Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Samboeren mener vi må gi like mye til våre barn og hans barn,jeg synes ikke det, De bor ikke hos oss og de 12 og 15, Våre er 6,3 og 10mnd. Anonym poster: 91b78a8260047f01cbc3f163c9f7a8c7
BareMas Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Men de er jo fremdeles hans barn, så her holder jeg med mannen din.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Han er jo far til alle barna. Synes du det hadde vært rettferdig hvis han ville gi mer til bare hans barn? Samboeren har rett! Anonym poster: 33fa4c1abaea83bc3770e06a54aea2fb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Holder med mannen din. Anonym poster: 33fa4c1abaea83bc3770e06a54aea2fb
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Jeg mener din samboer har rett i denne saken.
magica fra tryll Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Samboeren har rett synes jeg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Han har rett. Hans særkullsbarn er ikke noe mindre hans barn enn de dere har felles er. Så selvsagt skal han gi likt til alle barna sine.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Uten tvil samboeren din. Han er jo like mye far til sine barn som du er mor til dine. Anonym poster: 9afae7dc295a73ab5f478aaade4c0973
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Han gir samme sum til sine barn og du kan gi hva du vil til dine. Anonym poster: 5b593cc4daa8fb6dc38cfae1f86191c2
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Er samboeren din som har rett her, ville aldri gjort forskjell på sønnen min og stesønnen min,selvom de er mye tettere enn det mannens og deres barn er,men synes ikke det er riktig og gi mer til min sønn enn stesønnen min
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 synes samboeren har rett her. stemora mi mente det du mener og jeg hater henne litt ennå for det faktisk forskjellsbehandling er stygt. Anonym poster: ccd4c6956d4e2129cdaeed624c8334cf
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 For å være litt vanskelig, kan du si at han kjøper gave til sine barn (felles og særkulls) og så kjøper du gave til dine barn. Særkulls får jo gave av sin mor, skal fellesen få mindre enn særkulls? Anonym poster: efc0702dede7ea39c6165b8e1221f01a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 En pappa skal da aldri gjøre forskjell på barna sine! Du oppfordrer til forskjellsbehandlig av søsken og det er virkelig ikke greit altså. Tror du må tenke deg om en gang til her. Veldig enig med samboeren din som vil gi alle barna sine likt. Anonym poster: 0aa56875ac8fdea9f14d66cdd89bea60
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Jada, faren skal gi det samme til alle, men HI må da vel ikke gi like mye til samboerens barn som til egne? Halve gaven (til egne barn i allefall) er jo fra henne! Mens samboerens særkullsbarn får fra moren sin i tillegg. Anonym poster: 4eecd142d92a3ac00a597510a4caa210
MamaLadyBug Skrevet 17. desember 2012 #15 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg holder også med mannen din. Jeg er stemor til en gutt på 11år og det kunne ikke falle meg inn å bare gi han "halvparten" fordi han får hos moren sin også. Han bor hos oss i helger og ferier, har sitt eget rom og har derfor behov for å ha "utstyr" hos oss også. Nå mener ikke jeg at seng og skap blir julegaver og bursdagsgaver altså men slikt som spill, tv og annet tilbehør, sykkel, ski, kjelke, fiskestang osv osv osv. Endret 17. desember 2012 av MamaLadyBug
Cmyk Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Selvsagt skal ungene behandles likt! Han har rett. Endret 17. desember 2012 av JuleCmykket
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Han er da like mye far til alle barna sine! ¤Takker gud for at datteren min sin stemor er snill og rettferdig¤ Anonym poster: 50e01a6f623b5356670f94072ba03058
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Du kan ikke ha vært bonusmamma lenge.... Hvorfor skal han gjøre forskjell på barn han hadde fra før han møtte deg, bare fordi du bor med han? Det er like mye hannes barn de også.... Og for de som ment at, me de får jo hos mor også. So what? Tror dere ikke de heller ville hatt mamman og pappan sin i lag, enn å få 2 gaver.... Har vært bonus mamma i 15 år....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Takk for Innspill,men jeg mener at jeg har rett, og familien min er enig. Har vert stemora til guttene siden de var 10 og 7. Anonym poster: 91b78a8260047f01cbc3f163c9f7a8c7
Kyllingbein Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Nei her hadde jeg gitt mest til de eldste. Det trenger ikke være likt og så små barn ser ikke prisen og har heller ikke samme behovet for store ting som skiutstyr, Nintendo iPad osv.
Musemorbr / Skrevet 17. desember 2012 #21 Skrevet 17. desember 2012 Jeg tenker at hans barn er i en alder hvor ting gjerne koster mer og de ønsker seg konkrete ting. Kunne nok fort ha kjøpt dyrere gave til en tenåring enn en baby jeg da, selv om tenåringen var bare hans og babyen min egen. I alle fall dersom jeg visste jeg betalte til noe viktig. For eksempel sportsutstyr, eller noe. Men ellers er det greit å prøve å bruke lik sum på alle som en hovedregel.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #22 Skrevet 17. desember 2012 Takk for Innspill,men jeg mener at jeg har rett, og familien min er enig. Har vert stemora til guttene siden de var 10 og 7. Anonym poster: 91b78a8260047f01cbc3f163c9f7a8c7 Hvordan hadde du følt det om pappaen din gjorde forskjell på deg og dine søsken? Anonym poster: 0aa56875ac8fdea9f14d66cdd89bea60
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #23 Skrevet 17. desember 2012 Faren min døde når jeg var 2 år, men stefaren min gjorde ikke forskjell på meg og de yngre søskene mine,men jeg synes at barna våre skal ha mer,fordi vi har ikke så god råd, de er 12 og 15 og store gutter, de får for 500 hver. Anonym poster: 91b78a8260047f01cbc3f163c9f7a8c7
Cmyk Skrevet 17. desember 2012 #24 Skrevet 17. desember 2012 Hvorfor spør du, når du er så sikker i din sak? Argumentene dine et dessuten svake. Hvorfor mener du at store barn fortjener mindre enn små? Ofte er jo det større barn trenger/ønsker seg nokså mye dyrere enn småbarnssaker. Synes rett og slett det er en hårreisende holdning!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #25 Skrevet 17. desember 2012 Du får bare mene det du vil,men jeg mener noe annet. våre har fått for 800 hver,er ikke så mye mer. Anonym poster: 91b78a8260047f01cbc3f163c9f7a8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå