Gå til innhold

Når du dusjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar du da nytt håndkle hver gang, eller bruker du samme håndkle flere ganger?

Anonym poster: bd354f4a518c6bf5796f3453854efef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme minst to ganger.

Skrevet

Det er ikke lenge siden det var en lik tråd her inne.

Jeg bytter ikke håndkle hver gang. Men i følge mange her inne, er det fryktelig ekkelt ;)

Skrevet

Ja, håndklærne våre brukes flere ganger. Vi dusjer hver dag (guttungen annenhver dag/den andre dagen klutvask), så jeg anser oss ikke som veldig møkete ;)

Skrevet

14 dager bruker jeg håndkle.blir ikke så møkkete, har ikke mulighet til og skifte hver dag

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi skifter håndkle hver gang vi dusjer.

Det trodde jeg faktisk var helt vanlig helt til x antall diskusjoner her inne viste det motsatte.

Når jeg er ren, vil jeg tørke meg med et rent og mykt håndkle som lukter godt :) litt luksus i hverdagen er viktig.

Skrevet

Jeg bytter ikke håndkle hver gang. Men i følge mange her inne, er det fryktelig ekkelt ;)

Synes jeg hadde sett skittentøysvaska da, puuuh.... Det går minst en vask daglig fra før....Tror disse som synes det er ekkelt liker å vaske klær, de bruker "engangshåndklær"?, får hjelp til husarbeid eller slenger det i en bløt haug?!? og "glemmer"?

Skrevet

14 dager bruker jeg håndkle.blir ikke så møkkete, har ikke mulighet til og skifte hver dag

Bruker du samme håndkle i to uker? Hvor ofte dusjer du da? Og hvilke hindringer kan du ha som gjør at du ikke kan skifte hver dag?

Anonym poster: d3fca92fbbea8fa6dc5b65e6aed54d03

Skrevet

Digger forresten slike tråder.... "Krangle" litt om ingenting, når man har ekstra tid ;)

Skrevet

Om en henger det opp til tørk etter bruk er det da ingen problemer å bruke en håndduk flere ganger.

Skrevet

For meg har det aldri vert normalt og ta nytt håndkle hver dag, jeg dusjer stort sett anhver dag,hvis jeg ikke skal noe så klart. Vokste opp med og kun bytte hver 14 dag,for oss er det normalt

Skrevet

Vi skifter håndkle hver gang vi dusjer.

Det trodde jeg faktisk var helt vanlig helt til x antall diskusjoner her inne viste det motsatte.

Når jeg er ren, vil jeg tørke meg med et rent og mykt håndkle som lukter godt :) litt luksus i hverdagen er viktig.

Hvor mange er dere i familien, som dusjer hver dag? ;)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Synes jeg hadde sett skittentøysvaska da, puuuh.... Det går minst en vask daglig fra før....Tror disse som synes det er ekkelt liker å vaske klær, de bruker "engangshåndklær"?, får hjelp til husarbeid eller slenger det i en bløt haug?!? og "glemmer"?

Vi er to voksne, en tenåring og en baby i huset og eneste som ikke dusjer/bader hver dag er babyen.

Klart det blir mye klesvask, men vi tar det jo etter hvert. Kan ikke la våte håndklær ligge i en haug på gulvet, da blir det vond lukt og blåmann ganske fort.

Skrevet

Man er jo rein etter man har dusjet, og tørker seg. Handkledet blir jo ikke skittent av å tørke en rein kropp. Bruker hankle flere ganger jeg. 3-4 ganger. Men skifter undertøy hver dag hehe :)

Skrevet

Kan fort gå 2-3 uker. Dusjer ca hver fjerde dag.

Anonym poster: 34cbb21629abd65d59db517d92d07689

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uff, jeg bytter hver gang.... Tørker meg, også står jeg på det mens jeg ordner alt annet. Rimelig uøkonomisk, jeg vet.

Skrevet

Vi er to voksne, en tenåring og en baby i huset og eneste som ikke dusjer/bader hver dag er babyen.

Klart det blir mye klesvask, men vi tar det jo etter hvert. Kan ikke la våte håndklær ligge i en haug på gulvet, da blir det vond lukt og blåmann ganske fort.

Ære være deg, og din lyst til å vaske håndklær ;) Her henges håndklærne opp til tørk etter hver dusj, og brukes om igjen. Skjønner det med luksus i hverdagen, deilig det, men veier ikke opp for all vasken. Derimot, når man bor på hotell, er saken litt annerledes. Da unner man seg nytt håndkle daglig, når man har betalt såpass mye for det, med god samvittighet ;)

Skrevet

Hva med å henge opp håndkle etter bruk?

Skrevet

Jeg har ett til håret og ett til kroppen. Det jeg brukte på håret bruker jeg på kroppen neste gang. Så da bruker jeg dem vel to ganger.

Skrevet

Jeg har et håndkle til kroppen og et til håret. Bruker de 2 ganger. Har jeg mensen har jeg egen klut jeg legger mellom bena får å slippe å tørke meg der. Ellers er jeg litt nøye på at jeg ikke graver meg i rumpa når jeg tørker meg, men lar det lufttørke litt :P

Vi har eget håndkle til å stå på når vi kommer ut av dusjen, det byttes ca 1-2 ganger i uka.

Skrevet

nytt hver gang

Anonym poster: 461e50bae3c2caf068ab1edb0dfb1d5a

Skrevet

Jeg tar to nye håndkler hver gang jeg dusjer (ett til håret og ett til kroppen).

Syns faktisk at det er ekkelt å bruke samme håndkle flere ganger. Føler ikke at jeg blir skikkelig ren om jeg gjør det.

Skrevet

Tar nytt hver gang vi dusjer ja! Jeg bruker to stk hver gang også. Vi er fire stk i familien som dusjer/bader hver dag.

Å ikke ta nytt hver gang er direkte ekkelt! :o

Anonym poster: 3954971e8a6094a2740023b7ca090bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...