Gå til innhold

Tisse i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sette seg på do og bruke vann på og trekke ned om man uansett skal dusje. Jeg tisser mens jeg dusjer

Er Det noe galt i Det ?

Anonym poster: fbd7dc8296c9272b1004f3a5ade368fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanligvis, men gjorde det etter første fødsel. Hadde sting, g syns det var greit å tisse mens jeg spylte litt, fir tisset svei sånn hvis ikke.

Anonym poster: eb3de9cdb0e5befe6e974726653a092c

Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg gjør!

Bortsett fra rett etter fødsel når det svidde som s**** å tisse vanlig.

Skrevet

Ja, forresten, jeg gjorde det også etter fødselen- men da er det unntakstilstand, synes jeg! ;)

Skrevet

Jeg gjør det ofte.

Skjønner ikke hva som er så farlig med det. Skyller det da bort :)

Anonym poster: 29035b01b839a726788eee9694391eb8

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det hender seg jeg gjør det, ja, og ikke ser jeg noe galt i det heller.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Oi, jeg trodde faktisk ikke det var vanlig å tisse i dusjen før jeg leste det nå. Har aldri tissa i dusjen, ikke en gang etter fødsel selv om jordmor nesten tvang meg. Vet ikke om det er noe galt i å tisse i dusjen, men syns det høres skikkelig ekkelt ut.

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg gidder ikke utav dusjen klissvåt for å tisse. Når man dusjer så dusjer man jo vekk tisset. Skjønner ikke helt greia??

Anonym poster: f2bb1734f25a00def3bea05732533911

Skrevet

Nei, har aldri gjort det. Skjønner ikke poenget med det...

Anonym poster: 678138ef8230f329d8ddfeb5ba5fa789

Skrevet

Ja, etter at jeg leste at Madonna gjør det etter at hun hadde lært at det forebygger sopp på føttene. ;)

Men jeg gjør det aldri andre steder enn hjemme.

Anonym poster: 0a35c0311e408967d084880e31a5af03

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri kommet på engang :P

Det kommer stadig diskusjoner om ting jeg aldri har tenkt på her inne

Skrevet

Jeg gjorde det etter fødsel pga sting og vondt for å sitte..

men nå er det uaktuelt pga jeg dusjer stort sett alltid med vesla sittende i dusjen sammen med meg.

Skrevet

Nei jeg har prøvd men får det ikke til.

Anonym poster: 4b878d43ea99844b682bf276437524e4

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Jeg tisser på do og klarer fint å holde meg til jeg er ferdig å dusje. Jeg har ikke behov for å tisse hvert femte minutt... Tisser ikke i vasken på kjøkkenet heller eller andre steder der det renner vann bortsett fra i doen. Hva er poenget? Er det fordi dere må tisse så ofte at dere ikke klarer dere gjennom en dusj?

Jeg har forståelse for etterfødseltissing da.

Gjest Morn du
Skrevet

Ja det hender. Sparer noen liter vann på det ;).

Skrevet

Nei, aldri. Tror ikke jeg har fått det til om jeg ville en gang! Skjønner ikke vitsen heller da, vi har jo do ;) Står dere og lar det bare renne nedover lårene da? :s Hadde faktisk ikke hørt om at folk gjorde det før nå nettopp.

Skrevet

Jeg skal aldri låne dusjen til bekjente mer, æsj!

Anonym poster: 09795c51f003d9d6b946fc90b2fea16c

Skrevet

Jepp.liker det. Må jeg skikkelig tisse og skal i dusjen, venter jeg til jeg er i dusjen. Synes det er deilig.

Anonym poster: 64c138683b3fb6933981ffbf2f750213

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, og har faktisk aldri tenkt tanken at det var noe som ble gjort, før jeg leste om det her inne på dette forumet.

Nemlig!

Anonym poster: 517bbcf67d5332a1c2ab2db3244ff9de

Skrevet

Men hva er egentlig så ille med det? Urin har som kjent ikke mange bakterier hvis alt er som det skal. Minstemann tisser i dusjen ofte, er det også ekkelt? Han er 2 år forresten.

Det er ikke snakk om å legge en svær kabel der liksom..

Anonym poster: f25860656e63861230dad78aeeaf1fa0

Skrevet

Jeg gjør det i blant, når det er SKIKKELIG travelt om morgenen, og kø på badet. Vi har nemlig ikke dusj på badet hvor toalettet er, bare et stort lekkert badekar. Som jeg aldri har tid til å bruke mer. Dusjen er på et mindre bad, uten toalett. Utrolig dårlig planlagt...

Men jeg hadde heller ikke tenkt på at det var mulig, før jeg leste om det i et annet nettforum for et par år siden! Er glad for det nå, det redder rett og slett hverdagslogistikken min innimellom. Ungene gjør det jo hele tiden, så dusjen må vaskes ganske godt uansett.

Anonym poster: f85896e6b3c75c53cdf2ec5b3784a612

Skrevet

Det føles kanskje litt "snuskete" å tisse i dusjen, men tenk på alt dopapiret du sparer!

Var visst noen som så på en gjeng med "naturlige" nudister et sted. Og ei dame gikk på veien. Plutselig så de noe som rant ned, og de trodde hun sølte vann. Men det viste seg at hun tissa, akkurat der hun stod. Det var så naturlig, atte...

I Kina lager de hull i buksene til babyene, så tisset skal renne rett ned på bakken.

Anonym poster: 22798e8ceebae59934b14bf13edd49cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...