Gå til innhold

Fy søren jeg er syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fram til å sitte på ramma hele natta. Tror ikke det blir spy, setter penger på drit. Egentlig kan det faktisk uansett bli et framskritt fra sånn det er nå - med isfrost i kroppen tross tepper og sokker, og jævlige magekramper. Kjennes OG HØRES ut som jeg har et kjernekraftverk ute av kontroll i magen. Ligget i fosterstilling siden jobb. Det er så synd på meg. Og selvsagt har jeg mensen samtidig. Det gjør det hele enda mer delikat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritoa og vikua på ein gong? Hatt en gang før, menssmerter og flådd anus er grusomt.

Har nettopp gjennom gått spy og drit samtidig, trodde jeg skulle avgå ved døden. Ekstremt dårlig. Nå har vi to spyere i juniorklassen, den tredje var kvitt for to dager siden. Nå er det bare far igjen, og det spøker for Bergenstur og Møbelringen Cup.

Skrevet

Ugh, det hørtes i det store og hele helt skrekkelig ut. Håper på snarlig forløsning, er bare å få det ut. Dog ikke så behagelig, men etterpå så... Eyes on the goal :)

Gjest pupp and go
Skrevet

Vet ikke om du tilhører oss som stadig lengter etter at vektnåla skal stoppe bittelitt tidligere enn før (uten å helt innse at det kan ha sammenheng med hva man stapper inn i kroppen) - men det høres ut som om du kan oppleve dette dersom du stavrer deg på vekta i morra eller overmorra. Da må du nyte oppturen, før du tar til fornuften og fyller deg opp på saltmat og søtmat og masse væske.

God bedring. Få noen til å sørge for klar bane mellom soverom og do før natten senker seg.

Skrevet

Stakkars Luten :(, Du har mine to verste mareritt på en å samme gang!! Mensen og omgangsyke....... *GRØSS*

Du har min hele og fulle sympati. God bedring!!

Skrevet

Håper natta har gått sånn noenlunde og at det er litt bedre i dag. Ønsker deg en rolig hjemmedag i god form, masse tid med teite TV-serier og pledd i sofakroken.

Skrevet

Føler med deg! Sliter på tredje dagen selv :( Først magekramper, så litt spying, og nå rennaræv. Juhu. Håper du slipper lettere unna!

Forøvrig enig med Thohoppsannhei, det er like greit å ta ondet ved roten og gi fanden fingeren, forhåpentligvis går det fort over!

Husk cola, eller eplemost blandet i farris. God bedring!

Skrevet

Stakkar! Håper jeg slipper unna denne gangen etter å hatt omgangssyken FIRE ganger sist år.

Skrevet

ååååå... man vet man er dårlig når man sitter på dassringen og sover...

Skrevet (endret)

Med merke etter dorullholderen i panna..... ;)

Her har vi sjelden den faanskapen i hus og godt er det. Med en unge som nekter å spy i do eller bøtte ( må skje i håndklær, av alle ting) og en gubbe som er døden nær bare febermålern nærmer seg 37.6.

Endret av Ziva
Skrevet

Å fy faen! Omgangssyke er helt avsindig grusomt. Stakars deg! Håper helvetet er over nå og at det ikke varer i dagesvis. Ofte kan det hjelpe å drikke litt vann med potetmel. Binder faenskapen i magen.

God bedring!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
ååååå... man vet man er dårlig når man sitter på dassringen og sover...

Ha ha, auda! Ikke meningen å le, sender over et lass med sympati og ønsker deg god bedring. Høres ikke noe godt ut!

Med beskrivelsene som kommer her så håper jeg aldri jeg får oppleve det heller...

Skrevet

Har opplevd det samme, bare at jeg også hadde blærekatarr samtidig... Voldsomt festlig, satt på do 8 timer i strekk, kjæresten min måtte hente mat og drike til meg... Yækk...

God bedring, du har min fulle sympati!

Skrevet

Har opplevd det samme, bare at jeg også hadde blærekatarr samtidig... Voldsomt festlig, satt på do 8 timer i strekk, kjæresten min måtte hente mat og drike til meg... Yækk...

God bedring, du har min fulle sympati!

Skrevet

Jeg satt på do og spøy i en bøtte i hele går ettermiddag og kveld, men er heldigvis bedre nå, så det kan heldigvis være kortvarig!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Huff, all min medfølelse i elendigheten!

Det ER synd på dere som er syke - man er sjelden så syk som man blir med magasjau. Det nytter liksom ikke å ta to paracet og krype under dyna heller :(

Skrevet

Uff Uff Uff! Unner dere virkelig ikke dette! nettopp vært gjennom en runde alle mann her i huset! kan trøste dere med at det forhåpntligvis går fort over!

Til info så hadde jeg spist fårikål dagen, faktisk det værste jeg noensinne har spydd opp:-)

Skrevet

Til info så hadde jeg spist fårikål dagen, faktisk det værste jeg noensinne har spydd opp:-)

*grøss*

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

All symp til dere! Jeg har det heldigvis veldig selde t! Og ta sluker je en hel flaske kull og da roer spyinga seg veldig.. Romperisting derimot huff det er fælt det!

Gjest Siklerotte
Skrevet

God bedring! Har ikke hatt omgangssyke siden jeg var barn (bank i bordet), verste jeg vet. Men jeg minnes stadig på gleden ved det under mine mange migreneanfall, så jeg har mengder med sympati.

Skrevet

Åh.. Sånn for sikkerhets skyld - etter tre dager med magekramper - så syntes junior det var en fantastisk god idé å hoppe rett opp på magen min når jeg ligger på sofaen og er snytkvalm. Men i samme åndedrag så kjører han kneet i tarmregionen så jeg stønner og sier: Mamman min, kose mamman min. Så jeg kan jo ikke bli sinna heller. Godgutten med de spisse knærne :)

Skrevet

Jeg trodde det verste var over og spiste en rugkjeks. Det verste var ikke over.

Skrevet

Jeg trodde det verste var over og spiste en rugkjeks. Det verste var ikke over.

Kjenner det knyter seg i magen. Igjen masse symp og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...