Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Jeg er ikke kjempedreven, men trenger trening. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Gjest ________ Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Jeg vil også prøve, er veldig åpen
Toocute Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Ja kom igjen, er det engle kort eller noe annet?
Magia Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Jeg vil Trenger du å vite noe? Eller et spørsmål kanskje?
Gjest MMJ Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Jeg er ikke kjempedreven, men trenger trening. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245 Ja, veldig lyst til det. Født 15.03.80 Sender du en pm da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Hva lurer dere på da? Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Ja, gjerne! Jeg er jente, stjenretegn tvilling. Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen. det hangler litt nå. Takk for svar! Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Prøv! Hva trenger du å vite? Fødselsdatoen min er 05.01.75.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 Ja, takkk. Verdt ett forsøk. Er det en jobb i sikte? Får jeg og barnet mitt en leilighet snart? Når finner jeg "drømmemannen"? Jente født 16 november 83 Anonym poster: 20e222aaca82c419d16c820f09a10cf6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Må vite spørsmål,fødsel-personnummer, adresse og om dere har noe av verdi i huset og eventuelle ferieplaner. Kjør på. Anonym poster: 17827d94d6d9128ae46bbf7b869c7b4a
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Og jeg lurer på det neste året. Hva som vil skje jobbmessig.
Toocute Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 jeg er født i løvens tegn, Jeg er født den 24 juli 1988 Det jeg lurer på er angående jobb i framtid? Og hva som vil skje? Min personlighet vist du vil teste den ut?
chrisallic Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Må vite spørsmål,fødsel-personnummer, adresse og om dere har noe av verdi i huset og eventuelle ferieplaner. Kjør på. Anonym poster: 17827d94d6d9128ae46bbf7b869c7b4a Tullekoppen,what about??
stearin Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Jeg lurer på hva som vil skje i nærmeste framtid. Særlig med tanke på nærmeste familie, mor, far etc, mitt forhold til de. Jeg er steinbukk om det har noe å si.
Magia Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Jeg lurer på hva som skjer med pappaen min. Gjerne si noe om personlighet også, om du vil
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #21 Skrevet 25. november 2012 Ja, gjerne! Jeg er jente, stjenretegn tvilling. Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen. det hangler litt nå. Takk for svar! Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024 Jeg syns det kan se ut som at det går bra. Dere kommer i alle fall ikke til å gå fra hverande med det første. Men klarer ikke helt å se no langt frem i tid. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #22 Skrevet 25. november 2012 Trenger ikke info fra dere. Og av erfaring vet jeg at det ikke er alle jeg klarer å hente fram noe på. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #23 Skrevet 25. november 2012 Ja, gjerne! Jeg er jente, stjenretegn tvilling. Lurer på hvordan det går med forholdet til meg og mannen. det hangler litt nå. Takk for svar! Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024 Jeg syns det kan se ut som at det går bra. Dere kommer i alle fall ikke til å gå fra hverande med det første. Men klarer ikke helt å se no langt frem i tid. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245 Ok, takk for svar. Høres lovende ut:) Anonym poster: 0f5d8f445e7445d9bb69f65925e4a024
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #24 Skrevet 25. november 2012 Ja, takkk. Verdt ett forsøk. Er det en jobb i sikte? Får jeg og barnet mitt en leilighet snart? Når finner jeg "drømmemannen"? Jente født 16 november 83 Anonym poster: 20e222aaca82c419d16c820f09a10cf6 Eh, nei, jeg ser egentlig ikke noen jobb i nær fremtid. Men, du har ikke tenkt noe på å studere? For jeg ser noe av det. Ja, definitivt leilighet. Men ser ut som dere skal leie forløpig, ikke kjøpe. Og den mannen du ender opp med har du allerede møtt. Men dere finner ikke hverandre helt ennå. Men dere får barn! (den er jeg ganske sikker på) Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Anonym bruker Skrevet 25. november 2012 #25 Skrevet 25. november 2012 Og jeg lurer på det neste året. Hva som vil skje jobbmessig. Jeg ser ikke sånn kjempegodt her altså. Så jeg skal ikke gå helt god for dette. Men ser ikke ut som om der er noen (i alle fall stor) endring jobbmessig det neste året. Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå