Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer med pappaen min.

Gjerne si noe om personlighet også, om du vil :)

Jeg ser sykdom eller skade hos pappaen din, kanskje ganske alvorlig. Men med et godt utfall. Og så ser jeg ny sykdom/skade (vet ikke helt) litt senere på året. Men også da vil det gå bra.

Jeg ser ikke noe spesielt når det gjelder ditt forhold til pappaen din. Om det var noe sånt du lurte på. Så det eneste jeg kan si ift. det er at det vil være sånn som i dag.

Personligheten: Ganske hjemmekjær. Opptatt av kjærnefamilien og barn. Du kan virke litt sjenert og lukket for mennesker som ikke kjenner deg, men er egentlig ikke det. Du er litt redd av deg. Eller, du kan kanskkje ha en tendens for å gå og gruble på problemer og bekymre deg for at de skal bli større.

(Jeg sier som til hun andre. Å se personligheten til folk har jeg minimalt med erfaring . Så veldig nyttig for meg om jeg kunne få en tilbakemelding på hvordan du syns jeg treffer)

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Takk for svar :) Jeg lurte på noe i retning sykdom ja.

Når det gjelder personligheten var det litt delt hvor godt du traff. Jeg oppfattes ikke som en sjenert person, heller motsatt. Om jeg er redd, vet jeg ikke, men det du traff godt på var at jeg går og bekymrer meg unødig mye over problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du spå meg?

Jeg lurer på hvordan dette året vil bli? Er det forandringer i vente? Vil ting bli bedre?

Født 271092. Har en sønn på 10 mnd og samboer.

Skrevet

Sånn. Da er jeg tilbake. Blir ikke her så lenge i dag, men skal ta de jeg rekker.

Før jeg strter:

-Det jeg ser best er store forandringer/hendelser. Jeg kan se dersom noe kommer til å skje som har stor betydning for den jeg ser for.

Dersom det ikke kommer noen store forandringer pleier jeg ikke se noe.

-Jeg er ikke så flink til å se ting som ligger langt frem i tid. Ser best hva som skjer innen de neste 3-4-5 årene.

-Jeg klarer ikke se hva som har skjedd i fortiden. (eller, det har hent noen få ganger, men det er sjelden)

-Jeg er ikke god på å fastsette datoer på det som skjer. Men klarer nesten alltid å tidfeste ca. når det er fordi jeg får en følelse på hvilken årstid det er snakk om.

-Jeg er god på å se følelsene til mennesker i fremtiden. Jeg kan eksempelvis prøve å spå jobbfremtiden til noen, og kjenne en sterk gledesfølelse, samt få et bilde av når denne gleden kommer. Og kan derav tolke om hvorvidt det blir forbedringer/forverringer i jobbsammenheg.

-Jeg klarer ikke spå andres føleser enn denn personen jeg spår. Så eksempelvis, spør du meg om hvordan det vil gå med barnet ditt kan jeg ikke se hvordan barnet ditt vil føle i fremtiden. Men jeg kan se dine følelser ift. det som skal skje, og jeg kan også selvsagt se ting som skjer med barnet som også vil påvirke deg.

På noen mennesker klarer jeg ikke se noe, eller at det jeg ser er så vagt at jeg ikke klarer tolke det. (det kan f.esk komme opp massevis av følelser på en og samme tid)

Noen ganger ser jeg ting jeg ikke klarer å tolke (eksempel: jeg skulle spå fremtiden til en bekjent av meg, og det eneste jeg fikk opp var en rød nissan. Aner ikke hva det betyr, det er to år siden, og det har ennå ikke kjedd noe realtert til en rød nissan)

Det hender at jeg ser veldig negative ting, da pelier jeg la være å si fra om det. (håper dere forstår.) Det har skjedd at jeg så at en person skulle dø høsten etter at jeg spådde ham. Og da det viste seg å stemme, så ble jeg så skremt at jeg ikke turte å spå noen på lang lang tid.

Jeg har spådd grådig feil noen ganger. Men har spådd skummelt riktig og spesifikt mange ganger også.

Jeg har sett ting om andre mennesker helt siden jeg var helt liten, men det er bare de siste par årene jeg har gått inn for å forsøke å spå mennesker.

Dette er ikke akkurat eksakt vitenskap;) Så ta absolutt alt jeg sier med en klype salt. Og ikke bruk det jeg sier til å ta en avgjørelse ift. noe. (eller, ber jeg deg gå til legen, så kan du godt gjøre det;) )

Skrevet

Født 240492 når i fremtiden kan jeg bli gravid ? ser du når jeg får spiren i ?

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det vil gå med min ex,og barna.

Vil han følge dem opp?

Er født 6.juli 1984

Anonym poster: c0bd05bec825c33108992368f328f2e0

Dessverre ikke slik du ønsker :( Men han vil være i livene deres.

Kan du se på hvilken måte han vil ta del?

Og er det håp for meg å treffe en skikkelig fyr? :)

Klarer dessverre ikke se noe konkret, jeg ser bare at du vil føle på endel skuffelse og frustrasjon.

JA! Det ser jeg klart (denne er jeg ganske sikker på) Og det vil ikke skje om så veldig lenge.

Utfra hva je kjenner av han og har opplevd til nå,stemmer nok svaret ditt rimelig godt!! Dessverre...

Men denne nye mannen vil jeg gjerne høre mer om!

Er det en ny,eller noen jeg kjenner fra før?

Nå ble jeg virkelig interessert:) :) :)

Det er en ny mann dette. Jeg tror ikke du hverken kjenner ham eller har møtt ham på det nåværende tidspunkt. Jeg får opp at du vil møte ham veldig sbart. (Men det kan se ut som om du i utgangspunktet ikke er interessert, men han er det, men så blir det dere til slutt, og ser også ut til at det blir veldig bra mellom dere)

Skrevet

Hei. Kan du spå meg? Født 06.03.84.

Får jeg fler barn, når ev? Hvor blir de neste årene med min mann? Skjer det noe med jobb situasjonen min de nærmeste årene?

Anonym poster: d6f0a2eccd0a22075b7188fde4fac091

Skrevet

Jeg syns faktisk at det ser veldig lyst ut med deg om samboer jeg. For jeg ser giftemål om ikke så alt for lenge. (sommerbryllup, ikke helt sikker men muligens sommeren 2014)

Dere skal feire sammen. Og det er ganske virkig tror jeg! Jeg er litt usikker, men om det er sånn at dere er uenige om hvor dere skal feire, så ender det opp med at du får det sånn du vil.

Regner med det var svar til meg? (spurte om hvordan det kommer til å gå med meg og samboer og hvor vi kommer til å feire jul?)

isåfall tusen takk :)

Hvis du har tid og ork ville du sett om når vi eventuelt kommer til å få en til? og når kommer jeg til å bli tante? vet broren min og svigerinnen min prater mye om å prøve å få en snart :)

Anonym poster: 73cc14f7995fdc1ff2d7ac510aae5595

Jeg kan bare si at det ikke kommer noe nytt barn ila. det neste året. Der er heller ikke noe barn når dere gifter dere. Ser heller ikke noen konkrete barn på deg i fremtiden (klarer av og til å faktisk se barnet, hvordan det ser ut osv) Men ser heller ikke barnløshet, i form av at dere vil slite med det. Så litt usikkert svar. Ikke 2013 i alle fall.

Men, ser tantebarn ja. Og flere ganske tett (så kanskje andre søsken som også skal ha?) Men ikke 2013 der heller, man muligens at svangerskapet på ette eller flere starter i 2013.

Okei, takk for svar igjen. Har kun en bror, ingen flere søsken, MEN har følt 2 tette selv hos de?? sett for meg at de får to tette jenter? enten det eller at meg/vi og hun/de får to jenter ganske nærme hverandre,noe hun selv har drømt også.. (Hun har sanndrømt mye). men moro å høre andres meninger også. Når det gjelder oss kan det godt hende det ikke blir på noen år enda, samboer har ikke lyst på fler før om noen år..

Maser om enda en ting jeg, samboer har fått ja til å få lån i banken til en større leilighet han har lyst på, jeg derimot er veldig usikker på om jeg er intr, vi har akkurat pussa opp den leiligheten vi har og jeg trives godt her, men samboer som har bodd her lenge er lei for han mener det er for lite for oss 3 her. Trur du vi kjøper den andre leiligheten eller trur du vi kommer til å vente? :)

Anonym poster: 73cc14f7995fdc1ff2d7ac510aae5595

Hmm, jeg får ikke umiddelbart opp at det er to tette søsken som skal komme. (men skjønner jo at det er eneste alternativ, når der bare er en bror). Jeg får opp først en jente og så en gutt jeg.

Nei, dere kjøper ikke noe ny leilighet i nær fremtid i alle fall. Men ser noe lenger frem i tid.

Skrevet

jeg er født i løvens tegn, Jeg er født den 24 juli 1988

Det jeg lurer på er angående jobb i framtid?

Og hva som vil skje?

Min personlighet vist du vil teste den ut?

Du har i alle fall jobb i nær fremtid ser jeg. Men om det er en ny jobb eller ikke vet jeg ikke. Men om du ikke er i jobb nå, så kommer du til å ha jobb i alle fall innen vinteren er omme.

Jeg ser forresten også at noe litt dumt vil skje rundt september/oktober. Ikke noe sånn kjempestort. (ingen som dør eller noe sånt) Men ser at du vil ta det ganske tungt.

Jeg har aldri forsøkt å se personligehetene til folk før. (Jeg har bare spådd mennesker jeg kjenner). Men får opp at du er ganske stolt, men samtidig sårbar. Kanskje litt sta. Følsom, men ikke alltid utenpå. Bestemt. Når du setter deg et mål så går du for det, og gir mye. Du er generelt en person som gir mye av deg selv. Men du kan være vanskelig å komme innpå for de som ikke kjenner deg.

(hadde vært fint med en tilbakemelding på den siste, for det er nyttig for meg å vite hvordan jeg treffer)

September/ oktober neste år eller?

Det siste stemte nesten anngående personlighet. jeg er veldig sta,jeg setter mål, men jeg holder de ikke alltid. Ellers så stemte en del ja :)

Neste år ja.

Klarer du å finne ut hva det kan være og hvordan det kan være mulig å forhindre det?

Det jeg får opp er at du kjenner på skuffelse, og også ganske mye sinne. Og at det er noe som er uventet. Det handler om et annet menneske. Men ikke ift. partner virker det som. Jeg tror ikke det er noe som kan forhindres.

Skrevet

Har du mulighet til å se om jeg kan oppleve bedring i min helsetilstand det neste året?(Ikke livstruende sykdom, er under behandling hos lege, og blir ikke lei meg om jeg får et nei;-))

Kvinne født 22.04.70

Anonym poster: 9c1ea8d032de26a1fab7a002a18ce337

Skrevet

Kan du se noe på meg? Vil gjerne vite om jobb, hus, og om jeg møter en mann snart?

Anonym poster: 034c2f14e03d40af28b1e543a306c96c

Jeg får ikke opp noe særlig på deg. Jeg vet ikke helt om det er fordi det ikke kommer noen forandring, eller fordi jeg ikke klarer å se deg.

Det eneste jeg klarer å se ift. jobb, hus og partner er at du i alle fall HAR jobb det neste året. Så om du ikke har jobb nå, så kan det i alle fall tolkes som at du får en jobb.

Skrevet

Jeg lurer også på om jeg vil treffe en mann snart? Og vil gjerne vite litt om hvordan det neste året ser ut om du får opp noe! :)

Jepp. Jeg ser faktisk flere menn jeg ( eller, to da i alle fall). Jeg ser den ene fra ca. sommeren neste år. Og den neste allerede på høsten. Det virker ikke som om han du skal møte/ha noe med å gjøre i sommer kommer til å ha veldig stor innvirkning på deg, for jeg ser ikke noen store følelser ift. brudd eller lignende. Men ser i alle fall at han kommer til å være en partner i en kort tid. Den andre mannen kommer du til å være sammen med lenge, jeg syns kanskje det kan se ut som han har barn fra før, og at det kan være noen konflikter ift. det mellom dere.

Jeg ser ikke så veldig mye ift. året generelt. Noe uro når det kommet til økonomi og/eller jobb allerede på nyåret. Men det er ikke noe som er veldig stort. (altså, det vil ikke ha stor betydning)

Skrevet

Kan du se hva som skjer på kjærlighetsfronten? Vil det bli en avklaring snart?

Uhm, ja, hvordan svare på det. Jeg aner ikke hva du vil ha avklaring på. Men det når jeg prøver å komme meg inn på "kjærlighetsfronten din" så får jeg ikke opp noe stort som der trengs noen avklaring på. Så om der er noe akkurat nå, så tolker jeg det i alle fall dithen at det vil komme en avklaring (iom at problemet er fraværende det neste året)

Skrevet

Bruker aldri å be om å bli spådd, men tenkte å forsøke da... Hvis du orker?

Lurer egentlig på flere ting, men det viktigste dreier seg om økonomi; vil den komme på rett kjøl i nærmeste fremtid? Og vil jeg snart få meg en jobb?

(Og kan du se om det er en gutt eller jente i magen min?!)

Anonym poster: c096287edaf469dc5d45f1d4c4cd9da3

Nei, jeg ser egentlig veldig mange bekymringer ift. økonomi det neste året. Og også at det muligens vil li verre enn det er nå. Du vil i alle fall bekymre deg veldig mye i nær fremtid. (muligens hele neste år)

Men om jeg ser litt lenger frem, så ser jeg ingen økonomiske bekymringer. Så da vil det med andre ord ordne seg.

Er du gravid nå? Får ikke opp noen ting. Men får opp en gutt neste år. (har du tenkt å få to tette? hehe)

Skrevet

Meg da? Hvordan ser sønnen i magen min ut? Ser du hvilket navn vi kommer til å lande på? Og hvordan blir helsa mi resten av graviditeten? wink.png

Han er mørk i håret. Jeg ser ikke hvilket navn dere lander på, men ikke et av de som er mest aktuelle nå. (muligens et din mann har foreslått)

Jeg ser endel komplikasjoner i svangerskapet ditt. Og ser sykmelding. Ser også at du møter på endel engstelse. Men ser ikke noe sånn voldsomt ille. Så vil tro du klarer deg bra.

Når du skriver "ikke noe voldsomt ille".. Mener du da meg eller barnet? Gøy å se du treffer så bra på det du skriver. Jeg har en del plager og har vært en del sykemeldt.. Mest sannsynlig mer snart. Jeg går også tiø samtale med jormor, pga mye engstelse etter sist. Også mye engstelse pga ting i svangerskapet til nå..

Jeg ser ift. barnet jeg. Men det virker som om engstelsen er større enn hva som faktisk skjer. Og det virker ikke som om det er noe nytt som oppstår. Heller ikke noe som vil få følger på noe vis. Jeg ser i alle fall en frisk nyfødt gutt.

Skrevet

Hei :) jeg vil gjerne bli spådd :D

Født 31.12.84.

Ser du graviditet i nær fremtid, og eventuelt kjønn?

Eller andre ting..om kjærlighet og personlige forhold? :)

På forhånd, takk <3

Spørs hva du mener med nær fremtid. Ser et barn på vinteren 2014, altså helt tidlig på året. Og det vil vel si at du må bli gravid på vårparten 2013 det da.

Ser ellers ikke noe forandring ift. jobbsituasjon. Men muligens noe som har med studier å gjøre. Eller, det er kanskje ikke du som skal studere, men partner? Jeg ser også en konflikt, men ikke ift. partner. Ser ikke ut som den handler om noen i familien overhodet.

Skrevet

Hei :) jeg vil gjerne bli spådd :D

Født 31.12.84.

Ser du graviditet i nær fremtid, og eventuelt kjønn?

Eller andre ting..om kjærlighet og personlige forhold? :)

På forhånd, takk <3

Spørs hva du mener med nær fremtid. Ser et barn på vinteren 2014, altså helt tidlig på året. Og det vil vel si at du må bli gravid på vårparten 2013 det da.

Ser ellers ikke noe forandring ift. jobbsituasjon. Men muligens noe som har med studier å gjøre. Eller, det er kanskje ikke du som skal studere, men partner? Jeg ser også en konflikt, men ikke ift. partner. Ser ikke ut som den handler om noen i familien overhodet.

Og det er en gutt forresten. Barnet jeg ser i 2014

Skrevet

Jeg lurer på om jeg vil få til en samværsavtale for jentungen min og om det vil være en god en. Så lurer jeg jo så klart også på dette med flere barn :)

Oi, den var litt vanskelig den med samværsavtalen. Når jeg prøver så godt jeg kan, så kan det i alle fall se ut som om du blir fornøyd. (og da betyr vel det at en avtale er på plass, og at i alle fall du syns den er bra :)

Ser ingen konkrete barn ila. de neste par årene. Men når jeg prøver å peile meg inn på senere, kan det se ut som der er flere barn. (i alle fall om du nå bare har ett barn, da kan jeg i det minste si at det blir flere - dersom du allerede har flere barn klarer jeg ikke se om det jeg ser er de du har fra før eller noen som skal komme, får opp tre forøvrig, inkludert jenta du forteller om)

Skrevet

Noen store hendelser her kommende år?

Anonym poster: 0d21daaebbacbe4da1e6823587613fa9

Skrevet

Hva skjuler det seg i magen min?

Får umiddelbart opp jente.

Skrevet

Jeg lurer veldig på helse og arbeid for min del framover i tid. Og evnt hvor lang tid det vil ta før jeg er ut i jobb igjen.

Anonym poster: 36627801a7612a70ae73ee66d5b5e90f

Skrevet

Jaaaa!

Jeg vil vite om jeg får flere barn, når jeg får. Kjønn og utseendet på barnet.

Født 091278.

Takkk

Anonym poster: f4e18e509d0b8b3b427b22da32122098

Eneste jeg ser er gutt, som har ganske så nøttebrunt hår, og blå øyner (veldig klarblå), og litt sån hengete bollekinn når han er 2-3 år. Klarer ikke tidfeste i det heletatt. Så om du allerede har en gutt som passer beskrivelsen kan det hende det er han jeg ser og ikke noe nytt barn. Ser ham forøvrig sittende under et spisebord og leke med plastalina, ikke at det har noe å si, men litt morsomt.

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer med pappaen min.

Gjerne si noe om personlighet også, om du vil :)

Jeg ser sykdom eller skade hos pappaen din, kanskje ganske alvorlig. Men med et godt utfall. Og så ser jeg ny sykdom/skade (vet ikke helt) litt senere på året. Men også da vil det gå bra.

Jeg ser ikke noe spesielt når det gjelder ditt forhold til pappaen din. Om det var noe sånt du lurte på. Så det eneste jeg kan si ift. det er at det vil være sånn som i dag.

Personligheten: Ganske hjemmekjær. Opptatt av kjærnefamilien og barn. Du kan virke litt sjenert og lukket for mennesker som ikke kjenner deg, men er egentlig ikke det. Du er litt redd av deg. Eller, du kan kanskkje ha en tendens for å gå og gruble på problemer og bekymre deg for at de skal bli større.

(Jeg sier som til hun andre. Å se personligheten til folk har jeg minimalt med erfaring . Så veldig nyttig for meg om jeg kunne få en tilbakemelding på hvordan du syns jeg treffer)

Takk for svar :) Jeg lurte på noe i retning sykdom ja.

Når det gjelder personligheten var det litt delt hvor godt du traff. Jeg oppfattes ikke som en sjenert person, heller motsatt. Om jeg er redd, vet jeg ikke, men det du traff godt på var at jeg går og bekymrer meg unødig mye over problemer.

Takk for tilbakemeldingen. Det er litt morsomt for meg også å høre om jeg treffer eller er helt på viddene.

Skrevet

Født 240492 når i fremtiden kan jeg bli gravid ? ser du når jeg får spiren i ?

Jeg klarer ikke si noe om når, tror ikke det skjer noe ila. det neste året i alle fall. Men ser klart to jenter da, så med mindre du allerede har to jenter, så kommer i alle fall disse to etterhvert.

Skrevet

Hei. Kan du spå meg? Født 06.03.84.

Får jeg fler barn, når ev? Hvor blir de neste årene med min mann? Skjer det noe med jobb situasjonen min de nærmeste årene?

Anonym poster: d6f0a2eccd0a22075b7188fde4fac091

Ift. mannen din ser det stabilt ut. Ikke noen store ting som skjer i alle fall. Jeg ser ganske mye ift. jobb. Flere bytter av jobb ila. de neste årene. Men samme type jobb virker det som. Eventuelt at det er samme jobben, men at du flere ganger blir ansatt på vikariater.

Barn: jaaa, jeg ser barn (men bare ett til), men ikke før om ca. to år (+/-) klarer ikke se barnet, og klarer dessverre ikke se kjønn.

Skrevet

Har du mulighet til å se om jeg kan oppleve bedring i min helsetilstand det neste året?(Ikke livstruende sykdom, er under behandling hos lege, og blir ikke lei meg om jeg får et nei;-))

Kvinne født 22.04.70

Ja, det tror jeg nesten faktisk. Jeg ser i alle fall ikke store utfordinger ift. helse ila. det neste året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...