Gå til innhold

Trenger utrohjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev. Han er jo flink med barna. Han leker med de og de digger han. Utenifra er han drømmepappaen. Men hn greier ikke alt 'papirarbeidet'.

Jeg tror nok ikke barna våre lider. De har en far med stor suksess i privat næringsliv og en statsansatt mor. Vi er gode forbilder. Vi krangler ikke. Men han greier ingenting uten meg.

Jeg lurer på hvordan dere hadde svart om jeg skrev;

Mannen min dusjer ikke, greier ikke følge opp ungene uten meg, har ikke lappen, spiller data på natta, gjør nada husarbeid og vi har ikke sex...

Oh wait, det innlegget skrev jeg for ett år siden. Og vet dere hva noen av dere med nick sa da? At jeg burde gå fra han, og noen skrev at det var rart jeg ikke var utro.

Men nå er det jo sååååååååå synd på han. Jeg må le. Den eneste som har svart ok her er den anonyme med økonomisk utro mann og sug lut

Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skrev. Han er jo flink med barna. Han leker med de og de digger han. Utenifra er han drømmepappaen. Men hn greier ikke alt 'papirarbeidet'.

Jeg tror nok ikke barna våre lider. De har en far med stor suksess i privat næringsliv og en statsansatt mor. Vi er gode forbilder. Vi krangler ikke. Men han greier ingenting uten meg.

Jeg lurer på hvordan dere hadde svart om jeg skrev;

Mannen min dusjer ikke, greier ikke følge opp ungene uten meg, har ikke lappen, spiller data på natta, gjør nada husarbeid og vi har ikke sex...

Oh wait, det innlegget skrev jeg for ett år siden. Og vet dere hva noen av dere med nick sa da? At jeg burde gå fra han, og noen skrev at det var rart jeg ikke var utro.

Men nå er det jo sååååååååå synd på han. Jeg må le. Den eneste som har svart ok her er den anonyme med økonomisk utro mann og sug lut

Så det at vi ikke er enig med deg og jubler for utroskap er ensbetydende med at vi ikke har "svart ok"?

Og ja, du burde gå fra ham. Godt mulig jeg svarte det ifjor, og jeg svarer det samme i år.

Utroskapet får du meg derimot aldri til å heie fram.

Skrevet

Dette er det mest dustete innlegget jeg har sett her tror jeg. Hva er det du vil egentlig? Nei, dette er bare rør...lykke til HI;)

Skrevet

Egentlig ville jeg bare se om jeg var rar som ønsket å være utro, eller om det var forståelig. Men det e jo så synd på han stakkars...

Skrevet

Støtter deg Hi. er i grunn ikke for utroskap men 2 år uten nærhet eller kjærlighet det er jaggu meg ikke moro :(

Går på vegga her hvis jeg ikke får nærhet etter bare par dager.

skjønner deg hi.

Anonym poster: 22a29c92c10d1d0516dc6ade96c4df28

Skrevet

Støtter deg Hi. er i grunn ikke for utroskap men 2 år uten nærhet eller kjærlighet det er jaggu meg ikke moro :(

Går på vegga her hvis jeg ikke får nærhet etter bare par dager.

skjønner deg hi.

Anonym poster: 22a29c92c10d1d0516dc6ade96c4df28

Skrevet

Skjønner deg på en måte jeg.. Men fatter ikke at du ikke har gått fra han før. Hva slags forbilde er han for barna deres? Selv om han leker med de... Hva slags forbilde er DU? Vil du at din datter skal ende opp med en slabbedask til mann? Hva om sønnen din blir prikk lik sin far som voksen?

Hadde forøvrig pult kollegaen.

Anonym poster: 52b12d25609b6ae953984459b2cf4a91

Skrevet

Takk til siste talere. Jeg vet han høres helt jæææææævlig ut, men samtidig vet jeg at dette e sånn jeg opplever det. Han føler selv han gjør mye og han tar jo i et tak når det trengs. Han er jo en snill mann, og god far. Men han er ikke god mot meg og oss. Han er veldig ego. Dette kommer mest frem når det e oss to. Jeg pratet med bestevenninna mi om dette idag og hun forsto meg, men mente det var galt av meg. Men imorgen skal jeg faktisk møte kollegaen min. Så får vi se hva som skjer.

Skrevet

Hei.

Jeg har i lengre tid vært delvis utro, dvs, flørting etc med en kollega.. Mannen og jeg er kun sammen pga barna, vi har 0 samliv, 0 sex. Han går rundt i joggis eller sover stort sett alltid.

Han hater å dusje fordi det er kjedelig... Vi har gått til terapi, men det hjelper bare så lenge..

Jeg har ikke respekt for ham lenger. Hans definisjon av sex er å kna meg på puppen og gni den stive pikken sin oppetter rtggen min.. Jeg blir kvalm.

Vi har hatt mange ups and downs, og livet nå består kun i rutine; unger,middag, tv og natta..

Jeg og kollegaen er begge gift, men nå har han gått fra kona..

Og han viser jo at han vil ha meg.. Vi prater sammen, felles interesser etc.. Kons hans er som mannen min; lat, ego og gjør ikkeno mer ungene.. Og han har gått.

Men til saken;

Mannen min og jeg krangler ikke. Vi fungerer greit. Men jeg vil ha sex med kollegaen min. (Kaller han kollega, men vi jobber ikke sammen lenger)

Og det er alt jeg vil med han. Jeg har ikke hatt sex på TO ÅR!!

Er jeg helt drøy om jeg gjør det?

Herregud, så gå fra fyren først. Skal du være stuck i et forhold du ikke vil være i helt til ungene er voksne?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har null problemer med å tro deg når du sier du ikke har respekt for mannen din. For måten du omtaler han på vitner ikke om mye respekt, gitt.. Men jeg har ikke tenkt å hudflette deg av den grunn. Bare du som lever med han, vi andre vet ikke hvordan du opplever det å leve med denne mannen. Og to år uten nærhet og sex, vel, jeg hadde ikke blitt i et sånt forhold (med mindre det var en gyldig grunn for mangel på dette).

Men jeg ville bare kommentere litt:

Tro meg, du kommer ikke til å være utro bare én gang. Du kommer til å bli bitt av basillen (særlig hvis du slipper unna med det). Du kommer til å gjøre det igjen og igjen helt til du får følelser for denne kollegaen. Eller så kommer du til å være utro med andre også.

Og du blir i forholdet til ungene blir skolebarn? Hvorfor det? Det blir verre og verre for dem å oppleve skilsmisse jo eldre de blir..

Men en ting du IKKE skal gjøre, det er å være utro! Du skal gå ifra mannen din før du legger deg ned med en annen mann. Selv om du ikke respekterer han som partner skal du respektere han som et menneske og ikke bedra han på denne måten!

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg driter i moralen, det er slett ikke sikkert han finner ut noe som helst om dine eskapader, men det er ikke levelig over tid å pule ett sted og sove et annet, så med mindre du forestiller deg at du får dekka behovet av ETT knull etter to år...

Nei, det er sant. Men jeg kan tenke meg å ligge med kollegaen min mange ganger. Huff. Skjønner jo at det er sykt

Sykt er det IKKE; det er høyst menneskelig. Men ikke særlig pent gjort, og ender med forferdelse så snart andre vet om det.

Skrevet

Takk for mange svar. Nå skal jeg snart møte ham. Jeg gjør meg klar. Føle meg litt skitten egentlig. Har barbert leggene ekstra nøye og i det hele tatt... For en fjortis jeg er..

Skrevet

Takk for mange svar. Nå skal jeg snart møte ham. Jeg gjør meg klar. Føle meg litt skitten egentlig. Har barbert leggene ekstra nøye og i det hele tatt... For en fjortis jeg er..

blir helt matt av deg. Æsj.

Håper bilder av mannen din og ungene dine dukker opp i huet ditt hele veien. At samvittigheten ( tviler ) gnager deg i stykker.

Og at karma tar deg. Stakkars mann !!

Anonym poster: b308cae8201bc409e28341af7cb0d252

Skrevet

Jeg tar sjansen. Jeg er ikke en tvers igjennom ondskapsfull person som lever av å være utro. For ett år siden var ikke tanken der engang.

Skrevet

Og ungene har ingenting med utroskapen å gjøre - så klarer nok fint å ikke tenke på de.

Skrevet

Jeg tar sjansen. Jeg er ikke en tvers igjennom ondskapsfull person som lever av å være utro. For ett år siden var ikke tanken der engang.

Har fint lite å si det. Du gjør det nå. Du er bare så utrolig feig og grådig. Du vil knulle hunken men utnytte den andre.

Æsj. Usmakelige menneske.

Skrevet

Og ungene har ingenting med utroskapen å gjøre - så klarer nok fint å ikke tenke på de.

Det er ungene det går utover dersom dette blir oppdaga. Han karen er et menneske. Du vet ikke at han kommer til å holde tett.

Kan hende han er en player og drittsekk. Som kommer til å oute deg etterpå som bygdas utro skræv. Haha.

As i said : K A R M A

Nyyyyyyt utrosexen din du. Håper du føler deg ræva etterpå! For sent å angre da.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Herregud hva feiler det deg anonym52?????? Er du sinnssyk?

Skrevet

Sitter og lurer på om denne tråden er en bløff - skrevet av en gutte- eller jentegjeng for å ha det gøy. Det virker litt for regissert, på en måte.. Og det er tydeligvis lett å hisse på seg andre damer her inne..

Hvis det er ikke er en spøk: Har ingen problemer med å forstå at du har lyst til å være utro. Synes ikke det er rart. Det jeg ikke forstår er at du planlegger å holde ut med mannen din i flere år. Ser ikke helt at en skilsmisse vil bli lettere for noen parter hvis du venter til barna har begynt på skolen. Hvorfor skulle det det?

Tror det beste for alle er at du går fra mannen din nå. Jeg tror faktisk både han og deg vil ha godt av det. Det høres ut som et dysfunksjonelt forhold hvor dere begge har mistet selvrespekten.

Anonym poster: 0e2efb306f03e8268ac0c3d2aaaed52c

Skrevet

Beklager, er nok ingen venninnegjeng, bare meg.. Og det er sant.

Grunnen til at jeg ikke går fra mannen min er jo at jeg er glad i han. Bare tenner ikke på han mer. Respekten ble borte... Når det er sagt ee grunnen til at jeg venter til unga er på skolen fordi da er de større og da blir han ikke like avhengig av meg og bilen.. Da kan de gå og ting er lettere.. Vil at han skal slippe mest mulig pea pga et brudd. Han kan få huset og alt.

Skrevet

Beklager, er nok ingen venninnegjeng, bare meg.. Og det er sant.

Grunnen til at jeg ikke går fra mannen min er jo at jeg er glad i han. Bare tenner ikke på han mer. Respekten ble borte... Når det er sagt ee grunnen til at jeg venter til unga er på skolen fordi da er de større og da blir han ikke like avhengig av meg og bilen.. Da kan de gå og ting er lettere.. Vil at han skal slippe mest mulig pea pga et brudd. Han kan få huset og alt.

Respekten for han er borte sier du? Men du forventer at han og andre skal respektere deg for dette ?

Åssen var utrosexen da ? Så digg som du trodde ?

Du sitter vel sikkert med fin fin samvittighet tenker jeg. Ekkelt.

Skrevet

Nei, forventer ikke det. Kan umulig respektere meg slik han behandler meg og de tingene han har gjort.

Lyst til å fortelle meg hvorfor DU hater meg sånn? Har jeg gjort deg noe?

Hvordan sexen var? Den var fantastisk.

Skrevet

Du beviser jo bare at du er et troll. Tror ikke et øyeblikk på denne tråden. Fjas fra ende til annen.Prøv igjen.

Anonym poster: 70126c712645461ea5f9f926fe336789

Skrevet

I dine øyne er jeg jo ei slem hore, men det er ingen samvittighet som gnager. Lenger opp her masa du om at han sikkert er bygdas ditt og datt. Har det ikke falt deg inn at jeg har kjent denne mannen lenge? At jeg vet hvem han er?

Skrevet

Du beviser jo bare at du er et troll. Tror ikke et øyeblikk på denne tråden. Fjas fra ende til annen.Prøv igjen.

Anonym poster: 70126c712645461ea5f9f926fe336789

Hvorfor er jeg det? Hva er problemet med å tro meg her? Er det så fjerrnt for deg å være utro at du ikke tar det innover deg? Det er nok sånn manneb min har tenkt og 'anne er så grei, og vil aldri være utro uansett hva jeg gjør'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...