Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #26 Skrevet 10. januar 2013 Hvis de ikke tillater enkelte nettsider i det landet, hvordan kan han logge seg inn på denne nettsiden da? Det var et veldig godt poeng Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #27 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036 Kameraten bor i et afrikansk land med mye korrupsjon og der mange lever av å svindle lettlurte europeere/amerikanere osv..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Si at han kan begynne å skrive et eventyrbok. Så langt jeg vet, hvis det er Nigeria du snakker om, så er det en flust med nigerianske damer registrert på diverse datingssider, facebook og lignende. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #28 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har ikke lest alle svarene du har fått Hi, men jeg tenker at du ikke bør "ase deg opp" før han kommer hjem og dere får snakkes skikkelig sammen. Å ta av seg ringen i forbannelsen kan man gjøre, og kanskje han ikke har lyst til å innrømme det siden han tydleigvis angrer og vil ha den på egentlig... Men å skifte til singel status i samme slengen synes jeg er overtramp, men jeg tenker at han også gjorde det i forbannelsen og ikke egentlig mente det...Kanskje det at han tok initiativet til å dra deg inntil seg på lørdag var hans måte å si unnskyld på? Jeg sier dette for her inne blir det "hue og rævva" stemning med en gang det er noe med mannen, og det tror jeg er lite kontruktivt i forkant av en diskusjon om noe som ikke er åpntlyst helt horribelt. Jag kasta gifteringen min på sjøen en gang i sinne, så tok han sin av og kastet like godt den også. 1 min etter hoppet mannen uti og dykket til han fant begge to. Så vi har de ennå , men der og da var jeg så sint at jeg klarte ikke styre meg. Mannen min er av typen som synes unnskyld er det vanskeligste ordet i hele verden, men han sier unnskyld på sin måte allikevel. Han kan også vise at han er glad i meg og synes ting ble dumt med å holde rundt meg og bare vise at han er der og vil ha meg der. Når begge da er rolig og har vist at vi er glad i hverandre så kan vi snakke og finne ut av ting. Kanskje mannen din er litt slik også? Ikke ta sorgene på forskudd, men hør på hva han har å si før du bestemmer deg for om han er en dritt eller ikke... Anonym poster: f99033590dd99459ec44b079b6c7450f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #29 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har ikke lest alle svarene du har fått Hi, men jeg tenker at du ikke bør "ase deg opp" før han kommer hjem og dere får snakkes skikkelig sammen. Å ta av seg ringen i forbannelsen kan man gjøre, og kanskje han ikke har lyst til å innrømme det siden han tydleigvis angrer og vil ha den på egentlig... Men å skifte til singel status i samme slengen synes jeg er overtramp, men jeg tenker at han også gjorde det i forbannelsen og ikke egentlig mente det...Kanskje det at han tok initiativet til å dra deg inntil seg på lørdag var hans måte å si unnskyld på? Jeg sier dette for her inne blir det "hue og rævva" stemning med en gang det er noe med mannen, og det tror jeg er lite kontruktivt i forkant av en diskusjon om noe som ikke er åpntlyst helt horribelt. Jag kasta gifteringen min på sjøen en gang i sinne, så tok han sin av og kastet like godt den også. 1 min etter hoppet mannen uti og dykket til han fant begge to. Så vi har de ennå , men der og da var jeg så sint at jeg klarte ikke styre meg. Mannen min er av typen som synes unnskyld er det vanskeligste ordet i hele verden, men han sier unnskyld på sin måte allikevel. Han kan også vise at han er glad i meg og synes ting ble dumt med å holde rundt meg og bare vise at han er der og vil ha meg der. Når begge da er rolig og har vist at vi er glad i hverandre så kan vi snakke og finne ut av ting. Kanskje mannen din er litt slik også? Ikke ta sorgene på forskudd, men hør på hva han har å si før du bestemmer deg for om han er en dritt eller ikke... Anonym poster: f99033590dd99459ec44b079b6c7450f Drit i det jeg skrev her... Jeg leste som sagt ikke alt der i blandt ikke svaret der du hadde snakket med ham... Den forklaringen var j**** tynn! Trodde han hadde gjort det i sinne jeg... Det hadde tross alt vært mer troverdig situasjonen tatt i betraktning. Hvordan får denne vennen logget seg på nettsiden som ikke er tillatt der da? Og går det faktisk an at en slik side som du beskriver ikke er tillatt? World Wide Web liksom? Jeg hadde krevd at han slettet hele profilen ETTER at dere to sammen gikk igjennom hva som ligger på den profilen hans... Så får ha bare si til kompisen at det ikke var greit for deg og derfor sletter dere profilen som står i din mann sitt navn. Anonym poster: f99033590dd99459ec44b079b6c7450f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #30 Skrevet 10. januar 2013 Det der må jo være løgn! Ikke la deg lure! Hadde ringt kameraten umiddelbart og spurt om dette. Du merker sikkert om han lyver. Anonym poster: ecff3f9067a8f44bbe8796f018656cd7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #31 Skrevet 10. januar 2013 Det der må jo være løgn! Ikke la deg lure! Hadde ringt kameraten umiddelbart og spurt om dette. Du merker sikkert om han lyver. Anonym poster: ecff3f9067a8f44bbe8796f018656cd7 Ja, jeg skulle gjerne ringt kameraten, men han snakker dessverre ikke engelsk, så det går ikke.... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #32 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036 Kameraten bor i et afrikansk land med mye korrupsjon og der mange lever av å svindle lettlurte europeere/amerikanere osv..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Si at han kan begynne å skrive et eventyrbok. Så langt jeg vet, hvis det er Nigeria du snakker om, så er det en flust med nigerianske damer registrert på diverse datingssider, facebook og lignende. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c Det er ikke Nigeria, men et annet vest-afrikansk land. Det er som sagt ikke alle web-sider, men ifølge mannen noen sider. Og denne websiden jeg snakker om har vært tillatt før, men ikke nå lenger visstnok. Så ifølge det han sa hadde kameraten hans hatt profil der før, men etter den ble stengt hadde han mistet kontakt med noen han hadde kontakt med der, så han ville bruke mannen min sin profil til å prøve å finne den personen igjen..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #33 Skrevet 10. januar 2013 Ellers kan jeg si at jeg skjønner dere er skeptiske, for det er jeg også................. Jeg gikk inn på siden i går og fjernet alle bildene av mannen, endret brukernavnet og slettet vennene hans iallfall... Så hvis det skulle være sant, så kan ikke kameraten gi seg ut for å være mannen min iallfall... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #34 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036 Kameraten bor i et afrikansk land med mye korrupsjon og der mange lever av å svindle lettlurte europeere/amerikanere osv..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Si at han kan begynne å skrive et eventyrbok. Så langt jeg vet, hvis det er Nigeria du snakker om, så er det en flust med nigerianske damer registrert på diverse datingssider, facebook og lignende. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c Det er ikke Nigeria, men et annet vest-afrikansk land. Det er som sagt ikke alle web-sider, men ifølge mannen noen sider. Og denne websiden jeg snakker om har vært tillatt før, men ikke nå lenger visstnok. Så ifølge det han sa hadde kameraten hans hatt profil der før, men etter den ble stengt hadde han mistet kontakt med noen han hadde kontakt med der, så han ville bruke mannen min sin profil til å prøve å finne den personen igjen..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Så han brukte mannen din sin profil med hans info og bilde? Seriøst? Og til info: kun Kina har overvåking ift internett. Ingen andre land har det. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #35 Skrevet 10. januar 2013 Med mindre denne kameraten bor i Kina, synes jeg du burde være forbanna over at annen din tror du er så lettlurt. For det er du vel ikke?? Anonym poster: 6b5c3387c2374a3ce693413f2ff70036 Kameraten bor i et afrikansk land med mye korrupsjon og der mange lever av å svindle lettlurte europeere/amerikanere osv..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Si at han kan begynne å skrive et eventyrbok. Så langt jeg vet, hvis det er Nigeria du snakker om, så er det en flust med nigerianske damer registrert på diverse datingssider, facebook og lignende. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c Det er ikke Nigeria, men et annet vest-afrikansk land. Det er som sagt ikke alle web-sider, men ifølge mannen noen sider. Og denne websiden jeg snakker om har vært tillatt før, men ikke nå lenger visstnok. Så ifølge det han sa hadde kameraten hans hatt profil der før, men etter den ble stengt hadde han mistet kontakt med noen han hadde kontakt med der, så han ville bruke mannen min sin profil til å prøve å finne den personen igjen..... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Så han brukte mannen din sin profil med hans info og bilde? Seriøst? Og til info: kun Kina har overvåking ift internett. Ingen andre land har det. Anonym poster: 2ae4bbca378a404684b51a30f9a3562c Dette måtte jeg sjekke opp. Fant denne artikkelen: http://usatoday30.usatoday.com/tech/news/2007-05-18-countries-block-websites_N.htm Ser ut til at det er flere land som også blokkerer noen websider.... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #36 Skrevet 10. januar 2013 Ser ut som du velger å tro på han. Det er jo det enkleste. Lykke til videre... Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #37 Skrevet 10. januar 2013 Ser ut som du velger å tro på han. Det er jo det enkleste. Lykke til videre... Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc Jeg har veldig lyst til å tro han. Har veldig lyst til å tro han når han sier at han ønsker forholdet skal vare og at han elsker meg......... Jeg har veldig lyst til at vi skal være en lykkelig liten familie, spesielt siden jeg føder datteren hans om noen måneder... Men det er som sagt vanskelig... Jeg skal se om jeg finner litt mer ut av det. Jeg skal få mannen til å sende en sms til kameraten (for jeg kan oversette en sms, men ikke når de snakker i tlf). Event. kan jeg se om jeg får snakket med kona til ene kameraten hans som snakker litt engelsk... HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. januar 2013 #38 Skrevet 10. januar 2013 Oy... Jeg regner meg selv for å være en relativt tålmodig og forståelsesfull person når det kommer til sambo. Jeg finner meg nok i mye som andre ville laget bråk over. Men denne her hadde jeg dratt på dagen for. Unnskyld meg, men jeg hadde KREVD at denne profilen ble slettet, og at ha tok på seg den j**** ringen OM han ville at jeg skulle bli. Om han ikke gjorde disse to tingene for meg i dn situasjonen der, sier dt sitt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #39 Skrevet 10. januar 2013 Er mannen din afrikaner? Ingen baktanke, bare lurer. Anonym poster: a96dd281e24afdcecde35e06feeaacbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #40 Skrevet 10. januar 2013 Oy... Jeg regner meg selv for å være en relativt tålmodig og forståelsesfull person når det kommer til sambo. Jeg finner meg nok i mye som andre ville laget bråk over. Men denne her hadde jeg dratt på dagen for. Unnskyld meg, men jeg hadde KREVD at denne profilen ble slettet, og at ha tok på seg den j**** ringen OM han ville at jeg skulle bli. Om han ikke gjorde disse to tingene for meg i dn situasjonen der, sier dt sitt. Jeg har som sagt slettet alt av informasjon som knytter profilen til mannen og jeg har passordet til profilen... Angående ringen, så sier han jo at det gjør vondt, så vet ikke om jeg kan kreve at han har den på allikevel............ Men jeg får jo se hvor lenge det gjør vondt. Han sier jo at han jo har den på for sin egen del og ikke for noen andre. Og det er jo forsåvidt rett at det ikke er så mange andre som ser han. Han er enten hjemme eller på jobb, og jobber alene........ HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. januar 2013 #41 Skrevet 10. januar 2013 Allikevel. I den situasjonen dere er i nå, etter det som har skjedd hadde jeg krevd det. Stakkarn har vondt i fingern.... Bruk den andre hånda! Eller ta den på ett kjede og ha den rundt halsen! Den "kompissen låner profilen" forklaringen var tynn altså.... Hadde ikke kjøpt den der i ett sekund.... Sorry.. Rart å fort det plutselig lar seg ordne slike ting når du plutselig ikke finner deg i ting lenger! Han er vandt til at du spiller på strengene hans nå vettu! Ikke la deg overkjøre snille snille deg... Kjenner meg så igjen.. Hadde en situasjon i fjor her. Da stakk jeg bort en helg. Trengte å tenke. Da jeg kom hjem kom jeg hjem til en helt annen hverdag, og det har vært forandret siden, til det bedre. Han forstod der og da at det der ikke funka for meg. Og det der har han ikke prøvd se på igjen... Bare nevner det.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #42 Skrevet 10. januar 2013 Uff uff uff.. Alarmen både ulerog blinker i mitt hode. Vær så snill ikke gå på den. Han har vært notorisk utro før sier du, men nå når han er med deg vil han være voksen om føler seg mer moden.. Kjøper du virkelig den? Tror du ikke det er akkurat det han har sagt til alle eksene da? Får helt vondt av deg. Det virker som han tror du er dum. Beklager. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #43 Skrevet 10. januar 2013 Uff uff uff.. Alarmen både ulerog blinker i mitt hode. Vær så snill ikke gå på den. Han har vært notorisk utro før sier du, men nå når han er med deg vil han være voksen om føler seg mer moden.. Kjøper du virkelig den? Tror du ikke det er akkurat det han har sagt til alle eksene da? Får helt vondt av deg. Det virker som han tror du er dum. Beklager. Lykke til! Han vet jeg ikke er dum, og pga at jeg var veldig skeptisk i begynnelsen pga han fortalte hvordan han hadde vært før, så gav han meg passordet til e-posten hans slik at jeg kunne se selv at han sendte en e-post til en eks som fremdeles var interessert der han skrev at han hadde meg nå og ikke ønsket noe kontakt med henne og ønsket henne lykke til videre i livet (og siden han bruker samme passord til alt, har jeg passord til alt annet også)... Det å kunne stole på han har vært en lang prosess, men siden han har gjort alt riktig begynte jeg etterhvert å stole på han. Han har gjort mye dumt før, men sier han heller ikke var så seriøs med de. Giftemål og barn var ikke det han tenkte på da. Med meg får han jo straks begge de delene. Jeg ønsker jo ikke å være naiv heller. Men på samme måte ønsker jeg jo ikke å ende alt om han faktisk forteller meg sannheten (tanken på at datteren min skal vokse opp uten en far er heller ikke noe særlig...) HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #44 Skrevet 10. januar 2013 Herrejesus og jøssenamn, så naive og lettlurte enkelte damer er.... Sorry mac, men dette lukter svidd fra ende til annen. Og jeg snakker av erfaring, for eksen min holdt på med noe av det samme- og hadde like fantastiske unnskyldninger som din. Selvsagt var ingen av dem sanne.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #45 Skrevet 10. januar 2013 Herrejesus og jøssenamn, så naive og lettlurte enkelte damer er.... Sorry mac, men dette lukter svidd fra ende til annen. Og jeg snakker av erfaring, for eksen min holdt på med noe av det samme- og hadde like fantastiske unnskyldninger som din. Selvsagt var ingen av dem sanne. Jeg vil jo ikke være naiv... Det er jo derfor jeg fremdeles tenker på dette og ikke bare hørte forklaringen hans og glemte det... Vi har begge mye å miste om det skulle bli slutt mellom oss. Jeg mister mannen min og sjansen til å få tre barn slik jeg ønsker meg (jeg NEKTER å få barn med tre ulike menn, syns det er ille nok med to!), må se sønnen min miste nok en omsorgsperson og se datteren min vokse opp uten far og mannen min mister muligheten til å se datteren vokse opp. Og som sagt vet jeg at han ikke har vært utro ennå iallfall (for han tilbringer all tiden hjemme sammen med meg. Jeg må dra han med meg for å få han ut av huset). Men kanskje jeg skal be han ha ringen i et halskjede om han får vondt av å ha det på fingeren (og det at han ikke kan bytte over på andre tviler jeg ikke på, for jeg så selv hvordan han sprakk opp og fikk sår under ringen). Jeg ønsker så veldig at ting skal bli slik jeg drømte om. Det er så vanskelig å tenke tanken at det kanskje ikke blir det..... :-( HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #46 Skrevet 10. januar 2013 Uff uff uff.. Alarmen både ulerog blinker i mitt hode. Vær så snill ikke gå på den. Han har vært notorisk utro før sier du, men nå når han er med deg vil han være voksen om føler seg mer moden.. Kjøper du virkelig den? Tror du ikke det er akkurat det han har sagt til alle eksene da? Får helt vondt av deg. Det virker som han tror du er dum. Beklager. Lykke til! Han vet jeg ikke er dum, og pga at jeg var veldig skeptisk i begynnelsen pga han fortalte hvordan han hadde vært før, så gav han meg passordet til e-posten hans slik at jeg kunne se selv at han sendte en e-post til en eks som fremdeles var interessert der han skrev at han hadde meg nå og ikke ønsket noe kontakt med henne og ønsket henne lykke til videre i livet (og siden han bruker samme passord til alt, har jeg passord til alt annet også)... Det å kunne stole på han har vært en lang prosess, men siden han har gjort alt riktig begynte jeg etterhvert å stole på han. Han har gjort mye dumt før, men sier han heller ikke var så seriøs med de. Giftemål og barn var ikke det han tenkte på da. Med meg får han jo straks begge de delene. Jeg ønsker jo ikke å være naiv heller. Men på samme måte ønsker jeg jo ikke å ende alt om han faktisk forteller meg sannheten (tanken på at datteren min skal vokse opp uten en far er heller ikke noe særlig...) HI Anonym poster: b93d45d10bc9885b021bd6241a6d0f37 Beklager, men til mer du skriver jo mer naiv virker du. Skjønner det er en fortvilet situasjon, misforstå meg rett.. Men han kjører en del "klassiske" unnskyldninger. Og om dere har barn så er det såklart han sier det han gjør.. Betyr ikke at han mener dt. At han gav deg passord til eposten sin beviser ingenting.. Det er ofte slik utro folk skaper tillit.. Tro meg.. Jeg har hatt en som lurte meg trill rundt i 7 år.. Og det var ikke bare meg som fikk sjokk da hans sanne jeg kom for en dag. Både min OG hans familie ble sjokkert.. For han var jo verdens ørligste og snilleste person.. Jadda
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. januar 2013 #47 Skrevet 10. januar 2013 Du forsvarer han jo for hvert innlegg som kommer? Forstår det bare ikke... Altså, skjønner jo at du ikke vil at det værste skal skje. Men kjære deg, dette sier jeg fordi jeg (selvom jeg ikke kjenner deg) bryr meg om deg... Ikke mist hodet her. Lytt til magefølelsen. Om din beste venninne kom å sa dette til deg, med de samme unnskyldningene fra sin mann... Hva ville du sagt til henne da? Jeg kan dessverre ikke si til deg at han sikkert snakker sant og at alt er rosenrødt, men det er vel helst det du vil høre...?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #48 Skrevet 10. januar 2013 Om det er sant eller ikke gidder jeg ikke å spekulere i, men du må vite at så fort det er noe som kan relateres til at mannen kaanskje kan være utro så blåses det veeldig opp av hønene her inne. Det er ikke bare kina som har restriksjoner på nettsider som en over her sier. I Vietnam for eksempel er ikke facebook lov. Anonym poster: 4ac979553592ddfa99feda0e0da59d29
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. januar 2013 #49 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Så hvorfor presentere det for hønene om man ikke vil ha tilbakemeldingene? Klukk klukk Endret 10. januar 2013 av Aprikos Syltetøy
stylees Skrevet 10. januar 2013 #50 Skrevet 10. januar 2013 Du forsvarer han jo for hvert innlegg som kommer? Forstår det bare ikke... Altså, skjønner jo at du ikke vil at det værste skal skje. Men kjære deg, dette sier jeg fordi jeg (selvom jeg ikke kjenner deg) bryr meg om deg... Ikke mist hodet her. Lytt til magefølelsen. Om din beste venninne kom å sa dette til deg, med de samme unnskyldningene fra sin mann... Hva ville du sagt til henne da? Jeg kan dessverre ikke si til deg at han sikkert snakker sant og at alt er rosenrødt, men det er vel helst det du vil høre...? Det er jo naturlig å forsvare mannen sin og prøve å finne andre muligheter om man oppdager slikt. Tenk om det hadde vært din mann, hadde du ikke gjort det samme? Lykke til HI, håper på det beste for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå