Gjest sug lut Skrevet 22. november 2012 #26 Skrevet 22. november 2012 Sånn rent fysiologisk er det jo ikke mulig at det å stappe en rugkjeks inn i den ene enden får samme rugkjeks til å komme i flytende form ut av andre i løpet av tjue minutter, med tilhørende krampemage. Så vidt jeg husker er det jo seks meter tarm eller noe sånt i mellom. Så hvordan har det seg at det å putte noe som helst inn i magen får den til å tømme ut alt jeg ikke trodde var der inne lenger? Hadde jo mange timer med rolig mage før kjeksen?
prekæs Skrevet 22. november 2012 #27 Skrevet 22. november 2012 Her er det kun en ting som hjelper og det er kull. Gjerne i pilleform, muligens flytende. Min teori er at alt annet som gjør slik at magen stopper fullstendig opp og gjør at man ikke får ut dritten, i både direkte og overført betydning, overhode ikke er bra. Altså. med kull kommer det ut...også bakterier og virus. Det blir ikke liggende inni magen. God bedring.
Gjest sug lut Skrevet 22. november 2012 #28 Skrevet 22. november 2012 Da må jeg vente på et opphold i dritten så jeg kommer meg på apoteket... men jeg hører deg.
prekæs Skrevet 22. november 2012 #29 Skrevet 22. november 2012 Da må jeg vente på et opphold i dritten så jeg kommer meg på apoteket... men jeg hører deg. Altså. Har lang erfaring med magesjau, siden jeg spiser alt, både i utland og her hjemme, og da helst rått. Den eneste gangen jeg slet med å bli frisk, var den gangen jeg spiste ett eller annet som gjorde at magen stoppet helt opp.
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2012 #30 Skrevet 22. november 2012 Ser vi er på samme nivå, Luten Eller skal jeg si Dette må være tidenes tarmrens. Kull er herved notert, og jeg skal romstere i skuffer og skap, i verste fall vet jeg det ligger noen rester i peisen. Nå er jeg villig til å prøve alt!
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2012 #31 Skrevet 22. november 2012 Okay, jeg fant kull! Hurra! Hva i huleste er doseringa - og går det i det hele tatt ann å overdosere på kull?
ellen-propellen Skrevet 22. november 2012 #32 Skrevet 22. november 2012 Sender masse medfølelse og ønsker masse god bedring
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2012 #33 Skrevet 22. november 2012 Huff huff huff har ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg føler med deg, Symp i bøtter og spann!!
Gjest Mentha Skrevet 23. november 2012 #34 Skrevet 23. november 2012 Hurra! Da har jeg spist mitt første måltid på tre dager og tror aldri jeg har blitt så stappmett av to lette brødskiver. Men, på den annen side, flat mage og fabulous til julebordet på lørdag! Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. november 2012 #35 Skrevet 23. november 2012 Etter enhver magesjau finnes det et gullklosett! Godt å se at du er positiv Mentha, he he Håper Luten også er på bedringens vei, høres ut som omgangssyke er en rundtur til helvete og tilbake igjen...
Gjest Pølsevev! Skrevet 23. november 2012 #36 Skrevet 23. november 2012 God bedring fra Danmark (og bør vel ikke si for høyt at frokosten bestod av øl og wienerbrød!)
Anne-B. Skrevet 23. november 2012 #37 Skrevet 23. november 2012 Tror det går mye sånt nå. Jeg ble syk på nytt igjen. Skulle egentlig vært på hotel i Bergen nå. Jævla drit.
Gjest Mentha Skrevet 23. november 2012 #38 Skrevet 23. november 2012 Etter enhver magesjau finnes det et gullklosett! Godt å se at du er positiv Mentha, he he Håper Luten også er på bedringens vei, høres ut som omgangssyke er en rundtur til helvete og tilbake igjen... Du vet,noen ganger kan det være greit med en svipptur til helvete for å minnes hvor bra man egentlig har det i den idylliske hverdagen man klager sånn over Men klart, det er ikke noe man ønsker seg. Tror ikke omgangssjuke er noe jeg ville ønsket på noen, bortsett fra kanskje ei----Muahaha Anne-B: Masse medfølelse og symp! Det er få ting som kommer så brått og ubeleilig som omgangssjuke.
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2012 #39 Skrevet 23. november 2012 Tror det går mye sånt nå. Jeg ble syk på nytt igjen. Skulle egentlig vært på hotel i Bergen nå. Jævla drit. Oj da, kjipern! Toveis eller hva?Jeg er ikke fullt så frisk som Mentha men har også spist to skiver og håper det beste. Men det romler som ville helvete der nede. Og nå spyr ungen.
Anne-B. Skrevet 23. november 2012 #40 Skrevet 23. november 2012 Enveis. Var hjemme med to syke barn i går formiddag, så det var nok derfor jegfikk det på nytt.. Turte ikke dra, så for meg å ligge alene på hotell, styggdårlig. Har en tendens til å besvime. Noe bedre nå, men det romler noe infernalsk. Skal prøve og spise litt middag. Godt at du er bedre, og god bedring til ungen.
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2012 #41 Skrevet 23. november 2012 But lo, I spoke too soon. Sov i tre timer og som straff har jeg nå sitti en halv time på ramma. Prøvd å reise meg og gå ut fem ganger men det vekker bare monsteret, som knurrer, velter rundt og glefser meg i ræva igjen. Ungen spydde EN gang gikk ut med venner, veit ikke helt hvordan det tar i vei. Stakkar, Anne-B, ja syk på hotell er neppe å anbefale, da tror jeg man blir mer ensom og trist enn noen gang. Håper noen forsyner deg med remedier.
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2012 #43 Skrevet 23. november 2012 Til alle dere bleiebeibier med sår ende der ute: jeg føler deres smerte. Samt den utrolig bizarre følelsen av å ha den såre stumpen full av Calendula-krem - ojojoj, dette må være for spesielt interesserte, rompeballene sklir voldsomt smooth mot hverandre når man går de fem meterne fra sofa til dass.
Gjest Ziva Skrevet 23. november 2012 #44 Skrevet 23. november 2012 Til alle dere bleiebeibier med sår ende der ute: jeg føler deres smerte. Samt den utrolig bizarre følelsen av å ha den såre stumpen full av Calendula-krem - ojojoj, dette må være for spesielt interesserte, rompeballene sklir voldsomt smooth mot hverandre når man går de fem meterne fra sofa til dass. Åh herregud for et syn, syns jeg ser deg der du sklir rompa avgårde til sofaen. Minner meg om en morsom episode med svigermor for en del år siden. Vi hadde vært på harrytur og spist pølser i en litt luguber pølsebu. Ca 10 minutter etter pølsefortæringen ble det en nødstopp i skogen. Før hun løper ut av bilen (nøden var stor) så napper hun med seg våtserviettene og forsvinner til skogs. Når hun kommer tilbake så var ganglaget litt merkelig. Vi sa ingenting men tenkte jo vårt. Så fortsetter vi turen hjem, og ettersom stor er en Schankewannabe så gikk det litt fort i svingene. Så hører vi et halvkvalt gisp fra baksetet. Xxxx nå kjører du penere jeg sklir ut av buksa!! Stor bråbremset og vi fikk jo hvert vårt latteranfall. Da kommer det gråtkvalt fra baksetet, de våtserviettene var ikke det beste å tørke seg med når man har diare og ikke noe dopapir. Det viste seg at hun var temmelig glatt etter våtserviettene og i tillegg hadde på seg silketruse. Absolutt ingen god kombinasjon
Gjest Mentha Skrevet 24. november 2012 #45 Skrevet 24. november 2012 Jeg var så dum at jeg kreka meg på jobb i dag, 8 timer uten en eneste dotur, jeg måtte jo være frisk! Men nei. Kramper i magen, støl og vond og gått tvekroket i hele dag. Og nå er det julebord om to timer med bungnende buffet og alkohol over opptil flere lave sko tipper jeg. Magen grumler misfornøyd bare ved tanken, og jeg tenker med gru på hvordan det vil bli når jeg sitter der som eneste deltaker med bare en kjeks på tallerkenen som jeg smuler mest mulig for å få det til å se ut som om jeg har spist masse. Juhu. Og den nevnte flate magen er forresten long gone. Nå er det fullt gasskraftverk nedi der. Og giftige avgasser er en mild betegnelse på det som er resultatet av produksjonen.
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #46 Skrevet 24. november 2012 Jeg var så dum at jeg kreka meg på jobb i dag, 8 timer uten en eneste dotur, jeg måtte jo være frisk! Men nei. Kramper i magen, støl og vond og gått tvekroket i hele dag. Og nå er det julebord om to timer med bungnende buffet og alkohol over opptil flere lave sko tipper jeg. Magen grumler misfornøyd bare ved tanken, og jeg tenker med gru på hvordan det vil bli når jeg sitter der som eneste deltaker med bare en kjeks på tallerkenen som jeg smuler mest mulig for å få det til å se ut som om jeg har spist masse. Juhu. Og den nevnte flate magen er forresten long gone. Nå er det fullt gasskraftverk nedi der. Og giftige avgasser er en mild betegnelse på det som er resultatet av produksjonen. Å nei, stakkars deg! Ta med kavring og spypose... og vend i tide, det er ingen skam å snu.
Anne-B. Skrevet 24. november 2012 #47 Skrevet 24. november 2012 Hva er det for virusfaen som herjer? Jeg blir jo ikke kvitt!
Gjest Mentha Skrevet 24. november 2012 #48 Skrevet 24. november 2012 Jeg var så dum at jeg kreka meg på jobb i dag, 8 timer uten en eneste dotur, jeg måtte jo være frisk! Men nei. Kramper i magen, støl og vond og gått tvekroket i hele dag. Og nå er det julebord om to timer med bungnende buffet og alkohol over opptil flere lave sko tipper jeg. Magen grumler misfornøyd bare ved tanken, og jeg tenker med gru på hvordan det vil bli når jeg sitter der som eneste deltaker med bare en kjeks på tallerkenen som jeg smuler mest mulig for å få det til å se ut som om jeg har spist masse. Juhu. Og den nevnte flate magen er forresten long gone. Nå er det fullt gasskraftverk nedi der. Og giftige avgasser er en mild betegnelse på det som er resultatet av produksjonen. Å nei, stakkars deg! Ta med kavring og spypose... og vend i tide, det er ingen skam å snu. I alle fall ved deg vekk fra bordet i tide Hihi... Åååh dårlig dohumor her nå
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #49 Skrevet 24. november 2012 Ser ikke ut som noen av oss blir bedre, nei. For en helg... jeg som hadde så masse planer...
det er berre mordi Skrevet 24. november 2012 #50 Skrevet 24. november 2012 But lo, I spoke too soon. Sov i tre timer og som straff har jeg nå sitti en halv time på ramma. Prøvd å reise meg og gå ut fem ganger men det vekker bare monsteret, som knurrer, velter rundt og glefser meg i ræva igjen. Ungen spydde EN gang gikk ut med venner, veit ikke helt hvordan det tar i vei. Stakkar, Anne-B, ja syk på hotell er neppe å anbefale, da tror jeg man blir mer ensom og trist enn noen gang. Håper noen forsyner deg med remedier. Fantastiske skildringer Har lest hele bæsjetråden og har flirt høyt mange ganger:D Håper ræva holder;) (og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå