Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #76 Skrevet 27. november 2012 Nei, forventer ikke det. Kan umulig respektere meg slik han behandler meg og de tingene han har gjort. Lyst til å fortelle meg hvorfor DU hater meg sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvordan sexen var? Den var fantastisk. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Jaja... Nå har du fått levd ut denne fantasien.. Nå gjenstår det bare å tilstå for mannen din hva du har bedrevet dagen med.. Så får vi håpe han hiver deg på huet og ræva ut, sånn at du har all verden av tid og muligheter til å knulle kollegaen din.. Beklager den frekke tonen, men jeg har null respekt for folk som gjør sånne stunts som dette............. Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #77 Skrevet 27. november 2012 Nei, forventer ikke det. Kan umulig respektere meg slik han behandler meg og de tingene han har gjort. Lyst til å fortelle meg hvorfor DU hater meg sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvordan sexen var? Den var fantastisk. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Jaja... Nå har du fått levd ut denne fantasien.. Nå gjenstår det bare å tilstå for mannen din hva du har bedrevet dagen med.. Så får vi håpe han hiver deg på huet og ræva ut, sånn at du har all verden av tid og muligheter til å knulle kollegaen din.. Beklager den frekke tonen, men jeg har null respekt for folk som gjør sånne stunts som dette............. Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd Jeg kommer ikke til å si det. Hvorfor skal jeg det? Han vil bli knust. Det fortjener han ikke. Ser du ikke? For meg var ikke dette et stunt men den eneste måten å 'overleve' på? Jeg trengte å bli sett, begjært. Alle fortjener det. Du også Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #78 Skrevet 27. november 2012 Jeg forstår heller ikke den massive motstanden du møter her inne. Det er sinnsykt vanlig å være utro (sånn statistisk sett har jo flere av dem som har bannlyst deg i denne tråden vært eller kommer til å bli utro selv....). Du er i et forhold som ikke funker. Hallo. Livet er for kort, og denne affæren vil antagelig gi deg en boost du trenger. Bare vær forsiktig sånn at det ikke blir en sånn ting som hele byen vet om men ikke mannen din. DET vil være virkelig ødeleggende for ham. Må også si at jeg sier dette uten selv å ha vært utro, så det er ikke sånn at jeg trenger å rettferdiggjøre meg selv. Men jeg har stor forståelse av at verden er kompleks. Når det er sagt, er jeg enig i at det ideelle er å ha alt på det tørre og rydde opp i heimen før du går ut og årner deg på annet vis, og jeg skjønner ikke helt at du orker å fortsette med en sånn udugelig mann - uansett motivasjon! Anonym poster: 6ffc00829c335e84aa513a68ab14781c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #79 Skrevet 27. november 2012 Nei, forventer ikke det. Kan umulig respektere meg slik han behandler meg og de tingene han har gjort. Lyst til å fortelle meg hvorfor DU hater meg sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvordan sexen var? Den var fantastisk. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Jaja... Nå har du fått levd ut denne fantasien.. Nå gjenstår det bare å tilstå for mannen din hva du har bedrevet dagen med.. Så får vi håpe han hiver deg på huet og ræva ut, sånn at du har all verden av tid og muligheter til å knulle kollegaen din.. Beklager den frekke tonen, men jeg har null respekt for folk som gjør sånne stunts som dette............. Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd Jeg kommer ikke til å si det. Hvorfor skal jeg det? Han vil bli knust. Det fortjener han ikke. Ser du ikke? For meg var ikke dette et stunt men den eneste måten å 'overleve' på? Jeg trengte å bli sett, begjært. Alle fortjener det. Du også Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 For et idiotisk svar, hi! Han kommer til å bli knust om du forteller det? Du har allerede gjort handlingen som knuser han, han vet det bare ikke ennå! Og ja da, alle fortjener å bli både sett og begjært. Men må det bety "sett og begjært av en annen mann"? Du HAR EN MANN, du tenner bare ikke på han, det er ikke dermed sagt du har klarsignal til knulle rundt! Bli sett og begjært av mannen din istedenfor, for det var jo ikke han som ikke ville. Han trodde bare det var sånn du ville ha det, skrev du. At du er for feig til å gå nå bare fordi du har små barn, syns du virkelig mannen din skal straffes her? Han straffes faktisk dobbelt! Han lever med ei utro kjerring, OG han lever en løgn nå!! Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #80 Skrevet 27. november 2012 Nei, forventer ikke det. Kan umulig respektere meg slik han behandler meg og de tingene han har gjort. Lyst til å fortelle meg hvorfor DU hater meg sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvordan sexen var? Den var fantastisk. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Jaja... Nå har du fått levd ut denne fantasien.. Nå gjenstår det bare å tilstå for mannen din hva du har bedrevet dagen med.. Så får vi håpe han hiver deg på huet og ræva ut, sånn at du har all verden av tid og muligheter til å knulle kollegaen din.. Beklager den frekke tonen, men jeg har null respekt for folk som gjør sånne stunts som dette............. Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd Jeg kommer ikke til å si det. Hvorfor skal jeg det? Han vil bli knust. Det fortjener han ikke. Ser du ikke? For meg var ikke dette et stunt men den eneste måten å 'overleve' på? Jeg trengte å bli sett, begjært. Alle fortjener det. Du også Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 For et idiotisk svar, hi! Han kommer til å bli knust om du forteller det? Du har allerede gjort handlingen som knuser han, han vet det bare ikke ennå! Og ja da, alle fortjener å bli både sett og begjært. Men må det bety "sett og begjært av en annen mann"? Du HAR EN MANN, du tenner bare ikke på han, det er ikke dermed sagt du har klarsignal til knulle rundt! Bli sett og begjært av mannen din istedenfor, for det var jo ikke han som ikke ville. Han trodde bare det var sånn du ville ha det, skrev du. At du er for feig til å gå nå bare fordi du har små barn, syns du virkelig mannen din skal straffes her? Han straffes faktisk dobbelt! Han lever med ei utro kjerring, OG han lever en løgn nå!! Anonym poster: 55a14643567767d5457ac0b01d2f74bd Nei, ærlig talt. Det blir for dumt å si at jeg 'bare ikke vil' ha sex med han. Det er ikk sånn at jeg har nektet sex i to år og bedt ham stikke. Men jeg har bedt om innsats ellers i forholdet. Hans definisjon av sex er å komme inn etter å ha spilt data hele natta og kna puppene mine som bolledeig mens han dytter pikken mot ryggen min. Han går rundt i joggebuksa si og dusjer ikke. Vi har VÆRT hos terapeut. OG sexolog. Men han KLARER IKKE FØLGE OPP! Jeg beklager dere, men jeg kan ikke ha sex med noen som tar meg for gitt og tror at fem minutter inn og ut er deilig!!!! Han tar ALDRI PÅ MEG!!!! Kun når han vil ha sex. Ikke fremstill meg som en slem demon, for jeg er ikke det. Men jeg er ingen helgen heller. I det minste skal han aldri få vite det. Ingen andre utenom meg og kollegaen min. Kommer det for en dag får jeg sjokk faktisk.. Og da tar jeg støyten, og skammen. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå