Gå til innhold

Hjelp har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns du er egoistisk så lenge han ikke får velge selv om han vil ut eller ei, ihvertfall vite om du mest vil ha han eller den andre. Velger du mannen, så bør du slutte med dette tullet ditt. Du blir oppdaget til slutt, men du vet ikke når. Forsett du...

Men ikke bli sur om han velger å knulle en flott berte etter en by tur, la han også få lov til å kose seg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvorlig talt; din jævla hensynsløse drittunge

Skrevet

Men herregud nå må dere gi dere! Jeg er verken hensynsløs eller egoistisk. Hadde jeg vært det så hadde jeg gått! Det han ikke vet har han ikke vondt av. Det er da tross alt jeg og han andre som lider. Fordi vi ikke får leve sammen! Tenk litt lengere før dere slenger ut dritt.

Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)
Du lengre oppe her, tviler sterkt på at du er min mann. Men klart man vet aldri da han fortsatt sitter i stua og ser på film. Men hvis det faktisk er deg, så er det lett for meg at du gjør det slutt. Da er jeg fri så da tar jeg meg barna og flytter inn til min kjære. Det vet du at du ikke får hindret meg i. Men som sagt tviler STERKT på at du er min mann. Alt er så vanskelig, jeg elsker han så høyt. Men kan jeg la barna bli skilsmisse barn på grunn av det? Han andre venter på meg og det vet jeg, men klarer jeg å vente i flere år? Å hjelp for en situasjon, både fin og helt uholdbar. Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870

Men helt ærlig, og helt alvorlig.. Du skriver at den andre mannen vil vente på deg, men hvor lenge tror du han gjør det? Om ikke mange årene kan han være både senil, impotent, pleietrengende, død av hjertestans, kan fort være han er på gamlehjem innen mannen din hiver deg ut, eller du drar huet ut av ræva og ser hvor stygg du er mot mannen din og lar han gå!

Beklager at jeg er ufin mot deg, men du er utro mot mannen din med en som kunne, i teorien, vært bestefaren din. Du fratar mannen din muligheten til å leve med ei som både elsker han på den rette måten og som respekterer han. Og det verste av alt, du skammer deg ikke LITT engang, men nyter faktisk tanken på å at du snart kan være utro igjen.

Beklager, men du virker helt schmekk i uttalelsene dine, og jeg blir skremt av holdningene dine. Du er 21 år for guds skyld. Ikke bruk livet ditt på noe så destruktivt som dette!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)
Men herregud nå må dere gi dere! Jeg er verken hensynsløs eller egoistisk. Hadde jeg vært det så hadde jeg gått! Det han ikke vet har han ikke vondt av. Det er da tross alt jeg og han andre som lider. Fordi vi ikke får leve sammen! Tenk litt lengere før dere slenger ut dritt. Anonym poster: cb86bf09327f889f3c130796d8ae6870
' ehhh.... Neivel... Du er ikke verken hensynsløs eller egoistisk? Hva annet kaller du det å være utro? En gave til mannen din?

Og nei, det er ikke dere andre som lider. Du står da fritt til å gå, gjør du ikke? Det er isåfall dine to menn som lider. DU har et valg, det har ikke de andre. Sorry, men VOKS OPP!!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Men herregud nå må dere gi dere! Jeg er verken hensynsløs eller egoistisk. Hadde jeg vært det så hadde jeg gått! Det han ikke vet har han ikke vondt av. Det er da tross alt jeg og han andre som lider. Fordi vi ikke får leve sammen! Tenk litt lengere før dere slenger ut dritt.

Duuuuu, det er verken synd på deg eller han andre, det er ingen som sitter å truer med en pistol mot hodet ditt å nekte deg å gå. Egoistisk er du, du slenger med leppa selv. Syns synd på deg selv fordi du ikke kan få han andre pågrunn av barna dine? Hva med mannen din? Fortjener han ingenting selv om han ikke får vite noe?

Han mannen din stakkars må leve på en løgn...

Skrevet

Dere får egentlig bare si hva dere vil. Jeg trengte bare å lufte dette for noen. Jeg blir hos mannen på grunn av barna og det har jeg tenkt å fortsette med. Men ingen kan ta fra meg tiden jeg får med han jeg elsker. Har nettopp fått en lang sms fra han om at han savner meg masse. Så nå skal jeg sove og drømme om at jeg er i armene hans igjen. :) Mannen min lider absolutt IKKE da han ikke vet noe og han kommer aldri til å få vite noe. Dette er noe som kun er mellom meg og min kjære, og han kommer aldri til å si noe. Natta.

Skrevet

Du har høye tanker om deg selv, tydeligvis.

hjernen virker så enspora at det må være et hwlvete å leve med deg, utro eller ikke. Gjør mannen og barna dine en tjeneste og stikk fra det døde forholdet til din mann. han fortjener åpenbart bedre enn deg, og du er så absofaenmeglutt ikke verdt dritten under skoa hans en gang.

Jeg tenker selvsagt at du er et troll, enten du troller eller ikke.

Anbefaler filmen Braindead til deg. der ville.du nok kjent deg godt igjen.

Skandaløse rynkejeger

Skrevet

Jeg tror også dette er troll. For ett normalt oppegående menneske hadde skjønt til slutt at dette var feil måte å gjøre dette på. Bare drøm du om din elsker, kanskje manne din drømmer om sin.elskerinne eller som han har lyst på.

Skrevet

Du kan mene akkurat hva du vil sommerfrisk. Men jeg vet i hvertfall hvordan jeg kommer til å gjøre det fremover. Og jeg vet at denne kjærligheten vi to har sammen skal jeg ikke la være å være en del av. Han er min sjelevenn.

Om mannen har en elskerinne bryr jeg meg ikke om. Hjertet mitt er hos en annen.

Skrevet

Egoist...Du er rett og slett slem...go natt!

Skrevet

Hadde jeg vært slem så hadde jeg gått, og påført mann og barn mye mer smerte. Nå som jeg har funnet ut at jeg skal følge hjerte mitt samtidig så får de en blid, lykkelig og fornøyd mor og kone. Pluss at jeg og min kjære for utløp for våre følelser. Gudskjelov så prater jeg med han hver dag og ser han ofte. Men vi får nok ikke så ofte tid alene, men noe skal vi få til. Skriver fortsatt sms og har funnet ut at vi skal prøve å få til en weekend tur sammen rett etter jul. Da har vi noe å se frem imot.

Skrevet

Wow, overrasket over hvor mye stygt kan bli sagt i enkelte kommentarer. Skjerp dere med ordbruken!

Skjønner at det er provoserende, det er det for meg også, når en kvinne nyter å være utro mot sin egen mann, men det er ingen grunn til å snakke så nedlatende til HI. Hun har også følelser.

Når det gjelder deg HI... Så har jeg egentlig ikke ord... Klarer ikke å fatte og begripe hvordan sex med en over 60 kan være godt, ikke det at jeg har noen peiling, eldste jeg har hatt var omtrent 30... Så jeg er vel ikke rette personen til å kommentere.

Skrevet

Jeg ville nok holdt meg unna, og brukt tiden på familien. Hvis du er forelska, så skjønner jeg at det er vanskelig for deg! Da bør du få hjelp. Gå til familierådgiver eller noen andre du kan prate med.

Skrevet

Gud så dum dere er. Er jo ikke så vanskelig og forstå utifra måten hun driver på, at dette bare er tull. Ei som kjeder seg littegranne :P. Ler meg i hel ;)

Anonym poster: 48a9057ff8fb4a9a21d7dd9c30824d9e

Skrevet

Er samme f om de er 18 eller 80 år de, hun er utro med. Nedlatende? Skal vi si, åh nå skal vi støtte deg bare fordi du buste ut dette innlegget. Ja hi har følelse, men det har familien hennes også, og de blir holdt for narr.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Man er ikke pedofil fordi man er forelsket i en 15åring...

Skrevet

Jaja, du trenger heldigvis ikke forholde deg til dette så altfor lenge, han har jo ikke så lenge igjen uansett! ;P

Skrevet

Man er ikke pedofil fordi man er forelsket i en 15åring...

Når mannen er 55 år, så!

Eller hva legger du i begrepet?

Anonym poster: fdd607172b2ad8a0efa2fdbb22da79cf

Skrevet

Er samme f om de er 18 eller 80 år de, hun er utro med. Nedlatende? Skal vi si, åh nå skal vi støtte deg bare fordi du buste ut dette innlegget. Ja hi har følelse, men det har familien hennes også, og de blir holdt for narr.

Hun er bare et menneske, hun gjør deg ingenting galt, hun er ingen massemorder, ingen terrorist eller pedofil, hun er bare et helt vanlig menneske.

Skjønner ikke hvorfor vi da skal ha "lov" til å mobbe henne så mye vi vil. Det går an å få fram et poeng uten å bruke de styggeste ordene man kommer på. Gi konstruktiv kritikk og ikke oppføre oss som om vi fortsatt går i ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg synes faktisk du kan vente til ungene har flyttet ut siden du føler du svikter de ved å gå fra pappaen deres. Kanskje alle er ute om ca 15 år.

Eller veeent nå litt, om 15 år er du 36 og han 76(!!!) ,daa kan dere virkelig leke sykepleier og pasient!!

Har du vurdert å bli forfatter forresten? Du har usedvanlig god fantasi.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg gidder å svare på selve hovedinnlegget, hvis det er sant er dama ikke mottakelig for råd uansett. Sannsynligvis er det bare tull og da får hun være.

Lurer imidlertid på en del av svarene her inne. Først det om ballene som må være så utrolig rynkete. Er ikke baller bestandig det da?? Selv 7-åringen min har da rynkete baller.

Og så tenker jeg på at flere av dere mener at en 61-åring snart er dement, trenger gåstol, får hjerteinfarkt osv. Dere er klar over at vi i Norge blir 80 år og spreke i stadig større grad? Livet er ikke over når man er 65, i hvert fall ikke for så mange av oss.

Selv ville jeg aldri vært sammen med en som var 40 år eldre, men det handler ikke om rynker eller fra for tidlig demens, men at så stor aldersforskjell sjelden gir et likeverdig forhold, alltid innebærer helt forskjellig referanseramme og fordi det blir vanskelig å ha et vennenettverk der begge trives.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...