Gå til innhold

Hva synes dere om Sander?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mellomnavnet blir Andrè.

 

Anonym poster: 0d0bfc562880a1b219420fc43961eccf

 

Oppbrukt jålenavn. Har aldri likt det, og håper det forsvinner snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det egentlig noe å si hva man heter?

Hvor viktig er det i det store og hele mener jeg?

 

Lurer litt på om de som skriker ut om stygge navn HER, sier noe IRL.

Skrevet

Takk for svar:) tror gutten vil bli hetende bare Sander

 

Anonym poster: 0d0bfc562880a1b219420fc43961eccf

Skrevet

Jeg liker det! Uheldigvis liker ikke samboeren min det, så kan ikke bruke det, men jeg synes det er kjempefint!

Skrevet (endret)

Ingenting galt med navnet forsåvidt, men jeg er på en måte litt lei av det :P

Endret av Bakverket
Skrevet

Gratulerer med navn valget, skal jeg være Ærlig synes jeg det er veldig kjedelig, veldig mange her jeg bor i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...