Gå til innhold

Har du NULLTOLERANSE for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Religiøse som presser sin religion på andre.

Ikke-medisinsk omskjæring av barn

Utroskap

Narkotika (Men hater narkotikaen, ikke mennesket, det er viktig å få med)

Røyking og drikking i svangerskapet

Dyremishandling

Barnemishandling

Generell mishandling :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dersom du hadde et snev av baller, ville du sørge for at din datter fikk andre forsørgelsesmuligheter enn eksteskapet? Eller akseptere at du ikke kan se inn i framtida, og at datterens muligheter ikke er de samme som dine?

Mine somaliske bekjente, som endte opp i det norske samfunnet, har måttet omgjøre inngrepet ved kirurgi som voksne. De var IKKE veldig lykkelige over foreldrenes valg.

Jeg er jo ingen tilhenger av omskjæring. Det jeg mener er at jeg ser at foreldre har gjort dette fordi de faktisk ønsker å gjøre det som er best for barnet. Det kan jeg ikke fordømme dem for.

Skrevet

trygdesnylteri

utro

skaffe barnevakt de helgene en har ansvaret,om en er skilt fra barnefaren....da ser jeg rødt.

ellers mye av det samme, men er vel ikke noen som er for dyremishandling?? er jo en selvfølge mange av tingene dere nevner..

Skrevet

Psykisk og fysisk vold mot dyr og mennesker.

Dop.

Skrevet

Urettferdighet

Narkotika

Vold

Våpen (til annet enn jakt)

Folk som misjonerer overfor meg

Mangel på folkeskikk

Rushtidskø

Skrevet

Å herre... Lista er lang. Kan jo nevne noe av det jeg kommer på.

- Vold (mot mennesker generelt, barn og dyr.)

- Fyllekjørere eller påvirkede førere.

- Skattefusk og trygdesnyltere

- Forumtroll (Ikke disse morsomme, men de som lager falske historier om at "mannen har fått kreft, og jeg er gravid med en annen mann" osv. Samme med spammere..)

- Og som Captein.H sier; Relgioner som prøver å hjernevaske andre uteforstående. For å si det på en annen måte..

- Folk som ikke sikrer barn i bil.

- De som bruker fremovervendt barnesete føre barnet er 4 år. (såsant de ikke har en veldig god grunn)

Tja, det er jo masse som er nevnt før her. Så gidder ikke å gjenta mere :-P

Skrevet

Utroskap

Dyremishandling

Barnemishandling

Denne var jo litt interessant egentlig :-)

"man hater narkotikaen, ikke mennesket" - denne er midt i nulltoleranse for ulike handlinger. Men kun i denne sammenhengen er det kun handling/narkotikaen som er problemet, ikke de som utfører handlingen etc.....

Enn om man setter dette i en annen sammenheng - eksempelvis drikking i svangerskapet - hater man da kun alkoholen?

Enn på vold og mishandling?

Utroskap?.........

Måtte bare kverulere litt uten at det var noe vondt ment - dessuten er det jo forsåvidt en helt annen diskusjon hehe

Skrevet

Utroskap

Dyremishandling

Barnemishandling

Denne var jo litt interessant egentlig :-)

"man hater narkotikaen, ikke mennesket" - denne er midt i nulltoleranse for ulike handlinger. Men kun i denne sammenhengen er det kun handling/narkotikaen som er problemet, ikke de som utfører handlingen etc.....

Enn om man setter dette i en annen sammenheng - eksempelvis drikking i svangerskapet - hater man da kun alkoholen?

Enn på vold og mishandling?

Utroskap?.........

Måtte bare kverulere litt uten at det var noe vondt ment - dessuten er det jo forsåvidt en helt annen diskusjon hehe

Det er i hovedsak handlingene jeg er imot.

Jeg kan til en viss grad forstå drikking under svangerskap om mor er alkoholiker. Jeg ser på den slags misbruk som en sykdom og blir noe helt annet enn ei som "bare fikk så lyst på litt vin", om du skjønner.

Jeg har nulltoleranse for narkotika, derfor er jeg imot legalisering (Men ikke avkriminalisering) Jeg har derimot ikke nulltoleranse for det mennesket som er av diverse grunner avhengig.

Man KAN jo dermed si at dårlig sinnemestring og dårlig dømmekraft blir det samme, men blir som sagt en annen diskusjon.

Gjest pizzadilla
Skrevet

Det er mye!

Løgn

Røyking

Narkotika

Mishandling

Stjeling

Dyreplageri

Respektløshet(eks muslimske menns holdning mot sykepleiere)

Var det jeg kom på nå. Er veldig prinsippfast og sær av meg så jeg har kuttet ut mulige venner pga røyking f.eks:-s

Skrevet

Det er mye!

Løgn

Røyking

Narkotika

Mishandling

Stjeling

Dyreplageri

Respektløshet(eks muslimske menns holdning mot sykepleiere)

Var det jeg kom på nå. Er veldig prinsippfast og sær av meg så jeg har kuttet ut mulige venner pga røyking f.eks:-s

Hva slags holdning mot sykepleiere?

Skrevet

Jødevitser. Gremmes.

Hva har du når du har 1000 jøder på havets bunn?

En god begynnelse

Hva er en jødes største dilemma?

Gratis svinekjøtt.

Hva har stor nese, lukter og oppfører seg som en idiot?

En typisk jøde.

Hvorfor kan ikke jødene spise gris?

Fordi Toranen deres forbyr kannibalisme.

Hva er forskjellen på en jøde og AIDS?

AIDS utvikler seg.

Du er rapportert. Ba om at du blir utestengt for en periode. Dette håper jeg moderator etterfølger. Dette er fullstendig respektløst og forkastelig.

Du kan ikke ha mye til hjerte som holder på slik. Skammelig.

Hvem pokker bryr seg?

I NORGE har man laget vitser om absolutt alle, det er mer rasistisk å skal gå på eggeskall rundt folk tilfelle de blir krenket.

Og det er forsåvidt sant at de ikke utvikler seg stort. Det måtte jo et herpesdødsfall til før rabbinerne sluttet å suge blod ut av omskjæringssåret.

Så fordi man har laget vitser om alle så er det helt greit ? Hva er rasistisk med å ikke slenge ut slike vitser eller bemerkninger ? Du går ikke på eggeskall ved å la være med oppfører deg som folk flest. Normalt...
Gjest pizzadilla
Skrevet

Pizzadilla : jeg også forsøker å unngå å for eksmpel gå til en mannlig Gynekolog av respekt for min manns livvsyn. Men skulle det ikke være mulig å få en kvinne så er ikke det et problem hverken for han eller meg.

Ser ikke noe galt å strekke meg litt for å respektere hans livssyn.

Det gjør meg da ingenting om du ikke vil gå til en mannlig gyn, men om du står der der og da og blånekter å få nødvendig behandling på grunn av at det er feil kjønn så synes jeg det er respektløst. Den andre parten oppfatter gjerne ikke din hensikt:-)

Skrevet

Så fordi man har laget vitser om alle så er det helt greit ? Hva er rasistisk med å ikke slenge ut slike vitser eller bemerkninger ? Du går ikke på eggeskall ved å la være med oppfører deg som folk flest. Normalt...

Det finnes mange jøder som tuller med akkurat det samme. Det er nettopp evnen til å kunne erte litt som gjør at folk er mindre forknytte. Det er DER ekte rasisme blir født, det sekundet noe plutselig blir opphøyet. Bare se på Norge. Det sekundet muslimer ble en gruppe man ikke kunne tulle med blomstret hatet opp.

Skrevet

Nei der er jeg enig med deg. Helt enig. Selsagt ville jeg aldri gjort det. Ikke min mann heller. Helse kommer foran hans tro og livssyn.

Vet det er folk som holder på slik. Da er det de igjen som ikke respekterer seg selv eller kona eller unga eller hvem det nå er. De har jo rett på behandling.

Skrevet

Det finnes mange jøder som tuller med akkurat det samme. Det er nettopp evnen til å kunne erte litt som gjør at folk er mindre forknytte. Det er DER ekte rasisme blir født, det sekundet noe plutselig blir opphøyet. Bare se på Norge. Det sekundet muslimer ble en gruppe man ikke kunne tulle med blomstret hatet opp. Forskjell på å tulle med og det du kom med i vitsene dine.

Skrevet

Det finnes mange jøder som tuller med akkurat det samme. Det er nettopp evnen til å kunne erte litt som gjør at folk er mindre forknytte. Det er DER ekte rasisme blir født, det sekundet noe plutselig blir opphøyet. Bare se på Norge. Det sekundet muslimer ble en gruppe man ikke kunne tulle med blomstret hatet opp. Forskjell på å tulle med og det du kom med i vitsene dine.

Var ikke jeg som la ut vitsene. Jeg er bare for fullstendig ytringsfrihet.

Skrevet

Mente å svare på ditt inlegg. At det er forskjell på å tulle med og det du kom med i vitsene dine.

Skrevet

Ja, er tre ting jeg har absolutt nulltoleranse for, det er seksuelle overgrep mot barn, psykisk og fysisk vold rettet mot barn og dyremishandling.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Utroskap, løgnere, misshandling (av mennesker og dyr), kjøre i beruset tilstand og narkotika.

Skrevet

-Fyllekjøring!

-Mangelfull sikring av barn i bil. Alt for mange snur barna før 4 år! Det er ikke et tema her hos oss, og de som vil ha med vår unge på biltur må ha henne bakovervendt!

-Røyking/drikking i svangerskapet!

Skrevet (endret)

Alle former for mishandling.

Narkotika.

Utroskap.

Trygde - og stønadssnylting.

Fyllekjøring.

Røyking og drikking i svangerskap og røyking sammen med barn.

Endret av Miamimom
Skrevet

Mishandling av barn og dyr,og alt hva det innebærer, røyking i svangerskap også. Fyllekjøring,og generelt egoistiske mennesker som ikke tar hensyn. Latskap! Å det innebærer mye,alt i fra folk som går på nav fordi de ikke "gidder og jobbe" og til folk som ikke gidder å legge om vinterdekk eller kjøpe nye,og dermed sette andre i fare.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg takler ikke folk som banner mye! Ironisk nok kommer jeg ifra nord :P

Utenom det har jeg nulltoleranse for:

- Utroskap

- Vold

- Rasisme

- Forskjellsbehandling

- Mobbing

- Diskriminering

- Uærlighet

Og en hel del når det kommer til oppdragelse av barn (juling, roping til barn, mobbing av barna...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...