Barn 4 :) Skrevet 5. desember 2012 #51 Skrevet 5. desember 2012 ja de hender om eg glømmer og tisse før eg dusja meg
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #52 Skrevet 5. desember 2012 Det føles kanskje litt "snuskete" å tisse i dusjen, men tenk på alt dopapiret du sparer! Var visst noen som så på en gjeng med "naturlige" nudister et sted. Og ei dame gikk på veien. Plutselig så de noe som rant ned, og de trodde hun sølte vann. Men det viste seg at hun tissa, akkurat der hun stod. Det var så naturlig, atte... I Kina lager de hull i buksene til babyene, så tisset skal renne rett ned på bakken. Anonym poster: 22798e8ceebae59934b14bf13edd49cc He he, ja dopapir er jo faktisk ikke så greit i kloakken som mange tror. Var på omvisning på et kloakkrenseanlegg for noen år siden, og fyren der klaget mye på det problematiske dopapiret som ødela pumper, tettet igjen rør, osv. De må faktisk sile det ut, presse eller tørke det og kjøre det på søppelfyllinga med lastebiler. Mange lastebiler hver dag! Æsj... Det brytes ikke ned skikkelig ellers, og gjør det ellers umulig å rense kloakken før det slippes ut i hav eller vann. Anonym poster: f85896e6b3c75c53cdf2ec5b3784a612
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #53 Skrevet 6. desember 2012 Æsj... Det brytes ikke ned skikkelig ellers, og gjør det ellers umulig å rense kloakken før det slippes ut i hav eller vann. Hvem skulle trodd at toalettpapir var så hardbarket? Det ser ganske skrøpelig ut egentlig. Anonym poster: 22798e8ceebae59934b14bf13edd49cc
Catlady Skrevet 6. desember 2012 #54 Skrevet 6. desember 2012 Høygravid og tissatrengt stort sett hele tiden ... Tisser før jeg går i dusjen, men skvetter litt innimellom i dusjen og ja ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå