Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kjempedreven, men trenger trening.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kom igjen, er det engle kort eller noe annet? :)

Skrevet

Jeg vil :) Trenger du å vite noe? Eller et spørsmål kanskje?

Skrevet

Jeg er ikke kjempedreven, men trenger trening.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

 

Ja, veldig lyst til det. Født 15.03.80 :)

 

Sender du en pm da?

Skrevet

Hva lurer dere på da?

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Skrevet

Ja, gjerne!

 

Jeg er jente, stjenretegn tvilling.

 

Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen.

det hangler litt nå.

 

Takk for svar!

 

Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024

Skrevet

Prøv! Hva trenger du å vite? Fødselsdatoen min er 05.01.75. ;)

Skrevet

Ja, takkk. Verdt ett forsøk. :)

Er det en jobb i sikte?

Får jeg og barnet mitt en leilighet snart?

Når finner jeg "drømmemannen"?

 

Jente født 16 november 83

 

Anonym poster: 20e222aaca82c419d16c820f09a10cf6

Skrevet

Må vite spørsmål,fødsel-personnummer, adresse og om dere har noe av verdi i huset og eventuelle ferieplaner. Kjør på.

 

Anonym poster: 17827d94d6d9128ae46bbf7b869c7b4a

Skrevet

Og jeg lurer på det neste året. Hva som vil skje jobbmessig.

Skrevet

jeg er født i løvens tegn, Jeg er født den 24 juli 1988

 

Det jeg lurer på er angående jobb i framtid?

Og hva som vil skje?

 

Min personlighet vist du vil teste den ut?

Skrevet

Må vite spørsmål,fødsel-personnummer, adresse og om dere har noe av verdi i huset og eventuelle ferieplaner. Kjør på.

 

Anonym poster: 17827d94d6d9128ae46bbf7b869c7b4a

Tullekoppen,what about??

Skrevet

Jeg lurer på hva som vil skje i nærmeste framtid. Særlig med tanke på nærmeste familie, mor, far etc, mitt forhold til de.

 

Jeg er steinbukk om det har noe å si.

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer med pappaen min.

 

Gjerne si noe om personlighet også, om du vil :)

Skrevet

Ja, gjerne!

 

Jeg er jente, stjenretegn tvilling.

 

Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen.

det hangler litt nå.

 

Takk for svar!

 

Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024

 

Jeg syns det kan se ut som at det går bra. Dere kommer i alle fall ikke til å gå fra hverande med det første. Men klarer ikke helt å se no langt frem i tid.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Skrevet

Trenger ikke info fra dere. Og av erfaring vet jeg at det ikke er alle jeg klarer å hente fram noe på.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Skrevet

Ja, gjerne!

 

Jeg er jente, stjenretegn tvilling.

 

Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen.

det hangler litt nå.

 

Takk for svar!

 

Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024

 

Jeg syns det kan se ut som at det går bra. Dere kommer i alle fall ikke til å gå fra hverande med det første. Men klarer ikke helt å se no langt frem i tid.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Ok, takk for svar. Høres lovende ut:)

 

Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024

Skrevet

Ja, takkk. Verdt ett forsøk. :)

Er det en jobb i sikte?

Får jeg og barnet mitt en leilighet snart?

Når finner jeg "drømmemannen"?

 

Jente født 16 november 83

 

Anonym poster: 20e222aaca82c419d16c820f09a10cf6

 

Eh, nei, jeg ser egentlig ikke noen jobb i nær fremtid. Men, du har ikke tenkt noe på å studere? For jeg ser noe av det.

Ja, definitivt leilighet. Men ser ut som dere skal leie forløpig, ikke kjøpe.

Og den mannen du ender opp med har du allerede møtt. Men dere finner ikke hverandre helt ennå. Men dere får barn! (den er jeg ganske sikker på)

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Skrevet

Og jeg lurer på det neste året. Hva som vil skje jobbmessig.

 

Jeg ser ikke sånn kjempegodt her altså. Så jeg skal ikke gå helt god for dette. Men ser ikke ut som om der er noen (i alle fall stor) endring jobbmessig det neste året.

 

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...