Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Stjålet noe fra noen ? Anonym poster: 321f6ad7b817e076fdace8ebbb27c860
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Stjal 100 kroner hos min bestefar engang for og si det slik så stjal jeg aldri flere ganger da han oppdaget det med engang og ba meg pent om og legge 100 lappen tilbake! Anonym poster: 1e5b0972a4c71d5aec61ac894ae9c241
Miss Honey Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 da jeg gikk i 1. klasse stjal jeg en blyant som hadde så fine farger fra pennalet til sidemannen. hadde dårlig samvittighet i årevis (kanskje ennå faktisk) og de første månedene drømte jeg ofte at politiet kom på døra.. Har aldri stjålet noe ellers.
Bustetroll Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Stjal røyk og alkohol av moren min noen ganger i ungdomstiden. Anonym poster: 6aefe96652c00c285a2b055161ae03be
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Virkelig? Jeg har aldri gjort noe slik. Dersom du gikk og stjal sminke flere ganger da du var liten, så har foreldrene dine gjort en slurvete jobb med oppdragelsen!! Å stjele på den måten er helt uhørt, selv for barn. Anonym poster: b3841fa22c28d91fedf508d4e194b854
Miss Honey Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Virkelig? Jeg har aldri gjort noe slik. Dersom du gikk og stjal sminke flere ganger da du var liten, så har foreldrene dine gjort en slurvete jobb med oppdragelsen!! Å stjele på den måten er helt uhørt, selv for barn. Anonym poster: b3841fa22c28d91fedf508d4e194b854 Frostår ikke jeg heller, har flere venninner som sier de stjal masse i ungdomstiden for "det var jo så lett" Hadde aldri klart det...
Lille- MO Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 ja, husker jeg stjal et par røyk i blandt fra foreldrene mine når jeg var 13..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Signerer denne som anonym. Stjelte sminke og div fra butikk for flere år siden. Det skjer ikke nå lengere for å si det slik. Har stjelt 40 kr av morfar da jeg var 12. Ellers har jeg stjelt snus og alkohol av pappa - også for flere år siden. Har også stjelt mat fra ei veninne for mange år siden når ingen tok seg av oss i barndommen. Vi bodde mye for oss selv og fryseren og kjøleskapet var tomt. Vi spiste tørre tacolefser, ris, vann, potetmos med vann osv. Stjelingen kom av at jeg ikke hadde penger og mat. Nå stjeler jeg ingenting den dag i dag. Hadde ei veninne som ofte skikket i baderomsskapene mine og ofte forsvant det ting. Hun var veldig snill og ei fantastisk veninne på alle andre måter. Hver gang hun skulle komme la jeg vekk de tingene jeg var redd skulle bli borte.. Anonym poster: 116130a86004a5ca11c5e5f02e744214
Bustetroll Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Virkelig? Jeg har aldri gjort noe slik. Dersom du gikk og stjal sminke flere ganger da du var liten, så har foreldrene dine gjort en slurvete jobb med oppdragelsen!! Å stjele på den måten er helt uhørt, selv for barn. Anonym poster: b3841fa22c28d91fedf508d4e194b854 Hehe, skulle tro du snakket til en som fortsatt var barn og drev med det. Jeg er jo fullstendig klar over at det er feil, veldig feil. Men det er maaaaaaaaange , jenter som stjal da de var yngre. Sminke, godteri, parfymer evt småting fra andre jenter/venner på besøk osv. Er et fåtall av både jenter og gutter som aldri har gjort ulovlige ting i sin tid Blir flau når jeg tenker tilbake på det. Var ikke den værste, men når man først gjorde det et par ganger, ble man nesten hekta. Men jeg gav meg ganske raskt igjen, i frykt for å bli tatt, selv om de andre fortsatte. Utrolig dumt
Bustetroll Skrevet 6. januar 2013 #15 Skrevet 6. januar 2013 Signerer denne som anonym. Stjelte sminke og div fra butikk for flere år siden. Det skjer ikke nå lengere for å si det slik. Har stjelt 40 kr av morfar da jeg var 12. Ellers har jeg stjelt snus og alkohol av pappa - også for flere år siden. Har også stjelt mat fra ei veninne for mange år siden når ingen tok seg av oss i barndommen. Vi bodde mye for oss selv og fryseren og kjøleskapet var tomt. Vi spiste tørre tacolefser, ris, vann, potetmos med vann osv. Stjelingen kom av at jeg ikke hadde penger og mat. Nå stjeler jeg ingenting den dag i dag. Hadde ei veninne som ofte skikket i baderomsskapene mine og ofte forsvant det ting. Hun var veldig snill og ei fantastisk veninne på alle andre måter. Hver gang hun skulle komme la jeg vekk de tingene jeg var redd skulle bli borte.. Anonym poster: 116130a86004a5ca11c5e5f02e744214 Hadde en slik veninne selv.. Alkohol og røyk stjal jeg og av foreldre. Det er vel noe også de fleste har gjort en gang i sin tid
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 6. januar 2013 #16 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Eeh.. sminke er da litt drøyt? Jeg husker i min ungdom da jeg stjal noen biter smågodt fra smågodthylla og følte meg sååå rebelsk...
Bustetroll Skrevet 6. januar 2013 #17 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Virkelig? Jeg har aldri gjort noe slik. Dersom du gikk og stjal sminke flere ganger da du var liten, så har foreldrene dine gjort en slurvete jobb med oppdragelsen!! Å stjele på den måten er helt uhørt, selv for barn. Anonym poster: b3841fa22c28d91fedf508d4e194b854 Frostår ikke jeg heller, har flere venninner som sier de stjal masse i ungdomstiden for "det var jo så lett" Hadde aldri klart det... Jeg forstår ikke at jeg turte selv.. Men jo, det var veldig lett...Hadde ikke turt og ta så mye som en tyggis nå. Nå er jeg den mest ærlige personen som finnes. Man lærer og forandres av sine feil:)
Light of my life Skrevet 6. januar 2013 #18 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Virkelig? Jeg har aldri gjort noe slik. Dersom du gikk og stjal sminke flere ganger da du var liten, så har foreldrene dine gjort en slurvete jobb med oppdragelsen!! Å stjele på den måten er helt uhørt, selv for barn. Anonym poster: b3841fa22c28d91fedf508d4e194b854 Ja, ring barnevernet! Jeeeeezus, for et dumt svar.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #19 Skrevet 6. januar 2013 Nei, aldri. Anonym poster: 5a8a778f672bb473d6a9f056a2ba7540
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #20 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Og det var ikke stjeling, eller med vilje?
Gjest lykkeliggift Skrevet 6. januar 2013 #22 Skrevet 6. januar 2013 Ikke fra noen, med vilje. Stjal sminke fra butikker da jeg var yngre. Fåtall jenter som ikke har gjort litt slik Du er klar over at å stjele fra butikker ER å stjele fra NOEN ?? Du stjeler fra butikkens eier, du kunne like godt ha stappet hånda ned i veska til vedkomende....det blir akuratt det samme. Litt sånn teit å si at du ikke stjal med vilje, det går jo ikke an.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #23 Skrevet 6. januar 2013 Stjal en liten kindereggfigur fra ei venninne da vi var små. Hun var veldig glad i den, en liten metallfigur av noe slag. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, det var bare et innfall jeg fikk. Hun ble veldig lei seg over at den var borte, så neste gang ejg var på besøk lirket jeg den ned i en skrivebordsskuff bak noe annet rot og lot som ingenting. Var også en av de som stjal fra butikker. Jeg hadde det trøblete hjemme og det føltes som en befrielse å kunne gjøre noe sånt, jeg tror det ble en slags hevn. Men det varte i ca to uker, så ble jeg tatt, og det var en lettelse egentlig. Jeg inngikk en avtale med butikkeieren som tok meg at jeg skulle donere pengene for det jeg stjal til Redd Barna (jeg leverte selvsagt varene tilbake også). Jeg har aldri noen sinne gjort noe ulovlig siden. Angeren sitter fortsatt i fra den gang, og jeg kommer aldri til å glemme det. Anonym poster: 5e96ff5df500bff5befea6daeda305a9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #24 Skrevet 6. januar 2013 Ja, stjal mye alkohol, røyk og penger fra mamma og pappa. De var (er) ganske gjerrige, så jeg kunne aldri være med på noe med mindre jeg stjal fra de Stjal også mye sminke i butikkene (fikk aldri penger til annet enn busskort av mor og far) og ja, det er latterlig lett å stjele sminke! Men noen andre venninner av meg stjal vanvittig mye. De var skikkelig drilla på å stjele sko, klær, sminke, ja you name it. At aldri de ble tatt er et under. De kjøpte ikke klær på mange år, de stjal bare :s Anonym poster: 1a333c470eb38d9a38155ddee6a85bb3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #25 Skrevet 6. januar 2013 Stjelt typisk tyggispakke på butikken når jeg var veldig liten. Ellers røyk fra mamma når tenårene kom snikende. Ifjor sommer var jeg på Arendals butikksenter og der ble to jenter tatt for stjeling. Typisk tolv tretten år. Jeg sto på parkeringsplassen og så politiet kom ut med de to jentene. Hylskreik og var livredde. Så heiv politifolka jentungene baki kassa (stor politibil type caravelle)!! huff syns det var litt drastisk men vet nå ikke hva de stjal.. Anonym poster: 3c1f150449a81515a1c0b3d0066e821c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå