Gå til innhold

Ikke kast tamponger i do!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at folk har et mye mer avslappet forhold til dette enn meg..

Når doen går tett skjer det garantert etter at du har driti, og da skylles ikke dritten ned, vannet stiger i doen isteden.

Jeg hadde dødd av skam om doen tettet seg og dritten min lå og fløyt altså. Så kommer selvfølgelig både mannen og deretter rørleggeren for å stake dette opp, i min herlige drittlukt. Dere som kaster tamponger i do risikerer også at disse mennene kommer for å stake doen med både dritten og de blodige tampongene deres flytende foran seg, lekkert!

Anonym poster: 83ac455d38c6fcbb6990061ff4810881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg skjer det garantert på en søndag, og selv om dere har flere doer i huset tetter det seg etter at alle doene har koblet seg til samme rør så alle doene er tette på en gang.

Anonym poster: 83ac455d38c6fcbb6990061ff4810881

Skrevet

Jeg så en gang et program om hva folk kaster i do. Det kastes ALT mulig! Til og med barneklær og barnebleier! Alt som kan skyldes ned i vannlåset kastes i do!

Holy shit. Men det kan da umulig ha vært i Norge? Tenker liksom at en eller annen hillbilly i usa, som ellers er vant med utedo, kunne gjort det...

Neida, det var i Norge 0_o! Det var opplysningsprogram om renseanleggene, og hva de finner i grovfiltrene der. Lå jo kondomer der, truser, tynnstrømpebukser, bind, pillebrett, alt mulig skrot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...