Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Alkohol og røyking i svangerskap Og røyking i nærvær av barn
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Jepp, masse: - Barnemishandling - Dyremishandling (og mishandling generelt) - Mobbing - Narkotika og andre rusmidler - Utroskap
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 (endret) Bilkjøring når man er påvirket av alkohol, medikamenter eller narkotika. Endret 6. november 2012 av Kira bjeffer!
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Ja, han mædcons som spammer her
magica fra tryll Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Vold. Uansett om det er dasking,klyping av både voksne og barn. Det er for meg det motsatte av ømhet,godhet og kjærlighet
Cat_Woman Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Utroskap Dyremishandling Diskriminering
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Jødevitser. Gremmes. Har du hørt om jøden, svensken og russeren?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Dette er en vits Norman Finkelstein fortalte i dokumentaren om ham: Finkelstein said one time a journalist interviewed three people: a Russian, a Pole and an Israeli. The reporter asked the Russian, “Excuse me, what is your opinion of meat shortage?” The Russian answered, “What is opinion?” Then the reporter asked the Pole, “Excuse me, what is your opinion of meat shortage?” The Pole responded, “What is meat?” Then the Israeli: “Excuse me, what is your opinion of meat shortage?” The Israeli responded, “What is excuse me?”
4Hjerter Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 jepp!! en hel del faktisk... må bare tenke litt.. mye er nevnt over men.. Uærlighet når det gjelder penger. -kan ikke fordra folk som lyver og stjeler!! Og late mennesker.. tolererer ikke svar som at jeg "gidder ikke"
Tingenes Herre Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 O yes! Fyllekjøring, mobbing, rasisme.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Det er veldig få ting jeg har nulltoleranse for tror jeg. Utroskap, et halvt glass vin når du er gravid, litt småerting osv kan jeg nok i en del tilfeller tilgi og godta selv om jeg hverken vil oppmuntre til det eller like det. Til og med å ta liv kan jeg forstå og forsvare i noen tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Jeg har nulltoleranse for boken "Min Bok".
Mizfit Skrevet 6. november 2012 #17 Skrevet 6. november 2012 -Dyremishandlig -Barnemishandling -Konemishandling -Rasisme -Diskriminering -Mobbing -Loegn -Stjeling -Arrogante, selvopptatte bedrevitere som gaar rundt og forventer spesialbehandling fordi de innbiller seg at de er bedre enn alle andre
me_87 Skrevet 6. november 2012 #18 Skrevet 6. november 2012 vold utroskap stoff selv om det "bare" er hasj Røyking eller drikking i svangerskapet mobbing dyremishandling
MrsMilla Skrevet 6. november 2012 #19 Skrevet 6. november 2012 Dop generelt. Røyking inne og i svangerskap. Drikking i svangerskap. Vold.
stearin Skrevet 6. november 2012 #22 Skrevet 6. november 2012 Ja og rasisme selvfølgelig. Og psykisk vold ikke minst.
Gjest Mentha Skrevet 6. november 2012 #23 Skrevet 6. november 2012 Vold. Uansett om det er dasking,klyping av både voksne og barn. Det er for meg det motsatte av ømhet,godhet og kjærlighet Må si meg enig her. Vold, uansett hvem det er mot - mennesker eller dyr. Det var det første som slo meg da jeg leste overskriften.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. november 2012 #24 Skrevet 6. november 2012 barnemishandling dyremishandling vold mobbing røyking og/eller alkohold i svangerskap nazister rasister ekstrem islamister
Gjest Mentha Skrevet 6. november 2012 #25 Skrevet 6. november 2012 ...og disse forb**** idiotene som insisterer på å kjøre digre trailere med sommerdekk uten spor i og uten kjettinger på vinterføre i Norge. Jeg kjenner jeg spenner meg hver gang jeg møter en trailer i en sving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå