Gå til innhold

HELT ærlig jenter, er dere harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, på noen områder er jeg svært harry synes jeg! Ikke utad, kler og sminker meg helt vanlig, men biter negler, barberer meg sjelden under armer og nedentil på vinteren, hater å dusje (men gjør det jo! hehe), men jeg synes det er harry jeg, spesielt å bite negler og ikke barbere seg!! Dusjer hver dag som det er sagt siden jeg jobber, men hater HATER det

Anonym poster: ee1e189f860ce14f695a61638efd72b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SER jeg harry ut??

Ser, nei... Virker. Jepp

Anonym poster: da4a821977ef5a72fcf46110c194be38

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har blitt kronet for å være dronniga av Harry her inne år etter år etter år, hehehehe. Trur ikke jeg er blitt slått av noen så langt. Eksakt hva det er som gjør det vet jeg ikke riktig, men noen bare HAR det sikkert da. ;)

Asså, har ikke du røtter i Sverige da Cat? Så må du regne med at det er medfødt... ;-)

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Ifølge dere her inne er jeg harry i alle fall :P

Jeg synes det er gøy å skyte lerduer med hagle, jeg går i tights og tunika, jeg handler ofte i Sverige, har tattoveringer :P

Supahfreak! :P

Skrevet

korti blei "harry" synonymt med "ting eg ikkje liker"? Her inne er jo harry eit samlebegrep for alt som gaar utenfor normalen. Goth, emo, nerdete, bimbo, billigt, utdatert, so last year, shabby, overmoderne, heimasnekra... the list goes on... hadde vore mykje lettare aa bytte ut ordet harry med det ein eigentlig prover aa seie. Det blir for dumt aa sette oversminka bleached blond barbie i samme kategori som ein svart haar og sminke, bleik hud, femten piersingar i ansiktet emo.

Det einaste eg ser for meg som harry er grilldress, gammal volvo med terningar og wonderbaum hengandes fra speilet, altforstor bart og kanskje litt andre ting eg forbinder med 70 eller 90 tallet. Og av navn er dei einaste eg syntes er harry navn som Harry, Ronny, Jonny, Jenni, Henni, Fanny... Aa vere ung og uutdanna mor med barn kalla natasha, shakira eller shantelle syntes eg ikkje gaar under kategorien harry, men stereotypisk chavvy... Saa nei, eg er ikkje harry, ikkje i mine eigne auge iallefall

Skrevet (endret)
Jeg har blitt kronet for å være dronniga av Harry her inne år etter år etter år, hehehehe. Trur ikke jeg er blitt slått av noen så langt. Eksakt hva det er som gjør det vet jeg ikke riktig, men noen bare HAR det sikkert da. ;)
Asså, har ikke du røtter i Sverige da Cat? Så må du regne med at det er medfødt... ;-)
Ikke sant :P Endret av Cat.68
Gjest Antarctica
Skrevet

korti blei "harry" synonymt med "ting eg ikkje liker"? Her inne er jo harry eit samlebegrep for alt som gaar utenfor normalen. Goth, emo, nerdete, bimbo, billigt, utdatert, so last year, shabby, overmoderne, heimasnekra... the list goes on... hadde vore mykje lettare aa bytte ut ordet harry med det ein eigentlig prover aa seie. Det blir for dumt aa sette oversminka bleached blond barbie i samme kategori som ein svart haar og sminke, bleik hud, femten piersingar i ansiktet emo.

Det einaste eg ser for meg som harry er grilldress, gammal volvo med terningar og wonderbaum hengandes fra speilet, altforstor bart og kanskje litt andre ting eg forbinder med 70 eller 90 tallet. Og av navn er dei einaste eg syntes er harry navn som Harry, Ronny, Jonny, Jenni, Henni, Fanny... Aa vere ung og uutdanna mor med barn kalla natasha, shakira eller shantelle syntes eg ikkje gaar under kategorien harry, men stereotypisk chavvy... Saa nei, eg er ikkje harry, ikkje i mine eigne auge iallefall

Tror harry-ordet er ment å skulle dekke "det som ikke representerer den gode smak eller som meget dannede overklassemennesker neppe kunne tenkes å gjøre."

For 50 år siden var "harrygutter" de som hadde brylkrem og fettsleik. Nå er harry...tja, alt det du nevner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...