Gå til innhold

http://rannveigheitmann.blogg.no/ Litt mye brunkrem, men virker som en god mor!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skriver hun om dib. "Det ble opprettet et forum for meg". Herlig.

 

Anonym poster: 192867dffa65b64b2517f9ca52f69dde

 

Hahahahahahaha!

Et Rannveig forum hadde sikkert vært moro ja :)

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med ribbe og flesk, så kan mannen deres kose seg med rannveigpupper når dere sover søtt, hihihi:*

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med ribbe og flesk, så kan mannen deres kose seg med rannveigpupper når dere sover søtt, hihihi:*

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

 

Vet du, du slår ikke akkurat et slag for Rannveig med kommentarer som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder en hel tier på at alle som kommenterer negativt her inne ikke får nok oppmerksomhet på hjemmebane :-) Jeg liker å se bra ut, jeg liker å bruke sminke, det betyr ikke at jeg liker å bli stirra ned av diverse svin? Jeg tok silikon når min datter var 8 måneder, jeg satte henne i barnehage når hun var 10 måneder, jeg tar utdanning og hun trives i barnehagen blant andre barn og jeg tror personlig at det er bra for både meg og henne å komme oss litt ut blant andre folk fremfor å sitte hjemme og isolere oss. Gjør dette meg til en dårlig mor?

Hvor gamle er dere? Hvordan kan dere i det hele tatt påta dere rett til å sitte hjemme i deres egne lille bobler å dømme andre for at de gjør ting på en annen måte enn dere selv? Fy så j*vla kvalmt. Hvordan en ser ut eller kler seg har da ingen verdens ting med hvor god mor man er eller ikke er. Skam dere! Hilsen ung mor.

 

Anonym poster: f58ee5ec76a5f154e16b49e6f927999c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig det blir usmakelig å skulle direkte mobbe andre på denne måten. Dere som skriver så nedlatende og direkte barnslig om andre mennesker, er ikke dere "dårlige mødre" (jeg ville aldri ha kalt noen en dårlig mor på grunnlag av noe slik, men det er jo tydeligvis ord dere bruker selv, så tenker at dere ikke ser så negativt på det om det blir slengt mot dere også) ? Dere lærer i hvert fall ikke barna deres at det er stygt å mobbe når dere holder på på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

 

 

 

 

Ville ventet til barnet var mist 3, men hadde jeg skulle ha fiksa på puppene mine så hadde de nok blitt mindre...

Har FF

 

Anonym poster: 952d3a2b71f0c946403703d37554cd5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Syns hun virker som en god mor jeg, utifra bloggen da :) Kjenner henne jo ikke så VET jo ikke... Herregud, folk har oppheng på hun da... Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...