Gå til innhold

Hjelp har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i helgen klarte jeg og være utro med en kamerat av min pappa. Det er en mann som er 40 år eldre enn meg. Jeg har vært forelsket i han siden jeg var 15 år. Han har alltid vært forelsket i meg også. Vi har klart og holde oss unna hverandre i mange år. Men i helgen gikk det ikke. Det er det beste jeg noensinne har vært med på. Kommer aldri til å fortelle det til min mann, men hvordan i all verden skal vi to nå klare og holde oss unna hverandre. Hjelp!!!!!

Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han 40 år eldre enn deg???

Skrevet

Hjelp?

Nei, denne får du lide deg igjennom selv.

Skrevet

Noen som synes det er litt døllt på dib ikveld ;)

Anonym poster: 6b1b0bf31cf853e6ffdf619a115b1f0c

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

hjelp mot hva da? At du oppfører deg som en drittsekk mnt mannen? Hvordan holde deg unna gamlingen? Opparbeide deg litt moral og slutte å hore kanskje?

Skrevet

Nå begynner trollinga. På tide å legge seg...

Hvis du er 20 så er han 60 det er jo helt utrolig ekkelt. Og hvis du er eldre så kan han vel ikke få ereksjon en gang. Og det er forresten fortsatt ekkelt, sa jeg det?

Natta folkens, snakkes i morgen når vi kan være litt mer seriøse og trolle om ordentlige ting!

Anonym poster: 29df2c51a79b8c8f68ed4ef5c4a768a7

Skrevet

Og hvor gammel er du nå? :P om du er 25, er han 65.. Fikk han den opp??

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Siden du er her inne betyr vel det at du er i kanskje 20 eller 30 årene, noe som gjør denne mannen til å være i 60-70 årene.. Sorry ass, men det bildet jeg fikk på netthinna gjorde meg uvel.. Ser bare for meg den skrukkete kroppen.. For ikke å snakke om de skrukkete ballene... GRØSS!!

Og en ting til, han har vært forelsket i deg siden du var 15? Da må jo han ha vært 55 år. Du er klar over at det gjør han til en pedofil?

Skrevet

Jeg er 21 år og han er 61 år. Jeg skal love dere han ikke har mye skrukkete kropp. Og JA han fikk den helt klart opp. Hadde sex og bare kosa oss i hele natt. *lengter*

Han er verdens beste mann og verdens beste venn. :)

Ja jeg trenger hjelp til hvordan vi skal klare og la være og gjøre det igjen. Og kutte kontakten er ikke ett alternativ da både jeg og mannen har daglig kontakt med han, og han er en god omgangsvenn av oss.

Klare jo ikke å slutte å tenke på han. Vet at dette er ekte kjærlighet, men vil ikke gå fra mannen min da vi har 2 barn.

Skrevet

Min venninne knuller også en mann på nesten 60 bak mannen hennes rygg. Dere hadde kanskje blitt gode venninner?

Anonym poster: a9aa89537e748b0232b600ca6995cca5

Skrevet

Æsj!

Anonym poster: 29df2c51a79b8c8f68ed4ef5c4a768a7

Skrevet

Jeg skal love deg det ikke var æsj. Det var alt annet enn det. Han er topptrent og utrolig deilig. Det var det fineste jeg har vært med på, mykt, røft og fullt av kjærlighet.

Herregud det går mer og mer opp for meg at han er mitt livs kjærlighet og det kommer han alltid til og være. Får vel bare innfinne meg med at dette kommer garantert til å skje igjen. Men trøster meg også med at mannen min aldri kommer til å finne ut av det.

Skrevet

Hm...? Hahaha, jaja, smaken er som baken den, delt i to... med en og annen liten ekstra stripe (skrukk) her og der.... :D

Skrevet

Jeg skal love deg det ikke var æsj. Det var alt annet enn det. Han er topptrent og utrolig deilig. Det var det fineste jeg har vært med på, mykt, røft og fullt av kjærlighet.

Herregud det går mer og mer opp for meg at han er mitt livs kjærlighet og det kommer han alltid til og være. Får vel bare innfinne meg med at dette kommer garantert til å skje igjen. Men trøster meg også med at mannen min aldri kommer til å finne ut av det.

Ja, man merker du er ung.... Og ikke reint lite dum også!

Anonym poster: fdd607172b2ad8a0efa2fdbb22da79cf

Skrevet

Hvorfor skriver du "hjelp, jeg har vært utro"?

Du er jo bare ute etter å fortelle alle hvor fantastisk utroskapet var. Er ikke dette troll, så er du laaaaangt ute på sykkeltur, HI!

Skrevet

Dum? Fordi jeg faktisk elsker en mann som også elsker meg? Jaja, for oss er ikke alder noe hinder. Men mannen min er desverre :( Men vi får bare leve på de øyeblikkene vi får alene tror jeg, det er bedre enn ingenting.

Skrevet

Det var det jeg visste. Nå har jeg fått bekrefta mistanken min.

I morgen skal du ut av vårt hus. Hvordan kunne du, svikte meg og våre to små! Jeg skriver fra mobilen!

Anonym poster: 7ae3d94db020727b8fe166be8e8d5525

Skrevet

Pierce Brosnan blir 60, Harrison Ford er 70, Viggo Mortensen er 54, Kevin Costner er snart 58.... Ikke alle menn rundt 60 trenger å være dvaske, uattrakktive, "gæmliser" ;) Tenker ikke mye æsj om disse ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Pierce Brosnan blir 60, Harrison Ford er 70, Viggo Mortensen er 54, Kevin Costner er snart 58.... Ikke alle menn rundt 60 trenger å være dvaske, uattrakktive, "gæmliser" ;) Tenker ikke mye æsj om disse ;)

Men uansett hvor kjekke de er, tenk på de skrukkete ballene!! Ohhhlala :P

Skrevet

Du lengre oppe her, tviler sterkt på at du er min mann. Men klart man vet aldri da han fortsatt sitter i stua og ser på film. Men hvis det faktisk er deg, så er det lett for meg at du gjør det slutt. Da er jeg fri så da tar jeg meg barna og flytter inn til min kjære. Det vet du at du ikke får hindret meg i.

Men som sagt tviler STERKT på at du er min mann.

Alt er så vanskelig, jeg elsker han så høyt. Men kan jeg la barna bli skilsmisse barn på grunn av det? Han andre venter på meg og det vet jeg, men klarer jeg å vente i flere år? Å hjelp for en situasjon, både fin og helt uholdbar.

Skrevet

Gi mannen din en sjangs for å finne seg en ny en som han kan elske like mye som den nye gjør med han. La han få være med å bestemme om barna skal bli skilsmisse barn eller ikke. Ikke la han kaste vekk sitt liv der den han nok elsker, elsker en annen høyre.

Skrevet

Ingen får blitt så dumme som HI! Det lukter troll lang vei ;)

Skrevet

Jeg vet at mannen min elsker meg og barna våre, så han kaster ikke bort livet sitt. Han er jo lykkelig uvitende. Jeg kommer aldri til å fortelle han dette uansett og han kommer heller aldri til å finne ut av det.

Å jeg er gudskjelov ikke ett troll, natten med min kjære vil jeg aldri ha ugjort, og jeg lever lenge på den. <3

Skrevet
Han andre venter på meg og det vet jeg, men klarer jeg å vente i flere år?. Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870

Spørs hvor lenge da - før alderen tar han.

Sorry, men jeg klarer ikke å ta innlegget ditt seriøst.

Og skulle det mot all formodning være seriøst, god bedring. Du trenger en realitetssjekk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...