SmellyCat Skrevet 17. desember 2012 #51 Skrevet 17. desember 2012 mellomnavnet blir Andrè. Anonym poster: 0d0bfc562880a1b219420fc43961eccf Oppbrukt jålenavn. Har aldri likt det, og håper det forsvinner snart.
skinnfilla Skrevet 17. desember 2012 #52 Skrevet 17. desember 2012 Har det egentlig noe å si hva man heter? Hvor viktig er det i det store og hele mener jeg? Lurer litt på om de som skriker ut om stygge navn HER, sier noe IRL.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #53 Skrevet 17. desember 2012 Takk for svar:) tror gutten vil bli hetende bare Sander Anonym poster: 0d0bfc562880a1b219420fc43961eccf
Blomstogbier Skrevet 17. desember 2012 #54 Skrevet 17. desember 2012 Jeg liker det! Uheldigvis liker ikke samboeren min det, så kan ikke bruke det, men jeg synes det er kjempefint!
Von Hertelhofen Skrevet 17. desember 2012 #55 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Ingenting galt med navnet forsåvidt, men jeg er på en måte litt lei av det Endret 17. desember 2012 av Bakverket
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #56 Skrevet 17. desember 2012 Gratulerer med navn valget, skal jeg være Ærlig synes jeg det er veldig kjedelig, veldig mange her jeg bor i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå