Gå til innhold

HELT ærlig jenter, er dere harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: bc39a49b25520a409ccfec0188be7695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er Harriet.

Anonym poster: 4205df8c972ec83309b8aa91d77b0c50

Skrevet

Harry er et merkelig ord! Men hvis det er det motsatte av motebevisst så er jeg nok endel harry ;)

Skrevet

Nei, bruker aldri ordet harry selv, men ser på meg som kjedelig normal:-) Bortsett fra at jeg er ekstremt hyper, da er jeg ikke normal!

Skrevet

vet ikke, for jeg er fra bygda i midt-Norge, og er redd for at det som regnes som normalt her er harry for folk i Oslo. Dessuten har vi nettopp vært på julehandel i Sverige!

Anonym poster: d2ae19388c3f53f8da63b16afaf2908a

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Da må du nesten definere harry :)

Skrevet

Er ikke noe flink med interiør, og synes enkelte pyntegjenstander jeg har er litt harry. Har fjernet de verste da.

Skrevet

Tja, jeg sitter nå her i felleskjøpdressen mens jeg røyker rullings og drikker pepsi max med bena på bombaybordet og ser på furupanelveggene mine. Syns ikke jeg er harry.

Men nå må jeg stikke, skal på Black Design å handle litt røde nisser og lykter.

Anonym poster: 4205df8c972ec83309b8aa91d77b0c50

Skrevet

Det er vel ikke mange som skjønner/synes selv at de er harry. Det er jo mange her inne som ikke engang forstår begrepet.

For å svare på spm så er jeg nok litt harry i den forstand at jeg ofte velger komfort og det som er praktisk foran design.

Eksempelet er skinnsofa med reclinerfunksjon og skinnseter i bilen. Behagelig og praktisk, men harry, i know..hehe.

Skrevet

Nei er nok ikke harry :)

Anonym poster: 7ba6b61095c8d3cfbd76b245d5e56ac2

Skrevet

Ja ifølge dere er jeg nok harry, men for meg er harry rånere, hip hop style, bling bling osv og det er jeg IKKE.

Men, jeg sminker meg ikke hver dag, jeg liker å gå i joggedress hjemme, kaller jenta mi for prisessa (bare hjemme, men uansett). Jeg bor ikke minimalistisk elsker å blande gammelt og nytt slik at hjemmet mitt blir hjemmekoselig. Klakker ikke rundt på vonde, høye sko hver gang jeg er i byen. Har rett og slett en avslappet stil, men elsker også å pynte meg når jeg skal noe.

Og sist men ikke minst så bor jeg på småbruk og har traktor!!!!

Så, bare å smelle stemplet med HARRY i panna mi, skal bære det med stolthet jeg :-P

Skrevet

Jeg er sikkert også harry ifølge damene her inne, hører kun på rap/hip hop og sitter i sofaen i joggebukse og spiller call of duty etter at ungen er lagt. Men jeg ser ikke på meg selv som harry da..

Anonym poster: bc39a49b25520a409ccfec0188be7695

Skrevet

Hallo... jeg har furumøbler. ;)

Skrevet

Ja. Det er jeg nok sikkert i manges øyne, og kunne ikke bry meg mindre. Nå er jo folk uenig om hva som er Harry og ikke da, men noen ganger kan jeg godt sette meg sjøl i den kategorien. Og jeg kan stå for det. Er ikke så opptatt av hva andre mener og tenker om meg, folk får ta meg som jeg er.

Skrevet

Tviler..Men om noen likevel velger å se på meg som harry så er det helt greit:)

Finnes verre ting å få klistret på seg, tross alt.

Skrevet

Nei,-men jeg handler i Sverige;)

Skrevet

Jeg er meg, og jeg har ikke bare en merkelapp på meg ;)

Man kan være såkalt "harry" på noen områder, men ikke på andre.

Skrevet

Jeg syns ikke det selv, men ifølge mange her inne er jeg nok det. Det bryr jeg meg uansett ikke om.

Skrevet

Harry og harry.... Er meg selv jeg og driter lang masj i hva andre mener og synes!

Går i tights & tunika forresten! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...