Sunnybeach4gull :) Skrevet 26. desember 2012 #51 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Ny laptop Ungene dine: Ting de hadde laget i barnehagen Foreldrene dine: Kokebok, gavekort på Cubus, 1500 kr, deilige sokker, skrapelodd Svigerforeldrene dine: 1000 kr Søsknene dine/svogre og svigerinner: Rosendahl kjøkkeglass og fancy dagkrem Bestevenninna di: Hårbørste som tar alt av knuter og bok Storfornøyd
Miamimom Skrevet 26. desember 2012 #52 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din : Skinnhansker med ullfor Klokke Forkle Pascal kokebok Vår ære og vår mat kokebok Barna: Hemmeligheter fra barnehagen :-) Pappa: Melkesteamer og kenwoodpro stavmixer med tilbehør Svigers: Bjørn Dæhlie ullundertøy Svoger: sausetermos og soveromslampe Bestevenninne : stålboller fra kitchen jeg samler på, husker ikke merket i farten :-)
:)novemberbarn:) Skrevet 26. desember 2012 #53 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: stor lommebok fra Moods of Norway, smykke, elektrisk tannbørste Barnet: smykke og headset til tlf Svigermor: bilde og smykke Kjøper ikke gaver til foreldre, søsken og venninner lengre
:)novemberbarn:) Skrevet 26. desember 2012 #54 Skrevet 26. desember 2012 Fikk også lagde ting fra bhg til barnet mitt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. desember 2012 #55 Skrevet 27. desember 2012 Mannen: øredobber + Fifty Shades Ungen: pyntet fyrstikkeske, telysglass og iphone etui Foreldrene mine: av min mor+mann: Gavekort og oppskriftsbok Pappa+kone: ipad (spleisegave) Svigers: varmepumpe+ ipad ( de er gale ...j Søsken/svoger: min bror spleiset på ipad med min far. Svoger kjøpte en stor kjele. Bestevenninne: ingenting som avtalt. Vi skal ha date med god mat og skravling på nyåret isteden.. For vi har en så travel hverdag at vi sees alt for sjelden
Flettfrid og lilleprins Skrevet 27. desember 2012 #56 Skrevet 27. desember 2012 Mannen og barnet: En serie, alle sesongene, og gavekort på parfymeri Mamma og pappa: Penger, sjokolade Svigers: Håndkle, penger. Søsken: Spill, bok, løper, lyslykt. Svoger/svigerinne: Film, skjerf. Venninne: Kalender
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #57 Skrevet 27. desember 2012 Mannen din: Bil!!! Ungene dine: Støpte håndavtrykk som er forsølvet. Over avtrykket hviler en glassplate med er fint dikt risset inn. Foreldrene dine: Nytt servise, ny sofa er bestilt og så lovet de å være barnevakt en helg. Svigerforeldrene dine: Prosjektor og lerret til kinorommet vårt. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Dunkåpe, ullundertøy og støveletter. Bestevenninna di: Jentetur til New York Assa JEG har fått de beste gavene! Såhhh det så!!! Alle rundt meg driter penger og hallo lissom- vi må jo kjøpe noe nice lissom. Anonym poster: 47fcde786139730578a507eea05eebd8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. desember 2012 #58 Skrevet 27. desember 2012 Mannen din: Bil!!! Ungene dine: Støpte håndavtrykk som er forsølvet. Over avtrykket hviler en glassplate med er fint dikt risset inn. Foreldrene dine: Nytt servise, ny sofa er bestilt og så lovet de å være barnevakt en helg. Svigerforeldrene dine: Prosjektor og lerret til kinorommet vårt. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Dunkåpe, ullundertøy og støveletter. Bestevenninna di: Jentetur til New York Assa JEG har fått de beste gavene! Såhhh det så!!! Alle rundt meg driter penger og hallo lissom- vi må jo kjøpe noe nice lissom. Anonym poster: 47fcde786139730578a507eea05eebd8 Klikka?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #59 Skrevet 27. desember 2012 Utrolig teit av en voksen kvinne å ramse opp alt hun fikk...Skjerp deg HI. Jeg blir flau. Blir komisk også... Anonym poster: 3bae16509858a9deb514852282f31a8b Stakkars da, har du så gjerrig mann at han aldri gir deg julegaver selv om du kjøper til ham hvert år? Klem! Anonym poster: d205d659c6834d9c6dd53aed922afc60 Nei, jeg fikk weekend tur til London hvis det interesserer deg?! Så heldig er jeg og penger har vi, men synes det er så latterlig teit å ramse opp alt jeg fikk, akkurat som det er så viktig. Trenger heldigvis ikke skryte jeg, eller forresten jeg kan skryte av de fine tingene barna laget til meg, det var fine gaver det! klem til bake:=) Anonym poster: 3bae16509858a9deb514852282f31a8b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #60 Skrevet 27. desember 2012 Mannen din: Bil!!! Ungene dine: Støpte håndavtrykk som er forsølvet. Over avtrykket hviler en glassplate med er fint dikt risset inn. Foreldrene dine: Nytt servise, ny sofa er bestilt og så lovet de å være barnevakt en helg. Svigerforeldrene dine: Prosjektor og lerret til kinorommet vårt. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Dunkåpe, ullundertøy og støveletter. Bestevenninna di: Jentetur til New York Assa JEG har fått de beste gavene! Såhhh det så!!! Alle rundt meg driter penger og hallo lissom- vi må jo kjøpe noe nice lissom. Anonym poster: 47fcde786139730578a507eea05eebd8 Klikka? Nei, sarkastisk... Føler dette ble er en "pappaen min er større enn pappaen" din tråd. Spesielt når folk som får få gaver og blir litt lei seg får beskjed om å bakke unna. Anonym poster: 47fcde786139730578a507eea05eebd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå