PintSizedDictator Skrevet 25. november 2012 #51 Skrevet 25. november 2012 Så utrolig bedritent D: God bedring om du fremdeles er syk. Syk og svak og dårlig bak... for en festlig helg du har hatt. Masse sympati herifra ihvertfall, magevondter er ikke å kimse av. *klappe på*
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2012 #52 Skrevet 25. november 2012 Nå tror jeg (igjen) at det verste er over. Klarte å spise litt uten å trigge magekrampene, klarte å drikke uten at det gikk tvers gjennom - tror jeg. Takk for symp! Ja, Miip, møkkahelg! Jeg skulle på skogtur med fine folk i dag, jeg skulle på kafe og galleri i går, jeg skulle i det hele tatt UT OG PUSTE - i stedet bare drit, og kjenner meg som en oppvridd klut, og så kan jo ingen komme hit på besøk heller fordi det er pest her, smittefare og sånn, så det er i det hele tatt bedrøvelig. Og siden normaldrift avhenger av kontinuerlig klesvask etc er det jo festlig hvor mye som har hopet seg opp. Nå lurer jeg på hvordan Mentha hadde det på julebord med rennaræv og spypose?
Iiiiik Skrevet 25. november 2012 #53 Skrevet 25. november 2012 Vi har hatt det samme, ikke fullskala heldigvis. I barnehagen har de imidlertid hatt det i stort monn. Lenge. Kommunelegen er involvert, avføringsprøver er sendt til Riksen og Folkehelsa, avdelinger er kloret. Så langt uten svar og uten varig bedring.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. november 2012 #54 Skrevet 25. november 2012 Åh, du verden! Jeg som trodde jeg var dårlig jeg. Hadde runden for noen uker siden her, men akk det var nok bare for en mager fjertå regne i forhold til norovirusmonsteret som slo ut oss og barnehagen med ett stort jafs for fire år siden. Stor forskjell på virusene ja. All sympati til Sug Lut og Mentha. Slike monster må strykes medhårs og ikke skjenkes med alkohol og fæle kjeks. Dessverre! Her i huset? Nei, her i huset har vi alle bare væskefyllte blemmer under føtter, i hender og i hals. Ingen stemme og feber litt sånn opp mot førr. Bare munn- fot og føkkings håndsyke som har slått seg til. Slapp av det kom ETTER omgangssjuken det. Håper legestanden har rett og at vi aldri aldri aldri får dette igjen... LEI! God bedring til alle syke!
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2012 #55 Skrevet 25. november 2012 Stakkars fam.Smith and Smulene! Det er fryktelig synd på dere! Husker begge vi foreldrene hadde blemmejævelskapet for mange år siden - jeg fikk det bare i munnen faktisk, jeg hadde diiiigre hvite blemmer inni kinnna og langs kantene av tunga og kunne ikke snakke eller pusse tenner eller spise - masse symp til dere! Husker vi fikk anbefalt sånt skyllevann i stedet for tannpuss, det hjalp litt. Ja, verste runde magetrøbbel jeg noen gang kan huske. Flatere mage og null apetitt fremdeles er egentlig eneste gode, men er så slapp at jeg kan dyttes overende med en fjær.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. november 2012 #56 Skrevet 25. november 2012 Takk for sympati! Det trenger vi virkelig. Det morsomme er jo at vi er en ekstremt snakkesalig familie. Her er det nå stille som i graven. Nå høres bare bomullsdempet uforståelig mumling avbrutt av stille gråt i fortvilelse og oppgitthet. Munnskyllevann skal vi virkelig prøves! Ajajajaj.... MEN, heller det enn Noro tør jeg påstå.... Aldri følt meg så dårlig som da det var i hus. Jeg besvimte på do like så greit den gangen. Var så slapp at jeg ikke orket rope på hjelp, men rakk akkurat puta jeg hadde vett nok til å raske med meg når det sto på som verst og fikk slengt den inn under hue før det traff flisene. Dæven døtte.... Det romla så høyt i magen at det hørtes ut som det tordna ute. For ikke å snakke om den ekstremt råtne odøren fra rapene og påfølgende fjerting. Neh... dere har det verre!!!
Anne-B. Skrevet 25. november 2012 #57 Skrevet 25. november 2012 Da er det nord vi har hatt, for makan til bulder og brak på mor sjøl har jeg ikke vært borti. Vært syk siden tirsdag, men nå er visst det verste over. Munn og fotsyke hadde unga og jeg for noen år siden, det er grusomt vondt. Jeg fikk sånn middel man skyller over brennmanetbrannsår for å bedøve munnen, hos legen, så jeg føler med dere.
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2012 #58 Skrevet 25. november 2012 Jeg vet jo ikke om det var noro, har ikke vært hos lege (men vurderte det seriøst da det begynte å nærme seg lenger tid enn man liksom skal ha diare), men uendelig ille var det i alle fall. Og jeg skal aldri mer spise rekesalat, som var det siste jeg gjorde før jeg vandra inn i dritskyggens dal.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. november 2012 #59 Skrevet 25. november 2012 Da er det nord vi har hatt, for makan til bulder og brak på mor sjøl har jeg ikke vært borti. Vært syk siden tirsdag, men nå er visst det verste over. Munn og fotsyke hadde unga og jeg for noen år siden, det er grusomt vondt. Jeg fikk sånn middel man skyller over brennmanetbrannsår for å bedøve munnen, hos legen, så jeg føler med dere. Taaaahaaaakkkkk!!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. november 2012 #60 Skrevet 25. november 2012 Jeg vet jo ikke om det var noro, har ikke vært hos lege (men vurderte det seriøst da det begynte å nærme seg lenger tid enn man liksom skal ha diare), men uendelig ille var det i alle fall. Og jeg skal aldri mer spise rekesalat, som var det siste jeg gjorde før jeg vandra inn i dritskyggens dal. Rekesalat er uansett oppskrytt (kan vi jo alltids slå fast sånn for lempe på). Mener bestemt at neste uke uansett bør bli bedre enn den som har vært. Litt sannsynlighetsregning nytter jo ikke for da kommer man gjerne dårlig ut, men rent medisinsk sett bør vi komme bedre ut. Lukt til h...te med drit og dra samt at blemmer tørker ut og dør... en gang for alle! Sånn!
Gjest Mentha Skrevet 26. november 2012 #61 Skrevet 26. november 2012 Kan herved strålende meddele at jeg er på beina igjen. Noen kilo lettere (hurra!), fortsatt noget oppblåst (magen, ikke egoet), og jeg tror junior glatt ville ha vunnet en brytekamp med meg, men ellers bra. Magen overbeviste i sta med å godta middag, samt avlevere restene fra gårsdagens loffskiver i fast form. La det nå bare ikke være en drøm! Takker alle høyere makter for at resten av familien har blitt forskånet fra fandenskapen, og krysser fingrene for at vi er kvitt det for resten av sesongen. Sender masse symp til smith og smulene og håper dere finner lindring for blemmene! Har ikke vært borti det selv, men ville prøvd alt som er dempende, fra hvitvask til aloe vera.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. november 2012 #62 Skrevet 26. november 2012 God å høre at du er, noe jeg bare går ut i fra, deg selv igjen ) Takker virkelig for alle god bedring ønsker og kan bekrefte her og nå at Aloe Vera (eller som min engelske eks alltid sa med smektende røst "Oh, Hello Vera), ikke funker nevneverdig. Den passer nok bedre til brent hud. Vi overlever nok dette også. Satser på at det blir jul i år igjen og for å opprettholde equilibrium hjelper det å gjemme seg bort en-til to ganger om dagen bare for å gråte en liten skvett. Akkurat som Al Bundy (for de gamlisene som meg som så på det).
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. november 2012 #63 Skrevet 26. november 2012 Vil også bare legge til at jeg suger maling på smileys.... hahaha...
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #64 Skrevet 26. november 2012 Kan herved strålende meddele at jeg er på beina igjen. Noen kilo lettere (hurra!), fortsatt noget oppblåst (magen, ikke egoet), og jeg tror junior glatt ville ha vunnet en brytekamp med meg, men ellers bra. Magen overbeviste i sta med å godta middag, samt avlevere restene fra gårsdagens loffskiver i fast form. La det nå bare ikke være en drøm! Mentha, hva med julebordet? (og fra en stakkars rekonvalesent til en annen: det var rimelig rart det første som kom ut i fast form også, ikke sant? Uæh!)
Gjest Mentha Skrevet 26. november 2012 #65 Skrevet 26. november 2012 Kan herved strålende meddele at jeg er på beina igjen. Noen kilo lettere (hurra!), fortsatt noget oppblåst (magen, ikke egoet), og jeg tror junior glatt ville ha vunnet en brytekamp med meg, men ellers bra. Magen overbeviste i sta med å godta middag, samt avlevere restene fra gårsdagens loffskiver i fast form. La det nå bare ikke være en drøm! Mentha, hva med julebordet? (og fra en stakkars rekonvalesent til en annen: det var rimelig rart det første som kom ut i fast form også, ikke sant? Uæh!) Haha nå måtte jeg le. My thoughts exactly! Måtte faktisk fortelle mannen om det etterpå (stakkars), så merkelig var det. Julebordet ble en kort affære, dog helt uten spyposer og pinlige episoder med rennaræv. Så de som ønsket seg bløte (!) historier får gå slukøret hjem Formen var grei den, men var plaget av etterrier. Ingen suksessformel det heller. Så da middagen var over og promilllen steg takket jeg rolig for meg og listet meg hjem til min gode venn sengen.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #66 Skrevet 26. november 2012 Kan herved strålende meddele at jeg er på beina igjen. Noen kilo lettere (hurra!), fortsatt noget oppblåst (magen, ikke egoet), og jeg tror junior glatt ville ha vunnet en brytekamp med meg, men ellers bra. Magen overbeviste i sta med å godta middag, samt avlevere restene fra gårsdagens loffskiver i fast form. La det nå bare ikke være en drøm! Mentha, hva med julebordet? (og fra en stakkars rekonvalesent til en annen: det var rimelig rart det første som kom ut i fast form også, ikke sant? Uæh!) Haha nå måtte jeg le. My thoughts exactly! Måtte faktisk fortelle mannen om det etterpå (stakkars), så merkelig var det. Julebordet ble en kort affære, dog helt uten spyposer og pinlige episoder med rennaræv. Så de som ønsket seg bløte (!) historier får gå slukøret hjem Formen var grei den, men var plaget av etterrier. Ingen suksessformel det heller. Så da middagen var over og promilllen steg takket jeg rolig for meg og listet meg hjem til min gode venn sengen. Senga og doskåla - de eneste trofaste venner
Gjest Mentha Skrevet 26. november 2012 #67 Skrevet 26. november 2012 (endret) Kan herved strålende meddele at jeg er på beina igjen. Noen kilo lettere (hurra!), fortsatt noget oppblåst (magen, ikke egoet), og jeg tror junior glatt ville ha vunnet en brytekamp med meg, men ellers bra. Magen overbeviste i sta med å godta middag, samt avlevere restene fra gårsdagens loffskiver i fast form. La det nå bare ikke være en drøm! Mentha, hva med julebordet? (og fra en stakkars rekonvalesent til en annen: det var rimelig rart det første som kom ut i fast form også, ikke sant? Uæh!) Haha nå måtte jeg le. My thoughts exactly! Måtte faktisk fortelle mannen om det etterpå (stakkars), så merkelig var det. Julebordet ble en kort affære, dog helt uten spyposer og pinlige episoder med rennaræv. Så de som ønsket seg bløte (!) historier får gå slukøret hjem Formen var grei den, men var plaget av etterrier. Ingen suksessformel det heller. Så da middagen var over og promilllen steg takket jeg rolig for meg og listet meg hjem til min gode venn sengen. Senga og doskåla - de eneste trofaste venner I alle fall i nøden Hvem ellers vil henge rundt en i en sånn situasjon? Endret 26. november 2012 av Mentha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå