Gå til innhold

http://rannveigheitmann.blogg.no/ Litt mye brunkrem, men virker som en god mor!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan vedde på at mange av dere kjenner ikke henne i det hele tatt, men dømmer henne etter hva dere har sett og lest på bloggen hennes. Tror dere virkelig at det er hele sannheten der? Da er dere bra naive....Folk poster ikke en hver minste drit hva de gjør, når de driter, når de klær seg i rævva. Så dessverre er det nok mye dere ikke vet.

 

Så flott at du er voksen nok til å forstå det da!

 

I utgangspunktet skader ikke slike blogger andre enn unge jenter på 13-14 år som tenker at slik skal jeg også bli når jeg blir "stor".

Joho, pule på seg unge, putte inn et par gummiputer og smør seg med oransje bruningskrem - så får de et slikt lekkert liv!

 

Vi voksne bør lett se gjennom dette, og jeg tror alle i tråden gjør ;)

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan vedde på at mange av dere kjenner ikke henne i det hele tatt, men dømmer henne etter hva dere har sett og lest på bloggen hennes. Tror dere virkelig at det er hele sannheten der? Da er dere bra naive....Folk poster ikke en hver minste drit hva de gjør, når de driter, når de klær seg i rævva. Så dessverre er det nok mye dere ikke vet.

 

Så flott at du er voksen nok til å forstå det da!

 

I utgangspunktet skader ikke slike blogger andre enn unge jenter på 13-14 år som tenker at slik skal jeg også bli når jeg blir "stor".

Joho, pule på seg unge, putte inn et par gummiputer og smør seg med oransje bruningskrem - så får de et slikt lekkert liv!

 

Vi voksne bør lett se gjennom dette, og jeg tror alle i tråden gjør ;)

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

 

skade 13-14 åringer? Tror nok ikke bloggerene er de eneste som kan risikere å skade disse "stakkars små", der har vi skolene, store søsken og søppel tv med hollywood fruene på tven. Så ikke vær redd for det, voksen er jeg ja. Jeg gidder bare ikke å kritisere utsende på folk, hva hjelper det? Gjør det meg mye penere? eller bedre? nei. Om folk vil kle seg opp som noen klovner, værsegod. Jeg skal gjerne glo litt, men ikke mer enn det. For fasinerende er det jo med å se noe "nytt eller rart" men jeg gidder ikke å si det alltid.

 

Som sagt, man vet ikke alt om en blogger, trenger det alltid å vær så glamorøs som det ser ut? Nei, folk kan lyve på seg det meste uten at noen trenger å finne det ut med en gang, benekte på alt som måtte være. Om de vil pule seg rundt, ha noen flotte puter under genseren. be my guest! Ikke mitt liv, ikke skal jeg legge meg oppi hvordan andre vil leve sitt liv..Så lenge det ikke går utover andre enn seg selv. Folk må begynne å venne seg til disse "glamour" livene, ser de jo over alt likevel. Så er vandt med det. Konsentrerer meg bare om meg og mitt når det kommer til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dere er så dumme :P dere kan ikke kritisere jenta pga hvordan hun ser ut, lukter sjalusi på lang vei her ;) syns dere kan ta dere en joggetur istedenfor å sitte her inne å slenge dritt om jente dere ikke kjenner, å ja buhu stakkars liten gutt som må være hos bestemora si i 5 dager, mens mammaen hannes får seg silikonpupper! Har det kanskje falt dere inn at hun har et dårlig selvbilde pga brystene? stakkars, virkelig! NEI det er nok dere det er noe feil med her damer :) nå må dere ta dere selv etter øra ass, blir flau av å lese kommentarer her inne, * Rapporterer innlegg *

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok vært litt mer forsiktig med hvordan jeg fremstilte meg, man må huske at barna våre kan komme over det vi skriver og viser av bilder ol på nettet med årene.. Tror nok ikke alle barn liker det om de finner bilder av sin halvnakene mor på nett..

 

Samtidig: Vi kjenner henne ikke, man kan ha sine meninger om utseendet ol, men ingen har stor rett til å dømme andre...

 

Veldig enig med deg - men hun er fryktelig underholdende, og jeg inrømmer slike mennesker med en sånn fremtreden får meg til å trekke på smilebåndet både en og to ganger. I grunn burde hun ha vært skjermet fra seg selv, men så har det jo seg sånn at bloggene i dagens samfunn faktisk er til STOR underholdning for mange. Det har både negative og positive konsekvenser for den som står bak bloggen - og det må man tåle (gjør en ikke det, er det enkelt å slette bloggen - da blir du fort glemt).

Endret av Soveposen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dere er så dumme :P dere kan ikke kritisere jenta pga hvordan hun ser ut, lukter sjalusi på lang vei her ;) syns dere kan ta dere en joggetur istedenfor å sitte her inne å slenge dritt om jente dere ikke kjenner, å ja buhu stakkars liten gutt som må være hos bestemora si i 5 dager, mens mammaen hannes får seg silikonpupper! Har det kanskje falt dere inn at hun har et dårlig selvbilde pga brystene? stakkars, virkelig! NEI det er nok dere det er noe feil med her damer :) nå må dere ta dere selv etter øra ass, blir flau av å lese kommentarer her inne, * Rapporterer innlegg *

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

 

.. en nokså utbredt og oppbrukt hersketeknikk det der. Det er klart jeg er kjempemisunnelig, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje puppene hennes er sponset? Line fra unge mødre fikk jo gratis pupper fordi hun reklamerte for coloseum klinikken på tv i unge mødre...

 

Anonym poster: d4693d6af9b11dcad743d1be3ed34eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

Du er ikke så fryktelig smart, er du vel? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Jeg reiser ikke fra barna mine i fem dager når de er så små, nei, da jeg velger å tro på at forskningen tilsier at dette er ugunstig for tilknytningen. Du vet kanskje bedre? :P

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

Du er ikke så fryktelig smart, er du vel? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Jeg reiser ikke fra barna mine i fem dager når de er så små, nei, da jeg velger å tro på at forskningen tilsier at dette er ugunstig for tilknytningen. Du vet kanskje bedre? :P

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Er jeg mindre smart fordi jeg ikke er hysterisk og viljeløs som en sau, og tar til meg alle disse forskningsartiklene helt ukritisk? Alle barn er forskjellige. Det er forskjell på å forlate barnet sitt hos en god omsorgsperson barnet kjenner og er trygg på, enn en tilfeldig barnevakt. Det er virkelig ikke måte på hvor enkle og livredde vi nordmenn er - barn er forskjellige, noen er trygge, andre mer avhengig av sin mor (og det er forskjell på å et engangstilfelle og en ukentlig ordning). Det handler om å ta en enkeltvurdering av barnet, ikke bare skjære alle under samme kam. Lurer på hva det skal bli av framtidens nordmenn om alle skal skjermes for all motang og bysses i søvn til de er 10 år gamle.

 

Rannveig kjenner sin sønn best - du kjenner dine barn best. Forskere kan forske i det uendelige, men de vil aldri kjenne hvert enkelt barns behov eller tilknytningsevner, det er det bare barnets foreldre og nærmeste omsorgspersoner som kan (om de er gode til å tolke barnets signaler så klart).

 

Edit: skriveleif

Endret av Soveposen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.

 

Det er ingenting som er så ekkelt og kvalmt som mødre som kan sitte på ett forum å spre eder og galle og rykter om andre mennesker på den måten her. Jeg blir helt dårlig.

 

Det er snart jul, er det mulig å oppføre seg som litt mer enn fjortiser?

 

(Rapportert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

Du er ikke så fryktelig smart, er du vel? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Jeg reiser ikke fra barna mine i fem dager når de er så små, nei, da jeg velger å tro på at forskningen tilsier at dette er ugunstig for tilknytningen. Du vet kanskje bedre? :P

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Er jeg mindre smart fordi jeg ikke er hysterisk og viljeløs som en sau, og tar til meg alle disse forskningsartiklene helt ukritisk? Alle barn er forskjellige. Det er forskjell på å forlate barnet sitt hos en god omsorgsperson barnet kjenner og er trygg på, enn en tilfeldig barnevakt. Det er virkelig ikke måte på hvor enkle og livredde vi nordmenn er - barn er forskjellige, noen er trygge, andre mer avhengig av sin mor (og det er forskjell på å et engangstilfelle og en ukentlig ordning). Det handler om å ta en enkeltvurdering av barnet, ikke bare skjære alle under samme kam. Lurer på hva det skal bli av framtidens nordmenn om alle skal skjermes for all motang og bysses i søvn til de er 10 år gamle.

 

Rannveig kjenner sin sønn best - du kjenner dine barn best. Forskere kan forske i det uendelige, men de vil aldri kjenne hvert enkelt barns behov eller tilknytningsevner, det er det bare barnets foreldre og nærmeste omsorgspersoner som kan (om de er gode til å tolke barnets signaler så klart).

 

Edit: skriveleif

 

Javel.. Man er hysterisk og viljeløs om man tror på forskning? :o Såpass, da fikk jeg iallefall svar på spørsmålet mitt om sin intelligens, og innser at å argumentere med deg er bortkastet..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

"Babyen" er snart et år - og så vidt jeg vet er han da hos bestemoren sin? Hun er en omsorgsperson i hans liv, selv om hun ikke har foreldreansvar.

 

Å dra fra ungen sin på et år, uansett grunn, i fem dager er da vel ikke så ille? Men du har kanskje ikke tenkt å reise fra dine barn før de er konfirmerte? Han har det tilsynelatende trygt og godt hos bestemoren sin.

 

Du er ikke så fryktelig smart, er du vel? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Jeg reiser ikke fra barna mine i fem dager når de er så små, nei, da jeg velger å tro på at forskningen tilsier at dette er ugunstig for tilknytningen. Du vet kanskje bedre? :P

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Er jeg mindre smart fordi jeg ikke er hysterisk og viljeløs som en sau, og tar til meg alle disse forskningsartiklene helt ukritisk? Alle barn er forskjellige. Det er forskjell på å forlate barnet sitt hos en god omsorgsperson barnet kjenner og er trygg på, enn en tilfeldig barnevakt. Det er virkelig ikke måte på hvor enkle og livredde vi nordmenn er - barn er forskjellige, noen er trygge, andre mer avhengig av sin mor (og det er forskjell på å et engangstilfelle og en ukentlig ordning). Det handler om å ta en enkeltvurdering av barnet, ikke bare skjære alle under samme kam. Lurer på hva det skal bli av framtidens nordmenn om alle skal skjermes for all motang og bysses i søvn til de er 10 år gamle.

 

Rannveig kjenner sin sønn best - du kjenner dine barn best. Forskere kan forske i det uendelige, men de vil aldri kjenne hvert enkelt barns behov eller tilknytningsevner, det er det bare barnets foreldre og nærmeste omsorgspersoner som kan (om de er gode til å tolke barnets signaler så klart).

 

Edit: skriveleif

 

Javel.. Man er hysterisk og viljeløs om man tror på forskning? :o Såpass, da fikk jeg iallefall svar på spørsmålet mitt om sin intelligens, og innser at å argumentere med deg er bortkastet..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Hvis man mister evnen til å være kritisk og å kunne tenke selv, så synes jeg det, ja.

 

Fin hersketeknikk du bruker forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig på an med ordet hersketeknikk, ser jeg. Kanskje du burde titte litt på deg selv også, for det ser jo ut som du også behersker denne ganske så bra?

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns bloggen er underholdende. Kanskje hun fremstiller seg på en uheldig måte, men alt i alt syns jeg hun virker som en god mor. At hun har silikonpupper og glamourlook er ikke nødvendigvis synonymt med dårlig mor slik som mange høner mener her inne!

 

Anonym poster: e3ead2734037981c515fd02eff0cdad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer julen inn

Nå har jeg aldri lest bloggen hennes, så uttaler meg på litt mer generelt grunnlag.

 

Jeg tenker at det er endel av disse unge bloggerene som kanskje burde være litt mer forsiktig mtp hva de skriver om og hvordan de gjør det. Når man er ung kan det sikkert til tider være vanskelig å ta denne vurderingen, men problemet er at dette kan komme tilbake og bite deg i ræva senere. Da tenker jeg blant annet på fremtidige arbeidsgivere og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Ja det er nok sjalusi..hun har jo så mye som jeg vil ha ;-)

 

Anonym poster: e23826a4076d993fa07967ffb24fc349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Ja det er nok sjalusi..hun har jo så mye som jeg vil ha ;-)

 

Anonym poster: e23826a4076d993fa07967ffb24fc349

 

Næmmen! Har du ikke lyst til å bli en singel oransje tenåringsmor?

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Ja det er nok sjalusi..hun har jo så mye som jeg vil ha ;-)

 

Anonym poster: e23826a4076d993fa07967ffb24fc349

 

Næmmen! Har du ikke lyst til å bli en singel oransje tenåringsmor?

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Hehe, pass deg du, du er sikkert en sånn sur halvfeit kjærring som aldri får deg noe ;)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Ja det er nok sjalusi..hun har jo så mye som jeg vil ha ;-)

 

Anonym poster: e23826a4076d993fa07967ffb24fc349

 

Næmmen! Har du ikke lyst til å bli en singel oransje tenåringsmor?

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Hehe, pass deg du, du er sikkert en sånn sur halvfeit kjærring som aldri får deg noe ;)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

 

Ja, må vel være det for å være kritisk til oransje mennesker ;)

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har hun lagt ut bilde av seg selv uten bh på, seriøst er det mulig??!

 

Anonym poster: 03ac14769989faf7330a968bb3930892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er venninne av Rannveig, og kan med hånda på hjertet si at hun er ei god venninne! Jeg er chubby som folk kaller meg, hun godtar meg for meg og ignorerer at jeg er stor. Ja, hun har sine blonde øyeblikk (som jeg synes er morsomt), men hun er ei utrolig god mor! Ja, hun er opptatt av utseendet - men hun er klok, morsom, snill og vennlig! Og er alle her inne mødre? Virkelig et godt eksempel for barna deres! Baksnakker andre... Har dere virkelig ikke et eget liv å leve?? Dette er tåpelig! Rannveig, jeg er glad i deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Ja det er nok sjalusi..hun har jo så mye som jeg vil ha ;-)

 

Anonym poster: e23826a4076d993fa07967ffb24fc349

 

Næmmen! Har du ikke lyst til å bli en singel oransje tenåringsmor?

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Hehe, pass deg du, du er sikkert en sånn sur halvfeit kjærring som aldri får deg noe ;)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

 

Ja, må vel være det for å være kritisk til oransje mennesker ;)

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Oransje? Hun er solbrun, problem? Du skulle så ønske du var hun :)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er venninne av Rannveig, og kan med hånda på hjertet si at hun er ei god venninne! Jeg er chubby som folk kaller meg, hun godtar meg for meg og ignorerer at jeg er stor. Ja, hun har sine blonde øyeblikk (som jeg synes er morsomt), men hun er ei utrolig god mor! Ja, hun er opptatt av utseendet - men hun er klok, morsom, snill og vennlig! Og er alle her inne mødre? Virkelig et godt eksempel for barna deres! Baksnakker andre... Har dere virkelig ikke et eget liv å leve?? Dette er tåpelig! Rannveig, jeg er glad i deg :)

 

BRa med litt støtte:)) er du marita??

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...