Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er født i løvens tegn, Jeg er født den 24 juli 1988

Det jeg lurer på er angående jobb i framtid?

Og hva som vil skje?

Min personlighet vist du vil teste den ut?

Du har i alle fall jobb i nær fremtid ser jeg. Men om det er en ny jobb eller ikke vet jeg ikke. Men om du ikke er i jobb nå, så kommer du til å ha jobb i alle fall innen vinteren er omme.

Jeg ser forresten også at noe litt dumt vil skje rundt september/oktober. Ikke noe sånn kjempestort. (ingen som dør eller noe sånt) Men ser at du vil ta det ganske tungt.

Jeg har aldri forsøkt å se personligehetene til folk før. (Jeg har bare spådd mennesker jeg kjenner). Men får opp at du er ganske stolt, men samtidig sårbar. Kanskje litt sta. Følsom, men ikke alltid utenpå. Bestemt. Når du setter deg et mål så går du for det, og gir mye. Du er generelt en person som gir mye av deg selv. Men du kan være vanskelig å komme innpå for de som ikke kjenner deg.

(hadde vært fint med en tilbakemelding på den siste, for det er nyttig for meg å vite hvordan jeg treffer)

Anonym poster: 53c523f49073dbe2ca4d472d89e09245

September/ oktober neste år eller?

Det siste stemte nesten anngående personlighet. jeg er veldig sta,jeg setter mål, men jeg holder de ikke alltid. Ellers så stemte en del ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei smile.png spå gjerne meg smile.png

jeg har og hatt en del problemer i forholdet i det siste ( ganske lenge egentlig). ordner det seg for oss? hvordan ser det neste året mitt ut sånn ellers?

På forhånd tusen takk biggrin.png <3

Hmmm... ja, si det. Jeg ser i alle fall at problemene ikke løses i nær fremtid. Og at det tilogmed vil eskalere (sånn rundt feb/mars). Jeg er ikke veldig sikker her, må jeg innrømme. Den kaaaan hende det ikke går så bra (brudd) men jeg er som sagt, veldig usikker.

Du kommer til å møte endel motstand den neste tiden, spesiel første halvår (ca.) neste år. Men så kommer det til å løsne.

Jeg vet at du ikke spurte, men ser at det skal skje en endring ift. jobb på høsten.

Skrevet

Meg da? Hvordan ser sønnen i magen min ut? Ser du hvilket navn vi kommer til å lande på? Og hvordan blir helsa mi resten av graviditeten? ;)

Skrevet

Meg da? Hvordan ser sønnen i magen min ut? Ser du hvilket navn vi kommer til å lande på? Og hvordan blir helsa mi resten av graviditeten? ;)

Skrevet

Hva lurer dere på da?

Om jeg blir gravid snart, om jeg får meg jobb, ca når får vi råd til å kjøpe hus...

Født 19.03.81

Skrevet

hei smile.png spå gjerne meg smile.png

jeg har og hatt en del problemer i forholdet i det siste ( ganske lenge egentlig). ordner det seg for oss? hvordan ser det neste året mitt ut sånn ellers?

På forhånd tusen takk biggrin.png <3

Hmmm... ja, si det. Jeg ser i alle fall at problemene ikke løses i nær fremtid. Og at det tilogmed vil eskalere (sånn rundt feb/mars). Jeg er ikke veldig sikker her, må jeg innrømme. Den kaaaan hende det ikke går så bra (brudd) men jeg er som sagt, veldig usikker.

Du kommer til å møte endel motstand den neste tiden, spesiel første halvår (ca.) neste år. Men så kommer det til å løsne.

Jeg vet at du ikke spurte, men ser at det skal skje en endring ift. jobb på høsten.

tusen takk :)

Skrevet

Kan du spå meg? Jeg lurer på hvordan det går med sønnen min. Og om hvordan fremtiden vår ser ut ifht jobb, hus, økonomi osv.?

Du var litt vanskelig egentlig, får ikke opp så mye, men kan skrive det lille jeg får.

Sønnen din: Jeg ser ingen info om sønnen din. Jeg pleier vanligvis å se ting dersom det skjer noe spesielt. Så om jeg ikke ser noe, så pleier det å bety at ting er som de er, og at det går greit. Dersom det er noe spesiel med sønnen din (han er syk eller lignende) så se bort i fra det jeg skrev, for da ville jeg sett det om jeg klarte å se noe, så da ser jeg det ganske enkelt ikke.

Jeg syns også at både fremtid, hus og økonomi ser greit ut. Dvs. at jeg ser ikke så store endringer overhode.

Beklager dårlig svar. Av og til klarer jeg ikke helt å plukke opp folk.

Skrevet

Kan du spå meg ? Er gravid å lurer veldig på om det blir jente eller gutt smile.png

11.03.89

Jente (eller, egentlig så få jeg opp to jenter- men ikke tvillinger) Så om du ikke har ei jente fra før, så får du ei til senere.

Skrevet

Kan du spå meg? Jeg lurer på hvordan det går med sønnen min. Og om hvordan fremtiden vår ser ut ifht jobb, hus, økonomi osv.?

Du var litt vanskelig egentlig, får ikke opp så mye, men kan skrive det lille jeg får.

Sønnen din: Jeg ser ingen info om sønnen din. Jeg pleier vanligvis å se ting dersom det skjer noe spesielt. Så om jeg ikke ser noe, så pleier det å bety at ting er som de er, og at det går greit. Dersom det er noe spesiel med sønnen din (han er syk eller lignende) så se bort i fra det jeg skrev, for da ville jeg sett det om jeg klarte å se noe, så da ser jeg det ganske enkelt ikke.

Jeg syns også at både fremtid, hus og økonomi ser greit ut. Dvs. at jeg ser ikke så store endringer overhode.

Tusen takk for svar likevel. :) Æsj, var litt dumt, for jeg var veldig spent på om du fikk opp noe. Kan du se noe om vi får et barn til i nær fremtid?

Skrevet

jeg er født i løvens tegn, Jeg er født den 24 juli 1988

Det jeg lurer på er angående jobb i framtid?

Og hva som vil skje?

Min personlighet vist du vil teste den ut?

Du har i alle fall jobb i nær fremtid ser jeg. Men om det er en ny jobb eller ikke vet jeg ikke. Men om du ikke er i jobb nå, så kommer du til å ha jobb i alle fall innen vinteren er omme.

Jeg ser forresten også at noe litt dumt vil skje rundt september/oktober. Ikke noe sånn kjempestort. (ingen som dør eller noe sånt) Men ser at du vil ta det ganske tungt.

Jeg har aldri forsøkt å se personligehetene til folk før. (Jeg har bare spådd mennesker jeg kjenner). Men får opp at du er ganske stolt, men samtidig sårbar. Kanskje litt sta. Følsom, men ikke alltid utenpå. Bestemt. Når du setter deg et mål så går du for det, og gir mye. Du er generelt en person som gir mye av deg selv. Men du kan være vanskelig å komme innpå for de som ikke kjenner deg.

(hadde vært fint med en tilbakemelding på den siste, for det er nyttig for meg å vite hvordan jeg treffer)

September/ oktober neste år eller?

Det siste stemte nesten anngående personlighet. jeg er veldig sta,jeg setter mål, men jeg holder de ikke alltid. Ellers så stemte en del ja :)

Neste år ja.

Skrevet

Meg da? Hvordan ser sønnen i magen min ut? Ser du hvilket navn vi kommer til å lande på? Og hvordan blir helsa mi resten av graviditeten? wink.png

Han er mørk i håret. Jeg ser ikke hvilket navn dere lander på, men ikke et av de som er mest aktuelle nå. (muligens et din mann har foreslått)

Jeg ser endel komplikasjoner i svangerskapet ditt. Og ser sykmelding. Ser også at du møter på endel engstelse. Men ser ikke noe sånn voldsomt ille. Så vil tro du klarer deg bra.

Skrevet

Hva lurer dere på da?

Om jeg blir gravid snart, om jeg får meg jobb, ca når får vi råd til å kjøpe hus...

Født 19.03.81

Ikke veldig snart, som i nå. Men ser deg i alle fall gravid på høsten/vinteren 2013. Og ja, jeg ser både jobb og hus. Men kan virke som om huset ligger ennå lenger frem i tid (usikker) men 2-3 kanskje også 4 år. Og ser en annen jobb enn den første jeg ser, i fremtiden.

Skrevet

Hva lurer dere på da?

Født 19.03.81

Ikke veldig snart, som i nå. Men ser deg i alle fall gravid på høsten/vinteren 2013. Og ja, jeg ser både jobb og hus. Men kan virke som om huset ligger ennå lenger frem i tid (usikker) men 2-3 kanskje også 4 år. Og ser en annen jobb enn den første jeg ser, i fremtiden.

takk.... da gjenstår det å se om du får rett da...

Skrevet

Tusen takk for svar likevel. :) Æsj, var litt dumt, for jeg var veldig spent på om du fikk opp noe. Kan du se noe om vi får et barn til i nær fremtid?

Nei, jeg ser ikke noe barn. Men igjen, jeg ser fryktelig lite av deg i det heletatt. Vet ikke hvorfor det er sånn. Noen ser jeg mye på og kan si ting ganske sikkert. Noen er så vage at jeg ikke klarer å tolke det engang.

Skrevet

Jeg vil gjerne :)

Holdt på med dette selv en stund før jeg blei gravid, da la jeg litt på hylla og når lillegutt kom la jeg alt på hylla og siden har det vært sånn.. vet ikke om jeg begynner med det igjen eller når eventuelt... Men av og til får jeg jo opp ting likevel da.. men nok meg det... spm mitt er:

Hvordan trur du det kommer til å gå med meg og samboer/forlovede? Forholde er ikke helt på topp for tiden og ser ikke ut som vi klarer å få det på rett vei igjen samtidig som det ser sånn ut, hva trur du?

og julaften hvordan trur du den blir? Hvor spiser vi og kommer vi til å være hver vår plass eller sammen alle 3?

På forhånd takk for svar :)

Anonym poster: 73cc14f7995fdc1ff2d7ac510aae5595

Skrevet

Nei, jeg ser ikke noe barn. Men igjen, jeg ser fryktelig lite av deg i det heletatt. Vet ikke hvorfor det er sånn. Noen ser jeg mye på og kan si ting ganske sikkert. Noen er så vage at jeg ikke klarer å tolke det engang.

Hihi, jeg er vel bare veldig mørk og mystisk da. :P Igjen, takk uansett og lykke til videre!

Skrevet

Når blir jeg gravid, og blir det gutt eller jente?

Anonym poster: 1265ee40139bfe468ab2bbb4a9cdec81

Skrevet

Født 7.9.84, hilsen hun over!

Skrevet

Jeg syns faktisk at det ser veldig lyst ut med deg om samboer jeg. For jeg ser giftemål om ikke så alt for lenge. (sommerbryllup, ikke helt sikker men muligens sommeren 2014)

Dere skal feire sammen. Og det er ganske virkig tror jeg! Jeg er litt usikker, men om det er sånn at dere er uenige om hvor dere skal feire, så ender det opp med at du får det sånn du vil.

Skrevet

Oi, ganske snart! Jeg har litt lyst til å si allerede før jul jeg faktisk. Og om ikke i alle fall ikke lant ut på nyåret.

Jeg ser en gutt.

Skrevet

Jeg syns faktisk at det ser veldig lyst ut med deg om samboer jeg. For jeg ser giftemål om ikke så alt for lenge. (sommerbryllup, ikke helt sikker men muligens sommeren 2014)

Dere skal feire sammen. Og det er ganske virkig tror jeg! Jeg er litt usikker, men om det er sånn at dere er uenige om hvor dere skal feire, så ender det opp med at du får det sånn du vil.

Glemte visst å legge til hvem jeg svarte, men dette var til #66 (hun som hadde drevet med dette selv)

Skrevet

Regner med det var svar til meg? (spurte om hvordan det kommer til å gå med meg og samboer og hvor vi kommer til å feire jul?)

isåfall tusen takk :)

Hvis du har tid og ork ville du sett om når vi eventuelt kommer til å få en til? og når kommer jeg til å bli tante? vet broren min og svigerinnen min prater mye om å prøve å få en snart :)

Anonym poster: 73cc14f7995fdc1ff2d7ac510aae5595

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det vil gå med min ex,og barna.

Vil han følge dem opp?

Er født 6.juli 1984

Anonym poster: c0bd05bec825c33108992368f328f2e0

Dessverre ikke slik du ønsker :( Men han vil være i livene deres.

Kan du se på hvilken måte han vil ta del?

Og er det håp for meg å treffe en skikkelig fyr? :)

Anonym poster: c0bd05bec825c33108992368f328f2e0

Skrevet

Oi, ganske snart! Jeg har litt lyst til å si allerede før jul jeg faktisk. Og om ikke i alle fall ikke lant ut på nyåret.

Jeg ser en gutt.

Ja, det forundrer meg ikke da jeg har to gutter fra før :) Takk for svar. Tror du dette blir siste barnet, eller kommer det en fjerdemann og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...