Gå til innhold

Når du dusjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker håndklærne kanskje i en uke, vi! Er fem i familien, så om alle skulle ta nytt håndkle hver gang de dusjet, hadde jeg vel ikke gjort annet enn å vaske håndklær!!! Tenk miljø, jenter!!

Anonym poster: c71e91ecf473dbb883656a941f401196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også sies at jeg har et eget håndkle til ansiktet, som jeg også kan bruke i opptil en uke (dette er KUN til ansiktet mitt)

Anonym poster: c71e91ecf473dbb883656a941f401196

Skrevet

tar du da nytt håndkle hver gang, eller bruker du samme håndkle flere ganger?

Anonym poster: bd354f4a518c6bf5796f3453854efef5

Bruker håndkleet to ganger før vi hiver det til vask. Siden både jeg, mannen og de to minste barna bader hver dag hadde det blitt mye unødvendig klesvask hvis vi hadde skiftet håndduk hver gang!

Skrevet

Bytter etter et par-3 ganger.

Skrevet

Jeg er mest overrasket over hvor mange det er som mener de er så møkkete etter at de har dusjet at håndklærne blir skitne etter én gangs bruk!

Anonym poster: e8a5bb0bf55c1109148d406c3003848f

Skrevet

Jeg bruker to rene hånkle hver gang jeg dusjer. Et til ansikt og hår, og et til kroppen. Kunne sikkert brukt det jeg bruker til ansikt/hår flere ganger, men det gjør jeg ikke. Kunne aldri funnet på å tørke kroppen med et brukt hånkle.

Skrevet

Vi skifter som regel ukentlig. Jeg bruker 2 håndklær til meg selv, mann og sønn har hver sitt. Vi bruker tynne badematter som ser ut som håndklær på gulvet.

Håndklær til å tørke hendene etter vask skifter annenhver dag eller hver tredje dag. Vi har 3 bad og et toalettrom, så noen blir ikke brukt så mye.

Anonym poster: 0ca554618a9fb8a398f132a61dfdc0bc

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Altså, jeg skjønner jo konseptet med å bruke samme håndkle et par ganger, for man er jo faktisk rene når man kommer ut av dusjen, men å skifte en gang i uken, eller hver 14 dag??? Dvs at man lar håndkle bli vått og lufttørke x antall ganger før man endelig finner veien til vaskemaskinen. Kan bare tenke meg hvordan bakteriene yngler i det varme og fuktige miljøet! Usj...

Hva er tanken bak det? Det er jo i all anstendighets navn ikke SÅ mye arbeid å sette på en maskin med håndklær et par ganger i uka?

Skrevet

Tar nytt hver gang vi dusjer ja! Jeg bruker to stk hver gang også. Vi er fire stk i familien som dusjer/bader hver dag.

Å ikke ta nytt hver gang er direkte ekkelt! :o

Anonym poster: 3954971e8a6094a2740023b7ca090bf1

Tar dere nytt håndkle hver en av dere vasker hendene og da?

Anonym poster: 866dd36c56e8d8fd7358eeeaab412aef

Skrevet

Her bruker vi handukene i kanskje en uke, dusjer annenhver-hver tredje dag grunnet veldig tørr hud, men føler jeg de begynner å lukte så går de i skittentøysdunken.

Har ingen plasser å henge de opp, så de henges over dusjen etter bruk. Når vi dusjer henges de på tørketrommeldøra.

Skrevet

Good lord.

Jeg kan love dere at dere får mer baskelusker på dere ved å stelle dere enn dere gjør ved å bruke samme håndkle to ganger (gitt at dere faktisk vasker dere).

Hvordan klarer dere dere ute i verden egentlig? Det KRYR av bakterier rundt dere til enhver tid, tror ikke et brukt håndkle er det som får det til å tippe over :)

Anonym poster: 2d8937895accaffa79df7a64d9df7c75

Skrevet

Her går alle håndklærne til vask hver gang.

Skrevet

Jeg bruker et håndkle til håret, og ett til kroppen. Dusje gjør jeg hver dag, mens det går 2-3 dager mellom hver gang jeg vasker håret.

Håndkleet til kroppen bruker jeg et par ganger før jeg bytter. Håndkleet til håret bytter jeg etter hver gang. :-)

Anonym poster: c47473433ac946a3406d24621e025892

Skrevet

Her skifter jeg ut alle håndklærne en gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...