Gå til innhold

Hjelp har vært utro

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Helt utenfor her nå.. Men dere som sier det er æsj kun basert på alder skal dere slutte å ha sex med mannen deres når han bikker 60?

Bare tenker det må være fryktelig reist å ikke lenger ha et sexliv på grunn av et par skrukkete baller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste som faller for en mye eldre mann vil til slutt angre. Når det er så mye som 40 års aldersforskjell er det neste garantert. Alderen vil til slutt sette sine spor på denne eldre mannen. Han vil rett og slett bli en gammel mann med alt som hører til, både fysisk og psykisk. Uansett hvor viril og i god form han er nå så vil hans behov endre seg når han blir enda eldre. da vil du fremdeles være ung og du vil ha helt andre behov enn å fylle okygenflasker, fluffe puter og tørke sikkel. For å sette det på spissen. Ikke alle menn er som Sean Connery, Hugh Hefner og andre Hollywoodhelter. Når du er 40 så er han 80 år gammel. Innen du er 50 år vil du ha en pleietrengende mann og sykepleieren.... det kommer til å være deg. Glem et heftig sexliv og si velkommen til hårete ører, innsunken brystkasse, kulemage og dødt underliv. Gled deg!!!

Anonym poster: c55588ee838d374905a827cb89dc8211

Skrevet

Ja i helgen klarte jeg og være utro med en kamerat av min pappa. Det er en mann som er 40 år eldre enn meg. Jeg har vært forelsket i han siden jeg var 15 år. Han har alltid vært forelsket i meg også. Vi har klart og holde oss unna hverandre i mange år. Men i helgen gikk det ikke. Det er det beste jeg noensinne har vært med på. Kommer aldri til å fortelle det til min mann, men hvordan i all verden skal vi to nå klare og holde oss unna hverandre. Hjelp!!!!!

Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870

Herregud.......Er jo nesten verre en hun som lå med kameraten til mannen. Her skuffer du jo både mann og din egen far.

Kan tenke meg at faren din vil se litt anderledes på kompisen sin, dersom dette kommer ut........

Hvordan du skal klare å holde deg unna ham? Ikke oppsøk han, og gi beskjed om at du ikke vil ha noe videre kontakt med ham. Det er, hvis du fortsatt vil være sammen med mannen din (noe jeg forutsetter at du vil, siden du ikke vil fortelle ham det).

Skrevet

Du har tatt et valg, og nå burde du stå for det!

Selv om mannen din er lykkelig uvitende som du sier, så fortjener han en kjæreste/kone som elsker ham like mye som han elsker henne. Det har han ikke nå!

Et brudd er ikke enkelt for barn, men de fortjener å lære at man har lov å være lykkelige og ikke minst burde de lære at man er trofaste i forhold!

Gamle spøkelser har en tendens til å komme å hjemsøke en gang i fremtiden. En hemmelighet er aldri sikker før man ligger i grava!

Skrevet

Heldigvis er ikke alle 21 åringer så dumme, egoistiske og uansvarlige!!

Anonym poster: 90316f782595b64eb9199678a8aa9230

Skrevet

Hvorfor skriver du "hjelp" Hi? :P det virker ikke som du synes det er så dumt det her..

Skrevet

Jeg skriver hjelp fordi jeg hadde planlagt og ikke gjøre dette igjen. Det er jo galt, men følelser styrer man ikke har jeg funnet ut. Skal møre han til lunsj om en time og gleder meg masse. Jeg er virkelig mer forelsket enn jeg noensinne har vært i denne mannen. :)

Skrevet

Hahaha! Glad i å skryte du trollemor ;)

Men et lite tips til deg.. Du kan sikkert gjør karriere innen kiosklutteratur-sjangeren ;) den mestrer du glatt !

Skrevet

Helt utenfor her nå.. Men dere som sier det er æsj kun basert på alder skal dere slutte å ha sex med mannen deres når han bikker 60?

Bare tenker det må være fryktelig reist å ikke lenger ha et sexliv på grunn av et par skrukkete baller..

Men når mannen din fyller 66 år så er vel du også i samme alder pluss/minus. Dette blir da et hav av forskjell..........

Anonym poster: fdd607172b2ad8a0efa2fdbb22da79cf

Skrevet

Er samme f om de er 18 eller 80 år de, hun er utro med. Nedlatende? Skal vi si, åh nå skal vi støtte deg bare fordi du buste ut dette innlegget. Ja hi har følelse, men det har familien hennes også, og de blir holdt for narr.

Hun er bare et menneske, hun gjør deg ingenting galt, hun er ingen massemorder, ingen terrorist eller pedofil, hun er bare et helt vanlig menneske.

Skjønner ikke hvorfor vi da skal ha "lov" til å mobbe henne så mye vi vil. Det går an å få fram et poeng uten å bruke de styggeste ordene man kommer på. Gi konstruktiv kritikk og ikke oppføre oss som om vi fortsatt går i ungdomsskolen.

Og likervel funderer du på hvorfor hun kan ha sex med en på 60? Ja hun er ett menneske med diverse funksjoner, men det et mannen hennes også. Hun har ikke gjort meg noe nei, men da må hun ikke velge å legge ut slike innlegg uten å få en reaksjon på dette. Legger du ut noe sånt på nett så får du reaksjon. Jeg kaller henne verken dum, eller ku f.eks, men en beskrivelse på den slags oppførsel, slemt og egoistisk MOT han. Jeg derimot liker ikke at andre mennesker begynner med å være slemme mot andre først!

Skrevet

Er samme f om de er 18 eller 80 år de, hun er utro med. Nedlatende? Skal vi si, åh nå skal vi støtte deg bare fordi du buste ut dette innlegget. Ja hi har følelse, men det har familien hennes også, og de blir holdt for narr.

Hun er bare et menneske, hun gjør deg ingenting galt, hun er ingen massemorder, ingen terrorist eller pedofil, hun er bare et helt vanlig menneske.

Skjønner ikke hvorfor vi da skal ha "lov" til å mobbe henne så mye vi vil. Det går an å få fram et poeng uten å bruke de styggeste ordene man kommer på. Gi konstruktiv kritikk og ikke oppføre oss som om vi fortsatt går i ungdomsskolen.

Og likervel funderer du på hvorfor hun kan ha sex med en på 60? Ja hun er ett menneske med diverse funksjoner, men det et mannen hennes også. Hun har ikke gjort meg noe nei, men da må hun ikke velge å legge ut slike innlegg uten å få en reaksjon på dette. Legger du ut noe sånt på nett så får du reaksjon. Jeg kaller henne verken dum, eller ku f.eks, men en beskrivelse på den slags oppførsel, slemt og egoistisk MOT han. Jeg derimot liker ikke at andre mennesker begynner med å være slemme mot andre først!

Ja, jeg synes ikke det er ok å være utro. Og jeg klarer ikke å skjønne helt hvordan hun kan tenne på en så mye eldre mann. Hun er nesten like gammel som meg, og jeg kan ikke se for meg å noen gang ha sex med en som er 40 år eldre.

Jeg memoriserte ikke nick når jeg skrollet ned på innlegget, så jeg husker ærlig talt ikke hvem som sa hva. Husker heller ikke hva du kommenterte. Det jeg så var at mange kalte HI for stygge ting, og det mener ikke jeg er rettferdig, til tross for hva hun har gjort. Det jeg ville fram til er at det er mulig å kritisere uten å bli stygg. Man kan si at det var dumt gjort og at man ikke liker utroskap, uansett alder, men vi har ingen rett til å dømme HI slik jeg ser mange har gjort.

Kritikk er bra, men slik HI er blitt kalt her i tråden synes ikke jeg er kritikk, det er mobbing eller hetsing. Man bør tenke seg litt om før man kommenterer.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Man er ikke pedofil fordi man er forelsket i en 15åring...

Når mannen er 55 år, så!

Eller hva legger du i begrepet?

Pedofili er å tenne på BARN under pubertal alder.

Skrevet

Når mannen er 55 år, så!

Det stemmer:

PEDOFIL: Tenner på barn

HEBEFIL: Tenner på tenåringer under 16/18 år..

Anonym poster: 3c23f4f16b6ccd3c1d232f341d9dfd0e

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Når mannen er 55 år, så!

Det stemmer:

PEDOFIL: Tenner på barn

HEBEFIL: Tenner på tenåringer under 16/18 år..

Anonym poster: 3c23f4f16b6ccd3c1d232f341d9dfd0e

I stand corrected..

Men uansett.. Jeg har ei datter som nærmer seg 15 år. Og hadde en mann på 55 år vært forelsket i dattera mi, vel, da hadde jeg seriøst vurdert å kjøpe meg hagle og lagt klar i vinduet!

Skrevet

Da vi møttes til lunsj i dag så bare pratet og pratet vi sammen. Vi vil leve sammen, bo sammen og skape ett liv sammen. Jeg sa som sant var at jeg var redd for å gjøre barna til skilsmisse barn. Men barna har et ikke vondt uansett om de ikke bor sammen med oss begge.

Så nå er bomben sluppet til min mann. Jeg har fortalt han alt, og i løpet av uken så flytter jeg og barna til min kjære. :)

Jeg har også fortalt det til min pappa og min søster. Pappa tok det veldig bra og sa at dette hadde han ventet på noen år. Søsteren min tok det ikke br men det kommer seg nok.

Mannen min ble knust og sint. Han har dratt bort i fullt sinne, men det blir nok bedre. Jeg er LYKKELIG

Skrevet

Da vi møttes til lunsj i dag så bare pratet og pratet vi sammen. Vi vil leve sammen, bo sammen og skape ett liv sammen. Jeg sa som sant var at jeg var redd for å gjøre barna til skilsmisse barn. Men barna har et ikke vondt uansett om de ikke bor sammen med oss begge.

Så nå er bomben sluppet til min mann. Jeg har fortalt han alt, og i løpet av uken så flytter jeg og barna til min kjære. :)

Jeg har også fortalt det til min pappa og min søster. Pappa tok det veldig bra og sa at dette hadde han ventet på noen år. Søsteren min tok det ikke br men det kommer seg nok.

Mannen min ble knust og sint. Han har dratt bort i fullt sinne, men det blir nok bedre. Jeg er LYKKELIG

Hehe, artig.. Kjeder deg en mandagskveld? Ingen er så dum at de flytter inn med en tilnærma likt pensjonist med ungene sine som de ikke kjenner? ;) Du har lest for mange romaner.

Skrevet

BULLSHIT!

Anonym poster: 58572c3012d726d7ffd82be05715a33a

Skrevet

Hehe, artig.. Kjeder deg en mandagskveld? Ingen er så dum at de flytter inn med en tilnærma likt pensjonist med ungene sine som de ikke kjenner? ;) Du har lest for mange romaner.

Nei jeg kjeder meg absolutt ikke. Barna kjenner han GODT da vi har daglig kontakt med han og har hatt det hele tiden. Barna er heller ikke så gamle så dette tror jeg ikke blir noe problem. Hva dere mener og tror bryr jeg meg ikke om. Vet vi kommer til å få det bra, og barna kommer ikke til å lide.

Ville bare gi dere en oppsummering. Nå er jeg ferdig med denne tråden. :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er jo kun mannen din og barna dine det er synd på og ingen andre!!

Skrevet

Nei jeg kjeder meg absolutt ikke. Barna kjenner han GODT da vi har daglig kontakt med han og har hatt det hele tiden. Barna er heller ikke så gamle så dette tror jeg ikke blir noe problem. Hva dere mener og tror bryr jeg meg ikke om. Vet vi kommer til å få det bra, og barna kommer ikke til å lide.

Ville bare gi dere en oppsummering. Nå er jeg ferdig med denne tråden. :)

Så flott da. Blir litt artig den dagen folk tror han er faren din og bestefaren til ungene dine?;) Sånn langsiktig kan jeg ikke tenke meg noe annet at du kanskje synes det er litt kjipt at han mest sannsynlig er på gamlehjem når du er i 30-årene. Men klart, du bryr deg jo ikke om andre enn deg selv og ditt, så du hadde jo heller strengt tatt ikke trengt å skrive det her.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

I går var det sååååååå dumt for barna og bli skilsmissebarn, men i dag var det visst ikke så farlig. Du flytter de faktisk rett fra faren og inn til bestefaren (so to speak).

Dessuten: mannen din dro ut i fullt sinne og sorg og er helt knust, og du er LYKKELIG?? Du har ikke LITT dårlig samvittighet engang ovenfor mannen din?

Og bare en ting til, fra en mamma til en annen.. Du skal ikke være sammen med en du ikke er lykkelig med. Såpass skjønner jeg også. Men å flytte barna inn til en ny mann etter en uke, det er faktisk helt vanvittig sykt gjort. Barna kommer til å føle sorg og savn, og de klarer ikke forstå hvorfor pappa er borte og de nå skal bo sammen med en annen mann. Så et velment råd, selv om jeg har hudflettet deg, bli for all del kjæreste med den andre mannen. Men ikke flytt med barna inn til han ennå. La barna vende seg til denne nye situasjonen først. Ellers er du garantert å ødelegge mye ift dine barns evne til å bygge trygge relasjoner i fremtiden..

Skrevet

I går var det sååååååå dumt for barna og bli skilsmissebarn, men i dag var det visst ikke så farlig. Du flytter de faktisk rett fra faren og inn til bestefaren (so to speak).

Dessuten: mannen din dro ut i fullt sinne og sorg og er helt knust, og du er LYKKELIG?? Du har ikke LITT dårlig samvittighet engang ovenfor mannen din?

Og bare en ting til, fra en mamma til en annen.. Du skal ikke være sammen med en du ikke er lykkelig med. Såpass skjønner jeg også. Men å flytte barna inn til en ny mann etter en uke, det er faktisk helt vanvittig sykt gjort. Barna kommer til å føle sorg og savn, og de klarer ikke forstå hvorfor pappa er borte og de nå skal bo sammen med en annen mann. Så et velment råd, selv om jeg har hudflettet deg, bli for all del kjæreste med den andre mannen. Men ikke flytt med barna inn til han ennå. La barna vende seg til denne nye situasjonen først. Ellers er du garantert å ødelegge mye ift dine barns evne til å bygge trygge relasjoner i fremtiden..

Går jo ikke an å ta noen seriøst som sier de skal flytte inn hos noen en uke etter brudd? :P Er vel ingen oppegående personer som gjør det? Jeg som forelder hadde personlig snakket med en fagperson ( Ala barnevernet eller noe) om jeg ikke hadde hatt hovedomsorg og den med daglig omsorg hadde flyttet inn sammen med en helt "fremmed" i barnas øyne ( JA, selv om de kjenner han iflg. HI) etter en knapp uke.. Kan neppe være sunt for ungene. Høres skremmende ustabilt ut... så, enig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...