Gå til innhold

Tisse i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe dere gjør? Jeg trodde dette var helt vanlig frem til jeg ble voksen og fikk høre noe annet;)

Anonym poster: f25860656e63861230dad78aeeaf1fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, eller stort sett ikke, tisser alltid før,men nå som jeg er gravid har det hendt

Skrevet

Så vidt jeg vet gjør de fleste det av og til, men det er de færreste som innrømmer det.

Anonym poster: 5253dd5f1924baccccbe9190e16dd086

Skrevet

Nei, eller stort sett ikke, tisser alltid før,men nå som jeg er gravid har det hendt

Jeg digger deg.

Du er alltid ærlig og herlig :) Stå på!

Anonym poster: 324f693f203c4793d8494feaa51ffaeb

Skrevet

Nei absolutt ikke. Tømmer meg alltid før jeg går inn. Da jeg gikk gravid hadde jeg uhell i dusjen, men det hadde jeg utenom dusjen også da. Men ble ekstra ille da jeg fikk vann på kroppen av en eller annen grunn.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Innimellom, noenganger dusjer jeg så lenge at jeg må tisse igjen før jeg går ut.

Andre ganger må jeg tisse i dusjen og ta meg en ekstra dusj fordi typen okkuperer doen. (ja vi er litt vel åpne og alt er lov)

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, og har faktisk aldri tenkt tanken at det var noe som ble gjort, før jeg leste om det her inne på dette forumet.

Skrevet

Ifølge Klikk sin undersøkelse så er det 75% av kvinnene som tisser i dusjen så jeg vil tro at mange her inne lyver :D

Anonym poster: 28a6dc0fd4c83defb467164986a78774

Skrevet

Nei, får det ikke til..

Har nemlig prøvd etter at det var en tråd her for lenge siden. Hahah.. Sparer jo 30sek da med å dusje og tisse samtidig.. :P

Anonym poster: 2731e9dbbed37b57cef3258f7b586465

Skrevet

Nei,aldri.HVorfor skulle jeg det? Har da do på badet.

Skrevet

Jeg gjør det ofte

Anonym poster: 23d3c1c28cd72e645973c42403745061

Skrevet

Ja, jeg gjør det.

Skrevet

Nei, blæra mi er livredd for alt annet toalettskåla! Men om noen vil tisse i dusjen, go for It!

Skrevet

Jeg tisser i dusjen nesten hver gang jeg :P

Går på do før jeg dusjer, men av en eller annen grunn kommer det tiss uansett når jeg dusjer :/

Klarer å holde meg dersom jeg er i offentlig dusj da.. ;)

Anonym poster: c2d5bf0ef3fd61461a0a657035697c1d

Skrevet

Hehe, ja faktisk :P Men... (det er et men!) jeg er plaget med urinveisinfeksjon, og da er det alltid som om det er en liten droppe som ikke kommer ut...så da har jeg funnet ut at det funker å få den ut i dusjen :P noe med vannet å gjøre :P

Åsså har det hendt når jeg har vært gravid at jeg bare har vært nødt.. *kremt*

Skrevet

Ja, det gjør jeg:)

Skrevet

Nei, dassen er rett utfor dusjen, så jeg rekker nå stort sett dit om jeg må!;) Men henger meg på dem som nevner at det som gravid kan skje noen uhell- også i dusjen! :P

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har do.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Gjorde det da jeg nettopp hadde født og hadde vondt nedentil. Da sved det mye mindre om jeg skylte med dusjen samtidig som jeg tisset. Bortsett fra barseltida har jeg holdt meg til doskåla og kommer til å fortsette med det.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Nå som jeg er gravid hender det at det bare kommer, men jeg pleier alltid å gå på do før jeg går i dusjen. Når jeg ikke er gravid tisser jeg aldri i dusjen.

Synes det er veldig ekkelt, med tanke på at barna bader der...

Skrevet

Pleier å tisse før jeg dusjer, men hender det kommer små uhell nå når jeg er gravid.

Skrevet

Gjør ikkje det nei, men...

en gang eg var liten og på ferie med familien min så budde vi på et guesthouse, og der var det dusj på rommet og felles toalett ute i gangen. Da tissa eg i dusjen, var klart vindu på eine sida i dusjkabinettet, og lillebroren min satt og såg på. Så da han såg den gule stråla, sladra han til foreldrene mine.

Vel, aldri gjort det igjen for å seie det sånn (blei ikkje fysisk straffa altså, men fekk kjeft + det var pinlig å bli tatt på fersken)

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Jeg syns det er ekkelt! Tisser alltid før jeg går i dusjen!

Skrevet

Aldri i livet! Jeg tok mannen min på fersken en gang. Vi var på badet samtidig, han dusjet. Plutselig kjenner jeg en stram urinlukt. Ææææsj! Jeg tror det lukter ekstra mye i dusjen pga den varme vanndampen.

Nå skal det sies at urin er sterilt, og å tisse i dusjen gir ikke flere bakterier der. Men alikevel, jeg klarer ikke tanken på det :wacko:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...