Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #27 Skrevet 1. november 2012 Migrene - men det er jo ikke noe problem lengre, nå som det er så fine medisiner. Krever bare litt regelmessig livsførsel. Allergi - litt piller osv halve året - går også helt greit. MEN jeg har en skade etter bilulykke som gjør at jeg dessverre jobber og lever litt redusert i fht hva som er min "stil"
malingus Skrevet 1. november 2012 #28 Skrevet 1. november 2012 Ikke syk, men har min borderline diagnose.
SiriViri Skrevet 1. november 2012 #29 Skrevet 1. november 2012 Diabetes type 1 og hypotyrose. Jobber 100% og ofte mer enn det. To barn og trener innimellom. Er heldig som har god kontroll på mine kroniske sykdommer
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. november 2012 #30 Skrevet 1. november 2012 Jeg har diagnoser: Sosial angst, panikkangst, moderert depresiv og tilbaketredende bulimiske tendenser. Fysisk sett, så har kroppen sluttet å lagre jern, og jeg har vedvarene lav blod%. Fikk påvist leddgikt når jeg var 18 år. Sliter pr dags dato med at jeg mister følelser i armer/ben, ledd og muskler verkeren god del,og jeg opplever ofte at huden blir numen på hendene.. Men enda ikke vøri hos legen pga det.. Må snart komme meg dit, før det går ut over ungene, er jo ikke bra om jeg skulle miste følelser i arm/ben mens jeg bærer en eller begge ungene..
Tigerpote Skrevet 1. november 2012 #31 Skrevet 1. november 2012 Litt allergi og litt småfeit pga overspising av diverse søte saker. Jobber ikke, er i perm Men har planer om å jobbe 80-100% fra neste høst.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. november 2012 #32 Skrevet 1. november 2012 jeg er frisk som en fisk! *bank i bordet*
optimist77 Skrevet 2. november 2012 #33 Skrevet 2. november 2012 Har ADHD, men er som en annen skrev høytfungerende.Har stor kapasitet og den er mer til hinder på fritida da jeg sliter litt sosialt mtp å følge med....
Linerlen og pipipen Skrevet 2. november 2012 #35 Skrevet 2. november 2012 Har halsbetennelse og feber akkurat nå, men ellers er det kun litt atopisk eksem som kan være plagsom. Og den kan jeg holde ganske i sjakk ved å ha et restriktivt kosthold.
Ladybugg Skrevet 2. november 2012 #36 Skrevet 2. november 2012 Allergi, men er frisk ;-) Vært sykemeldt nå pga bekken tull i svangerskapet
mamma til 4små Skrevet 2. november 2012 #37 Skrevet 2. november 2012 har slitasjegikt , jobber 50 % . ikke pga sykdom men pga har valgt den løsningen selv , da kan eg vere hjemme og ta imot barna når dei kommer fa skolen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #38 Skrevet 2. november 2012 Ingen (som jeg vet om;) Du med NF1: hvordan påvirker diagnosen deg? Har en sønn med NF1, men merker ingenting til det (foreløpig hvertfall)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #39 Skrevet 2. november 2012 Jeg er også av de som nok hadde blitt avlivet om jeg var en hest.... Jeg har tinnitus, antagelig som følge av en hodeskade/kraftig hjernerystelse jeg fikk som barn. Jeg har fibromyalgi og skal nå utredes for andre revmatiske lidelser siden det er så utrolig mye dårlige gener i familien (pappa og broren min har bechterews, mamma og mormor revmatisme i de små leddene, søsteren min er hypermobil og har mye plager med det). Kronisk hodepine og migrene. Jeg har ME, som jeg utviklet etter et år med mye sykdom og innfeksjoner (bl.a kyssesyken, bihulebetennelse, bronkitt og lungebetennelse hadde jeg det året, var lagt inn på sykehus med intravenøs antibiotika). Lever et liv med mye smerter, er helt avhengig av mye hvile, det må helt klart tas hensyn til meg i hverdagen og ferie, fester, turer på byen o.l. gjør meg så mye verre at slike ting er ikke aktuelt i livet mitt. Men føler likevel jeg har et godt liv altså, alt er ikke ræva Jobber to dager i uken og klarer ta meg greit av barna mine.
Thunderella Skrevet 2. november 2012 #40 Skrevet 2. november 2012 Til #38 Meg med Nf1 her. Send meg gjerne en pm, så kan jeg svare på det du lurer på. Har også barn med diagnosen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #41 Skrevet 2. november 2012 Jeg har epilepsi, hatt det i mange år og det har ikke hindret meg å jobbe fullt. Har utviklet en annen nevrologisk sykdom (vil ikke nevne hva det er nøyaktig da det er veldig få som har), som også er dårlig, men i tillegg ble epilepsien min verre pga det. Så jeg jobber mellom 30 og 50%, men har mistanke at jeg ikke vil klare opprettholde det over lang tid. Jobber heldigvis i staten som tar mye hensyn og er flink å tilrettelegge, ellers hadde jeg nok vært ute en god stund allerede.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2012 #43 Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg er under utredning. Sliter med smerter i kroppen, mest i ledd og muskler, og trøtthet. Har vært sykemeldt siden i fjor høst og akkurat gått over på aap. Endret 2. november 2012 av moota m storesøster&lillebror
☆☆☆ Skrevet 2. november 2012 #44 Skrevet 2. november 2012 Einkvar frisk person er ein som ikkje er undersøkt grundig nok. Eg er ikkje grundig nok undersøkt. Er i permisjon no, jobbar til vanleg 100% todelt turnus med helg.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #45 Skrevet 2. november 2012 Ja, jeg er syk. Forkjølet så det holder, men litt får jeg gjort på jobb likevell.
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. november 2012 #46 Skrevet 2. november 2012 Ble diagnostisert med endometriose en gang i tiden men kan ikke si at jeg merker noe til det så jeg er vel frisk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #48 Skrevet 2. november 2012 Ikke frisk, har mye smerter, men ingen finner klarer å stille en diagnose. Jobber 100%, men yter bare 50%.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. november 2012 #49 Skrevet 2. november 2012 Ingen sykdommer eller diagnoser, så vidt jeg vet om
:)novemberbarn:) Skrevet 2. november 2012 #50 Skrevet 2. november 2012 Vil ikke si at jeg er syk, men har epilepsi. Jobber som vanlig og det var ingen problem mens jeg var gravid heller. Vil si at jeg ikke er mye plaget. Har kun hatt to anfall. Har av og til noen små slags anfall, men ikke noe store greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå