Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Og hvor mange har dere? Anonym poster: 4b4dd7b6be08fca1c18377d3ac163410
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Jeg er usikker. På gode dager har jeg lyst på 2 til, men sånn som nå, når hele familien har lagt rett ut med influensa og omgansyken så tenker jeg at det holder med de 2 jeg har. Anonym poster: 63fa26d81ad1e664cb9d2299d52d0646
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Venter tredje nå. Det blir siste eller nest siste. Anonym poster: 15550e64643159dfa2119fa0d6a5679f
Musemorbr / Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Ja takk. Send gjerne en til da jeg bare har en. Betaler du porto også?
Fire småtroll Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Nei, jeg har fire. Blir veldig babysyk når jeg ser en liten nyfødt en, men vet med meg selv at det egentlig er nok nå..
Lilja77 Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Har en gutt, og venter et barn til Det blir med disse to (hvis det ikke skjuler seg tvillinger i magen min).
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Ønsker en til, har 2 nå minste er 15 dager, ikke så alt for lenge til vi prøver på nr 3 Anonym poster: bac41ca6b6495cd8ec8a1ab255473979
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Ja, jeg har VELDIG lyst på flere barn. Men da må jeg skille meg, kanskje bli helgemamma, finne en ny mann som vil ha barn, bli godt kjent med han, få barn... Nei, det blir for mye pes. Anonym poster: 58904e0e968a609a004ab6f672629467
me_87 Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Ja jeg har lyst på ett barn til,men vil ikke føde fler Nå syns jeg det er barnefaren sin tur til å føde gitt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Har en gutt og ei jente og har lyst på ett barn til. Anonym poster: 4aa0a5f7fc7a0c83488e1b4c16161df3
Miss Chocolate Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Har to, har veldig lyst på flere!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 får mitt første nå, og det blir med denne ene... har elsket å gå gravid, og jeg elsker barn, men jeg vil bare ha ett selv. har altfor mye erfaringer selv med bakdelen ved søsken, så jeg unner mitt barn å være enebarn... Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8 Anonym poster: 522353a0d0b97d836c6b93de4dafc4a8
Popelko Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Har lyst på en til, om noen år, ikke enda. Har 2. Men blir nok med de vi har, da jeg er alene om å ønske meg fler
maryM Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Har alltid sett for meg å ha 3. Har 1 nå og 1 på vei men har vært så plaget med kvalme, oppkast og trøtthet i dette sv.skapet så vet ikke helt... Får se hvordan det er med 2 først
Dini Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Har en og ønsker oss flere med tiden. Men hun er bare 10 mnd, så gjør ikke noe å vente litt før neste barn er på vei Vet ikke hvor mange vi vil ha, 3 eller 4. Kommer an på hvordan det blir i fremtiden. Og om vi er heldige nok til å få flere barn, selvfølgelig
3 små skatter Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Har en...vil ihvertfall ha en til...hadde jeg vært litt yngre hadde vi nok fått tre, men sånn er det når man begynner så sent!
DotM Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Har en på vei, har alltid sett for meg at jeg skal ha fler. Får se hvordan det går med lillegutt først
Nirgal Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Er veldig usikker på om jeg vil ha flere barn, har ei så langt som absolutt ikke var planlagt men hjertelig velkomen og jeg elsker henne over alt. Men jeg vet ikke om jeg vil ha en til, mannen vil gjerne ha opp til to til helst innen de neste tre årene(det er 14 år mellom oss og han vl ikke bli en "gammel" pappa)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Har et barn og et til på evi. Blir siste. Dette svangerskapet har vært så grusomt at jeg vil ikke dette igjen. Men blir strålende fornyd med 2 Anonym poster: 396d3ab24d9cb4f2fa18bc2e4bc10682
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. november 2012 #21 Skrevet 23. november 2012 Har en datter og et barn til på vei. Da skal jeg ikke ha fler :-)
Kremtopp Skrevet 23. november 2012 #22 Skrevet 23. november 2012 Planen var 3, men er nå gravid med nr4 :-) blir absolutt siste barnet på oss.
Ane Elise Skrevet 23. november 2012 #23 Skrevet 23. november 2012 Vi har en gutt fra før av, og jobber med å få en til, da er det full stopp hos oss Nok med to her i denne gården
Elsker livet Skrevet 23. november 2012 #24 Skrevet 23. november 2012 Vi har 4. Vi er i utgangspunktet ferdige. Jeg syns ikke noe om å gå gravid. Men skjer det så skjer det. En er aldri helt trygg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #25 Skrevet 23. november 2012 Har ett og stusser veldig over hvorvidt vi skal ha flere. Unner gjerne poden en søster eller bror, men jeg slet veldig med babytiden og det er først nå at jeg virkelig begynner å få grepet på morsrollen. Hadde dessuten tøff fødsel og absolutt ikke ønske om gjentakelse. Kunne jeg velge, ville jeg adoptert en 3-4 åring på flekken, men mannen er litt for opptatt av gener og slikt. Så det kan se ut sm det bare blir ettnbarn på oss. Anonym poster: df7cd52937584e56471f78cee8ea02ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå