Gå til innhold

Hvem er egentlig "gjengen" her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen!

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Enig med Sug Lut, det eneste vi egentlig har til felles er jo bare det at vi signerer med nick. Så vidt jeg vet kjenner de færreste hverandre på privaten. Jeg kan godt gi en klem til noen som trenger det, uavhengig av.om de signerer med nick eller ei, føler ikke at jeg står noen nærmere enn andre. For øvrig er det jo et faktum at det er lettere å gjøre seg opp en mening om hvor vidt man liker en person eller ei, når de signerer med nick, ettersom man da får flere innlegg å basere meningen sin på. Så jeg kan godt si at jeg liker feks Sommerfuggel i vinterland ettersom jeg ser at vi ofte har like meninger, ellers aner jeg jo fint lite om henne som privatperson.

Skrevet

Gjengen er feil, det heter klanen :)

Den består av følgende: Sug Lut, Heartbroken, Mammaen til Will og Ailo, Lilleva, Kira bjeffer, Cat68, Sommerfugl i vinterland og Juliea

Anonym poster: 41b74299dc7710545b87e829085f1e8b

Var nytt for meg at jeg var med i noen klan.:P. Jeg har iallfall ikke meldt meg inn!;)

Skrevet

Sug Lut, Vicky Pollard, Musemorbr, Juliea, barn og engler, undrende ullteppe, pashla, Lilleva, Peacock, Ziva, Kira Bjeffer, Alva, Lykke Fryd, Heartbroken, Sekretøsa, Den perfekte mor, himmel og hav, Elsker Livet, Scania, Nanny Mc Fee, Magica fra tryll, Mamman til will & ailo og ALLE de som går igjen og ikke bruker nick hver jævla dag ;)

Hilsen ei med fritids- som hører under "gjengen" anonym for å være på den trygge siden :D

Anonym poster: bb8c005f8a19a3b9ca8f7406fbe96296

Det vil altså si samtlige som signerer med nick? ;)

Anonym poster: f9fd9c4cde0ee5bde8a45afbaddd5c95

Skrevet

Det er som en gjeng her inne der alle kjenner alle. Alle er liksom gode venninner. Jeg aner ikke, står langt ute fra noen gjenger, håper mitt nick aldri blir nevnt i en slik sammenheng heller. Men ihvertfall, det er masse klemming og back up i andre tråder.

Sier ikke det er galt, men slik er "gjengen" her inne. Tårevåt farvel når noen melder seg ut. Virker for meg som om gjengen møtes utenfor forumet også.

Anonym poster: bc99d60f2d8b74061726131daed3c99c

Ikke møtt en kjeft jeg! ;)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hm jeg signerer alltid med nick, men er nok utelatt fra noen klan gitt! Hvor melder jeg meg på?

Jeg har sett deg svarer aldri anonymt jeg heller.

Tror bare ikke jeg og du er aktive nok. Evt er ikke meningene våre provoserende nok.

Vi er nok ikke gjengen vi blir ikke husket av anonyme.

Vi er mer sånne bekjente som flytter litt på utsiden av gjengen.

Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt ;)

Skrevet (endret)
Hm jeg signerer alltid med nick, men er nok utelatt fra noen klan gitt! Hvor melder jeg meg på?
Jeg har sett deg svarer aldri anonymt jeg heller. Tror bare ikke jeg og du er aktive nok. Evt er ikke meningene våre provoserende nok. Vi er nok ikke gjengen vi blir ikke husket av anonyme. Vi er mer sånne bekjente som flytter litt på utsiden av gjengen. Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper.
Det er jo ikke min feil at jeg blir husket av noen, anonyme eller ikke. Det at noen blir lagt merke til kan jo ikke plasser noen i en gjeng? Alle er vel seg selv først og fremst, og velger selv omgangskretsen sin. Er man deltaker i en gjeng har man vel selv valgt den omgangen? Jeg omgås ingen her inne hva jeg vet. Endret av Cat.68
Gjest Nerdens'mus
Skrevet
Jeg har sett deg svarer aldri anonymt jeg heller. Tror bare ikke jeg og du er aktive nok. Evt er ikke meningene våre provoserende nok. Vi er nok ikke gjengen vi blir ikke husket av anonyme. Vi er mer sånne bekjente som flytter litt på utsiden av gjengen. Jeg syns det mest facinerende med nick gjengen som ble listet opp er at jeg ville delt den opp i minst tre grupper.
Det er jo ikke min feil at jeg blir husket av noen, anonyme eller ikke. Det at noen blir lagt merke til kan jo ikke plasser noen i en gjeng? Alle er vel seg selv først og fremst, og velger selv omgangskretsen sin. Er man deltaker i en gjeng har man vel selv valgt den omgangen? Jeg omgås ingen her inne hva jeg vet.

Mente ikke å kritisere dere som ble listet opp det var mer en komentar om at anonyme lister opp gjengen etter de nicka de husker ikke etter liktfallende meninger. Elsker livet og Juliea ble jo listet opp i samme gjeng og de fleste som har lest innlegg fra de to vil vel kanskje synes de to er nokså forskjellige. Er mer det at alle som lykkes med å provosere anonyme automatisk blr lempet i sammme gjeng.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt ;)

Meg du mener?

Pst it is me Tullmusa jeg bare endret nick til å passe at jeg nettop giftet meg med en nerd.

Skrevet
Det er jo ikke min feil at jeg blir husket av noen, anonyme eller ikke. Det at noen blir lagt merke til kan jo ikke plasser noen i en gjeng? Alle er vel seg selv først og fremst, og velger selv omgangskretsen sin. Er man deltaker i en gjeng har man vel selv valgt den omgangen? Jeg omgås ingen her inne hva jeg vet.

Mente ikke å kritisere dere som ble listet opp det var mer en komentar om at anonyme lister opp gjengen etter de nicka de husker ikke etter liktfallende meninger. Elsker livet og Juliea ble jo listet opp i samme gjeng og de fleste som har lest innlegg fra de to vil vel kanskje synes de to er nokså forskjellige. Er mer det at alle som lykkes med å provosere anonyme automatisk blr lempet i sammme gjeng.

Jeg skjønner det :) Og du har nok rett i din betraktning. Men hvor utrulig dumt er det ikke?. Det faller jo dessuten på sin egen urimelighet akkurat av de grunner du nevner, om hvor forskjellige man er :)

Skrevet

Du glemte miip miip som kjemper så tappert for å være en av dem.

Anonym poster: ddd5a7cd80ff1e98bacaaa8a9d55f7f3

Ja noen ambisjoner må man da ha!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Siden når ble jeg med i noe?? jeg kjenner ingen av dere privat heller...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Når ble jeg en av "gjengen"??? Kan ikke huske jeg har meldt meg inn, eller godkjent medlemskapet mitt i noe slikt.

Skrevet

Gjengen er de som tilbringer myye av fritiden sin her, bruker nick, digger hverandre i 'hvem liker du best trådene' og er litt bessewissere, ja stort sett hele gjengen he he

Anonym poster: 8913806decb66782ce2425838ee0a986

Skrevet

Alle dere som går igjen, er en gjeng som tydeligvis kjenner til hverandre veldig godt. Enkelte nick legger jeg ikke merke til, men de som er nevnt over kommenterer på omtrent ALT til alle døgnets tider. Vil si dere er en gjeng ja ;)

Tok DESVERRE alle nicka fra hodet :o Ble litt skremt av meg selv nå, men det er jo hvertfall et bevis på at dere er en gjeng her inne, når jeg klarer huske alle dere- selv om jeg har gullfiskhukommelse...

Evt at du tilbringer for mye tid her... ;)

Anonym poster: ecb66b684eaa49125ffdcfab7b22da5d

Jeg?? Tilbringer mye tid her??? No way! ;)

Åjoda! Jeg har sett deg før, Annie! Og over 300 000 innlegg syns jeg er drøyt! :o

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Gjengen er feil, det heter klanen :)

Den består av følgende: Sug Lut, Heartbroken, Mammaen til Will og Ailo, Lilleva, Kira bjeffer, Cat68, Sommerfugl i vinterland og Juliea

Anonym poster: 41b74299dc7710545b87e829085f1e8b

Var nytt for meg at jeg var med i noen klan. :P. Jeg har iallfall ikke meldt meg inn! ;)

Hehe.. Dette var nytt for meg, også ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Gjengen er de som tilbringer myye av fritiden sin her, bruker nick, digger hverandre i 'hvem liker du best trådene' og er litt bessewissere, ja stort sett hele gjengen he he

Anonym poster: 8913806decb66782ce2425838ee0a986

Jeg er ikke besserwisser, jeg bare vet best. Altså er jeg ikke med i gjengen.
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

He he, må le litt... Spiller det virkelig noen rolle hvem som eventuelt er med i en "gjeng" her inne eller ikke? Vi er jo alle med i en "gjeng" i livet, det være seg vennegjeng, kollegagjeng eller familiegjeng...

Forresten så ble ordet gjeng bare seende rart ut etter å skrevet det så mange ganger... ^_^

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg styrer konsekvent unna "hvem liker du best og hvem vil du sove i sovepose sammen med på vidda"-trådene så jeg kan definitivt si at jeg ikke er med i gjengen. Æ ror nok best aleina ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg styrer konsekvent unna "hvem liker du best og hvem vil du sove i sovepose sammen med på vidda"-trådene så jeg kan definitivt si at jeg ikke er med i gjengen. Æ ror nok best aleina ;)

Nå likte jeg deg. Så da er vi gjeng.
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Kan den surmaga gledesdreper av et fruentimme som har meldt meg inn i gjengen, vennligst melde meg ut?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tenkte på det samme. Aldri svart på sånne tråder. Og ikke forsvarer jeg folk jeg ikke er enig med, selvom de svarer med nick. Så jeg er nok ikke med, heldigvis!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Nå likte jeg deg. Så da er vi gjeng.

Tja, vel, det er vel som Visvas sier "alene er en som er færre enn to, er vi to eller fler er vi sammen....." så ok. Gjeng vi er

Skrevet

Men, ærlig talt, er jeg helt på jordet nå eller? Jeg trodde Bitthen, Vicky Pollard og Elsker Livet var en og samme person. Er jo liksom en liten gjeng for seg selv det da, Vicky. :P

Anonym poster: 35744ff299bdac5c2e1e2b942f23cbac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...