Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #51 Skrevet 5. januar 2013 Gjengen er de som tilbringer myye av fritiden sin her, bruker nick, digger hverandre i 'hvem liker du best trådene' og er litt bessewissere, ja stort sett hele gjengen he he Anonym poster: 8913806decb66782ce2425838ee0a986 For å være helt ærlig, så er jeg litt enig med deg, spesielt "hvem liker du best trådene" Jeg bruker også nick til vanlig men dropper det her, for at ikke gjengen skal bli sur på meg... Anonym poster: 265ec1f833a8cc398898036893854206
frk Nilsen Skrevet 5. januar 2013 #52 Skrevet 5. januar 2013 Hm jeg signerer alltid med nick, men er nok utelatt fra noen klan gitt! Hvor melder jeg meg på? jeg og!!
LanzaroteJenta Skrevet 5. januar 2013 #53 Skrevet 5. januar 2013 Gud, for en festlig tråd! Mer, mer! *Skulle ønske jeg visste hvordan man lager spise-popcorn-smilyen*
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #54 Skrevet 5. januar 2013 Men, ærlig talt, er jeg helt på jordet nå eller? Jeg trodde Bitthen, Vicky Pollard og Elsker Livet var en og samme person. Er jo liksom en liten gjeng for seg selv det da, Vicky. Anonym poster: 35744ff299bdac5c2e1e2b942f23cbac Bitthen og Vicky Pollard ER samme. Elsker Livet er kanskje også samme? Skulle ikke forundre meg, men litt morsomt om det skulle være Bitthen / Vicky Pollard siden hun brukte så VOLDSOMT mye tid på å fortelle at alle som hadde mange innlegg her inne ikke hadde noe liv utenom internettet. HAHA! Hun snakket om seg selv da Anonym poster: 4032ee25a6035f0610d300e11565898e
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. januar 2013 #55 Skrevet 5. januar 2013 Gud, for en festlig tråd! Mer, mer! *Skulle ønske jeg visste hvordan man lager spise-popcorn-smilyen* Her, du kan få av meg
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. januar 2013 #57 Skrevet 5. januar 2013 Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt Meg du mener? Pst it is me Tullmusa jeg bare endret nick til å passe at jeg nettop giftet meg med en nerd. Ja, og gratulerer! Er det du som er fra Mo i Rana?
Gjest Nerdens'mus Skrevet 5. januar 2013 #58 Skrevet 5. januar 2013 Koala har jeg sett før, men du er ny for meg, hadde definitivt husket nicket ditt Meg du mener? Pst it is me Tullmusa jeg bare endret nick til å passe at jeg nettop giftet meg med en nerd. Ja, og gratulerer! Er det du som er fra Mo i Rana? Takk. Det stemmer. Er du og derifra eller?
Cruella De Vil Skrevet 5. januar 2013 #59 Skrevet 5. januar 2013 Tja - gjeng og gjeng, fru Blom. Men det er jo endel personer her inne som signerer med nick og er aktive og veldig synlige, på godt og vondt (mye avhengig av hvem du spør ). Det er klart de lett kan oppfattes som en "gjeng", bl.a. fordi de ofte støtter og kommuniserer med hverandre. En effekt av det at man signerer med nick er at andre på forumet da får et inntrykk av og et forhold til dem. Dette gir jo et fortinn når man skal vurdere svar i de forskjellige trådene her i Anonymforum, det er lettere å ta svaret til en som man "kjenner" seriøst, enn svaret til en tilfeldig anonym. Dette er vel mye av grunnen til at de som aktivt signerer med nick får mere tiltro og blir mere "populære" enn de som ikke gjør det. Jeg tviler på at de som blir definert som en del av "gjengen" tenker som seg selv på det. Men en del av dem har vel fått et hyggelig forhold til hverandre fordi de kommuniserer mye med nick. Jada, jeg vet at dette var et altfor seriøst svar på en litt tullete tråd, men jeg tok jo mellomfag psykologi en gang i forrige årtusen, så jeg klarte ikke å dy meg. Hilsen en sami-aktiv forumbruker som ikke er med i "gjengen", men er glad vi har både en aktiv nicke-kjerne og diverse anonyme brukere som skaper litt liv her.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #60 Skrevet 5. januar 2013 Forresten så ble ordet gjeng bare seende rart ut etter å skrevet det så mange ganger... Det er fordi det heter _Klanen_!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #61 Skrevet 5. januar 2013 Jeg styrer konsekvent unna "hvem liker du best og hvem vil du sove i sovepose sammen med på vidda"-trådene så jeg kan definitivt si at jeg ikke er med i gjengen. Æ ror nok best aleina Nå likte jeg deg. Så da er vi gjeng. Du mener _klan_. Viktig dette!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. januar 2013 #62 Skrevet 5. januar 2013 Jeg styrer konsekvent unna "hvem liker du best og hvem vil du sove i sovepose sammen med på vidda"-trådene så jeg kan definitivt si at jeg ikke er med i gjengen. Æ ror nok best aleina Nå likte jeg deg. Så da er vi gjeng. Du mener _klan_. Viktig dette! Trodde Klanen var Facebook-gruppa? Dette er virkelig ikke min dag. Ai ai! Stikker og farger håret.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. januar 2013 #63 Skrevet 5. januar 2013 Forresten så ble ordet gjeng bare seende rart ut etter å skrevet det så mange ganger... Det er fordi det heter _Klanen_! Ha ha, var sånn det var ja Rart hvordan ord blir rare hvis man sier de nok ganger.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #64 Skrevet 5. januar 2013 Jeg styrer konsekvent unna "hvem liker du best og hvem vil du sove i sovepose sammen med på vidda"-trådene så jeg kan definitivt si at jeg ikke er med i gjengen. Æ ror nok best aleina Nå likte jeg deg. Så da er vi gjeng. Du mener _klan_. Viktig dette! Trodde Klanen var Facebook-gruppa? Dette er virkelig ikke min dag. Ai ai! Stikker og farger håret. Nja, jeg forsto det sånn at FB-gruppa var bitchene, jeg da. Viktig med rett terminologi, vettu.
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #65 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen.
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #66 Skrevet 5. januar 2013 Men, ærlig talt, er jeg helt på jordet nå eller? Jeg trodde Bitthen, Vicky Pollard og Elsker Livet var en og samme person. Er jo liksom en liten gjeng for seg selv det da, Vicky. Anonym poster: 35744ff299bdac5c2e1e2b942f23cbac Bitthen og Vicky Pollard ER samme. Elsker Livet er kanskje også samme? Skulle ikke forundre meg, men litt morsomt om det skulle være Bitthen / Vicky Pollard siden hun brukte så VOLDSOMT mye tid på å fortelle at alle som hadde mange innlegg her inne ikke hadde noe liv utenom internettet. HAHA! Hun snakket om seg selv da Anonym poster: 4032ee25a6035f0610d300e11565898e Bitthen har jeg aldri hørt om. Vikcy Pollard er kul, men det er så defintivt ikke jeg som står bak det nicket. Jeg er ikke nicket mitt, men jeg er en reel person.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #67 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Men kanskje du hadde gjort deg som sjefsbitch?
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2013 #68 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Da må det nok bli meg, etter sigende.
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #70 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Men kanskje du hadde gjort deg som sjefsbitch? Ja, hvorfor ikke prøve noe nytt?
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #71 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Da må det nok bli meg, etter sigende. Deg? Jeg har alltid sett på deg som en kvinne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #72 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Da må det nok bli meg, etter sigende. Deg? Jeg har alltid sett på deg som en kvinne. På profilen er Sug Lut en 99 (eller så) år gammel mann. Og siden det står på profilen, så må det selvsagt være sant.
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2013 #73 Skrevet 5. januar 2013 Og det er veldig viktig å huske på at jeg er høvdingen i klanen! Sorry! Men den klanen jeg er medlem i må ha en mann som klanfører. Er det en kvinne vil jeg nok gjøre opprør og ubevisst prøve å overta sjefsrollen. Da må det nok bli meg, etter sigende. Deg? Jeg har alltid sett på deg som en kvinne. Takk, det varmer - avveksling fryder.
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #74 Skrevet 5. januar 2013 99 år, sykehjemmet next. Kan få være klanfører på avdeling C og bestemme hvem som skal få den siste rosina i melkesuppen.
*SommerFrisk* Skrevet 5. januar 2013 #75 Skrevet 5. januar 2013 Gjengen er feil, det heter klanen Den består av følgende: Sug Lut, Heartbroken, Mammaen til Will og Ailo, Lilleva, Kira bjeffer, Cat68, Sommerfugl i vinterland og Juliea Anonym poster: 41b74299dc7710545b87e829085f1e8b Fy faen! Dra ned raggsokkene og navleloa så skal e suge dæ! (etterligner Lena, i døden på Oslo S) er ikke JEG med i gjengen!? Nå fårke jeg sove i natt asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå