventet til mannen kom hjem, for å få en forklaring. Hvis jeg ikke var fornøyd med den, ville jeg tatt av meg ringen. Og endret status til singel på fb Anonym poster: ca12beb1bd1b4b1f7ae7b3d5b8469af2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Greit av meg å være tøff på avstand, men min første tanke var at da kunne han fint fått ønsket sitt oppfylt også! Men det er lett for meg å si, da Ja, hadde det vært for noen år siden før jeg fikk barn, hadde jeg vært enig.... Men det blir jo litt mer komplisert når han har fungert som stefar for sønnen min en stund og vi nå venter en datter til våren. Han er en veldig flott mann på mange måter (kanskje altfor flott egentlig siden det er så mange jenter som gjerne kunne tenkt seg han), og stortsett har vi det veldig bra sammen. Men vi sliter en del med dette med kommunikasjon. Jeg vil så gjerne at vi skal ha det bra og være lykkelige sammen! HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Hvilke grunner er gode nok for deg da, som forklaring på at han tok av seg gifteringen OG endret status til singel på dette nettstedet? Anonym poster: ac82ff06c84e74745bca78867869e8a7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Høres ut som dere er 14 år.. Slå opp via nett, liksom.. Anonym poster: 460608311b5e7a28d223a874b195bf83
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Ja, du sier noe der #3. Jeg vet at vi har et problem med kommunikasjon.... Vi har ennå ikke snakket om problemet vi hadde i forrige uke (vi løste ikke problemet, men ble venner igjen ved at mannen dro meg inntil seg etter vi hadde lagt oss, lå og kjente på magen min en stund før han la armene rundt meg og holdt rundt meg). Så jeg bare venter på sønnen min skal reise til faren sin. (vanskelig å snakke i hverdagen da jeg jobber på dagen, henter sønnen fra skolen, er opptatt med han og diverse til han legger seg og mannen drar på jobb når sønnen legger seg (og jobber 7 dager i uka). HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Ja, jeg ser den.. her i huset pleier viog å utsette nødvendige diskusjoner litt, til vi er aleine og tid. Men nå har ikke vi slike problemer. Det høres ut som han bare prater vas og ror, men jeg vet jo ikke hva slags type mannen din er. Men en ting som er sikkert er at man kan bli paranoid om man spør her inne om slikt.. For mange vil sikkert fortelle deg at de tror det værste.. Det er du som kjenner din mann og hva han er i stand til. Er dette veldig ubehagelig for deg så må dere ta en prat i kveld. Ikke godta alt han sier, men spør til du føler du kan roe deg ned svaret. Men at en mann fører seg opp som singel (uansett hvilket forum) og tar av seg ringen hadde jeg tatt som et dårlig tegn. Og det visernuansett om lite respekt for deg og dine følelser. Krangling og uenigheter kan være "vanlig" i mange forhold, men man kan ikke springe å ta av seg ringen hver gang.. Da må man ordne opp mener jeg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Høres ut som dere er 14 år.. Slå opp via nett, liksom.. Anonym poster: 460608311b5e7a28d223a874b195bf83 Altså det er jo ingen av oss som slår opp via nett... Og vi har jo ikke slått opp. Da jeg spurte på lørdag om han har tenkt å forlate meg siden han har tatt av ringen, sa han som sagt at det ikke hadde noe med det å gjøre, og at han ikke ville forlate meg. Han hadde vel kanskje ikke tenkt at jeg kom til å se at han hadde forandret status (jeg er som sagt nesten aldri pålogget der, men ble bare litt nysgjerrig da jeg brukte internett på mobilen hans og så at han hadde vært inne på siden). Og jeg tenker vel at det heller er i forhold til jenter han kontakter at han forandret til singel og ikke for at jeg skulle se det... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Ja, du sier noe der #3. Jeg vet at vi har et problem med kommunikasjon.... Vi har ennå ikke snakket om problemet vi hadde i forrige uke (vi løste ikke problemet, men ble venner igjen ved at mannen dro meg inntil seg etter vi hadde lagt oss, lå og kjente på magen min en stund før han la armene rundt meg og holdt rundt meg). Så jeg bare venter på sønnen min skal reise til faren sin. (vanskelig å snakke i hverdagen da jeg jobber på dagen, henter sønnen fra skolen, er opptatt med han og diverse til han legger seg og mannen drar på jobb når sønnen legger seg (og jobber 7 dager i uka). HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Men at en mann fører seg opp som singel (uansett hvilket forum) og tar av seg ringen hadde jeg tatt som et dårlig tegn. Og det visernuansett om lite respekt for deg og dine følelser. Krangling og uenigheter kan være "vanlig" i mange forhold, men man kan ikke springe å ta av seg ringen hver gang.. Da må man ordne opp mener jeg. Lykke til Han har som sagt aldri tatt av ringen før da... Og han skyldte på at han hadde vondt i fingeren og ville vente til det ble bra før han tok den på igjen.... Men jeg vet ikke om jeg tror det.. At tilfeldigvis den uka vi har en av de største kranglene hittil får han så vondt i fingeren at han må ta av ringen............. En ting er vel kanskje også at jeg jo så gjerne vil tro han! Men jeg vil jo ikke bare tro på alt han sier og så en dag oppleve et eller annet komme som lyn fra klar himmel... En av tingene er vel kanskje at jeg vet hvordan han har vært med ekser. Han har til tider vært sammen med flere samtidig, vært utro osv (men påstår det startet da hun han hadde vært sammen med i mange år og trodde var den rette ble gravid med en annen). Men han påstår jo selv at han er ferdig med det og ikke har lyst til å leve livet slik lengre, men vokse opp og starte en familie (han er i midten av 30-årene). HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Hvilke grunner er gode nok for deg da, som forklaring på at han tok av seg gifteringen OG endret status til singel på dette nettstedet? Anonym poster: ac82ff06c84e74745bca78867869e8a7 Jeg vet ikke.. Jeg må jo høre grunnene hans først. Så kan jeg vurdere hvor gode jeg syns de er..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Han høres iallefall ikke voksen, moden og trofast ut. Jo mer du skriver, jo verre blir det i mine ører. Anonym poster: 460608311b5e7a28d223a874b195bf83
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg fått snakket med mannen. Forklaringen hans var at siden han ikke bruker siden, har han gitt brukernavnet og passordet til en kamerat som visstnok ikke får til å åpne profil der i landet han bor i (de tillater visstnok ikke enkelte nettsider der). Så han sa at avtalen med kameraten hadde vært at han skulle fjerne bildene av mannen min og legge til sine egne bilder i steden. Vi snakket om det, og han skjønte det kunne være vanskelig å tro på han. Men han bad meg om å stole på han. Så jeg vet ikke helt om jeg tror det eller ikke... Jeg har lyst til å tro det, men syns det er litt vanskelig..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg fått snakket med mannen. Forklaringen hans var at siden han ikke bruker siden, har han gitt brukernavnet og passordet til en kamerat som visstnok ikke får til å åpne profil der i landet han bor i (de tillater visstnok ikke enkelte nettsider der). Så han sa at avtalen med kameraten hadde vært at han skulle fjerne bildene av mannen min og legge til sine egne bilder i steden. Vi snakket om det, og han skjønte det kunne være vanskelig å tro på han. Men han bad meg om å stole på han. Så jeg vet ikke helt om jeg tror det eller ikke... Jeg har lyst til å tro det, men syns det er litt vanskelig..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Kvinner vil bedras med vidåpne øyne! Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #18 Skrevet 10. januar 2013 Med den forklaringen roter han seg enda lenger ut på viddene! Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #19 Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg fått snakket med mannen. Forklaringen hans var at siden han ikke bruker siden, har han gitt brukernavnet og passordet til en kamerat som visstnok ikke får til å åpne profil der i landet han bor i (de tillater visstnok ikke enkelte nettsider der). Så han sa at avtalen med kameraten hadde vært at han skulle fjerne bildene av mannen min og legge til sine egne bilder i steden. Vi snakket om det, og han skjønte det kunne være vanskelig å tro på han. Men han bad meg om å stole på han. Så jeg vet ikke helt om jeg tror det eller ikke... Jeg har lyst til å tro det, men syns det er litt vanskelig..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Det er mange år siden jeg hørte mindre troverdig forklaring på ting. Han lyver. Jeg hadde lignende problem med eksen som var registrert på diverse ekteskapssider i utlandet, da han ble fersket, så sa han det var for spenningens skyld og ikke noe annet, siden forholdet vårt var gått i stå osv. Samtidig som han skrev konkrete brev til jentene der og ville møte dem. For å si det sånn, jeg ble lite overrasket over da det kom frem at han møtte flere av disse jentene da han var på tannlegereise til dette landet tidligere. Som regel forteller mannfolk som er eller ønsker å være utro delvis sannhet fordi de tenker at det er bedre å ta det lille støtet og få roet ned kjerringa, enn at hun oppdager det store og hele og forlater ham. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c
Gidder ikke! Skrevet 10. januar 2013 #20 Skrevet 10. januar 2013 Nei nei nei nei NEI! Det der må du ikke tro på! Hadde det vært min man som kom med en sånn unnskyldning, hadde jeg ledd av han og spurt om han trodde jeg var dum. Herregud for en latterlig forklaring. Her lyser alle varsellampene mine, når jeg setter sammen alt du skriver blir det rett og slett for tydelig at du ikke må stole på det han sier.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #21 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036
Nettie+jentungen Skrevet 10. januar 2013 #22 Skrevet 10. januar 2013 Hvis de ikke tillater enkelte nettsider i det landet, hvordan kan han logge seg inn på denne nettsiden da?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #23 Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg fått snakket med mannen. Forklaringen hans var at siden han ikke bruker siden, har han gitt brukernavnet og passordet til en kamerat som visstnok ikke får til å åpne profil der i landet han bor i (de tillater visstnok ikke enkelte nettsider der). Så han sa at avtalen med kameraten hadde vært at han skulle fjerne bildene av mannen min og legge til sine egne bilder i steden. Vi snakket om det, og han skjønte det kunne være vanskelig å tro på han. Men han bad meg om å stole på han. Så jeg vet ikke helt om jeg tror det eller ikke... Jeg har lyst til å tro det, men syns det er litt vanskelig..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Det er mange år siden jeg hørte mindre troverdig forklaring på ting. Han lyver. Jeg hadde lignende problem med eksen som var registrert på diverse ekteskapssider i utlandet, da han ble fersket, så sa han det var for spenningens skyld og ikke noe annet, siden forholdet vårt var gått i stå osv. Samtidig som han skrev konkrete brev til jentene der og ville møte dem. For å si det sånn, jeg ble lite overrasket over da det kom frem at han møtte flere av disse jentene da han var på tannlegereise til dette landet tidligere. Som regel forteller mannfolk som er eller ønsker å være utro delvis sannhet fordi de tenker at det er bedre å ta det lille støtet og få roet ned kjerringa, enn at hun oppdager det store og hele og forlater ham. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c Han sa at det er flere sider der det ikke går an å registrere seg pga det er en av måtene landet prøver å få slutt på de som lever av å opprette profiler på websider for å lure folk. (som er et stort problem i det landet). Det kan jo godt hende er korrekt... Han er ikke utro per i dag. Men bekymringen er jo om han skulle være det en gang i fremtiden. Vil ikke at datteren min skal miste faren sin heller :-( HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #24 Skrevet 10. januar 2013 Hvis de ikke tillater enkelte nettsider i det landet, hvordan kan han logge seg inn på denne nettsiden da? Han sa at det ikke gikk an å registrere ny profil lengre, men at han kunne logge seg på mannen sin profil siden den allerede er opprettet og registrert i et annet land....... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #25 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036 Kameraten bor i et afrikansk land med mye korrupsjon og der mange lever av å svindle lettlurte europeere/amerikanere osv..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå