Ennai Skrevet 27. november 2012 #26 Skrevet 27. november 2012 I aller høyeste grad:-D møblene våre er en salig blanding av fretex, loppis og IKEA:-P Jeg har bestemorheklet duker på flere bord og overflater. Pyntetingene mine er en salig blandig av engler, krystall, messing, dåpstallerkner og hele HarryPotter serien:-) jeg har mange bilder på veggene, innkludert to i silkepapir:-D blodharry for mange, men jeg elsker hjemmet mitt:-D
håperpåvinterbarn Skrevet 27. november 2012 #27 Skrevet 27. november 2012 Hallo... jeg har furumøbler. Furumøbler er visstnok på vei inn igjen, så du er superhip!
*SommerFrisk* Skrevet 27. november 2012 #28 Skrevet 27. november 2012 Nei det er jeg over hodet ikke. jeg skjønner at tobacco jeans og høye buffalosko og rosa striper i håret ikke er tingen lengre;)
Ennai Skrevet 27. november 2012 #29 Skrevet 27. november 2012 Glemte å legge til at jeg har ei stooor lysekrone over spisebordet som står i stua;-)
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2012 #30 Skrevet 27. november 2012 Jeg har en løper som ligger vannrett (på langs) av bordet, ikke på tvers som man bør ha den hvis man er trendy. Så der er jeg nok harry. Men jeg hører ikke på Jenny Jenssen altså. Det burde vært skuddpremie på sånne. Så da er jeg litt mindre harry på andre områder!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #31 Skrevet 27. november 2012 Det er litt morsomt at to av de som har svart her at de ikke er harry er to av de som jeg definitivt ser på som mest harry her inne på forumet Anonym poster: bc39a49b25520a409ccfec0188be7695
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2012 #32 Skrevet 27. november 2012 Nåja, det er ellers utrooooolig harry å svare anonymt...
Cat.68 Skrevet 27. november 2012 #33 Skrevet 27. november 2012 Jeg har blitt kronet for å være dronniga av Harry her inne år etter år etter år, hehehehe. Trur ikke jeg er blitt slått av noen så langt. Eksakt hva det er som gjør det vet jeg ikke riktig, men noen bare HAR det sikkert da.
Elsker livet Skrevet 27. november 2012 #34 Skrevet 27. november 2012 Harry med tanke på mote og interiør er jeg nok ikke. Jeg er opptatt av interiør og helst litt stilrent og litt maskulint design, finner ikke shabby chic, skaisofa, recliner, blondegardiner, bombaymøbler eller furu hjemme hos oss. Men jeg er vel harry på min egen måte. Er hjemmeværende, serverer lavkarbo til hele familien, bor på gård, er konservativ når det gjelder moral og kjønnsroller, er kristen og lar mannen være sjefen. Kjører dyr bil som har er stylet der det sitter en kjerring og 4 barn. Det mest harry i manges øyne er kanskje at jeg har valgt alt dette selv og elsker det
Elsker livet Skrevet 27. november 2012 #35 Skrevet 27. november 2012 I aller høyeste grad:-D møblene våre er en salig blanding av fretex, loppis og IKEA:-P Jeg har bestemorheklet duker på flere bord og overflater. Pyntetingene mine er en salig blandig av engler, krystall, messing, dåpstallerkner og hele HarryPotter serien:-) jeg har mange bilder på veggene, innkludert to i silkepapir:-D blodharry for mange, men jeg elsker hjemmet mitt:-D Bortsett fra Ikea og HarryPotter høres det ut som hjemme hos min bestefar.
PintSizedDictator Skrevet 27. november 2012 #37 Skrevet 27. november 2012 Jeg er sikkert det man kaller blodharry. Jeg elsker fantasy, jeg har en Gollum figur og en miniatyr av den Hvite Byen Minas Tirith. Jeg har en plastfiguer av Legolas og alt står utstilt sammen med collectors edition DvD settet mitt av LOTR-filmene. Jeg har hyllevis med div. fantasybøker, syter og klager når de filmatiseres eller lages serier av bortsett fra Game of Thrones. Hmmm... jeg leser Nemi, har fremdeles alle naglebeltene/halsbåndene/armbåndene mine liggende. Bootsene mine....hurra Jeg blir glad av de enkleste tingene i livet, som bobleplast og såpebobler fra zalo flasken. Og jeg handler lett i Sverige om jeg skulle være i nærheten. Jeg har crocks! Som jeg bruker innimellom! Oida! Og jeg spiller World of Warcraft, prater med andre spillere på Skype når vi raider og engasjerer meg skikkelig...lizzm. Herregud så kul jeg er
Ms.Smith Skrevet 27. november 2012 #38 Skrevet 27. november 2012 Jeg er sikkert det man kaller blodharry. Jeg elsker fantasy, jeg har en Gollum figur og en miniatyr av den Hvite Byen Minas Tirith. Jeg har en plastfiguer av Legolas og alt står utstilt sammen med collectors edition DvD settet mitt av LOTR-filmene. Jeg har hyllevis med div. fantasybøker, syter og klager når de filmatiseres eller lages serier av bortsett fra Game of Thrones. Hmmm... jeg leser Nemi, har fremdeles alle naglebeltene/halsbåndene/armbåndene mine liggende. Bootsene mine....hurra Jeg blir glad av de enkleste tingene i livet, som bobleplast og såpebobler fra zalo flasken. Og jeg handler lett i Sverige om jeg skulle være i nærheten. Jeg har crocks! Som jeg bruker innimellom! Oida! Og jeg spiller World of Warcraft, prater med andre spillere på Skype når vi raider og engasjerer meg skikkelig...lizzm. Herregud så kul jeg er Haha, det er AKKURAT slik jeg ser deg for meg når jeg ser profilbildet ditt! Du ER kul, du!
PintSizedDictator Skrevet 27. november 2012 #39 Skrevet 27. november 2012 Jeg er sikkert det man kaller blodharry. Jeg elsker fantasy, jeg har en Gollum figur og en miniatyr av den Hvite Byen Minas Tirith. Jeg har en plastfiguer av Legolas og alt står utstilt sammen med collectors edition DvD settet mitt av LOTR-filmene. Jeg har hyllevis med div. fantasybøker, syter og klager når de filmatiseres eller lages serier av bortsett fra Game of Thrones. Hmmm... jeg leser Nemi, har fremdeles alle naglebeltene/halsbåndene/armbåndene mine liggende. Bootsene mine....hurra Jeg blir glad av de enkleste tingene i livet, som bobleplast og såpebobler fra zalo flasken. Og jeg handler lett i Sverige om jeg skulle være i nærheten. Jeg har crocks! Som jeg bruker innimellom! Oida! Og jeg spiller World of Warcraft, prater med andre spillere på Skype når vi raider og engasjerer meg skikkelig...lizzm. Herregud så kul jeg er Haha, det er AKKURAT slik jeg ser deg for meg når jeg ser profilbildet ditt! Du ER kul, du! Takker så meget ^^
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #40 Skrevet 27. november 2012 Jeg er sikkert harry. Har helt lyst hår, liker å bruke mye sminke (men har sjeldent tid til å ha på meg så mye så det blir til fest). Og så elsker jeg antikviteter og nostalgisk stil. Anonym poster: 5de5f49cfe07e2c1968670cd7f507a68
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #41 Skrevet 27. november 2012 Glemte å skrive at jeg digger 90-tallsmusikk #41 Anonym poster: 5de5f49cfe07e2c1968670cd7f507a68
hol(L)y COW Skrevet 27. november 2012 #42 Skrevet 27. november 2012 Hallo... jeg har furumøbler. Neida, du er nesten supertrendy igjen - men maler du de hvite. DA er det gjort
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #43 Skrevet 27. november 2012 I følge dib har jeg mye som er harry hvertfall... Men om det gjør meg som person harry...nja... Ser meg selv som en koselig person som gjerne slår av en prat og som smiler mye....men sikkert harry det å. Anonym poster: 97466a2e9edbf6601cb4193b0239f2ba
PintSizedDictator Skrevet 27. november 2012 #44 Skrevet 27. november 2012 I følge dib har jeg mye som er harry hvertfall... Men om det gjør meg som person harry...nja... Ser meg selv som en koselig person som gjerne slår av en prat og som smiler mye....men sikkert harry det å. Anonym poster: 97466a2e9edbf6601cb4193b0239f2ba I så fall er Harry det nye Koselig og likandes!
Miamimom Skrevet 27. november 2012 #46 Skrevet 27. november 2012 I følge dib har jeg mye som er harry hvertfall... Men om det gjør meg som person harry...nja... Ser meg selv som en koselig person som gjerne slår av en prat og som smiler mye....men sikkert harry det å. Anonym poster: 97466a2e9edbf6601cb4193b0239f2ba Om du et blid eller sur har da ingenting å gjøre med harryfaktoren! Noen av de koseligste menneskene jeg kjenner er også de som er mest harry :-)
☆☆☆ Skrevet 27. november 2012 #47 Skrevet 27. november 2012 Ganske sikkert, utan at det bekymrar meg særleg..
Gjest jule-Juliea Skrevet 27. november 2012 #48 Skrevet 27. november 2012 Oi je er visst harry allikevel! Glemte at jeg har jo både tatovering og piercing
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. november 2012 #49 Skrevet 27. november 2012 Nei, ikke harry tror jeg, men er nok litt nerd på en del ting. Og stolt over det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå