Gå til innhold

http://rannveigheitmann.blogg.no/ Litt mye brunkrem, men virker som en god mor!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner henne og kan si så mye som at barnevernet er innvolvert og hun nekter faren samvær med gutten

 

Anonym poster: 653ceeb22ee237a2e0eb12128ade4744

 

Kjenner en venn av henne. Min kjenning (også mor) har ihvertfall ikke særlig mye annet enn luft under topplokket. Har ikke helt sansen for den gjengen og unngår de bevisst, fordi de er på min alder men langt ifra det nivået jeg er kommet til. Føler meg altfor mange hakk foran.

 

Anonym poster: 8baeb1428e0f66a7e11a6f5642776f95

 

Regner med de enda henger igjen på slutten av ungdomsskolen ? Virker sånn hos denne jenta iallefall wink.png

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

 

Ja, det er konstant intriger på facebook, noen har gjort ditt og må svi osv. Kryptiske meldinger a'la "Bare vent!", og min kjenning er en slik som skryter voldsomt av seg selv. Virker som om bloggen det er linket til her også er slik.

 

Anonym poster: 8baeb1428e0f66a7e11a6f5642776f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over bloggen for nesten 1 år siden, og må si jeg følger den for underholdningens skyld. Hun er usedvanlig selvopptatt og kritiserer alt og alle (overvektige, eldre mødre, folk som våger å si noe nedsettende til henne). Men jeg synes hun virker som en ok mor sånn med tanke på omsorg, mat, klær og kjærlighet. Moralske verdier og å være et godt forbilde skorter det nok mere på.

 

Gleder meg til hun kommer på unge mødre i januar :)

 

Anonym poster: 1ca7e7e8f8a3164f0fc1e0f038e4ee6b

 

Jeg også. Tror det blir en herlig sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd når de ikke skjønner at de bare driter seg ut.

Hun som omtales her burde vært beskyttet mot seg selv. Fremstår som ganske lite smart. Lite selvinnsikt.

Men det er jo ytringsfrihet i Norge.

Måtte le av at hun hadde fått de sterkeste smertestillende som finnes, er nok bare Paralgin forte. Leger skriver ikke ut morfinpreperater når du har fått nye pupper.

 

Anonym poster: ddca6c1c7d6657130fe4d3b9f83f1a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slike blogger så skjønner jeg hvorfor vi unge mødre har et så dårlig rykte. Rannveig, Malin Angelica og mange andre setter unge mødre i et skikkelig dårlig lys.

 

Anonym poster: cda1f01b39bee4960afd4a3548ec4ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mor er det første som slår meg også når jeg ser ungejenter som legger ut pin-up bilder av seg selv. Første som slår meg!

 

Anonym poster: 7759476beb7bf9b76fd3a935e03b181c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Enda en rosablogger som går rett i fella!

 

Hun liker ikke utlendinger som stirrer.. ja men toner man ned dolleriet bremser jo det naturlig?

 

"Og når jeg satt på flyet og sminket meg, satt det ihvertfall tre personer og stirret på. Har aldri folk sett sminke før, eller hva er det for noe?"

 

Næmmen så rart da, når man ser ut slik(dollete og oransje) Fniiis!

 

Jeg leste ikke langt, men moden?? Ja da vet jeg ikke hvordan det skal gå med Norge i årene framover!

 

Jeg skal faktisk følge med innimellom bare for å få brukt lattermusklene. Er det mulig??

Hun utleverer seg med viten og vilje, og må bare akseptere at 90% av Norge fniser.

 

Og mistenker hun legger ut linken selv.. All PR er god pr..

 

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

 

Eh... jeg har ikke en dollete stil, men plages likevel av ekle utlendinger som gir uønsket oppmerksomhet.

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Enda en rosablogger som går rett i fella!

 

Hun liker ikke utlendinger som stirrer.. ja men toner man ned dolleriet bremser jo det naturlig?

 

"Og når jeg satt på flyet og sminket meg, satt det ihvertfall tre personer og stirret på. Har aldri folk sett sminke før, eller hva er det for noe?"

 

Næmmen så rart da, når man ser ut slik(dollete og oransje) Fniiis!

 

Jeg leste ikke langt, men moden?? Ja da vet jeg ikke hvordan det skal gå med Norge i årene framover!

 

Jeg skal faktisk følge med innimellom bare for å få brukt lattermusklene. Er det mulig??

Hun utleverer seg med viten og vilje, og må bare akseptere at 90% av Norge fniser.

 

Og mistenker hun legger ut linken selv.. All PR er god pr..

 

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

 

Eh... jeg har ikke en dollete stil, men plages likevel av ekle utlendinger som gir uønsket oppmerksomhet.

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Så du kler deg i klær som ikke dekker stort av deg, legger inn silikon, bleker håret og sminker deg type "sukker søtt" også eller? Forskjel på å kle/sminke seg normalt og føle seg beglodd av utleninger, og fremheve seg slik som hun her, og "klage"

 

Anonym poster: 4971bd025f90bf13a6ec9252728113f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Enda en rosablogger som går rett i fella!

 

Hun liker ikke utlendinger som stirrer.. ja men toner man ned dolleriet bremser jo det naturlig?

 

"Og når jeg satt på flyet og sminket meg, satt det ihvertfall tre personer og stirret på. Har aldri folk sett sminke før, eller hva er det for noe?"

 

Næmmen så rart da, når man ser ut slik(dollete og oransje) Fniiis!

 

Jeg leste ikke langt, men moden?? Ja da vet jeg ikke hvordan det skal gå med Norge i årene framover!

 

Jeg skal faktisk følge med innimellom bare for å få brukt lattermusklene. Er det mulig??

Hun utleverer seg med viten og vilje, og må bare akseptere at 90% av Norge fniser.

 

Og mistenker hun legger ut linken selv.. All PR er god pr..

 

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

 

Eh... jeg har ikke en dollete stil, men plages likevel av ekle utlendinger som gir uønsket oppmerksomhet.

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

 

Så du kler deg i klær som ikke dekker stort av deg, legger inn silikon, bleker håret og sminker deg type "sukker søtt" også eller? Forskjel på å kle/sminke seg normalt og føle seg beglodd av utleninger, og fremheve seg slik som hun her, og "klage"

 

Anonym poster: 4971bd025f90bf13a6ec9252728113f8

 

Ok, skjønner :) Enig i at det blir for dumt. Trodde du mente noe annet.

 

Anonym poster: 4615378d871c6dbd22c4261e55658a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikkje hvorfor noen vil være appelsinfarga i trynet jeg da:) Men men...

 

Anonym poster: b55430ac03d72d613b8d007be2df6df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. :( Jeg var 19 år da vi fikk vårt første barn og kan med hånden på hjertet si at jeg aldri oppførte meg slik denne unge moren gjør. Hun er ung, vakker og har veldig behov for å bli sett. Jeg aner ikke om hun er noen god mor, men et godt forbilde synes jeg ikke at hun er.

 

Det verste er at slike blogger nesten oppfordrer unge jenter til å bli mødre. Livet som ung alenemor ser jo glamorøst ut gjennom en tenårings øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den som startet dette er veldig umoden :-) og kanskje til og med en liten smule sjalu på denne jenta dere koser dere med å baksnakke? :-p stakkars jente, la hun være :-) dere synker lavt her altså ;-)

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som sjal rapportere denne tråden da?? Mange dobbeltmoralske her inne...

 

Heartbroken og de andre Hjertedamene har fri i dag

 

Anonym poster: 653ceeb22ee237a2e0eb12128ade4744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som sjal rapportere denne tråden da?? Mange dobbeltmoralske her inne...

 

Seriøst?? Lar du bare alle andre ta ansvaret for å rapportere tråder? Gidder du ikke selv?

Om du kommer med en simpel "jeg har allerede rapportert, bare ikke skrevet det i tråden", så kan du jo tenke hvor mange andre som kan ha gjort nettopp det samme

 

Anonym poster: 1c028eb1200a0d2a6dc030dec234e179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler når jeg ser slike jenter som gjør alt de kan og mere til for å "dolle" seg opp og se ut som barbie, og så klage på "uønsket" oppmerksomhet. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som sjal rapportere denne tråden da?? Mange dobbeltmoralske her inne...

 

Seriøst?? Lar du bare alle andre ta ansvaret for å rapportere tråder? Gidder du ikke selv?

Om du kommer med en simpel "jeg har allerede rapportert, bare ikke skrevet det i tråden", så kan du jo tenke hvor mange andre som kan ha gjort nettopp det samme

 

 

Anonym poster: 1c028eb1200a0d2a6dc030dec234e179

 

Jeg gidder aldri og diskutere om personer/blogger her inne. Men jeg har observert at så fort bloggen til en bruker her inneblir diskutert , så blir den tråden rapportert med en gang. Syntes bare det er rart at alle andre blogger er fritt vilt. Selv så mener jeg at de som legger ut bilder og informasjon om livet sitt på en offentlig blogg må takle konsekvensene av det. Derfor jeg aldri hadde fått meg blogg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er greit av dere mødre her inne å holde på på denne måten :) kjempeteit faktisk.. er dere så sjalu assa? hvordan hu ser ut bryr vel ikke dere, med mindre dere føler dere trua av utseende hennes? Dere er ekkle hele gjengen

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er greit av dere mødre her inne å holde på på denne måten :) kjempeteit faktisk.. er dere så sjalu assa? hvordan hu ser ut bryr vel ikke dere, med mindre dere føler dere trua av utseende hennes? Dere er ekkle hele gjengen

 

Anonym poster: b8763b80f478d332488542d4b7af6274

 

Jaaa! Jeg vil også være oransje :/

 

Anonym poster: efbc665c72dc8fa8f5c7a0a78e2dd8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig? Misunnelig på en jente som drar fra babyen sin, som kun har en omsorgsperson, i FEM dager for å operere inn silikon?! Hun der er faen ikke mye rett i hodet sitt, unnskyld meg altså, men jeg synes ordentlig synd i den gutten hennes som bare er et slags tilbehør for henne.. UFF!

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vedde på at mange av dere kjenner ikke henne i det hele tatt, men dømmer henne etter hva dere har sett og lest på bloggen hennes. Tror dere virkelig at det er hele sannheten der? Da er dere bra naive....Folk poster ikke en hver minste drit hva de gjør, når de driter, når de klær seg i rævva. Så dessverre er det nok mye dere ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Ville nok vært litt mer forsiktig med hvordan jeg fremstilte meg, man må huske at barna våre kan komme over det vi skriver og viser av bilder ol på nettet med årene.. Tror nok ikke alle barn liker det om de finner bilder av sin halvnakene mor på nett..

 

Samtidig: Vi kjenner henne ikke, man kan ha sine meninger om utseendet ol, men ingen har stor rett til å dømme andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...