what a drittkjerring Skrevet 6. januar 2013 #126 Skrevet 6. januar 2013 Døør Hvordan sjekket jeg ikke ut denne tråden mye tidligere!
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #127 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. januar 2013 #128 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Jeg tenkte mer på dum, dummere og dummest.
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2013 #129 Skrevet 6. januar 2013 Hmmm jeg har bestandig trodd at det var inne på krangle at det ble holdt medlemsopptak og møter! Men mulig jeg er heeeeelt på viddene.
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #130 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Jeg tenkte mer på dum, dummere og dummest. Stod ikke du også på lista over medlemmer, egt? Sjølhat?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. januar 2013 #131 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Jeg tenkte mer på dum, dummere og dummest. Stod ikke du også på lista over medlemmer, egt? Sjølhat? Det er vel et godt bevis på at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen?
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #132 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Jeg tenkte mer på dum, dummere og dummest. Stod ikke du også på lista over medlemmer, egt? Sjølhat? Det er vel et godt bevis på at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen? Hehe.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 6. januar 2013 #133 Skrevet 6. januar 2013 Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt Meg du mener? Pst it is me Tullmusa jeg bare endret nick til å passe at jeg nettop giftet meg med en nerd. Ja, og gratulerer! Er det du som er fra Mo i Rana? Takk. Det stemmer. Er du og derifra eller? Japp...er du født i 83? Mener du hadde det med i nicket ditt før? Hvilken uskole gikk du på, om jeg kan spørre? Holder vel for så vidt med forbokstav, de er jo ikke så mange Ja 83, men jeg bodde i steigen fra jeg var 12-18. Gikk på lyngheim barneskole i hvertfall.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 6. januar 2013 #134 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Kranglerne ( lite til felles, men gode nettveninner inne på krangle. Provoserer anonym nesten bare ved å vise seg på anonym.) Trollerne( lite til felles aldri enige med hverandre. Skifter meninger etter hva som provoserer mest) De meddellende ( forteller om smertelige livserfaringer. Deltar ellers i ulike debatter, men blir ofte uthengt av anonyme som mener de vet alt om dem. Uansett hva de ellers mener noe om kommer en anonym trekkende med hva de har fortalt i en annen tråd.)
Gjest Nerdens'mus Skrevet 6. januar 2013 #135 Skrevet 6. januar 2013 Glemte de gammeldagse/ moraliserende. ( gjerne hjemmeværende, ventet gjerne med sex til etter ekteskapet)
Cat.68 Skrevet 6. januar 2013 #136 Skrevet 6. januar 2013 Kranglerne ( lite til felles, men gode nettveninner inne på krangle. Provoserer anonym nesten bare ved å vise seg på anonym.) Trollerne( lite til felles aldri enige med hverandre. Skifter meninger etter hva som provoserer mest) De meddellende ( forteller om smertelige livserfaringer. Deltar ellers i ulike debatter, men blir ofte uthengt av anonyme som mener de vet alt om dem. Uansett hva de ellers mener noe om kommer en anonym trekkende med hva de har fortalt i en annen tråd.) Du har virkelig fanget essensen. Hehehe
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. januar 2013 #137 Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper. Interessant - De gode, de onde og de grusomme? Kranglerne ( lite til felles, men gode nettveninner inne på krangle. Provoserer anonym nesten bare ved å vise seg på anonym.) Trollerne( lite til felles aldri enige med hverandre. Skifter meninger etter hva som provoserer mest) De meddellende ( forteller om smertelige livserfaringer. Deltar ellers i ulike debatter, men blir ofte uthengt av anonyme som mener de vet alt om dem. Uansett hva de ellers mener noe om kommer en anonym trekkende med hva de har fortalt i en annen tråd.) Haha! Ja jøss!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. januar 2013 #138 Skrevet 6. januar 2013 Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt Meg du mener? Pst it is me Tullmusa jeg bare endret nick til å passe at jeg nettop giftet meg med en nerd. Ja, og gratulerer! Er det du som er fra Mo i Rana? Takk. Det stemmer. Er du og derifra eller? Japp...er du født i 83? Mener du hadde det med i nicket ditt før? Hvilken uskole gikk du på, om jeg kan spørre? Holder vel for så vidt med forbokstav, de er jo ikke så mange Ja 83, men jeg bodde i steigen fra jeg var 12-18. Gikk på lyngheim barneskole i hvertfall. gjorde jeg også, gikk på Lyngheim fra jeg var 10-12, så da gikk vi samtidig! Jeg gikk i a...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. januar 2013 #140 Skrevet 7. januar 2013 Var i b Haha! Så morsomt! Tror ikke jeg vet hvem du er uansett da, visste ikke om så mange av dem i b-klassen før på ungdomsskolen. Flyttet du tilbake til Mo når du ble 18 da?
what a drittkjerring Skrevet 7. januar 2013 #141 Skrevet 7. januar 2013 Her finner folk hverandre forstår jeg
Gjest Antarctica Skrevet 8. januar 2013 #142 Skrevet 8. januar 2013 Tja - gjeng og gjeng, fru Blom. Men det er jo endel personer her inne som signerer med nick og er aktive og veldig synlige, på godt og vondt (mye avhengig av hvem du spør ). Det er klart de lett kan oppfattes som en "gjeng", bl.a. fordi de ofte støtter og kommuniserer med hverandre. En effekt av det at man signerer med nick er at andre på forumet da får et inntrykk av og et forhold til dem. Dette gir jo et fortinn når man skal vurdere svar i de forskjellige trådene her i Anonymforum, det er lettere å ta svaret til en som man "kjenner" seriøst, enn svaret til en tilfeldig anonym. Dette er vel mye av grunnen til at de som aktivt signerer med nick får mere tiltro og blir mere "populære" enn de som ikke gjør det. Jeg tviler på at de som blir definert som en del av "gjengen" tenker som seg selv på det. Men en del av dem har vel fått et hyggelig forhold til hverandre fordi de kommuniserer mye med nick. Jada, jeg vet at dette var et altfor seriøst svar på en litt tullete tråd, men jeg tok jo mellomfag psykologi en gang i forrige årtusen, så jeg klarte ikke å dy meg. Hilsen en sami-aktiv forumbruker som ikke er med i "gjengen", men er glad vi har både en aktiv nicke-kjerne og diverse anonyme brukere som skaper litt liv her. Jeg er mest nysgjerrig på hvordan du klarer å være sami-aktiv på dette forumet. Vet at noen her er ekstremister omkring sin etnisitet og faktisk benytter sametruser som foretrukne underplagg. Men ellers ser jeg bare sporadiske sami-aktive innlegg der man lærer hva som er spiselig inne i reinklauvene. For all del interessant, kom gjerne med mer; syns bare det ble litt sjeldent fra dere sami-aktivistene. Kanskje er du rett og slett blitt sami-passiv? Fornorsket? Husk, vi er ikke sånn klan med rasehatende hvite kapper. Stå fram, vær stolt!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #143 Skrevet 16. februar 2013 ..... Anonym poster: 4032ee25a6035f0610d300e11565898e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #144 Skrevet 16. oktober 2013 Hvem er gjengen nå da? Anonymous poster hash: 25061...47a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. oktober 2013 #145 Skrevet 16. oktober 2013 Det finnes hvertfall en 'fotballfrue-gjeng'... Og en 'Hvorfor spør du så teite spørsmål-gjeng'.. Kjente nå når denne ble bragt til liv og jeg satt å leste litt, at jeg savner den gamle 'gjengen'. Dvs.. Ikke nødvendigvis de som var del av en gjeng, men de som pleide å henge her før. Er ikke her så mye selv for tiden, men når jeg er her er det ikke mange jeg "kjenner igjen"
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #146 Skrevet 17. oktober 2013 Det finnes hvertfall en 'fotballfrue-gjeng'... Og en 'Hvorfor spør du så teite spørsmål-gjeng'.. Kjente nå når denne ble bragt til liv og jeg satt å leste litt, at jeg savner den gamle 'gjengen'. Dvs.. Ikke nødvendigvis de som var del av en gjeng, men de som pleide å henge her før. Er ikke her så mye selv for tiden, men når jeg er her er det ikke mange jeg "kjenner igjen" Vi har fått et liv utenfor Dib.... Anonymous poster hash: 61739...a90
Cruella De Vil Skrevet 17. oktober 2013 #147 Skrevet 17. oktober 2013 Haha, moro at noen fant frem denne gamle tråden, jeg hadde helt glemt den. Jeg er enig med Helt Lykkelig, når man leser tråden savner man litt de gamle folka som hang her før. Men vi får satse på at andre trer frem og lager morsomme tråder og diskusjoner igjen, og kanskje det er flere som kommer tilbake med nye nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå