stearin Skrevet 23. november 2012 #26 Skrevet 23. november 2012 Ja. Har kun ett barn nå. Vil vente til jeg har kjøpt boplass. Og til jeg har en annen voksen å dele livet mitt med. Er snart 21 år gammel, så har goood tid på meg Kan vente til min datter flytter ut, og vel så det.. Hehe...
Rediken Skrevet 23. november 2012 #27 Skrevet 23. november 2012 Har ett barn nå, og flere blir det forhåpentligvis. Jeg og kjæresten er ikke helt enig om hvor mange, han ønsker seg 3 og jeg 2
Juliprinsessene Skrevet 23. november 2012 #28 Skrevet 23. november 2012 Venter nr 2 til sommeren. Fikk plutselig lyst på 4! Men det er nok bare hormonene som tuller med meg. Har alltid vært bestemt på 2:)
Vera prøver Skrevet 23. november 2012 #29 Skrevet 23. november 2012 Har alltid ønsket meg 4 og venter nå nr 4. Men skulle det "glippe" så tar jeg den og jeg. Selv om gubben hadde fått totalt angst Og kan ikke si at dette siste svangerskapet har vært en dans på roser, men elsker babytiden
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #30 Skrevet 23. november 2012 Har to gutter. Yngste er 6 år. Veldig ferdig. Savner absolutt ikke å ha småbarn. Anonym poster: dfadd0c6b4355c46551abdcc1699b797
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #31 Skrevet 23. november 2012 Har tre og det holder i massevis for oss. Anonym poster: 5444cd512b227756829af40d0688679f
Gjest Pølsevev! Skrevet 23. november 2012 #32 Skrevet 23. november 2012 Nei, jeg er veldig ferdig. Skal nå nyte at barna blir eldre, og neste babyen i vår familie blir barnebarnet mitt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #35 Skrevet 23. november 2012 Har to, og ønsker kanskje en til...vi må bestemme oss snart. Anonym poster: 1901c783ed406eb9457618b581630940
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. november 2012 #36 Skrevet 23. november 2012 Har bare 1 nå, men begynner på nr 2 til våren. Har lyst på 3, men tar en om gangen Gleder mææææi!!! )
<3guttemamma<3 Skrevet 23. november 2012 #37 Skrevet 23. november 2012 Jeg har to og er veldig ferdig:) må skal jeg bare nyte at de blir større og mer selvstendig. Småbarnstiden er ikke noe for meg:)
Kanutten83 Skrevet 23. november 2012 #38 Skrevet 23. november 2012 Venter nr 3 om litt over 4 uker, føler meg ferdig nå, det gjorde jeg ikke da jeg gikk med de to første. Så nå er det bare å få gubben til å få bestilt time sterilisering
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #39 Skrevet 23. november 2012 Visste at jeg ville ha en til om ca tre år da vi fikk førstemann. Nå er lillebror her, og vi er vel ganske bestemt på at to er nok. Rart å tenke på at jeg er ferdig med å være gravid, føde og alt det der, men deilig å ikke skulle gjennom en ny runde med amme-pain og nyfødt (synes det er litt mer ok når de har fått et par mnd på baken Anonym poster: cdcf0e2e0fcdb1083412db10fc658d8a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #40 Skrevet 23. november 2012 Hadde jeg hatt mulighet til å føde i annen europeisk land enn Norge, så hadde jeg satset på flere. Slik som fødselsomsorgen er her, så tør jeg så vidt føde den jeg har i magen nå Anonym poster: 190f9e04975f4b0474b54cadd383a941
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #41 Skrevet 23. november 2012 Ja vil egentlig veldig gjerne ha et barn til om mange år. Men jeg får en stesønn og har en nydelig datter så jeg kan jo ikle klage Men skal innrømme at ja jeg har alltid sett for meg fler..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #42 Skrevet 23. november 2012 Har 2. Hverken vil eller kan få flere barn. Har sterilisert meg. Anonym poster: 3fcb1c9bc1728304b5ff70d8fe930549
MrsMilla Skrevet 23. november 2012 #43 Skrevet 23. november 2012 får mitt første nå, og det blir med denne ene... har elsket å gå gravid, og jeg elsker barn, men jeg vil bare ha ett selv. har altfor mye erfaringer selv med bakdelen ved søsken, så jeg unner mitt barn å være enebarn... Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8 Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8 Jeg var enebarn til jeg var åtte. det var ensomt....utrolig glad jeg til slutt fikk ei søster.
MrsMilla Skrevet 23. november 2012 #44 Skrevet 23. november 2012 Kunne tenkt meg en til ja om noen år. Men kunne virkelig ikke tenkt meg en graviditet til, for jeg blir sykemeldt normalt fra uke 8 og det er beinhardt å ikke ha noe liv et års tid. Men gjerne barnet!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2012 #45 Skrevet 23. november 2012 Vi har 2 barn og ingen av oss til ha flere. Holder med tantebarn og onkelbarn og om mange mange år barnebarn
May the force be with you Skrevet 23. november 2012 #46 Skrevet 23. november 2012 Ja absolutt:) har en gutt på 1 år nå, og venter gutt nr.2 i mai:) Blir nok en eller flere etter det også, herlig med barn i huset<3
3barnsmor_to_be Skrevet 23. november 2012 #47 Skrevet 23. november 2012 Har to, prøver å få en til nå... og etter det skal jeg ta en vurdering om det ble nok, eller om drømmen om minst 4 barn blir virkelighet. Er bare 24 år enda, så har heldigvis god tid Pappaen i huset vil ha 6 barn, deeeer er jeg mer usikker!
Nikamo Skrevet 23. november 2012 #48 Skrevet 23. november 2012 (endret) Venter nr 4 nå, og dette blir definitivt sistemann! Forrige savngerskap var tøft, men dette ser ut til å bli verre; sliter allerede i uke 13 med store bekkenplager... Er vel universets måte å fortelle meg at nå er det NOK! Endret 23. november 2012 av Nikamo
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #49 Skrevet 23. november 2012 Har 5 stk og prøver på nr 6. Anonym poster: e43813be18ce5c37669ecf84037e5edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå