Gå til innhold

Vil dere ha flere barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Har kun ett barn nå.

 

Vil vente til jeg har kjøpt boplass. Og til jeg har en annen voksen å dele livet mitt med.

 

Er snart 21 år gammel, så har goood tid på meg :) Kan vente til min datter flytter ut, og vel så det.. Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett barn nå, og flere blir det forhåpentligvis.

 

Jeg og kjæresten er ikke helt enig om hvor mange, han ønsker seg 3 og jeg 2 :)

Skrevet

Venter nr 2 til sommeren. Fikk plutselig lyst på 4! :o Men det er nok bare hormonene som tuller med meg. Har alltid vært bestemt på 2:)

Skrevet

Har alltid ønsket meg 4 og venter nå nr 4. Men skulle det "glippe" så tar jeg den og jeg. Selv om gubben hadde fått totalt angst ;) Og kan ikke si at dette siste svangerskapet har vært en dans på roser, men elsker babytiden :)

Skrevet

Har to gutter. Yngste er 6 år. Veldig ferdig. Savner absolutt ikke å ha småbarn.

 

Anonym poster: dfadd0c6b4355c46551abdcc1699b797

Skrevet

Har tre og det holder i massevis for oss.

 

Anonym poster: 5444cd512b227756829af40d0688679f

Gjest Pølsevev!
Skrevet

Nei, jeg er veldig ferdig. Skal nå nyte at barna blir eldre, og neste babyen i vår familie blir barnebarnet mitt :)

Skrevet

Har to, og ønsker kanskje en til...vi må bestemme oss snart.

 

Anonym poster: 1901c783ed406eb9457618b581630940

Skrevet

Har bare 1 nå, men begynner på nr 2 til våren. Har lyst på 3, men tar en om gangen :)

Gleder mææææi!!! :))

Skrevet

Jeg har to og er veldig ferdig:) må skal jeg bare nyte at de blir større og mer selvstendig. Småbarnstiden er ikke noe for meg:)

Skrevet

Venter nr 3 om litt over 4 uker, føler meg ferdig nå, det gjorde jeg ikke da jeg gikk med de to første. Så nå er det bare å få gubben til å få bestilt time sterilisering :)

 

Skrevet

Visste at jeg ville ha en til om ca tre år da vi fikk førstemann. Nå er lillebror her, og vi er vel ganske bestemt på at to er nok. Rart å tenke på at jeg er ferdig med å være gravid, føde og alt det der, men deilig å ikke skulle gjennom en ny runde med amme-pain og nyfødt (synes det er litt mer ok når de har fått et par mnd på baken ;)

 

Anonym poster: cdcf0e2e0fcdb1083412db10fc658d8a

Skrevet

Hadde jeg hatt mulighet til å føde i annen europeisk land enn Norge, så hadde jeg satset på flere. Slik som fødselsomsorgen er her, så tør jeg så vidt føde den jeg har i magen nå :)

 

Anonym poster: 190f9e04975f4b0474b54cadd383a941

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ja vil egentlig veldig gjerne ha et barn til om mange år. Men jeg får en stesønn og har en nydelig datter så jeg kan jo ikle klage :)

 

Men skal innrømme at ja jeg har alltid sett for meg fler..

Skrevet

Har 2. Hverken vil eller kan få flere barn. Har sterilisert meg.

 

Anonym poster: 3fcb1c9bc1728304b5ff70d8fe930549

Skrevet

får mitt første nå, og det blir med denne ene...

har elsket å gå gravid, og jeg elsker barn, men jeg vil bare ha ett selv.

har altfor mye erfaringer selv med bakdelen ved søsken, så jeg unner mitt barn å være enebarn...

 

Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8

 

Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8

 

Jeg var enebarn til jeg var åtte. det var ensomt....utrolig glad jeg til slutt fikk ei søster.

Skrevet

Kunne tenkt meg en til ja om noen år.

Men kunne virkelig ikke tenkt meg en graviditet til, for jeg blir sykemeldt normalt fra uke 8 og det er beinhardt å ikke ha noe liv et års tid.

 

Men gjerne barnet!

Skrevet

Vi har 2 barn og ingen av oss til ha flere.

Holder med tantebarn og onkelbarn og om mange mange år barnebarn :P

Skrevet

Ja absolutt:) har en gutt på 1 år nå, og venter gutt nr.2 i mai:)

Blir nok en eller flere etter det også, herlig med barn i huset<3

Skrevet

Har to, prøver å få en til nå... og etter det skal jeg ta en vurdering om det ble nok, eller om drømmen om minst 4 barn blir virkelighet. Er bare 24 år enda, så har heldigvis god tid :) Pappaen i huset vil ha 6 barn, deeeer er jeg mer usikker! :D

Skrevet (endret)

Venter nr 4 nå, og dette blir definitivt sistemann!

Forrige savngerskap var tøft, men dette ser ut til å bli verre; sliter allerede i uke 13 med store bekkenplager... Er vel universets måte å fortelle meg at nå er det NOK! :D

Endret av Nikamo
Skrevet

Har 5 stk og prøver på nr 6.

 

Anonym poster: e43813be18ce5c37669ecf84037e5edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...