Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #26 Skrevet 26. november 2012 Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Skal du være utro men mannen du leve troskap til fordi dere er inne i en tøff periode? Begynn hos sexolog! Utrolig hvor mange som har reddet ekteskapet der! Samlivsterapaut. Bytt om den dere ikke har klarer å hjelpe dere. Utro skal du ihvertfall ikke være! Om du absolutt skal være utro så syntes jeg du skal pakke tingene dine å forlate mannen FØR du er utro. Ikke hold mannen din for narr! Mannen min lovte meg også ting skjlnner du. Blant dem var ikke å bli en sovende latsabb som kun bryr seg om data og joggis. Respekten er borte, men jeg er glad i han. Forøvrig lovet jeg ham ikke troskap, giftet meg ikke i kirken. Men vi lovet å ta vare på hverandre. Og der har han feilet i snart fem år. Han prøver ikke engang Føler meg ikke slem engang som vurderer å ligge med kollegaen Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
magica fra tryll Skrevet 26. november 2012 #27 Skrevet 26. november 2012 Stakkars deg,-for et trist liv! Rydd opp i det du,-å knulle er bare å ruse seg vekk fra det stusselige livet ditt en liten stund:(
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #28 Skrevet 26. november 2012 Stakkars deg,-for et trist liv! Rydd opp i det du,-å knulle er bare å ruse seg vekk fra det stusselige livet ditt en liten stund:( Jeg vet.. Men i mitt hode just nu så føles det ut som at om at hvis jeg får hatt sex endel så vil livet med mannen bli bedre.... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #29 Skrevet 26. november 2012 I mitt hode har jeg allerede ligget med kollegaen min. Jeg har sett det for meg, overalt, at for meg gjenstår bare nuligheten Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
magica fra tryll Skrevet 26. november 2012 #30 Skrevet 26. november 2012 Stakkars deg,-for et trist liv! Rydd opp i det du,-å knulle er bare å ruse seg vekk fra det stusselige livet ditt en liten stund:( Jeg vet.. Men i mitt hode just nu så føles det ut som at om at hvis jeg får hatt sex endel så vil livet med mannen bli bedre.... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Da tror jeg du trenger en opprydding i hodet ditt. Utroskap fører vel sjelden til at en får et bedre forhold til en annen?? Livet med "mannen" er nok over og ut høres det ut som......
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. november 2012 #31 Skrevet 26. november 2012 Hva er det du vil ha "hjelp" med? Vil du vi skal sitte her og applaudere dine planer om utroskap og bare si at du må kjøre på? Jeg iallefall si for min egen del at det ikke kommer til å skje. Som Sug Lut sier, rydd i eget reir først. Så får du hoppe på kollegaen din ved en senere anledning, når du også er singel. Utroskap er dårlig gjort, både overfor mannen din og ungene dine. Skaff deg litt integritet, og stå for følelsene dine. Men for meg ser det ut som om du allerede har bestemt deg, at du uansett kommer til å knulle kollegaen din uansett hva folk sier. Deg om det, bare ikke forvent deg at folk skal klappe deg på skulderen og rope hurra for det. Og vær forberedt på å møte evt konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #32 Skrevet 26. november 2012 Hei, ja... Har nok bestemt meg... Han vil aldri finne det ut... Jeg burde føle meg trist, for en gang elsket jeg mannen min så høyt at jeg kunne plukket solen ned til ham.. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #33 Skrevet 26. november 2012 Men at det er dårlig gjort mot ungene nekter jeg på. De merker det ikke. Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #34 Skrevet 26. november 2012 Litt taper fordi han ikke har lappen. Tja.. kanskje han er det da, som har en kone som vil være utro mot ham istedet for å ha ryggrad nok til å gå ut av forholdet eller være trofast. Anonym poster: b6813bf2684831665edb6ab276425032
Mamma_til_2 Skrevet 26. november 2012 #35 Skrevet 26. november 2012 herlighet!!!!! enten må du holde deg i skinnet eller så går du fra mannen din og så pule kolegaen din! Og jo barna kommer til og merke at det er noe som skjer!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #36 Skrevet 26. november 2012 Litt taper fordi han ikke har lappen. Tja.. kanskje han er det da, som har en kone som vil være utro mot ham istedet for å ha ryggrad nok til å gå ut av forholdet eller være trofast. Anonym poster: b6813bf2684831665edb6ab276425032 Nei, han er taper fordi han ikke greier å komme seg på jobb uten at jeg kjører han, taper fordi han spiller data natten lang, taper fordi han ikke dusjer, ikke tar sykt barndager, ikke følgee opp barna.. Han er taper pga ALLE TINGENE SOM GJØR HAN TAFATT Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Gjest Ingen skal få! Skrevet 26. november 2012 #37 Skrevet 26. november 2012 herlighet!!!!! enten må du holde deg i skinnet eller så går du fra mannen din og så pule kolegaen din! Og jo barna kommer til og merke at det er noe som skjer! Hvis mor er utro mens far er på jobb og ingen merker det. Hvordan vil barna merke at HI har pult jobbfyren?
ana_fi_hob_ Skrevet 26. november 2012 #38 Skrevet 26. november 2012 Snakk med han. Si at du ønsker at dere kan ha et åpent forhold (greit å ha sex med andre) siden deres forhold er dødt. Men da kan du ikke bli sur hvis han gjør det samme. Saken er at mannen min tror vi har der flott, når vi snakker om problemene våre syns han jeg er på bærtur. Han mener også at det er jo jeg som ikke vil ha sex så ds trenger jeg det tydeligvis ikke.... Han syns vi har det BRA! Kanskje jeg forventer for mye.. Jeg skrev at han ikke gjør noe med barna, det er ikke helt sant.. Men han gjør bare det som er gøy. Derfor syns jo de han er helt super... Han er jo hyggelig mot alle. Jeg tror ikke jeg blir catchet, mannen min kjører ikke bil, og ekskollega bor i et annet fylke hvor jeg jobber. Vi har ingen felles venner sånn... Mannen min er så totalt avhengig av meg, henting, levering, handling etc.. Litt taper Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Synes du skal gjøre mannen din tjenesten å gå ifra han jeg. Jeg ville aldri vært sammen med noen som kalte meg for taper. Du beskriver han som taper fordi han ikke har førerkort osv. Synes synd på mannen din som har en samboer som tenker og snakker slik om han. Jeg hadde blitt knust om jeg fant ut at min mann tenkte om meg at jeg var en taper. Nei, gå ifra han du. Gjør den stakkars mannen den tjenesten.
Mamma_til_2 Skrevet 26. november 2012 #39 Skrevet 26. november 2012 herlighet!!!!! enten må du holde deg i skinnet eller så går du fra mannen din og så pule kolegaen din! Og jo barna kommer til og merke at det er noe som skjer! Hvis mor er utro mens far er på jobb og ingen merker det. Hvordan vil barna merke at HI har pult jobbfyren? De kan nok ikke sette fingeren på hva som fåregår men ingen er så kald og har så kontroll på kropp/sinn og følelser at de klarer og sjule noe som utroskap, hun kommer til og få spm som"Mamma hva tenker du på, mamma hvorfor gliser du" mannen kommer og til og merke at det er noe, det syns gjennom uansett! og hun blir ferska!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #40 Skrevet 26. november 2012 Saken er at jeg er blitt mora hans. Han er ikke mannen jeg ble sammen med. Han er blitt en taper. Jeg forstår at dere vil sympatisere med han firdi han blir et offer i deres øyne, men han er ikke det. Og han vil ikke merke det! Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
ana_fi_hob_ Skrevet 26. november 2012 #41 Skrevet 26. november 2012 Igjen. Null sympati eller noen medfølelse herfra. Enn at du sitter der å kaller han for en taper ? Skjemmes du ikke? Jeg kaller sjeldent andre mennesker slike ting, men er fryktelig frista til å kalle deg en taper. Gjør det ikke, men har lyst. Hva er så vinneraktig med ei dame som planlegger å være utro ? Og som kaller sin egen mann en taper og slenger dritt om han på et nettforum?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #42 Skrevet 26. november 2012 Har faktisk ikke sagt at jeg er en vinner. Siden jeg er sammen med han kan jeg jo ikke være det. Forstår ikke behovet for å slenge dritt til meg? Jeg stadfester bare at han har forsømt oss i mange år og driter i oss og meg. Jeg har med vilje ikke nevnt hvorfor vi var fra hverandre i to år, da jeg ikke gidder å komme med masse tilleggsopplysninger, men tro meg; han er Ikke et offer. Han har ført oss hit han og. Og du lenger opp som skrev at barna ville lure på hvorfor jeg glisa. Hardly,jeg ler mye. Og jeg kan holde på en hemmelighet. Hvorfor skal jeg splitte familien min? Alt jeg vil er å ha sex. Og tro meg, etter to år uten kroppskontakt og begjær ville de fleste villet det... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. november 2012 #43 Skrevet 26. november 2012 Hvorfor går du ikke ifra han? Slik du lever nå med han, er det slik du vil leve resten av livet? Med en lat ustelt mann som ikke gjør noe? Ikke dusjer han, ikke jobber han og spiller hele natten? Dette er ikke en mann! Krev skilsmisse også kan du har sex så mye du vil med kollegaen din. Ikke vær utro, uansett hvor mye du misliker din mann. Ikke synk så lavt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #44 Skrevet 26. november 2012 Kan se for meg å leve med han til barna er større ja... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. november 2012 #45 Skrevet 26. november 2012 Kan se for meg å leve med han til barna er større ja... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Samtidig som du skal gå bak ryggen på ham og pule andre. Genialt! NOT
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #46 Skrevet 26. november 2012 Koster meg ikke en kalori. Han har sveket meg og gått bak ryggen på meg og. Før han inntok den tilstanden han har nå. Når alle ungene går på skole - da vil jeg gå... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. november 2012 #47 Skrevet 26. november 2012 Koster meg ikke en kalori. Han har sveket meg og gått bak ryggen på meg og. Før han inntok den tilstanden han har nå. Når alle ungene går på skole - da vil jeg gå... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Two wrongs don't make a right.
Aliena Skrevet 26. november 2012 #48 Skrevet 26. november 2012 Hvis han uansett er en slubbert som far, hvorfor holde sammen til barna blir større? Kan skjønne tankegangen om å holde sammen for barnas skyld hvis dere var en velfungerende familie, men det høres jo ikke sånn ut.
magica fra tryll Skrevet 26. november 2012 #49 Skrevet 26. november 2012 Ja han høres jo ut som litt av et forbilde for ungene deres. Ja, du også forresten....Veldig fint at dere er så gode rollemodeller når det gjelder kjærlighet og parforhold.
ana_fi_hob_ Skrevet 26. november 2012 #50 Skrevet 26. november 2012 Har faktisk ikke sagt at jeg er en vinner. Siden jeg er sammen med han kan jeg jo ikke være det. Forstår ikke behovet for å slenge dritt til meg? Jeg stadfester bare at han har forsømt oss i mange år og driter i oss og meg. Jeg har med vilje ikke nevnt hvorfor vi var fra hverandre i to år, da jeg ikke gidder å komme med masse tilleggsopplysninger, men tro meg; han er Ikke et offer. Han har ført oss hit han og. Og du lenger opp som skrev at barna ville lure på hvorfor jeg glisa. Hardly,jeg ler mye. Og jeg kan holde på en hemmelighet. Hvorfor skal jeg splitte familien min? Alt jeg vil er å ha sex. Og tro meg, etter to år uten kroppskontakt og begjær ville de fleste villet det... Anonym poster: 188a19faf8663c136bdf5eaf23968745 Du bare fortsetter og fortsetter...jeg blir faktisk dårlig av deg. Behovet for å slenge dritt? Det er ikke dritt. Du tar det bare slik fordi du vet at det jeg skriver et sant. Du tåler ikke sannheten. Du forventer vel ikke at vi her inne skal si til deg at det er greit , kjør på vel? Utroskap er ikke ok samme hva. Og når du i tilegg til å vise så lite moral og medmenneskelighet for mannen din og kaller han en taper, ja da gidder ikke jeg sy puter under armene dine. Jeg sier det som det er. Jeg synes ikke du virker som et særlig bra menneske, eller et menneske med ryggrad. Du er ikke tøff nok til å fortelle han at dette funker ikke. Men går til det lavmåls punkt at du er utro mot han, samtidig som du sitter å slenger dritt om han på et nettforum. Igjen, det jeg sier er ikke drittslenging, men full fakta og gjennomgåing av det du har skrevet. Tar du det som dritt er det fordi det er akuratt det det er, ikke fordi jeg sier det. Men fordi det faktisk er det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå