Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Norrøna allværsjakke Ungene dine: Ting de hadde laget i barnehagen, og så hadde mannen kjøpt GHD glattetang og hårføner fra dem. Foreldrene dine: Hverdagsservise, gulløredobber og fjellsko. Pluss løfte om et nytt spisebord eller sofa på januarsalget. Svigerforeldrene dine: Nespresso kaffemaskin. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Øredobber og cdèr. Bestevenninna di: Av mine to bestevenninner fikk jeg et skjerf, et armbånd og en pyntegjenstand. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91
Februargullet2013 Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Samboeren: Filmer jeg ønsket meg og Bok av Heidi Løke Foreldrene mine : Klær,En dame som holder en baby,Skrape lodd,og litt mer jeg ikke kommer på nå Svigerforeldrene : Svigerfar : Baby klær,Svigermor og stefaren til samboeren fikk jeg vintersko og kattunge kalender . Brødre og svigerinner : Masse baby klær og saker han trenger. Bestevenninnen min : Kalender av sønnen hennes, sjokolade og Uno spill
MamaLadyBug Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: ingenting. Vi kjøpte ikke gaver til hverandre i år. Vi skal kjøpe noe sammen på nyttårssalget. Ungene dine: Ting de hadde laget i bhg. Lommebok og pysj. Foreldrene dine: Vi fikk nye dyner, sengetøy, helfigurspeil og verktøy Svigerforeldrene dine: Vi fikk en genser hver og penger. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Ingenting. Vi kjøper ikke gaver til hverandre lenger. Kun til nieser og nevøer. Bestevenninna di: Ingenting. Vi kjøper ikke gaver til hverandre lenger. Kun til barna.
Soveposen Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: iPad retina Ungene dine: En ullkåpe i burgunder Foreldrene dine: Flybilletter (feiret i bodø, vi bor i Oslo) Svigerforeldrene dine: Ikke åpnet enda Søsknene dine/svogre og svigerinner: Krøllstav, ekstern hardisk, ullundertøy Bestevenninna di: Abbonement på foreldre og barn
Gjest Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Penger, gavekort og gullarmbånd Ungene dine: Smykke og Ipad Foreldrene dine: Penger, nattkjole i mikrofiber, sokker m.m Svigerforeldrene dine: Stasj i fra Kremmerhuset og en sjekk Søsknene dine/svogre og svigerinner: Gavekort på et kjøpsenter, Cd og DvD
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: veske, gavekort på treningssenter Ungene: mobildeksel (heter det det?), strandveske Min mor: DVD Svigers: veske, smykke, fat med dipskål i midten (akkurat det var ganske stygt) Søsken: en topp Anonym poster: 55f9aa5e1028bb475773c9ed25b93157
Elsker livet Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: mobiltelefon, skibukse og ett speil jeg har ønsket meg til å ha på veggen i gangen.
Vera prøver Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: Brødrister (skulle egentlig ikke kjøpe noe men..) Ungene: gavekort på kino inkludert barnevakt fra eldste, sokker øredobber og ting som er laget på skolen fra de andre to Foreldre: nisse og penger Svigerforeldre: sjokolade og penger Bestemor: penger Søsken/svigerinner/svoger: kalender, dvd og blå orkidee Venninne: Filofax, øredobber og skilt Veldig fornøyd med gavene i år
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Herregud så mange gaver dere får da. Jeg fikk samlet: 200 kr, 3 par ullsokker, en tegning og en hårolje. Anonym poster: 8a174437561a352c611c84ebcaf540e3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Macbook Pro Ungene dine: Bergans fleecejakke og noen ting dem har laget på skole og i bhg Foreldrene dine: Sengsett, Victorinox brødkniv og kokkekniv og penger til å kjøpe office-pakken Svigerforeldrene dine: Jeg og sambo fikk en Ipad sammen Søsknene dine/svogre og svigerinner: Hos broren min m/fam fikk jeg en DVD-film, ei flaske vin og ullundertøy fra Devold Hos søsteren min m/fam fikk jeg et fotograf-bilde av hele familien og en genser fra Peak Performance Hos Svigerinnen min m/fam fikk jeg en Marius-genser Hos den andre svigerinnnen min fikk jeg en digital kjøkkenvekt Hos svogeren min m/fam fikk jeg ei ildfast form fra Rosendahl Bestevenninna di: Fikk ei bakebok (love manuela) og 8 store rosendahlsglass For min del virker det som at folk virkelig har slått på stortromma i år når det kommer til å handle gaver. Sitter igjen med dårlig samvittighet, og er så redd for at jeg ikke har kjøpt dyre eller gode nok gaver, i forhold til hva jeg fikk hos dem :/ Anonym poster: b90ec2534d56653a7eba12ddbb80dd7e
★julestjerne★ Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Mannen: skal kjøpe felles over jul Barn: ho er 9 mnd, så ingenting Foreldre: 8 rødvinsglas Svigerforeldre: galaxy tab 2, julepynt felles, bok med pengar som bokmerke og hudpleie til meg. Søsken/svigerinne: 2 farrisglas, linduk, 2løparar, 2 lysestakar og sett med såpepumpe og tannglas. Venninne: gavesett frå biotherm Endret 26. desember 2012 av ★julestjerne★
Miss Honey Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Syns også dere får ekstremt mye!! Har ikke mann. Fikk ingenting av far. Fikk en musicangel av mor (sånn liten høytaler til 199) Datteren min har ikke kommet hjem med presanger fra barnehagen:( Ingenting fra brødre Ingenting av venninner. En eske Toffifee av morfar:) 500 kr av farfar. Er likevel fornøyd, for jeg forventet ingenting og det viktigste er at datteren min ble fornøyd:)
jeem Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Veldig hyggelig å lese alt dere fikk til jul, men jeg får faktisk helt sjokk. Hva har egentlig skjedd med verden? Har vi blitt SÅ opptatt av materielle ting at vi trenger det i MENGDER og dyre dommer, for å i det hele tatt bli fornøyd? Hvor har egentlig julegleden blitt av? Jo flere og dyrere ting, jo gladere blir man? Nei huff... Kjenner at dette er en trend jeg overhode ikke like.
Februargullet2013 Skrevet 26. desember 2012 #14 Skrevet 26. desember 2012 Tja, jeg trenger ikke så mange gaver som jeg bruker og få,og blir lei før jeg har pakket opp,men vil jo heller ikke være uhøflig
kaklemor Skrevet 26. desember 2012 #15 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Mannen din: IPad 4 og sodastream i morgengave Ungene dine: En ramme med bilde og håndavtrykk med et kjempefint vers og et glass søn var malt på Foreldrene dine: Cupcake-maskin Svigerforeldrene dine: 4000 ,- Søsknene dine/svogre og svigerinner: hjemmestrikket vinholder, gavekort på egon inkl barnevakt, gavekort til senter, fotopapir Endret 26. desember 2012 av kaklemor
kaklemor Skrevet 26. desember 2012 #16 Skrevet 26. desember 2012 Veldig hyggelig å lese alt dere fikk til jul, men jeg får faktisk helt sjokk. Hva har egentlig skjedd med verden? Har vi blitt SÅ opptatt av materielle ting at vi trenger det i MENGDER og dyre dommer, for å i det hele tatt bli fornøyd? Hvor har egentlig julegleden blitt av? Jo flere og dyrere ting, jo gladere blir man? Nei huff... Kjenner at dette er en trend jeg overhode ikke like. Sant nok det. Vi trenger ingenting men får for mye selvom vi sier ifra!
Gjest Heartbroken Skrevet 26. desember 2012 #17 Skrevet 26. desember 2012 Mannen og barna: Burberry parfyme og ullundertøy - genial kombinasjon Datter: velværesett - hun syns mamma trenger å ta vare på seg selv midt oppi babytiden (smelt) Foreldrene mine: deler til Grand Cru som jeg samler på. Diktbok. Lysestaker. Ulltrøye. Tøfler. Svigerforeldre: penger. Søsken/svigersøsken: får bare av mine søsken og fikk deler til Grand Cru + vin, blomst og saueskinn. Venninner: kjøper ikke til hverandre. Jeg er barnslig glad for hver gave og setter stor pris på omtanken bak hver og en n
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #18 Skrevet 26. desember 2012 Utrolig teit av en voksen kvinne å ramse opp alt hun fikk...Skjerp deg HI. Jeg blir flau. Blir komisk også... Anonym poster: 3bae16509858a9deb514852282f31a8b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #19 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Genser og bukse Ungene dine: En ramme med et rørende dikt og fingeravtrykk Foreldrene dine: Penger, bilde til å henge på veggen Svigerforeldrene dine: kosedress. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Har unge søsken som var med på gaven fra foreldrene mine Bestevenninna di: Fikk to fine skåler, den ene fylt av sjokolade Anonym poster: 8e9475aaf163c14e7abf9cf3333a73e0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #20 Skrevet 26. desember 2012 Mente håndavtrykk, ikke fingeravtrykk #19 Anonym poster: 8e9475aaf163c14e7abf9cf3333a73e0
Gjest SprøstektLøk Skrevet 26. desember 2012 #21 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: Norrøna allværsjakke Ungene dine: Ting størstemann laget i bhg, sminkeveske, smykke & smykkestativ. Foreldrene dine: Penger & støvsuger. Svigerforeldrene dine: Kniver & kjøkjenting. Søsknene dine/svogre og svigerinner: Presskanne og stavmikser. Bestevenninna di: Smykke & undertøy. Anonym poster: 668e24e02cebd4c0ebb1d2a3ce24cc91
Miss Honey Skrevet 26. desember 2012 #22 Skrevet 26. desember 2012 Ååå glemte si at lillesøsteren min hadde lagt noe fint til meg på skolen:) Og så hadde jeg faktisk sagt til aøle på forhånd at eg ikke hadde råd til ber i år så de trengte ikke kjøpe noe tilbake:) derfor ikke mye på meg i år;)
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. desember 2012 #23 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: Tredemølle og armbånd Ungene: Hjemmelagd smykkeskrin og hjemmelagd keramikkflis med underlag (til å ha under varme kjeler) Foreldrene mine: En kokebok og et gavekort på 500 kr Broren min og hans kone: Gavekort på familieportrett hos fotograf. Svigers: De gir ikke julegave etter at man har fylt 18 år. Venninner: Vi gir ikke til hverandre, kun til hverandres barn.
Elsker livet Skrevet 26. desember 2012 #24 Skrevet 26. desember 2012 Mannen: mobiltelefon, skibukse og ett speil jeg har ønsket meg til å ha på veggen i gangen. Barna: ting de hadde laget selv, votter og lue, ny mascara Foreldre: stol fra kartell, en stk. gryte jeg hadde ønsket meg og lyslykt med oppheng Svigers: et gulveteppe/matte jeg hadde pekt ut tidligere, julekrybbe skåret ut i tre (veldig kul) Søsken: hadde spleiset på et sett fra snø of sweeden med ørepynt, smykke og armbånd + krukker me lokk i glass som kan stables svigersøsken/tantebarn: designerfat Bestevenninne: en liten pyntekiste og et tubeskjerf/sjal Kun gjennomtenkte gaver, og fikk nesten alt jeg hadde ønsket meg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #25 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din: HTC one Ungene dine: Ingenting fra de to små, men fikk en stekespade som så ut som et speilegg fra stesønnen på tolv Foreldrene dine: Penger og en ullsinglet fra Pierre Robert. Svigerforeldrene dine: Deler til et alt for dyrt servise... Søsknene dine/svogre og svigerinner: Ingen ting fra bror. Kjøper ikke til hverandre. Deler til servise fra ene svigerinna og noen treskåler fra andre svigerinna. Bestevenninna di: Kjøper ikke til hverandre, men finner på noe sammen i stedet. Anonym poster: 3bf71ce58a9247952a5e3be91d759de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå