Beklager - Dysleksi Skrevet 5. januar 2013 #76 Skrevet 5. januar 2013 huff det var triste nyheter :-( mange trøsteklemmer fra meg. Og til den pysa over som bare må være ondskapsfull; jeg håper for guds skyld du bare er full av faen i dag og ikke er slik i det virkelige liv. For DE barna synes jeg virkelig vondt av som har en slik mor isåfall.... Men i alle dager... Nå er du like stygg. Og Anonym som du klager på har beklaget seg, og forklart at grunen er at hun selv har et barn med Downs syndrom.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2013 #77 Skrevet 5. januar 2013 Kan ikke tenke meg hvor tøft dette er for dere Prinsesse Fiona Sender bare over en enorm klem til deg nå, og håper dere klarer å se de posetive ting, enda dette legger dempe på det <3 Må ikke se det som å "drepe et barn", dere fjerner et foster som kan ha fått det vondt å måtte leve, en nakkefold på 8 mm er jo betydelig mye, kjenner ei som er mamma til en gutt som hadde 6 mm på samme stadie, og han sliter en del, mange operasjoner, mye tid på sykehus, og ekstremt mange tunge stunder. Mannen hennes forlot henne så hun ble alene med ansvaret for ungene, fordi det ble for mye smerter og negativitet for han, han maktet ikke å fortsette. Mamman prøver å holde ut, men sier ofte at hun skulle ønske de hadde valgt anderledes, for sønnen sin del, han er 6 år nå, har vært gjennom 8 operasjoner så langt, skal gjennom yterligere 4 før han fyller 10 år
Beklager - Dysleksi Skrevet 5. januar 2013 #78 Skrevet 5. januar 2013 Jeg vil ikke gi deg noen råd, dette må du og familien din føle på hva som er riktig. DU skal leve med avgjørelsen ingen andre kan velge det live du skal leve. Ønsker deg alt godt!
IHHE Skrevet 5. januar 2013 #79 Skrevet 5. januar 2013 Uff, må være en fryktelig vanskelig beslutning for dere å ta, men hvis det er det beste for dere er det det beste for baby. Klem til dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå