Elsker livet Skrevet 26. desember 2012 #26 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Norrøna allværsjakke Ungene dine: Ting størstemann laget i bhg, sminkeveske, smykke & smykkestativ. Foreldrene dine: Penger & støvsuger. Svigerforeldrene dine: Kniver & kjøkjenting. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Presskanne og stavmikser. Bestevenninna di: Smykke & undertøy. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91 Fikk du akkurat det samme som anonym?
Tovehvit Skrevet 26. desember 2012 #27 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Trondheimstur så jeg og guttungen kan feire nyttår med min familie. Stakkar han skal på jobb der det herjer noroviruset Ungene dine: Ting de har laget på skolen og barnehagen <3 Foreldrene dine: Penger til hardangerbestikk Svigerforeldrene dine: Penger Søsknene dine/svogre og svigerinner: Søstersen husker jeg ikke(a) Svigerinna mi fikk vi gavekort og godteskål Bestevenninna di: Gavekort på velværeprodukter<3 Søte min tenkte jeg hadde got av det i gravidtida<3
Gjest SprøstektLøk Skrevet 26. desember 2012 #28 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Norrøna allværsjakke Ungene dine: Ting størstemann laget i bhg, sminkeveske, smykke & smykkestativ. Foreldrene dine: Penger & støvsuger. Svigerforeldrene dine: Kniver & kjøkjenting. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Presskanne og stavmikser. Bestevenninna di: Smykke & undertøy. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91 Fikk du akkurat det samme som anonym? Nei, men så jakken hennes kom med. Det fikk jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #29 Skrevet 26. desember 2012 Utrolig teit av en voksen kvinne å ramse opp alt hun fikk...Skjerp deg HI. Jeg blir flau. Blir komisk også... Anonym poster: 3bae16509858a9deb514852282f31a8b Stakkars da, har du så gjerrig mann at han aldri gir deg julegaver selv om du kjøper til ham hvert år? Klem! Anonym poster: d205d659c6834d9c6dd53aed922afc60
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. desember 2012 #30 Skrevet 26. desember 2012 Samboeren: Gavekort på 1000,- hos kjøpesenteret, var gave fra han og ungene Ungene: Felles med faren dems. Av gutten fikk vi også gaver han hadde laget i bhg: En lykt til levende lys, et fat laget av plastpærler og pepperkaker. Foreldrene mine: Min far med kone: En flaske god hvitvin og et maleri. Av mor og stefar: ikke noe, var enige om å droppe gaver til hverandre i år, og fokusere på ungene, men fikk en pose miljøvennlige opptennings "brikker" som vi satte pris på Svigerforeldrene mine: Sengetøy Søstere og svoger: Eldste søster: Får hjemmestrikka ullsokker for andre år på rad, vi ber om å få det hvert år, siden de er bedre enn kjøpe ullsokker Andre søsteren min: ingenting, ble enige om å kjøpe kun til ungene Svoger: Baderoms håndkler venninne: Hjemmelaget lykt med t-lys og lighter til (Hun er kjempe flink med slikt <3) Også kommer det en gave i romjula nå
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #31 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Har ingen Ungene dine: .fat med håndavtrykket deres og navn Foreldrene dine: .ingenting Svigerforeldrene dine: Har ingen Søsknene dine/svogre og svigerinner: Ingenting Bestevennen din: Ingenting Happy fucking christmas... Anonym poster: 22d69d2254be53f3dde9087dc0be4f5c
celen Skrevet 26. desember 2012 #32 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Pulsklokke, veske, smykker Ungene dine: Ting de hadde laget i barnehagen. Foreldrene dine: Gavekort og to gensere. Svigerforeldrene dine: Reiseseng. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Ullsokker og superundertøy. Kjøper ikke til svoger og svigerinner, bare til barna. Bestevenninna di: Kakefat Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #33 Skrevet 26. desember 2012 Mannen; ingenting. Enige om det. Vi har heller unnet oss alt vi kunne tenke oss av julekos Barn; han er 6 mnd, så ikke så mye å hente der Men han sov som en drøm hele kvelden og sov søtt videre når vi kom hjem...gave nok i seg selv det Bror; en kjempefin oljelampe. Svigerinne og mannen; en pakke med kaffi og annet digg. Svoger; en kalender med bilder han har tatt. Mine foreldre; sengetøy og en stor gryte. Svigerforeldre; "gavekort på arbeidshjelp" til oppussing osv. Koselig å få gaver, men syntes det var gøyest med alle gavene til gutten vår. Første jul med baby Anonym poster: 4b6986026078ec52ac748ead30835f83
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #34 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Sonos 5, det er en trådløs høyttaler som er kompatibel med anlegget vi har i taket Ungene dine: Har ingen barn enda Foreldrene dine: En lysestake jeg har siklet på, en topp og singlet, en Römertopf (skrives slik tror jeg), to nisseskåler, mannen fikk en sølje til bunaden Svigerforeldrene dine: 500 kroner og to kokebøker (fra grete roede, åpenbart et hint ) Søsknene dine/svogre og svigerinner: DVD, kaffe, kul Ugleboks, bilde av tantebarn Bestevenninna di: to uhyggelig stygge kopper (min bestevenninne klarer faktisk aldri å treffe på min stil ), og Rosendahl skåler av hun andre Fikk gaver fra hele prisskalaen, og jeg er veldig veldig fornøyd Anonym poster: da9b4884d1e19987530bed243887a53d
Elsker livet Skrevet 26. desember 2012 #35 Skrevet 26. desember 2012 Utrolig teit av en voksen kvinne å ramse opp alt hun fikk...Skjerp deg HI. Jeg blir flau. Blir komisk også... Anonym poster: 3bae16509858a9deb514852282f31a8b Til mitt forsvar, selv om jeg ikke er HI. Så gjør jeg ofte utrolig teite ting. Ikke noe spesielt for jula for min del.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 26. desember 2012 #36 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: Marc jacobs klokke + gucci parfyme ungene: ting de har laget på skolen og i bhg foreldre: gryter og stavmikser svigers: forkle av svigermor, ingenting av svigerfar.. søsken: kakefat, kaffeservise, lykt venner: kjøper bare til barna
min<3 Skrevet 26. desember 2012 #37 Skrevet 26. desember 2012 Samboer: samsung note mobil, fotoprinter med utstyr + kameraveske. Barn:maleri og smykke han hadde laget i barnehagen :-) Foreldre: gavekort på elkjøp på 2000.(gave til meg og samboer) Fikk pysj av katten ;-) Søsken/svoger: Rødvin, almanakk, dvd Bestevenninner: smykker, klær og supermat :-) Kjempe fornøyd med gavene i år :-) Svigerforeldre: gavekort på Ikea på 3000 (gave til meg og samboer)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #38 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Tredemølle Ungene dine: Ting de hadde laget i barnehagen, lydanlegg til tv Foreldrene dine: Penger som jeg kjøpte meg sko for. Svigerforeldrene dine: Sengetøy Søsknene dine/svogre og svigerinner: Rice skåler og bodum termokopper. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91 Anonym poster: 9c7e2b2d295db113d4432add1f2d0566
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. desember 2012 #39 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Jeps, fikk kvalmt mye jeg også i år.... Mannen - Nokia Lunmia 620 Ungene- Ei slags stepkasse (faren har kjøpt for dem selvsagt) Svigers- 3000,- (gavekort til begge), Joseph Joseph plastbolle-sett, to julekuler. Foreldre-1000,- (gavekort til begge), Gavekort G-sport på 400,- Ullundertøy fra Devold og Bunadspose med påbrodert mønster og navn. Bror- Stor matkorg med luksus-matvarer og hjemmelagde matvarer(ost, vin, spekemat, saft, drops, konfekt osv. Søster- Vannkoker og ei bok om å være mamma. Svigerinne- Kokebok, familiemiddager. Glemte besteveninner- Sett med brente mandler og kaffe, vase og vin. Vi prioriterer egentlig å gi til hverandres unger i stedet for til hverandre Endret 26. desember 2012 av Vicky Pollard
Gjest Mrs. Careface Skrevet 26. desember 2012 #40 Skrevet 26. desember 2012 Mannen min: Smykke i sølv med zirkonia(?) rubin Ungen min: Øredobber i samme serie som smykke så var helt like Foreldrene mine: Mamma: Kjøkkenmaskin Pappa: Sengesett Svigerforeldrene mine: Svigermor: Ingenting!! Svigerfar: 1000 kroner Søsknene dine/svogre og svigerinner: Svigerinne og svoger: Ingenting Søster: Et deilig fleecepledd og genser Bestevenninna mi: Har ingen
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. desember 2012 #41 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Har ingen Ungene dine: .fat med håndavtrykket deres og navn Foreldrene dine: .ingenting Svigerforeldrene dine: Har ingen Søsknene dine/svogre og svigerinner: Ingenting Bestevennen din: Ingenting Happy fucking christmas... Anonym poster: 22d69d2254be53f3dde9087dc0be4f5c
Vogndilla Skrevet 26. desember 2012 #42 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: tivoli dab+ radio og en deborah lippman neglelakk som jeg har ønsket meg. Barna: ting de har laget selv og skinnhansker fra dorothea. Foreldre: Høyang jerngryte (skal bytte i panne tror jeg... Hva er kjekkest å ha tro?), årets mummi julekrus (jeg samler), beck søndergaard skjerf. Søsken: beck søndergaard lommebok som jeg har ønsket meg. Svigers: sånn automatisk visp til saus (hva skal man egentlig med det?),keramisk kniv og et smykkestativ fra glitter. Tante&onkel: skinnhansker som skal byttes siden jeg fikk to par. Kjøper ikke til venninner, vi har årlig julebord-dag med dagspa og en bedre middag ute sammen istedet
snipp&snapp Skrevet 26. desember 2012 #43 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Norrøna allværsjakke Ungene dine: Ting de hadde laget i barnehagen, og så hadde mannen kjøpt GHD glattetang og hårføner fra dem. Foreldrene dine: Hverdagsservise, gulløredobber og fjellsko. Pluss løfte om et nytt spisebord eller sofa på januarsalget. Svigerforeldrene dine: Nespresso kaffemaskin. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Øredobber og cdèr. Bestevenninna di: Av mine to bestevenninner fikk jeg et skjerf, et armbånd og en pyntegjenstand. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91 mann: en genser jeg har ønsket meg fra chillnorway også hadde han vært ute og handlet vintersko til meg.. ble helt målløs, han har aldri gjort det før og traff virkelig spiker`n på hodet dattra mi: ting fra bhg også en hel boks med alle sesongene fra en serie jeg ønsket meg mamma og pappa: kakefat, heidi løke boka også skal jeg få sykkel av de til våren ( sånn er det med både bursdag og jul på vintern`n ) svigers: pledd, litt behaglige klær siden jeg er gravid, blomst, et spill og 1500,- broren min + dama: en lykt + lys i år bestemte vi at vi veninnene ikke skulle gi noe til hverandre..
megmegmeg Skrevet 26. desember 2012 #44 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Marc Jacobs klokke. Ungene dine: Ett bilde, innrammet. Foreldrene dine: Gavekort på interflora som jeg ønsket meg. Svigerforeldrene dine: En tunika, hjemmestrikket skjerf. Søsknene dine/svogre og svigerinner: gavekort. Bestevenninna di: ingenting som avtalt.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. desember 2012 #45 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: ingenting/ gave fra barna. Vi kjøper ps3 sammen på nyttårssalget. Barna: krukke med småkaker laget i barnehagen og Sølvring med et hjerte for hver av dem og perleøredobber med en stein i. Mamma og Stefar: Singer symaskin Pappa: 2000 kr. Svigerforeldre: hudpleieartikler fra lancome og ikeagavekort på 1500. Svigersøsken: spagavekort og Zaragavekort Så mye flott men så aldeles for mye!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #46 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Hockeyskøyter Ungene dine: Ting de hadde laget på skole og på SFO Foreldrene dine: Sølvtøy Svigerforeldrene dine: De er døde Søsknene dine/svogre og svigerinner: Vi gir ikke gaver til hverandre, bare til barna Bestevenninna di: Vi gir ikke gaver til hverandre, bare til barna Anonym poster: abb1f7140503a52e24c0d765e571225d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #47 Skrevet 26. desember 2012 Jeg blir lei meg når jeg ser alle sammen får så mye fint og jeg fikk ikke en dritt utenom det barna lagde i bhg. Anonym poster: 22d69d2254be53f3dde9087dc0be4f5c
Vogndilla Skrevet 26. desember 2012 #48 Skrevet 26. desember 2012 Jeg blir lei meg når jeg ser alle sammen får så mye fint og jeg fikk ikke en dritt utenom det barna lagde i bhg. Anonym poster: 22d69d2254be53f3dde9087dc0be4f5c Det skjønner jeg at du synes er kjipt,men da burde du ikke lese i denne tråden. Ligger liksom litt i overskriften hva tråden handler om...
★julestjerne★ Skrevet 26. desember 2012 #49 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: tivoli dab+ radio og en deborah lippman neglelakk som jeg har ønsket meg. Barna: ting de har laget selv og skinnhansker fra dorothea. Foreldre: Høyang jerngryte (skal bytte i panne tror jeg... Hva er kjekkest å ha tro?), årets mummi julekrus (jeg samler), beck søndergaard skjerf. Søsken: beck søndergaard lommebok som jeg har ønsket meg. Svigers: sånn automatisk visp til saus (hva skal man egentlig med det?),keramisk kniv og et smykkestativ fra glitter. Tante&onkel: skinnhansker som skal byttes siden jeg fikk to par. Kjøper ikke til venninner, vi har årlig julebord-dag med dagspa og en bedre middag ute sammen istedet Både jerngryte og panne er eit must her, ting som skal langkokast blir slengt i jerngryte og putta i steikeomnen etter eit oppkok på plata. Skulle eg berre hatt ei av delene ville eg tatt gryta, den kan i nøden brukast til steikepanne når teflonpanna kjem til kort..
LittLykkelig Skrevet 26. desember 2012 #50 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: Dior øyeskyggesett, CK lipgloss, truse og ullundertøy fra stormberg. Sønnen min: grytekluter han hadde malt på i bhg . Pappa og kjæresten: spark og diamantøredobber!! (Første gang. Wiiii!). Mamma: 2 topper, en lyslykt, en ring fra A&C og en bodybutter. Bestevenninne: en tree angel pyntefigur (?). Søsken og svigersøsken: en fin genser, smykkestativ, øredobber, kniv, apple TV boks. Svigerfar: 1000 kr til familien vår. Svigermor: HH ullundertøy og en brodert juleduk. Veldig fornøyd med alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå